Regen ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:27 schreef sararaats het volgende:
regent het bij jullie ook zo?
toch maar even een opvrolijkertje
http://nl.youtube.com/watch?v=1zMRc0Sy8Rg
Jaaa... heel goed... trek die natte kleren maar uit ....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
men kom net van een meet
Verzopen katje ben ik
Woarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:32 schreef Biogarde het volgende:
Secks.
Hier nietquote:
nope gene sneeuwquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Regen ?
Sneeuw zulde gij bedoelen
Bij dezequote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
nope gene sneeuw
ik kruip zo in bed. toedeloe.
en het verbaast me dat Hobbeltje nog niet in je onderschrift staat
Heerlijk brood en ook lekker beleg, ik had huisgemaakt gehaktbrood dat nog even in de oven werd warm gemaakt, echt lekker.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, hoe was hetDus
Steer, zeik nie.
Groningen was wel grappig. Voel me weer een beetje studentquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe was het in Groningen?
Mijn feestje zonet was kut, dus ben alweer thuis. Ga zo maar eens een hele lange dag maken, en genieten dat ik afgestudeerd ben! Voel me nog steeds feestelijk!
Ben alleen de afstandsbediening van m'n tv kwijt, dat is erg kut. heb het hele huis al overhoop gehaald, maar ligt nergens!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hi skatten, speciaal dit topic opgezocht om even te melden dat ik denk dat Mr CF en ik morgen aan het einde van de middag naar Antwerpen gaan, voor een hapje en een drankje en een filmpje ofzo. DH en SoL, hou die mobieltjes aan!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hi skatten, speciaal dit topic opgezocht om even te melden dat ik denk dat Mr CF en ik morgen aan het einde van de middag naar Antwerpen gaan, voor een hapje en een drankje en een filmpje ofzo. DH en SoL, hou die mobieltjes aan!
ff opzoekenquote:
Bummer, hij draait nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:36 schreef cul_non_kul het volgende:
ff opzoeken
http://www.kinepolis.com/be-nl/index.cfm?PageID=346&cid=METRO
Jeetje, maar wat heeft ie dan precies???quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:16 schreef DarkElf het volgende:
Tis hier droog en af en toe blauw en vlakbij Antwerpen dus veel verschil in weer zal er niet zitten...
Ik ben hartstikke moe, halve nacht opgeweest met een zieke kat, vanmorgen weer naar de dierenarts, hem net een kraag omgedaan dus das ook vechten en een bench gekocht want als ie blijft bloeden af en toe moet ie wel daarin..
en ipv woensdag wordt ie maandag al geholpen dus dat scheelt wel...
kaakonsteking wrs met wat ellende aan tanden erbij.. (en verleden jaar blaasontstekingen die uiteindelijk blaasgruis waren en met veel AB kuren en speciaal voer behandeld zijn, en dat voer heeft ie nog maar hij plast dus weer bloed nu.. en das dus helemaal niet ok)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje, maar wat heeft ie dan precies???
Dan is het geaddresseerd aan je kloon, Euc-met-een-streepjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:51 schreef Euc- het volgende:
Steeeer![]()
Ik kreeg net je SpecialBite binnen, geadresseerd aan Euc
Je weet mn voornaam toch wel??
Nee hij krijgt gewoon brokjes. Veel perzen kauwen slecht (vanwege die rare kop) ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje, wat rot zeg, krijgt ie alleen zacht voer omdat ie al niet goed kauwde?
Maar jullie gaan toch een vastgestelde route rijden? Wat heb je dan aan prachtige plaatjes van plaatsen waar je toch niet heen gaat?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:55 schreef golfer het volgende:
Van boekenbon die Bluezz nog had alvast twee reisboeken voor Australië gekocht en De Italiaanse Keuken van Claudia Roden.
Je wil toch weten wat je tijdens je route allemaal tegen kan komen en wat voor bijzonderheden er bij horen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:58 schreef Euc- het volgende:
Maar jullie gaan toch een vastgestelde route rijden? Wat heb je dan aan prachtige plaatjes van plaatsen waar je toch niet heen gaat?
Ogen dicht en karren maar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je wil toch weten wat je tijdens je route allemaal tegen kan komen en wat voor bijzonderheden er bij horen?
Duhuh.. maar ik bedoelde.. naja laat maarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je wil toch weten wat je tijdens je route allemaal tegen kan komen en wat voor bijzonderheden er bij horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |