Ach gossiequote:
Zielig he? Ik ga zo eten en dan ga ik onder de wol denk ik. Dat werkt het beste.quote:
Als je je dan een stuk beter voelt is dat niet eens slecht hequote:Op zondag 23 december 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zielig he? Ik ga zo eten en dan ga ik onder de wol denk ik. Dat werkt het beste.
Dan wordt ik waarschijnlijk om 04:00 wakker maar dat moet dan maar
ik weet hier geloof ik nog wel de overtreffende trap van te staanquote:
huh?quote:Op zondag 23 december 2007 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik weet hier geloof ik nog wel de overtreffende trap van te staan
O RLY?quote:Op zondag 23 december 2007 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik weet hier geloof ik nog wel de overtreffende trap van te staan
quote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef iamredleader het volgende:
Star Wars Darth Vader als Black Knight in Monty Python
![]()
![]()
prachtig
Welke post gaat het om?quote:Op zondag 23 december 2007 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een rare post van Tim in het vorige topic.........
Heb je iets te vertellen soms??
Ik heb zomaar eens een dag vrij. Dat overkomt me niet vaak. Moet eigenlijk nog gaan bedenken wat ik ga doen. Op kerstcadeau jacht in ieder geval. Het probleem is alleen dat ik niet weet wat ik moet halenquote:Op maandag 24 december 2007 08:20 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen. Druk vandaag, de stapel is niet normaal...
Hoewel je waarschijnlijk je boterham er mee verdiend, zie je defensie als werk?quote:Op maandag 24 december 2007 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
"Druk" aan het werk. Ook met de kerst.
Hopeloos, 51e gworden van de 55 teams.quote:Op maandag 24 december 2007 10:13 schreef hhhpsycho het volgende:
He MM, goedemorgen btw, hoe ging je quizz?
zou ik ook niet kunnen denk ik, wat zijn combivragen btw?quote:Op maandag 24 december 2007 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopeloos, 51e gworden van de 55 teams.
Achterkantjes van lbumhoezen ken ik niet of nauwelijks en allerlei combi-vragen gingen ook niet best...
quote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel je waarschijnlijk je boterham er mee verdiend, zie je defensie als werk?
Er waren 2 ronde's waarbij je gelijktijdig geluidsfragmenten rondom een bepaald thema te horen kreeg (dat ging nog wel) én er ook video's of foto's getoond werden die niets met de fragmenten te maken hadden, maar die je wel gelijktijdig moest herkennen/invullen.quote:Op maandag 24 december 2007 10:21 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
zou ik ook niet kunnen denk ik, wat zijn combivragen btw?
pittig lijkt me, heel erg pittig.quote:Op maandag 24 december 2007 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er waren 2 ronde's waarbij je gelijktijdig geluidsfragmenten rondom een bepaald thema te horen kreeg (dat ging nog wel) én er ook video's of foto's getoond werden die niets met de fragmenten te maken hadden, maar die je wel gelijktijdig moest herkennen/invullen.
Bij de video's (die ik bijna nooit kijk) moest je de 'cameo' (een bekend persoon die niet bij de uitvoerenden hoort, maar wel in de clip voorkomt) herkennen en noteren.
Zie http://www.denationalepopquiz.nl/ voor de complete uitslag en onze gebreken...quote:Op maandag 24 december 2007 10:30 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
pittig lijkt me, heel erg pittig.
Als ze er al op komen...quote:Op maandag 24 december 2007 10:37 schreef hhhpsycho het volgende:
had al gekeken, maar de vragen van 2007 staan er jammer genoeg nog niet op.
Ja, die gingen ook een stuk beter...quote:Op maandag 24 december 2007 11:05 schreef hhhpsycho het volgende:
de vragen van 2006 staan er wel op
Nou...niet om 04:00 dusquote:Op zondag 23 december 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zielig he? Ik ga zo eten en dan ga ik onder de wol denk ik. Dat werkt het beste.
Dan wordt ik waarschijnlijk om 04:00 wakker maar dat moet dan maar
Beterschap, Nemquote:Op maandag 24 december 2007 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...niet om 04:00 dus
Wat heb ik een slechte nacht achter de rug
Echt een megakoorts. Nu gaat het redelijk maar nog overal spierpijn. En ik moet nog naar de winkel ook
Vanavond vieren we het.quote:Op zondag 23 december 2007 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
geweldige surprise!!
Wat vond je zwager ervan? Of moet je nog?
Als ik het vandaag een beetje rustig aan doe dan moet dan wel goed komenquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef Etcetera het volgende:
beterschap Nemhoop dat je een beetje fatsoenlijk de kerst door kunt komen
Wat staat in de krant?quote:NESLE DOKTER DENKER STAAT IN DE KRANT
Was Gonzalez nog wat? Of vond je het niets?quote:
Pff niet zo mutsen, we laten jullie ook regelmatig een vrouwenuurtje hebbenquote:Op maandag 24 december 2007 12:55 schreef Soempie het volgende:
Wat een mannenaangelegenheid hier, met al die foto'sEtcie, doe er wat aan.
Heb het heel kort geluisterd, omdat ik daarna weer weg moest. Vrijdag ga ik er eens goed naar luisteren. Maar wat ik tot nu toe gehoord heb:quote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was Gonzalez nog wat? Of vond je het niets?
True...quote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff niet zo mutsen, we laten jullie ook regelmatig een vrouwenuurtje hebben
HIJ IS BINNENquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef Etcetera het volgende:
NESLE DOKTER DENKER STAAT IN DE KRANT
Dat is wel vetquote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef Nesle het volgende:
Volgens mij ligt er hier een Wii onder de kerstboom![]()
gaaf!quote:Op maandag 24 december 2007 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel vet
Over Wii's, of eigenlijk Wii-motes gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw
Deze man snapt het
Jaquote:
ja sorry was al wegquote:Op maandag 24 december 2007 12:55 schreef Soempie het volgende:
Wat een mannenaangelegenheid hier, met al die foto'sEtcie, doe er wat aan.
quote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef Nesle het volgende:
Volgens mij ligt er hier een Wii onder de kerstboom![]()
quote:
2de kerstdag maar weer proberen (zit morgen bij pitt, die hebben 'm nietquote:Op maandag 24 december 2007 15:57 schreef Nesle het volgende:
Ik vind de puzzel aardig KUT etc
Ik snap er ook geen jota vanmorgen met de fam maar ff wat oplossen
quote:Op maandag 24 december 2007 18:35 schreef Nesle het volgende:
Jup
http://www.roderik.net/Assets/images/dr-denker-rebussen.jpg
En hoezo Fok! is dead
Ja, het is nu een beetje laat om vleugeltjes te kopenquote:
Ik ga er deze week ook nog heenquote:Op maandag 24 december 2007 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Will Smith iddeen vriend van ons is ook heen geweest, die vond 'm wel leuk
zal wel zeggen wat ik ervan vond
Mooi voor je Bquote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef B.ertha het volgende:
Ken je dat gevoel dat alles klopt? Dat had ik net
Ik heb gigantisch veel gewerkt (vr 17-22, za 08-21, zo 08-23, ma 08-18) en was zóóó moe
Toen kwam ik thuis, ik heb anderhalf uur in bad gelegen/gelezen. Ik stap uit bad, kleed me aan en neem een mandarijntje. En op dat moment klopte ineens alles, perfect moment, verdiende rust, vitamientjes, hetvooruitzicht dat ik kerst met Sheep vier
En natuurlijk kom ik dat met jullie delen
Maar goed, ik ben dus kapot (geweest, vooral), mijn tenen en voeten zijn een puinhoop, ik heb meer dan genoeg frustraties gehad, vooral tegen het einde, maar ik heb de moed erin gehouden, ben vrolijk gebleven, heb zelfs een betere 'band' met al mijn collega's, heb meerdere complimenten gekregen en (bijna) alle problemen zelf opgelost en ik heb het overleefd.
Zo, waarschijnlijk zullen niet veel mensen dit nog lezen
ik weet alleen dat hij in een geweldig gave auto rijdt in de filmquote:Op maandag 24 december 2007 20:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ga er deze week ook nog heenVriend van mij vond het een goede film, alleen het eind was flink ruk oid
De Shelby is echt de meest misbruikte "coole wagen" van de afgelopen 3 jaar.quote:Op maandag 24 december 2007 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet alleen dat hij in een geweldig gave auto rijdt in de filmFord Mustang 'Shelby' GT500 van 2005
pitt zegt truequote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Shelby is echt de meest misbruikte "coole wagen" van de afgelopen 3 jaar.
Ook de nieuwe Knightriderfilm heeft er ééntje. Beetje jammer want het is echt een vette bak.
zou ik ook moetenquote:Op maandag 24 december 2007 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
GMTA
Ik ga nog even een paar uur plat denk ik
Lekker warm vachtjequote:Op maandag 24 december 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zou ik ook moeten
Ik ga wel op tijd plat, dan kan ik naast iemand slapen
Nu moet ik anders alleen
Is de kerstman daar nu al langsgeweest?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:10 schreef Nesle het volgende:Prettige kerstdagen allemaal
Ohjaer lag geen Wii onder de kerstboom, maar een tegoedbon voor de Wii
Hij komt zo snel mogelijk, maar alle Wii's waren uitverkocht
Nog even wachten dus
Jup, we vieren het alleen thuis. Morgen en overmorgen uit eten bij familie en daar doen we geen cadeautjesquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is de kerstman daar nu al langsgeweest?
quote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef B.ertha het volgende:
Ken je dat gevoel dat alles klopt? Dat had ik net
Ik heb gigantisch veel gewerkt (vr 17-22, za 08-21, zo 08-23, ma 08-18) en was zóóó moe
Toen kwam ik thuis, ik heb anderhalf uur in bad gelegen/gelezen. Ik stap uit bad, kleed me aan en neem een mandarijntje. En op dat moment klopte ineens alles, perfect moment, verdiende rust, vitamientjes, hetvooruitzicht dat ik kerst met Sheep vier
En natuurlijk kom ik dat met jullie delen
Maar goed, ik ben dus kapot (geweest, vooral), mijn tenen en voeten zijn een puinhoop, ik heb meer dan genoeg frustraties gehad, vooral tegen het einde, maar ik heb de moed erin gehouden, ben vrolijk gebleven, heb zelfs een betere 'band' met al mijn collega's, heb meerdere complimenten gekregen en (bijna) alle problemen zelf opgelost en ik heb het overleefd.
Zo, waarschijnlijk zullen niet veel mensen dit nog lezen
En zo is het, laat ik me hier dan maar bij aansluiten en het topic sluiten voor de nachtquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:48 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, tis al laat en rustig hier, dus ik ga maar naar bed, anders zit ik zo tegen mezelf te praten op kerstavond ;')
hier nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
IK vond hem erg tegenvallen
nou zegquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En zo is het, laat ik me hier dan maar bij aansluiten en het topic sluiten voor de nacht
Vrijdag nog de allerlaatste Wii kunnen kopen, die we vandaag aan mijn neefje hebben gegeven.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:10 schreef Nesle het volgende:Prettige kerstdagen allemaal
Ohjaer lag geen Wii onder de kerstboom, maar een tegoedbon voor de Wii
Hij komt zo snel mogelijk, maar alle Wii's waren uitverkocht
Nog even wachten dus
Ik vond het hele niet-tegen-het-licht-kunnende-zombies-gevallen eeb beetje afgezaagdquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hier niet
ik vond het een goede film, maar ik ben absoluut niet van de horrors/thrillers en ben een aantal keren echt ontiechelijk geschrokken![]()
![]()
pitt vond het een geweldige film, zoals hij het zegt 'een film die je bij de strot pakt'
elk moment kan er iets gebeuren, dus je blijft opletten er zitten supergoede scenes bij
verder vond ik de sfeer erg goed neergezet, en de shrek-scene is echt![]()
![]()
Jou laten we door de zijdeur alsnog naar binnen hoor, net als andere vaste gastenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou zegbetekende dat dat ik dit niet mocht posten? of bovenstaande?
dus je neefje krijgt een tweedehands weequote:Op dinsdag 25 december 2007 01:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijdag nog de allerlaatste Wii kunnen kopen, die we vandaag aan mijn neefje hebben gegeven.
Heb nu een tennisarm en een bowlingbal...
mjah ok, had wel wat origineler gekundquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vond het hele niet-tegen-het-licht-kunnende-zombies-gevallen eeb beetje afgezaagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jou laten we door de zijdeur alsnog naar binnen hoor, net als andere vaste gasten
ik welquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil trouwens niet weten hoe je aan die bowlingbal bent gekomen MM
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:15 schreef Etcetera het volgende:
dus je neefje krijgt een tweedehands wee
da's lief van jequote:Op dinsdag 25 december 2007 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..], want we hadden er ook nog een extra afstandsbediening bijgekocht en dus hebben we de hele middag tegen die kleine gespeeld...
dat die dingen zo slecht leverbaar zijn snap ik nietquote:We hadden vrijdag mazzel, omdat iemand op het laatst een bestelde Wii niet op kon halen en die mochten we meenemen. Verder zijn die krengen nergens meer verkrijgbaar.
Het gaat slecht met Nederland...
Puur eigenbelang...quote:
'We' hebben geld teveel en kopen alles wat anders is dan de rest (Playstation is zoooo 2005...) en dan voor elk gezinslid één.quote:dat die dingen zo slecht leverbaar zijn snap ik niet
we hebben zondag met de baas van een gameshop gepraat, die heeft 4 nachten tot 5u doorgewerkt om Wee's te kunnen fiksen
dat zijn 40 cryptische plaatjesquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die Dr Denker puzzel he, is dat een grote rebus of zijn het allemaal kleine rebusjes?
quote:
ik hoef er geen denk ikquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wii's waren een paar maanden terug nog goed te krijgen, toen stonden ze massaal in de Media Markt en zo. De mijne heb ik sinds maart en toen was er ook schaarste
Maar het is dus niet een doorlopend verhaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Wario Ware: Smooth Moves is een leuk spel om met wat mensen er bij te doen, voor de single player hoef je het spel niet aan te schaffen. Daar vermaak je je ook wel mee, daar niet van
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar het is dus niet een doorlopend verhaal
1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1:zoooo logisch
2: 3: omg![]()
3 12:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opletten is een kunst
[ Bericht 4% gewijzigd door Etcetera op 25-12-2007 01:46:14 (nummertjes goeddoen :')) ]It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
mn ouders maken de dr denker altijd appart en dan zit mn vader altjd te hengelen bij mn moeder naar hints![]()
![]()
2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ben moe en ga naar bed. Tot de volgende keer
Ik ben de kleur MAGENTA
je bent er goed in Tim![]()
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Bedankt voor deze spoilerquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vond het hele niet-tegen-het-licht-kunnende-zombies-gevallen eeb beetje afgezaagd
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
De Wii is velen malen populairder dan ze in eerste instantie hadden verwacht. En aangezien het wel even duurt voordat je een nieuwe fabriek hebt neergezet én je voorraaden binnen mum van tijd zijn uitverkocht, krijg je dit.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:21 schreef Etcetera het volgende:
dat die dingen zo slecht leverbaar zijn snap ik niet- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
![]()
en goeiemorgen! Veelste vroeg wakker geworden, maar nou ben ik toch actief, dus maar een waslading in de machine gegooid en een kopje koffie gezet. Lieverdje slaapt nog, dus ik kom ff buurten
![]()
![]()
Het schijnt dat ze er 1,8 miljoen per maand maken, en dan kunnen ze nog niet aan de vraag voldoenquote:Op dinsdag 25 december 2007 06:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Wii is velen malen populairder dan ze in eerste instantie hadden verwacht. En aangezien het wel even duurt voordat je een nieuwe fabriek hebt neergezet én je voorraaden binnen mum van tijd zijn uitverkocht, krijg je dit.Ik ben de kleur MAGENTA
Dr Denker nummer 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Nummer 29:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
![]()
studie schiet lekker op, 1 hoofdstuk gedaan, nog 1 te gaan, maar ik heb niet zo heel veel zin meer
daarnaast moet ik me nog opfrissen en omkleden, want rond half vier worden mijn vrouw en ik bij mijn ouders verwacht. Nu is het niet meer dan 10 minuten lopen, maar terugrekenend heb ik dan toch niet zo veel tijd meer voor andere dingen
![]()
Ach, het grootste deel van de huishoudelijke dingen zijn toch al af![]()
![]()
17:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
1 zou ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kunnen zijn, 5 is mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ho wacht, er is een vastgesteld aantal letters voor elk antwoord (Zie hier), mijn antwoorden kloppen dus niet allemaal. 3 kan geen kaas zijnIk ben de kleur MAGENTA
en 1 heb je idd gelijk dat het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. isanders zou een deel van het plaatje niet nodig zijn geweest
verder fijne kerst allemaal
With four other people
And aliens![]()
3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Vrolijk kerstfeest allemaal, ik ga weer es naar beneden. Tot later
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ga me maar in de nette kleren heisen hijsen () en naar familie. (die godzijdank wél een wii hebben
)
[ Bericht 2% gewijzigd door Nesle op 25-12-2007 14:37:15 ]Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+![]()
Ik val maar meteen met de deur in huis: wát een kutkerst
Bed in, bed uit. "Gelukkig" is het echt alleen koorst en verder geen maagproblemen, verkoudheid of hoofdpijn. Maar echt tof is het niet
Want ik slaap ook niet
Dat heeft wel een voordeel: ik heb de radio aanstaan en op Classic Arrow Rock draaien ze goede muziek
Ik hoop en neem aan dat jullie een fijne kerst hebben
etcie meldt zich via mobiel hihi pitt heeft wireless internet en een nokia n95 dit is best grappig Nem beterschap!It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Dankquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
etcie meldt zich via mobiel hihi pitt heeft wireless internet en een nokia n95 dit is best grappig Nem beterschap!
Ik heb de N65. Ook met WiFi. Echt bijzonder prettig. In New York kon ermee naar Starbucks en via Internet bellen tegen 0 ct per minuut
kijk dat is inderdaad .het betere werk
With four other people
And aliens![]()
quote:![]()
Die was voor Etcie en de andere dames.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Das echt kut.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik val maar meteen met de deur in huis: wát een kutkerst
Bed in, bed uit. "Gelukkig" is het echt alleen koorst en verder geen maagproblemen, verkoudheid of hoofdpijn. Maar echt tof is het niet
Want ik slaap ook niet
Dat heeft wel een voordeel: ik heb de radio aanstaan en op Classic Arrow Rock draaien ze goede muziek
Ik hoop en neem aan dat jullie een fijne kerst hebben![]()
Naja, wij hebben de gebruikelijke kerstfamilieaanvaring net achter de rug.We hebben er echt ons best op gedaan dit jaar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Hm, niemand hier. Ik ga weer verder met het bereiden van het diner.
blijkbaar wel dus.. tijd om naar de kroeg te gaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:38 schreef Whiteguy het volgende:
tssk.. iedereen schijnheilig kerst aan het vieren ?![]()
![]()
Net van tafel.![]()
acht gangen
![]()
Gelijk uitgezocht hoe laat ik morgenmiddag bij Wiebel aankom. Nu m'n tas met cadeautjes en kleding inpakken. Kerst is fijn.
Krijgen we weer fotos? En welke gang heb je deze keer gemaakt? En wat?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Ik ga naar bed. De laatste restjes ziekte () wegslapen.
Volgend jaar weer een kerst
Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar volgende week staan ze vast in 'm'n mailbox.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
Krijgen we weer fotos? En welke gang heb je deze keer gemaakt? En wat?![]()
En dit keer heeft m'n oudste nichtje het kerstmenu bedacht en heeft de rest alleen geholpen met maken. Was echt superlekker![]()
Hoe is het met jou nu?
idd, das nog vlakbij ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Dit vind ik dan erg sneu
Ontbrekende kerstgast levenloos aangetroffenDon't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Maak het met Oud en Nieuw maar dubbel en dwars goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar bed. De laatste restjes ziekte () wegslapen.
Volgend jaar weer een kerst![]()
Welterusten
![]()
Ik meld mij ook weer, kerstdiner smaakte wel goed. Een van mijn gangen was een tikje aan de lauwe kant, wat onder andere kwam omdat er niet echt een geschikte pan was (wok werkte niet echt maar was de enige die groot genoeg was en schoon) en ik rekening moest houden met aardappeldingen en groente er bij (want dat vond m'n moeder nodig). Smaakte wel goed though
Toetje vond ik ook zeer smakelijk. Omdat de chocoladesaus al weer wat was gaan afkoelen stolde deze na contact met het roomijs
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik ben de kleur MAGENTA
![]()
![]()
Het familiedeel van kerst zit er voor mij ook weer zo'n beetje op, morgen nog wel naar de ouders van mn vriend, maar dat is omdat vriendjelief ziek op bed ligt...Daar gaat ons dagje uit dus
Hopelijk kan ik de terugreis naar Groningen zo timen dat ik samenreis met een vriendinen dan nog een geïmproviseerd tweede-kerstdag-diner
Slaapze allemaal en hopelijk ben je morgen weer wat beter Nem!!![]()
![]()
![]()
Don't ask me what I think of you
Zo..ik voel me al een stuk beter vandaag
Nou, het toeval wil dat een collega van mijn vader dezelfde dag als ik uit Engeland terugkwam en ook zo'n heftige aanval had.quote:
Ik vermoed eigenlijk dat het een Engelse variant was.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:
Bedoelde eigenlijk gewoon een aggressiever griepvorm in het algemeen.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:34 schreef Whiteguy het volgende:
ik mag staks mn kater op gaan doen tijdens de goormet![]()
Rustige middag hierIk ben de kleur MAGENTA
Er zijn mensen kerst aan het vieren denk ik
Ik ga zo lekker Die Hard kijken, da's ook een kerstfilm (soort van)
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik moet zeggen dat het TV-aanbod deze kerst tot nu toe vrij belabberd is.
Het enige pluspunt eraan is dat ik nog geen Bijbelverhaal langs heb zien komen.
Maar wellicht heb ik dat gewoon gemist
Deel 2 speelt wel deels op een besneeuwd vliegveld toch?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo lekker Die Hard kijken, da's ook een kerstfilm (soort van)
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Deel 2 speelt wel deels op een besneeuwd vliegveld toch?
Dat zeg ik, gammaDon't ask me what I think of you
Jup, op naar het volgende eetfestijn - broerlief en vriendin hebben ons voor de kaasfondue uitgenodigd.![]()
![]()
![]()
haasfonduequote:Op woensdag 26 december 2007 17:23 schreef iamredleader het volgende:
Jup, op naar het volgende eetfestijn - broerlief en vriendin hebben ons voor de kaasfondue uitgenodigd.![]()
![]()
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
quote:
taasfondue! EINZ!!!!!!11!!D:DD:DD- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
kneusfondue met Rotterdams accentquote:Op woensdag 26 december 2007 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
taasfondue! EINZ!!!!!!11!!D:DD:DD![]()
![]()
![]()
stomme kaasfondue!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
kneusfondue met Rotterdams accent![]()
![]()
![]()
stomme kaasfondue!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:goed he? En nu ga ik de computer uitdoen en op de fiets naar broerlief
fijne avond nog allemaal!
![]()
![]()
Gebakken zuurkool met worst en rookspek.
Oerhollandse kost.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Pindasoep met Verse groenten. Maar we noemen het geen Gago dadoNobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Dat is het dan ook niet...quote:Op woensdag 26 december 2007 17:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pindasoep met Verse groenten. Maar we noemen het geen Gago dado![]()
Daarom noemt hij het ook niet zo waarschijnlijkDon't ask me what I think of you
Logisch...quote:Op woensdag 26 december 2007 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarom noemt hij het ook niet zo waarschijnlijk![]()
![]()
ben vandaag goed met typefoutenquote:Op woensdag 26 december 2007 19:22 schreef wyccie het volgende:
Gado dado ken ik dan ook niet.
Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
Aaaaaaaahhhh heerlijk ik ben weer thuis............
Ik vind kerst echt gezellig, maar ik ben altijd zo blij als ik weer in mn eigen huisje op de bank genesteld ben
Vanmiddag bij vriend op ziekenbezoek geweest, nu zie ik m pas de 30e weer..... dit weekend dan misschien maar vrienden opzoeken in Amsterdam![]()
![]()
Deel 1 en 2 zijn allebei met kerst, bij deel 1 worden mensen op een kerstborrel gegijzeld om obligaties uit de kluis te kunnen jatten en in deel 2 worden de computers van flight control gehackt en kunnen de vliegtuigen niet landenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Deel 2 speelt wel deels op een besneeuwd vliegveld toch?Ik ben de kleur MAGENTA
Met de IB Groep is het ook zowaar goed gekomen: in Leeuwarden ligt er nu een op me te wachten en de afhaalkaart heb ik in huis
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik heb nu een glas IJsbok, maar es proberenIk ben de kleur MAGENTA
Smaakt naar een dubbel, maar is een stuk prijzigerIk ben de kleur MAGENTA
Nou als niemand er is dan ga ik gewoon door hoor
Ik ben de kleur MAGENTA
De soort bestaat al langer, maar het was wel de eerste keer dat ik er een dronkquote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
IJsbok? Nieuw?Ik ben de kleur MAGENTA
En met Eisbock kan je een best hoog alcoholpercentage krijgen. Deze was maar 9% thoughIk ben de kleur MAGENTA
Ik moet ook nog mijn OV-kaart ophalen. Morgen eerst maar pasfoto's maken.
Daarom nu snel naar bed om de wallen weg te slapen.![]()
Ik vind bier dat boven de 12% uitkomt geen bier meerquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En met Eisbock kan je een best hoog alcoholpercentage krijgen. Deze was maar 9% though
Ja..net als de Coca Cola Kerstreclame, de Nutella-reclames met Alpenkinder met Nutella-ogen en "Riesengroße Nüssen" in de Milka-reclamesquote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Gatverdamme wat is die reclame van merci toch vreselijk
Ongelofeloos (jaja): een mug
Het heeft verdorie een week lang -4 gevroren. GA EENS DOOD!- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Het had zo in Monty Python gekundquote:
Die merci is toch wel de vreselijkste het glazuur springt gewoon van je tandenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..net als de Coca Cola Kerstreclame, de Nutella-reclames met Alpenkinder met Nutella-ogen en "Riesengroße Nüssen" in de Milka-reclames![]()
![]()
Vergeet Werters Echte nietquote:Op donderdag 27 december 2007 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die merci is toch wel de vreselijkste het glazuur springt gewoon van je tanden
Kerst is weer voorbij, weer genoeg bij de familie rondgehangen. Morgen weer aant werk na een korte nacht
Weisst![]()
Ik ga zo spullen pakken, dan vertrek ik later vandaag richting Ameland voor een paar dagen
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo spullen pakken, dan vertrek ik later vandaag richting Ameland voor een paar dagen![]()
En het is nog mooi weer om voor de open haard te zitten ook
Ik weet alleen niet of er op die plek een open haard isquote:Op donderdag 27 december 2007 10:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
En het is nog mooi weer om voor de open haard te zitten ook
Ik ben de kleur MAGENTA
Dan houdt alles opquote:Op donderdag 27 december 2007 10:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of er op die plek een open haard isDon't ask me what I think of you
De wereld stopt met draaien, de zon explodeert, de maan botst met Jupiter, urban muziek blijft populair, alle vulkanen barsten tegelijk uit en de vogels vliegen niet meerquote:Ik ben de kleur MAGENTA
En zo is het.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De wereld stopt met draaien, de zon explodeert, de maan botst met Jupiter, urban muziek blijft populair, alle vulkanen barsten tegelijk uit en de vogels vliegen niet meer
Vissen stoppen dan ook met zwemmen en zelfs Elvis sterft die dag.Don't ask me what I think of you
Elvis never dies...quote:Op donderdag 27 december 2007 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En zo is het.
Vissen stoppen dan ook met zwemmen en zelfs Elvis sterft die dag.![]()
![]()
Nou, tata allemaal
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:
Dan máák je toch een open haardquote:Op donderdag 27 december 2007 10:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of er op die plek een open haard is
![]()
ik moet mijn ov ook nog ophalen!! Echt iets voor mij om dat glad te vergeten
Tim, veel plezier op Ameland![]()
![]()
![]()
![]()
Da's balen! Wel een veelgehoorde klacht deze dagenVanochtend schoongemaakt bij een man die ziek op bed lag, zn zoon liep hevig te snotteren en ik hoop maar dat ik niet meer aangestoken word
Ben net flink verkouden geweest, that should do the trick....
![]()
even een vraag, weet iemand hoe die nederlandse cover heet van madonna's holiday door die twee nederlanders? met die slechte nederlandse rap erin, weet wel dat de rapper zelfmoord heeft gepleegd maar kan niet meer op de naam komen?Got a sky that looks like heaven
Got an earth that looks like shit
And its getting hard to tell where
What I am ends![]()
ik weet welk nummer he bedoelt, kan nog niet op de naam komen, kom er zo op terugNobody expects the Spanish Inquisition!![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Sven is nog dagelijks te beluisteren op Veronica.Top DJ
![]()
![]()
![]()
En Lucien (Miker G) heeft de hele coke voorraad van Colombia door z'n neus laten gaan...
![]()
Niet zo kritisch mad, best een geinig zooitje met Rob van Someren
Single ply roofing, pay less, worthless.![]()
thx for the info kon niet op de naam komen voor de quizz
voor oud en nieuwGot a sky that looks like heaven
What I am ends![]()
Rob van Someren was voor mij de reden om nooit meer naar de TROS te luisteren, nu zit die LUL (in hoofdletters!!!) bij Veronica met z'n acherlijke nepstem en flauwe grappen. Ook geschrapt na 16.00 uur...quote:Op donderdag 27 december 2007 20:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Niet zo kritisch mad, best een geinig zooitje met Rob van Someren![]()
![]()
Kan ik een kopie van die quiz krijgen voor eigen gebruik tzt?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:48 schreef hhhpsycho het volgende:
thx for the info kon niet op de naam komen voor de quizz
voor oud en nieuw![]()
tuurlijkGot a sky that looks like heaven
What I am ends![]()
Een paar dagen ziek zijn heeft ook zo z'n voordelen. Een paar kilo lichter
Zodra je weer eet zitten die er ook weer aan.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Een paar dagen ziek zijn heeft ook zo z'n voordelen. Een paar kilo lichter![]()
![]()
![]()
Net ff wezen poolen en dik gewonnen
Dat valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zodra je weer eet zitten die er ook weer aan.
Ik heb namelijk wel gewoon gegeten alleen minder.
En sowieso niet de vette kerstdiners.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Nem
Geef jij eens antwoord op de vraag in de AKQ
De vraag zegt me even niets. Ik moet ook weer aan het werk. Nog flink wat in te halen.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
idd, en met de hint die er nu staat moet het iedereen van voor 1988 wel lukkenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:31 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het antwoord op de vraag wel. Hetfield speelt niet bij U2.
Ik vind dat 16-jarigen met een beetje muziekkennis het ook zouden moeten weten. Maar misschien vind ik te veel.![]()
Als ik zie/hoor wat er tegenwoordig gemaakt wordt aan nieuwe muziek dan ga ik daar al niet eens meer van uitquote:Op donderdag 27 december 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat 16-jarigen met een beetje muziekkennis het ook zouden moeten weten. Maar misschien vind ik te veel.
Volgens mij zei ik in 1997 dat de R&B-muziek tegen 2000 wel weer totaal uit zou zijn. Ik heb nog nooit zo'n groot ongelijk gehad.![]()
![]()
Helaas niet, nee...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:40 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij zei ik in 1997 dat de R&B-muziek tegen 2000 wel weer totaal uit zou zijn. Ik heb nog nooit zo'n groot ongelijk gehad.
Ruk & Bef-muziek...![]()
![]()
Wat had ik graag gehad dat je gelijk kreeg, helaasquote:Op donderdag 27 december 2007 23:40 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij zei ik in 1997 dat de R&B-muziek tegen 2000 wel weer totaal uit zou zijn. Ik heb nog nooit zo'n groot ongelijk gehad.
Hier ook maar even:quote:Op donderdag 27 december 2007 23:26 schreef wyccie het volgende:
Vraagje, kennen jullie dit deuntje? Beter gezegd, weten jullie de titel (en uitvoerende)?
http://download.yousendit.com/9B9B401B032E748C![]()
Geen idee wyccieDon't ask me what I think of you
trustenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:57 schreef wyccie het volgende:
Jammer.
Dan ga ik maar slapen, misschien staat hier morgen wel een antwoord.
Mogge
Zit net mn boterhammetje te eten, heb ik ineens een halve tand in mn mond![]()
Gatverdamme wat voelt dat vies zeg, en nu moet ik dus ook nog een tandarts zover gaan krijgen dat ik er ff heen kan, want ik ben in Groningen en mn eigen tandarts heb ik nog in Enschede![]()
![]()
Dan zou ik maar snel zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Zit net mn boterhammetje te eten, heb ik ineens een halve tand in mn mond![]()
Gatverdamme wat voelt dat vies zeg, en nu moet ik dus ook nog een tandarts zover gaan krijgen dat ik er ff heen kan, want ik ben in Groningen en mn eigen tandarts heb ik nog in Enschede
Kerst is weer voorbij.
Nou..... de spoeddienst hier mag mij alleen helpen als ik echt kiespijn heb, en dat heb ik niet
Een paar maanden terug viel er ook al een stuk van een andere kies af, ik had echt al eerder naar de tandarts gemoeten![]()
![]()
Wat? Dat is raar
Dus als je tand breekt maar je hebt geen pijn dan mogen ze je niet helpen?
Nee, debiel he? Hoe moet ik nou weten wanneer dat zeer gaat doen??quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wat? Dat is raar
Dus als je tand breekt maar je hebt geen pijn dan mogen ze je niet helpen?
De mevrouw zei dat er waarschijnlijk nog wel een stukje vulling in zit, dus dat het niet zeer hoeft te gaan doen.... en ik moet daar maar op vertrouwen als ik straks in de trein naar Amsterdam zit.
Mooi dat ik het nummer van de spoeddienst daar in mn telefoon zet![]()
![]()
Ja lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, debiel he? Hoe moet ik nou weten wanneer dat zeer gaat doen??
De mevrouw zei dat er waarschijnlijk nog wel een stukje vulling in zit, dus dat het niet zeer hoeft te gaan doen.... en ik moet daar maar op vertrouwen als ik straks in de trein naar Amsterdam zit.
Mooi dat ik het nummer van de spoeddienst daar in mn telefoon zet
Ik ben doodop.quote:Wil eigenlijk naar bed, maar moet zo werken.
Wiebel heeft een leuke familie.Ook maar gelijk de twee oma's en opa's ontmoet, dat was wel veel in een keer.
Is ook zo, en de ene oma was heel lief en de ander was een heel lieve pittige tantequote:Op vrijdag 28 december 2007 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
Je moet maar zo denken, dat scheelt de volgende keer weer
Het was vooral leuk om Wiebel bij z'n familie te zien.
Ik ga m'n ov halen.
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Forum Opties Forumhop: Hop naar: