Ik wil niet met mijn hoofd op Fok! hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 16:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zodra ik ze van de camera heb gehaald en toestemming heb om ze te plaatsen van degenen die erop staan!
Ik plak wel een smiley over je hoofdquote:Op zondag 3 februari 2008 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil niet met mijn hoofd op Fok! hoor
Je hebt genoeg andere delen.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil niet met mijn hoofd op Fok! hoor
wow, dat is een heftig spotje...quote:Op zondag 3 februari 2008 17:17 schreef Euc- het volgende:
Hehe, daar in de USA zijn ze iig wel afschrikwekkend bezig
http://www.youtube.com/watch?v=noFCekWiUGE&e
Leuk spotje.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:17 schreef Euc- het volgende:
Hehe, daar in de USA zijn ze iig wel afschrikwekkend bezig
http://www.youtube.com/watch?v=noFCekWiUGE&e
fanatiekelingquote:Op zondag 3 februari 2008 18:10 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga ff op de bank liggen. de hockeytraining was wel erg zwaar. meteen 2,5 uur getraind.
Ben gebroken. eet vanavond maar een paar gegrilde kipfiletjes.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
Ben gebroken. eet vanavond maar een paar gegrilde kipfiletjes.
Vanochted beetje kunnen opstaan StOLli?
Wij waren er al om een uur of tien uitquote:Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben gebroken. eet vanavond maar een paar gegrilde kipfiletjes.
Vanochted beetje kunnen opstaan StOLli?
Ohw BAH hebben jullie de halve dag in bed liggen... Roken?? Jakkie!quote:Op zondag 3 februari 2008 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Wij waren er al om een uur of tien uit![]()
Daarna wel zo'n btje heel de dag in bed doorgebracht
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
SOL rookt altijd na sex.
Ik zei nog tegen haar dat ze glijmiddel moest gebruiken, maar nee hoor.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohw BAH hebben jullie de halve dag in bed liggen... Roken?? Jakkie!
Misschien gebruikt ze gewoon de verkeerde... Waterbasis of siliconebasis maakt een groot verschil...quote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
SOL rookt altijd na sex.
Ik zei nog tegen haar dat ze glijmiddel moest gebruiken, maar nee hoor.
Siliconenglijmiddel heeft altijd zo'n enorme troep die je niet zomaar wegkrijgtquote:Op zondag 3 februari 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Misschien gebruikt ze gewoon de verkeerde... Waterbasis of siliconebasis maakt een groot verschil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |