SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kunnen zijn, 5 is mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. isanders zou een deel van het plaatje niet nodig zijn geweest
verder fijne kerst allemaal
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dankquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
etcie meldt zich via mobiel hihi pitt heeft wireless internet en een nokia n95 dit is best grappig Nem beterschap!
quote:
Das echt kut.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik val maar meteen met de deur in huis: wįt een kutkerst
Bed in, bed uit. "Gelukkig" is het echt alleen koorst en verder geen maagproblemen, verkoudheid of hoofdpijn. Maar echt tof is het niet
Want ik slaap ook niet
Dat heeft wel een voordeel: ik heb de radio aanstaan en op Classic Arrow Rock draaien ze goede muziek
Ik hoop en neem aan dat jullie een fijne kerst hebben
blijkbaar wel dus.. tijd om naar de kroeg te gaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:38 schreef Whiteguy het volgende:
tssk.. iedereen schijnheilig kerst aan het vieren ?
Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar volgende week staan ze vast in 'm'n mailbox.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
Krijgen we weer fotos? En welke gang heb je deze keer gemaakt? En wat?
idd, das nog vlakbij ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Dit vind ik dan erg sneu
Ontbrekende kerstgast levenloos aangetroffen
Maak het met Oud en Nieuw maar dubbel en dwars goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar bed. De laatste restjes ziekte () wegslapen.
Volgend jaar weer een kerst
Nou, het toeval wil dat een collega van mijn vader dezelfde dag als ik uit Engeland terugkwam en ook zo'n heftige aanval had.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:34 schreef Whiteguy het volgende:
ik mag staks mn kater op gaan doen tijdens de goormet
Deel 2 speelt wel deels op een besneeuwd vliegveld toch?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo lekker Die Hard kijken, da's ook een kerstfilm (soort van)
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Deel 2 speelt wel deels op een besneeuwd vliegveld toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |