Ach gossiequote:
Zielig he? Ik ga zo eten en dan ga ik onder de wol denk ik. Dat werkt het beste.quote:
Als je je dan een stuk beter voelt is dat niet eens slecht hequote:Op zondag 23 december 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zielig he? Ik ga zo eten en dan ga ik onder de wol denk ik. Dat werkt het beste.
Dan wordt ik waarschijnlijk om 04:00 wakker maar dat moet dan maar
ik weet hier geloof ik nog wel de overtreffende trap van te staanquote:
huh?quote:Op zondag 23 december 2007 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik weet hier geloof ik nog wel de overtreffende trap van te staan
O RLY?quote:Op zondag 23 december 2007 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik weet hier geloof ik nog wel de overtreffende trap van te staan
quote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef iamredleader het volgende:
Star Wars Darth Vader als Black Knight in Monty Python
![]()
![]()
prachtig
Welke post gaat het om?quote:Op zondag 23 december 2007 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een rare post van Tim in het vorige topic.........
Heb je iets te vertellen soms??
Ik heb zomaar eens een dag vrij. Dat overkomt me niet vaak. Moet eigenlijk nog gaan bedenken wat ik ga doen. Op kerstcadeau jacht in ieder geval. Het probleem is alleen dat ik niet weet wat ik moet halenquote:Op maandag 24 december 2007 08:20 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen. Druk vandaag, de stapel is niet normaal...
Hoewel je waarschijnlijk je boterham er mee verdiend, zie je defensie als werk?quote:Op maandag 24 december 2007 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
"Druk" aan het werk. Ook met de kerst.
Hopeloos, 51e gworden van de 55 teams.quote:Op maandag 24 december 2007 10:13 schreef hhhpsycho het volgende:
He MM, goedemorgen btw, hoe ging je quizz?
zou ik ook niet kunnen denk ik, wat zijn combivragen btw?quote:Op maandag 24 december 2007 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopeloos, 51e gworden van de 55 teams.
Achterkantjes van lbumhoezen ken ik niet of nauwelijks en allerlei combi-vragen gingen ook niet best...
quote:Op maandag 24 december 2007 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel je waarschijnlijk je boterham er mee verdiend, zie je defensie als werk?
Er waren 2 ronde's waarbij je gelijktijdig geluidsfragmenten rondom een bepaald thema te horen kreeg (dat ging nog wel) én er ook video's of foto's getoond werden die niets met de fragmenten te maken hadden, maar die je wel gelijktijdig moest herkennen/invullen.quote:Op maandag 24 december 2007 10:21 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
zou ik ook niet kunnen denk ik, wat zijn combivragen btw?
pittig lijkt me, heel erg pittig.quote:Op maandag 24 december 2007 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er waren 2 ronde's waarbij je gelijktijdig geluidsfragmenten rondom een bepaald thema te horen kreeg (dat ging nog wel) én er ook video's of foto's getoond werden die niets met de fragmenten te maken hadden, maar die je wel gelijktijdig moest herkennen/invullen.
Bij de video's (die ik bijna nooit kijk) moest je de 'cameo' (een bekend persoon die niet bij de uitvoerenden hoort, maar wel in de clip voorkomt) herkennen en noteren.
Zie http://www.denationalepopquiz.nl/ voor de complete uitslag en onze gebreken...quote:Op maandag 24 december 2007 10:30 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
pittig lijkt me, heel erg pittig.
Als ze er al op komen...quote:Op maandag 24 december 2007 10:37 schreef hhhpsycho het volgende:
had al gekeken, maar de vragen van 2007 staan er jammer genoeg nog niet op.
Ja, die gingen ook een stuk beter...quote:Op maandag 24 december 2007 11:05 schreef hhhpsycho het volgende:
de vragen van 2006 staan er wel op
Nou...niet om 04:00 dusquote:Op zondag 23 december 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zielig he? Ik ga zo eten en dan ga ik onder de wol denk ik. Dat werkt het beste.
Dan wordt ik waarschijnlijk om 04:00 wakker maar dat moet dan maar
Beterschap, Nemquote:Op maandag 24 december 2007 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...niet om 04:00 dus
Wat heb ik een slechte nacht achter de rug
Echt een megakoorts. Nu gaat het redelijk maar nog overal spierpijn. En ik moet nog naar de winkel ook
Vanavond vieren we het.quote:Op zondag 23 december 2007 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
geweldige surprise!!
Wat vond je zwager ervan? Of moet je nog?
Als ik het vandaag een beetje rustig aan doe dan moet dan wel goed komenquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef Etcetera het volgende:
beterschap Nemhoop dat je een beetje fatsoenlijk de kerst door kunt komen
Wat staat in de krant?quote:NESLE DOKTER DENKER STAAT IN DE KRANT
Was Gonzalez nog wat? Of vond je het niets?quote:
Pff niet zo mutsen, we laten jullie ook regelmatig een vrouwenuurtje hebbenquote:Op maandag 24 december 2007 12:55 schreef Soempie het volgende:
Wat een mannenaangelegenheid hier, met al die foto'sEtcie, doe er wat aan.
Heb het heel kort geluisterd, omdat ik daarna weer weg moest. Vrijdag ga ik er eens goed naar luisteren. Maar wat ik tot nu toe gehoord heb:quote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was Gonzalez nog wat? Of vond je het niets?
True...quote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff niet zo mutsen, we laten jullie ook regelmatig een vrouwenuurtje hebben
HIJ IS BINNENquote:Op maandag 24 december 2007 12:36 schreef Etcetera het volgende:
NESLE DOKTER DENKER STAAT IN DE KRANT
Dat is wel vetquote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef Nesle het volgende:
Volgens mij ligt er hier een Wii onder de kerstboom![]()
gaaf!quote:Op maandag 24 december 2007 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel vet
Over Wii's, of eigenlijk Wii-motes gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw
Deze man snapt het
Jaquote:
ja sorry was al wegquote:Op maandag 24 december 2007 12:55 schreef Soempie het volgende:
Wat een mannenaangelegenheid hier, met al die foto'sEtcie, doe er wat aan.
quote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef Nesle het volgende:
Volgens mij ligt er hier een Wii onder de kerstboom![]()
quote:
2de kerstdag maar weer proberen (zit morgen bij pitt, die hebben 'm nietquote:Op maandag 24 december 2007 15:57 schreef Nesle het volgende:
Ik vind de puzzel aardig KUT etc
Ik snap er ook geen jota vanmorgen met de fam maar ff wat oplossen
quote:Op maandag 24 december 2007 18:35 schreef Nesle het volgende:
Jup
http://www.roderik.net/Assets/images/dr-denker-rebussen.jpg
En hoezo Fok! is dead
Ja, het is nu een beetje laat om vleugeltjes te kopenquote:
Ik ga er deze week ook nog heenquote:Op maandag 24 december 2007 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Will Smith iddeen vriend van ons is ook heen geweest, die vond 'm wel leuk
zal wel zeggen wat ik ervan vond
Mooi voor je Bquote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef B.ertha het volgende:
Ken je dat gevoel dat alles klopt? Dat had ik net
Ik heb gigantisch veel gewerkt (vr 17-22, za 08-21, zo 08-23, ma 08-18) en was zóóó moe
Toen kwam ik thuis, ik heb anderhalf uur in bad gelegen/gelezen. Ik stap uit bad, kleed me aan en neem een mandarijntje. En op dat moment klopte ineens alles, perfect moment, verdiende rust, vitamientjes, hetvooruitzicht dat ik kerst met Sheep vier
En natuurlijk kom ik dat met jullie delen
Maar goed, ik ben dus kapot (geweest, vooral), mijn tenen en voeten zijn een puinhoop, ik heb meer dan genoeg frustraties gehad, vooral tegen het einde, maar ik heb de moed erin gehouden, ben vrolijk gebleven, heb zelfs een betere 'band' met al mijn collega's, heb meerdere complimenten gekregen en (bijna) alle problemen zelf opgelost en ik heb het overleefd.
Zo, waarschijnlijk zullen niet veel mensen dit nog lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |