haasfonduequote:Op woensdag 26 december 2007 17:23 schreef iamredleader het volgende:
Jup, op naar het volgende eetfestijn - broerlief en vriendin hebben ons voor de kaasfondue uitgenodigd.![]()
quote:
kneusfondue met Rotterdams accentquote:Op woensdag 26 december 2007 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
taasfondue! EINZ!!!!!!11!!D:DD:DD
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
kneusfondue met Rotterdams accent![]()
![]()
![]()
stomme kaasfondue!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat is het dan ook niet...quote:Op woensdag 26 december 2007 17:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pindasoep met Verse groenten. Maar we noemen het geen Gago dado
Logisch...quote:Op woensdag 26 december 2007 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarom noemt hij het ook niet zo waarschijnlijk
ben vandaag goed met typefoutenquote:Op woensdag 26 december 2007 19:22 schreef wyccie het volgende:
Gado dado ken ik dan ook niet.
Deel 1 en 2 zijn allebei met kerst, bij deel 1 worden mensen op een kerstborrel gegijzeld om obligaties uit de kluis te kunnen jatten en in deel 2 worden de computers van flight control gehackt en kunnen de vliegtuigen niet landenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Deel 2 speelt wel deels op een besneeuwd vliegveld toch?
De soort bestaat al langer, maar het was wel de eerste keer dat ik er een dronkquote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
IJsbok? Nieuw?
Ik vind bier dat boven de 12% uitkomt geen bier meerquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En met Eisbock kan je een best hoog alcoholpercentage krijgen. Deze was maar 9% though
Ja..net als de Coca Cola Kerstreclame, de Nutella-reclames met Alpenkinder met Nutella-ogen en "Riesengroße Nüssen" in de Milka-reclamesquote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Gatverdamme wat is die reclame van merci toch vreselijk
Het had zo in Monty Python gekundquote:
Die merci is toch wel de vreselijkste het glazuur springt gewoon van je tandenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..net als de Coca Cola Kerstreclame, de Nutella-reclames met Alpenkinder met Nutella-ogen en "Riesengroße Nüssen" in de Milka-reclames
Vergeet Werters Echte nietquote:Op donderdag 27 december 2007 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die merci is toch wel de vreselijkste het glazuur springt gewoon van je tanden
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo spullen pakken, dan vertrek ik later vandaag richting Ameland voor een paar dagen
Ik weet alleen niet of er op die plek een open haard isquote:Op donderdag 27 december 2007 10:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
En het is nog mooi weer om voor de open haard te zitten ook
Dan houdt alles opquote:Op donderdag 27 december 2007 10:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of er op die plek een open haard is
De wereld stopt met draaien, de zon explodeert, de maan botst met Jupiter, urban muziek blijft populair, alle vulkanen barsten tegelijk uit en de vogels vliegen niet meerquote:
En zo is het.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De wereld stopt met draaien, de zon explodeert, de maan botst met Jupiter, urban muziek blijft populair, alle vulkanen barsten tegelijk uit en de vogels vliegen niet meer
Elvis never dies...quote:Op donderdag 27 december 2007 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En zo is het.
Vissen stoppen dan ook met zwemmen en zelfs Elvis sterft die dag.
quote:
Dan mįįk je toch een open haardquote:Op donderdag 27 december 2007 10:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of er op die plek een open haard is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |