Maar niet voordat ik bij afwezigheid van Tokay dit gepost heb:\quote:Op donderdag 27 december 2007 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga trouwens slapen![]()
ik moet morgen weer werken/op het werk aanwezig zijn.
Holy Fuckquote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar niet voordat ik bij afwezigheid van Tokay dit gepost heb:\
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach het gaat toch niet alleen om het plaatje??quote:Op donderdag 27 december 2007 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Holy FuckIk ga echt nooit trouwen
Ik heb er sowieso niet zoveel mee.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ach het gaat toch niet alleen om het plaatje??
Of ook lekker even weg. Komt na de vakantie ook terug met een nieuwtje. Misschien Pyl ook wel...... spannend......quote:Op donderdag 27 december 2007 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay is de kerstboom aan het aftuigen, denk ik.
Nee, hoor. Helemaal niet. Ik wil gewoon lekker ziek in bed liggen en niks hoeven doen.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat weer een praktijkopdracht in het kader van je studie?
Heb je rauwe kip in huis?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hoor. Helemaal niet. Ik wil gewoon lekker ziek in bed liggen en niks hoeven doen.
Wie is Agar?quote:Ik heb in het kader van mijn studie wel eens over agar gepist.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je rauwe kip in huis?
Wie is Agar?
quote:Agar-Agar is een onvertakte polysacharide die uit de celwanden van sommige soorten roodalg of zeewier gewonnen wordt. Agar-Agar komt uit het Maleis en betekent gelei. Chemisch gezien is Agar-Agar een polymeer opgebouwd uit subeenheden van de suiker galactose. Agar-Agar polysachariden zijn de primaire ondersteunende structuren voor de celwand van een alg. Opgelost in heet water en daarna afgekoeld is Agar-Agar te gebruiken als gelatine, hoewel het bindend vermogen duidelijk groter is. Het wordt hoofdzakelijk gebruikt als cultuurmiddel voor microbiologisch werk. Het kan ook gebruikt worden als:
* Laxeermiddel
* Vegetarische gelatine-vervanger
* Bindmiddel voor soep
* Gelei
* IJs en Japanse nagerechten zoals anmitsu
Nee zeg, kom op. Het was in Parijs, op haar teerbeminde brug natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en hoe heb je haar ten huwelijk gevraagd? Of was het gewoon in onderling overleg bij het afwassen?
Pont Neuf?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee zeg, kom op. Het was in Parijs, op haar teerbeminde brug natuurlijk.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee, ik hou niet zo van muziek.
Het komt me wel bekend voorquote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ik zoek al jaren de titel.
Volgens mij is het iets in het truttig Amerikaans genre.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, dan is het mysterie toch al bijna voor de helft ontrafeld.
Zijn jullie ook nog in Parijs geweest afgelopen week??quote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee zeg, kom op. Het was in Parijs, op haar teerbeminde brug natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |