Hehequote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat MaJo geen onderdeel uitgemaakt heeft van mijn 'studie'.
Destijds was MaJo rond de 6 jaar oud...
Ah okquote:Op maandag 7 januari 2008 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of er iemand een topic in US(USER-forum) wil openen met een oproep voor rode dames, ivm de onafhankelijke test
Je hebt mazzel dat ik niet post 300 in het vorige topic heb gedaan, ik ben nu de pineut en daarbij klopt er geen moer van die TT...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:58 schreef MaJo het volgende:
En komt er dan nooit een TT met MaJo erin?![]()
Die klopt inderdaad niet omdat het anders wel een hele dubieuze TT zou wordenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik niet post 300 in het vorige topic heb gedaan, ik ben nu de pineut en daarbij klopt er geen moer van die TT...
Je had bijna een Arne Jansen achtige TT gehad maar dat was je zat had ik ooit begrepen en MadMasters opmerking was te mooi om links te laten liggenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:58 schreef MaJo het volgende:
En komt er dan nooit een TT met MaJo erin?![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okAls er wat lekkere mannen aanmelden wil ik wel mee doen hoor
Wat had je er van gemaakt danquote:Op maandag 7 januari 2008 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik niet post 300 in het vorige topic heb gedaan, ik ben nu de pineut en daarbij klopt er geen moer van die TT...
Nee ik vind het niet erg hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had bijna een Arne Jansen achtige TT gehad maar dat was je zat had ik ooit begrepen en MadMasters opmerking was te mooi om links te laten liggen
Iets in de trend van "MaJo's met rode haren, die kunnen kussen"quote:
Nuh-uh. Dat is een gewone Soempquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:05 schreef MaJo het volgende:
Is iedereen opeens het topic kwijt ofzo. Zitten ze te refreshen in pagina 6![]()
Nou die vind ik niet zo heel schokkend hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets in de trend van "MaJo's met rode haren, die kunnen kussen"
Whehehe jaquote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in US zitten om zich aan te melden als jurylid
Verdullemequote:
Ik zei toch ook niet dat 'ie schokkend zou zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou die vind ik niet zo heel schokkend hoorMaar als ik MM mag geloven heb ik mazzel dat hij de TT niet bedacht heeft dus ik ben wel benieuwd
Boooeeee!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:12 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster was even roken...
Wat mijn TT zou zijn geweest, hou ik nu voor mezelf...![]()
Ja dat dacht ik al. Maar dat kan ik niemand aandoen natuurlijkquote:Ik las bij deze TT overigens eerst iets anders en schrok me te pletter...
Ik reageerde dan ook op MM en daar reageerde jij weer opquote:Op maandag 7 januari 2008 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat 'ie schokkend zou zijn
Maar ik kan met herinneren dat je zoiets zei als: "Je hebt geen idee hoe vaak ik dat gehoord heb" in relatie tot Arne Jansen en daarna een soort van![]()
Dus ja...dan wordt het gewoon een beetje oud
Rokenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:12 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster was even roken...
Wat mijn TT zou zijn geweest, hou ik nu voor mezelf...![]()
Ik las bij deze TT overigens eerst iets anders en schrok me te pletter...
Nouquote:Op maandag 7 januari 2008 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook op MM en daar reageerde jij weer op![]()
Ja misschien dat ik het wel gezegd heb eigenlijkIk hoor het ook best vaak (meestal in periodes, een tijdje niet en dan 5x op 1 avond
) maar ik vind het eigenlijk altijd wel grappig
Dus dat
kan ik me niet echt voorstellen, tenzij ik chagrijnig was ofzo
Wat las MM dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boooeeee!
[..]
Ja dat dacht ik al. Maar dat kan ik niemand aandoen natuurlijk
& The Blizzards?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens, MM...wat vindt je van Cuby?
O RLY?quote:
Mooi he? Het stomme is:quote:Op maandag 7 januari 2008 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
Jezus dat Miserere van Allegri is mooi zeg![]()
![]()
De tranen springen me haast in de ogen als die sopranen zo hoog gaan zingen![]()
Ik ga mijn dirigent tippen voor dit stukhij gaat binnenkort afstuderen namelijk en ik maak deel uit van zijn afstudeerkoor
Waarschijnlijk iets in het Dutroux-straatje.quote:
Ja over het algemeen vind ik dat dj's met hun fikken van klassieke muziek af moeten blijven, maar toegegeven: soms doen ze het wel erg goedquote:Op maandag 7 januari 2008 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi he? Het stomme is:
Armin van Buuren van bij DWDD en hij gebruikte dat beginstuk van Miserère dus in een sessie. Maar daar had hij zijn hartslag doorheen gemixed. Was echt heel vet. Dat gebruikte hij omdat zijn vader dat altijd draaide.
Ik ben helemaal geen van van Buuren maar dat kleine stukje vond ik bijzonder.
Sorryquote:
[FOK!-standaardreactie]kutbelgquote:Op maandag 7 januari 2008 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi he? Het stomme is:
Armin van Buuren van bij DWDD en hij gebruikte dat beginstuk van Miserère dus in een sessie. Maar daar had hij zijn hartslag doorheen gemixed. Was echt heel vet. Dat gebruikte hij omdat zijn vader dat altijd draaide.
Ik ben helemaal geen van van Buuren maar dat kleine stukje vond ik bijzonder.
Ja natuurlijkquote:
Vetquote:Afgelopen jaar nog gezien in Amstelveen...
Oh dat las ik nog steedsquote:Op maandag 7 januari 2008 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster 's 6-jarigen avontuur...
Hier het stukje. Niet superkwaliteit maar zowaar zitten er redelijke bassen in.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja over het algemeen vind ik dat dj's met hun fikken van klassieke muziek af moeten blijven, maar toegegeven: soms doen ze het wel erg goed
Multitask FTWquote:Op maandag 7 januari 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
Ik vind trouwens dat ik vandaag goed fok en werk kan combineren, al zou je dat niet zeggen als je al mijn posts hier zietMaar heb al flink wat ingevoerd
Oeh bij mij zit er ook een mooie aan te komenquote:
Wat betekent dat eigenlijk? Weet het nooitquote:
Is het al zo laat!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:31 schreef iamredleader het volgende:en ik ga naar huis
strategische tvp
Het is zo'n band die je tijden niet hoeft te horen en daarna, wanneer ze ineens weer ergens op de radio of zo voorbij komen, trek je alle platen uit de kast en draai je ze een week lang...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
[..]
Vet
Ze waren 2 jaar geleden op Lowlands maar toen heb ik ze gemist omdat ik hoorde dat 'ie niet zo best meer zong. Sommige filmpjes die ik gezien heb, klopt dat. Maar soms weer heel goed.
Stanley_Climbfall heeft 'm ooit geinterviewd meen ik.
Window of my eyes
So many roads
Somebody will know someday
Zijn mijn favo's.
Stomme met "Window of my eyes" is dat ik altijd het idee heb dat Brood zingt.
Het is zulke lekkere muziek
For The Win.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk? Weet het nooit
Ja, dat wel. Ik krijg dan altijd last van nostalgie naar een tijd die je niet hebt meegemaakt. Gek eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zo'n band die je tijden niet hoeft te horen en daarna, wanneer ze ineens weer ergens op de radio of zo voorbij komen, trek je alle platen uit de kast en draai je ze een week lang...
I know. Maar de stem is bijzonder gelijk.quote:Brood heeft overigens wel bij Cuby gespeeld, maar dat heeft 'ie niet gezongen...
Je bent toch geen data-typistequote:Op maandag 7 januari 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
Ik vind trouwens dat ik vandaag goed fok en werk kan combineren, al zou je dat niet zeggen als je al mijn posts hier zietMaar heb al flink wat ingevoerd
Ik heb bijna 5000 posts in ongeveer 10 maandenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh bij mij zit er ook een mooie aan te komenMaar jezus nem, 39000 is wel erg veel
Ik had het gisteren tijdens onze nieuwjaarsborrel nog daarover met iemand.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat wel. Ik krijg dan altijd last van nostalgie naar een tijd die je niet hebt meegemaakt. Gek eigenlijk.
Welk liedje is dat?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent toch geen data-typiste
Vandaag is wat mijn werk betreft een complete zeperd, ik moet tig stukken lezen voor best wel belangrijke besprekingen deze week, maar ik kan me er niet toe zetten.
En er zit een irritant liedje nu al een uur in mijn hoofd...
Ja gek he? Ik heb het ook altijd ENORM met CCR. En als ik dan mijn ouders en consorten hoor praten over de stuns die zij in die tijd uithaalden dan denk ik wel eens: was ik maar toen geborenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het gisteren tijdens onze nieuwjaarsborrel nog daarover met iemand.
Dat ik eigenlijk 10 jaar te laat geboren ben, terwijl hij op z'n 17e stoned op z'n Tomos-brommertje van de ene peace-party naar de andere crosste. Ik kreeg ineens een gevoel van jaloezie over me...
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:41 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar eens echt wat doen. Ik zet de computer uit en dan ga ik lezen hoe het hart werkt.
Hart werken is slecht voor je hard...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:41 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar eens echt wat doen. Ik zet de computer uit en dan ga ik lezen hoe het hart werkt.
Hmmm, ben toch best van de 1337 dingen,w00tnessquote:Op maandag 7 januari 2008 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
For The Win.
Dat is een l33t nerdgrapje. Maar aangezien je jezelf onder de nerds schaart valt het me weer vies tegen van je
En 39.000 is redelijk wat maar ik zit hier dan ook al 7 jaar
Ik 17.000 in 2 jaarquote:Op maandag 7 januari 2008 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb bijna 5000 posts in ongeveer 10 maanden
Ingewikkeldquote:Op maandag 7 januari 2008 16:41 schreef wyccie het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Hart werken is slecht voor je hard...
Moet je dit maar even luisteren, dan gaat het vanzelf weg: http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQquote:
Ik werk als bijbaantje als boekhoudsterquote:Op maandag 7 januari 2008 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent toch geen data-typiste
Vandaag is wat mijn werk betreft een complete zeperd, ik moet tig stukken lezen voor best wel belangrijke besprekingen deze week, maar ik kan me er niet toe zetten.
En er zit een irritant liedje nu al een uur in mijn hoofd...
Lach maar, dat liedje in combinatie met je userfoto die ik net heb bekeken beloofd een slechte nachtrust...quote:
Checkingquote:Op maandag 7 januari 2008 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Dit is een van mijn lievelingsstukken, min of meer dezelfde tijd als die Allegri:
O Magnum Mysterium van Victoria
Ja maar... ja maar... 39.000quote:
Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo irritant? Steeds uitvallen e.d.?
Ik weet niet of dat een compliment is of nietquote:Op maandag 7 januari 2008 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lach maar, dat liedje in combinatie met je userfoto die ik net heb bekeken beloofd een slechte nachtrust...
In 7 jaar tijd.quote:
Dit account heb ik ook aangemaakt tijdens Big Brother. Het password toen vergeten en daarna onder een ander account gepost. Toen hoorde ik dat mods je oude account kunnen opengooien heb ik deze weer genomenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Aantal posts: 16.424 (gemiddeld 12 per dag)
Vier jaar onder dit account geregistreed staan en dan 'pas' dit aantal, valt nog mee...
had voorheen het acount 'Mokum_XXX' ten tijde van de 1e Big Brother-uitzendingen (zo kwam ik op Fok terecht), maar raakte het mailadres waarop dat geregistreerd was kwijt en m'n password van Fok. Einde oefening toen op dat account...
Ben jij altijd zo onscherp?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een compliment is of niet
Nee hoor, het blijven 17000 posts in 7 jaarquote:Op maandag 7 januari 2008 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In 7 jaar tijd.
En simpele rekensom leert ons:
17.000 posts in 2 jaar.
Dat is 34.000 posts in 4 jaar.
Dus ruwweg 4 jaar en 8 maanden en je zit ook op de 39.000.
Duuuuussssss
Ja, walgelijk weerquote:Op maandag 7 januari 2008 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaik dacht al dat het aan mijn internetverbinding lag..... maar het is Fok weer dus.
Nou ja het kan beide tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |