Als je ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen!!! Toch, CNK?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
en tvkijken en computeren en eten en drinken
![]()
Liefde is: voor jezelf ontbijt op bed maken![]()
Gewoon onder de douche met een beetje zeepquote:Op zondag 3 februari 2008 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Siliconenglijmiddel heeft altijd zo'n enorme troep die je niet zomaar wegkrijgt
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen!!! Toch, CNK?
Torentjes op je bord.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:07 schreef Euc- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gatver!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
speciaal voor Leintjeuh....piemelbrie:
http://www.topman.ca/traf(...)ad_of_smegma_jpg.jpg
je hoefde niet te klikkenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Gatver!
Wil je weer een ban hebben ofzo?
Bah. Ook nog gegratineerd met een heerlijkequote:Op zondag 3 februari 2008 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
speciaal voor Leintjeuh....piemelbrie:
http://www.topman.ca/traf(...)ad_of_smegma_jpg.jpg
Is ie lekker smeuïg?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik wilde net een toastje brie maken, echt, hij ligt al een poosje uit de koelkast... maar nu wacht ik maar ff![]()
Zou een soort viooltjes kunnen zijn, die worden vaker voor gerechten gebruikt.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:12 schreef Euc- het volgende:
Eetbare bloemen, welke precies zou ik echt niet weten
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef FleshWound het volgende:
Mmhmm. Ik heb hier in de kelder een man of 20 liggen die niks anders doen dan eigen smegma produceren, verzamelen, bij elkaar kleien en verkopen als brie. Lekker toastje, Bluezz?
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef FleshWound het volgende:
Mmhmm. Ik heb hier in de kelder een man of 20 liggen die niks anders doen dan eigen smegma produceren, verzamelen, bij elkaar kleien en verkopen als brie. Lekker toastje, Bluezz?
Zoals het er nu naar uit ziet, is ze aan alcoholvergiftiging of ventriculaire fibrillatie oid de pijp uit gegaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben stiekem wel benieuwd hoe hij haar gedood heeft.
Drank en/of drugs dus.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet, is ze aan alcoholvergiftiging of ventriculaire fibrillatie oid de pijp uit gegaan.
Jeweetz toch!?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hey Eucie, heb je Joran in de val laten lopen, swa?
Krijg je daar ook hartritmestoornissen van?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef SiGNe het volgende:
alcoholvergifitiging lijkt me niet, dan ben je nog amper in staat om te lopen.
Daarbij denk ik niet dat Joran een kotsend meisje gaat zoenen.
Ik denk GHB
Het belangrijkste risico is een overdosis. Een overdosis kan makkelijk ontstaan omdat er maar heel weinig verschil zit tussen de hoeveelheid GHB die het gewenste effect oplevert en de hoeveelheid die een overdosis veroorzaakt. Het doseren van GHB gaat regelmatig mis omdat de dosis zo moeilijk vast te stellen is. De ene keer zit er meer GHB in een flesje of poeder dan een andere keer. Dat wil zeggen dat de ene keer een slokje voldoende is voor een prettig effect, terwijl een andere keer zo'n zelfde slokje een overdosis kan zijn met het risico van bewusteloosheid. En raakt iemand bewusteloos, dan kan het wel 4 tot 5 uur duren voor deze weer wakker te krijgen is. Het gevaar bestaat dat iemand, als hij buiten bewustzijn is, stikt in zijn eigen tong of braaksel. Het kan ook zijn dat men ernstige ademhalingsstoornissen krijgt, hetgeen levensbedreigend kan zijn. Als iemand ‘out’ gaat door GHB breng hem dan ALTIJD naar de EHBO of bel een ambulance. Dit heeft geen justituële gevolgen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krijg je daar ook hartritmestoornissen van?
Dat lijkt mij het waarschijnlijkst dan. In zee gekieperd in de overtuiging dat ze dood wasquote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef SiGNe het volgende:
Dus misschien was ze niet eens dood maar dacht ie dat ze dood was.
Of misschien was ze dood en had het een totaal andere oorzaak..quote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef SiGNe het volgende:
Dus misschien was ze niet eens dood maar dacht ie dat ze dood was.
Wat een lutser...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat lijkt mij het waarschijnlijkst dan. In zee gekieperd in de overtuiging dat ze dood was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |