quote en polls mag jij doenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
Quotes! Polls! Kruidnoten!
discussies worden minderquote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef draculettetje het volgende:
nouhou wordt het topic zo voor mn neus dicht gegooid
ik wou dus zeggen
toch apart he gaat het van veren naar slagroom naar flauwe grappen even wat haar tussendoor
en dan ook nog op plekken waar ik het niet wil hebben
ik heb trouwens lang haar op de plek waar het hoort
Het is een gavequote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef draculettetje het volgende:
nouhou wordt het topic zo voor mn neus dicht gegooid
ik wou dus zeggen
toch apart he gaat het van veren naar slagroom naar flauwe grappen even wat haar tussendoor
en dan ook nog op plekken waar ik het niet wil hebben
ik heb trouwens lang haar op de plek waar het hoort
In ieder geval tot morgen!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:47 schreef draculettetje het volgende:
en nu eigenlijk bed tijd mn hoofd tolt echt alle kanten op
pootje is niet te beschrijven
wie weet tot einde middag of vanavond
anders ben ik er morgen vast wel!
Ik kan de OP toch niet wijzigen?quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:49 schreef Dylanesque het volgende:
Trommels, Violen en Piano
maar je kan mij geve wat je erin wilquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan de OP toch niet wijzigen?
Juistquote:Op woensdag 5 december 2007 14:02 schreef Dylanesque het volgende:
ftw, kan best even zonderals ik niet aan t werk ben
Of je gaat stakenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Geldt dit topic ook voor mensen die geen reet te doen hebben op hun opleiding/studie.
Zo ja, count me in.
Ik verveel me dood, en de tijd dat je daadwerkelijk iets onderwezen krijgt, is op één hand te tellen. Dan maar een zakje pepernoten opentrekken.
ja hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Geldt dit topic ook voor mensen die geen reet te doen hebben op hun opleiding/studie.
Zo ja, count me in.
Ik verveel me dood, en de tijd dat je daadwerkelijk iets onderwezen krijgt, is op één hand te tellen. Dan maar een zakje pepernoten opentrekken.
Ik lust eigenlijk ook nog wel een bakkiequote:
Whehehequote:Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of je gaat stakenHehe nee hoor iedereen is welkom, Respect voor u en mij
staken ?? zeg geen mensen op stoken heh ?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of je gaat stakenHehe nee hoor iedereen is welkom, Respect voor u en mij
'T ging over dat je maar weinig tijd écht leskrijgt, vandaarquote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
staken ?? zeg geen mensen op stoken heh ?
Ze zijn net weer rustigquote:Op woensdag 5 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
staken ?? zeg geen mensen op stoken heh ?
Natuurlijk! Maar helaas werd de topic titel zo als wij dat er ook nog achter moesten zeggen hahahaquote:Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo ja, count me in.
zeg nou eerlijk, heb jij nooit tussenuren gehad ?? ik vroeger echt veel.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
'T ging over dat je maar weinig tijd écht leskrijgt, vandaar
Op de MAVO practisch niet, op het MBO en HBO daarentegen...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, heb jij nooit tussenuren gehad ?? ik vroeger echt veel.
Ja natuurlijk, ik heb op een gegeven moment een jaar lang elke vrijdag van 14:05 tot 15:55 moeten wachten op het laatste uurtje lesquote:Op woensdag 5 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, heb jij nooit tussenuren gehad ?? ik vroeger echt veel.
oh ik bedoelde middelbare schoolquote:Op woensdag 5 december 2007 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op de MAVO practisch niet, op het MBO en HBO daarentegen...
Wat had je gedaan dan? Havo?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
oh ik bedoelde middelbare schoolop HBO ook wel wat tussenuren gehad maar dat viel nog wel mee
nee vwo, daarna jaartje uni, daarna 2,5 jaar hbo, toen bij mn stage blijven hangen en daar zit ik nu te werkenquote:
nou das toch gelaxedquote:Op woensdag 5 december 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik heb op een gegeven moment een jaar lang elke vrijdag van 14:05 tot 15:55 moeten wachten op het laatste uurtje lesEn sowieso vaak genoeg 2 uur tussendoor vrij, ook gewoon ingeroosterd..
Ah ok, was bij mij op school ook zo, Havo en VWO hadden soms nog wel wat tussenuren. Mavo daarentegen niet, dat sloot allemaal echt perfect aanquote:Op woensdag 5 december 2007 14:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee vwo, daarna jaartje uni, daarna 2,5 jaar hbo, toen bij mn stage blijven hangen en daar zit ik nu te werken
wij ook, heb me ook altijd kapot zitten lachen dat laatste uurtje lesquote:Op woensdag 5 december 2007 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou das toch gelaxedwij gingen altijd naar het cafe
of de shop
Wij hadden geen mavo, maar iedereen had wel eens een tussenuurtje. Wel alleen in de latere jaren, eerste en tweede helemaal nooit.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah ok, was bij mij op school ook zo, Havo en VWO hadden soms nog wel wat tussenuren. Mavo daarentegen niet, dat sloot allemaal echt perfect aan
wat dacht je van dronken gymen ??quote:Op woensdag 5 december 2007 14:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
wij ook, heb me ook altijd kapot zitten lachen dat laatste uurtje les
Of niet nader te omschrijven oppeppende middelen bij een coopertestquote:Op woensdag 5 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dacht je van dronken gymen ??
toen me ech rot gelachen
Dat moet er heeeel leuk uit hebben gezienquote:Op woensdag 5 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toen me ech rot gelachen
De coopertest, whehehe pure nostalgiequote:Op woensdag 5 december 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of niet nader te omschrijven oppeppende middelen bij een coopertest
whwah heb ik ook gedaan. maar kreeg hartkloppingenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of niet nader te omschrijven oppeppende middelen bij een coopertest
Ik dacht 't eerste rondje dat 't een wereldrecord werd. Tweede rondje besloot ik dat het onzin was om zo hard te rennen, ik ga lekker lopen. Derde rondje weer een sprintje. En zo door. Uitendelijk gewoon een 6je gehaaldquote:Op woensdag 5 december 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whwah heb ik ook gedaan. maar kreeg hartkloppingen
hahaquote:Op woensdag 5 december 2007 14:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht 't eerste rondje dat 't een wereldrecord werd. Tweede rondje besloot ik dat het onzin was om zo hard te rennen, ik ga lekker lopen. Derde rondje weer een sprintje. En zo door. Uitendelijk gewoon een 6je gehaald
ook leuk op examenfeestquote:Op woensdag 5 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toen me ech rot gelachen
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahamja heb het ook altijd onzin gevondne. maar als ik eraan terug denk nu echt een wereldtijd hoor.
een keertje meegemaakt, dat er iemand met honkballen zo die bal op de leraar zn voorhoofd sloeg. zo poef knockout. hahazie het nog gebeuren
Schoolfeesten, standaard iedereen bezopenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ook leuk op examenfeest![]()
ik kon lachen om al die mensjes die daar de trap afliepen
wij hebben ooit drank meegesmokkelt op schoolkamp in uitgekookte shampooflessenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Schoolfeesten, standaard iedereen bezopenWat een stelletje pubers waren we ook
wij gewoon in flessen frisdrankquote:Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben ooit drank meegesmokkelt op schoolkamp in uitgekookte shampooflessen
Wat lievfvfvf dank u!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:27 schreef lynda het volgende:
* lynda deelt een AH Am cookie trip choc met Droxz
Toppie, wat zou ik nou zonder jou moeten?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:34 schreef lynda het volgende:
Ik hou je nog wel even bezig hoor
per sms, telefoon, msn en fok
- Stagevergoedingquote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef Seventees het volgende:
De beste motivatie om iedere dag naar je werk te gaan:
- Poen!
- Dit topic
Is al op en had er maar eenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie, wat zou ik nou zonder jou moeten?![]()
Zullen we trouwens nog zo een koekje delen?
- Lyndaquote:Op woensdag 5 december 2007 15:43 schreef lynda het volgende:
[..]
- Stagevergoeding
- DIT TOPIC!
- Droxz
Juist iets positiefs, vrolijk enzo .. snap niet waarom iedereen daar zo tegen is?quote:
Die smile misschien, hij leek me een beetje uit te lachen hahahaquote:Op woensdag 5 december 2007 16:19 schreef Seventees het volgende:
Waar zag je mij negatief zijn?
* Seventees vindt het cute!
Lekker!
No way! Het is schattig!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die smile misschien, hij leek me een beetje uit te lachen hahaha
Uhhh.... interessantquote:heb zelf net maar een nieuwe combo gemaakt expreschoq + cappucino
Sorry, had ik even niet opgeletquote:Op woensdag 5 december 2007 16:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
No way! Het is schattig!
PI, Droxz, kijk altijd naar de PI
[..]
Uhhh.... interessant
Zag net wel het 1 en ander vliegen zeg .. ik ging buiten even roken ...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:39 schreef Seventees het volgende:
Zie je ze al vliegen?
Je weet het nooit met rare combi's!
\quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef draculettetje het volgende:
joehoe hard werkende mensen ik ben weer wakker
Ach ja, gaat wel weer over hoor ... net even gerookt (lees ... uit wezen waaien ...),quote:Op woensdag 5 december 2007 16:55 schreef draculettetje het volgende:
goed bezig! alleen dan je maag niet
en bijna einde werkdagquote:Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach ja, gaat wel weer over hoor ... net even gerookt (lees ... uit wezen waaien ...),
nog meer koffie en fisherman's friend .. dus komt goed
Half uurtje nog ongeveer ..quote:
Mijter, baard, pieten, paar schoenen!quote:
Wat voor dropjesquote:Op woensdag 5 december 2007 17:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb me een beetje misselijk gegeten
niet eens aan de pepernoten maar aan de dropjes
Geweldigquote:Op woensdag 5 december 2007 18:06 schreef WhiteLightning het volgende:
voor degene die van tetris houded![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Ll2kajMH2u0
http://www.youtube.com/watch?v=84_QL1kEmH4
Zonder te kijken, die Japanners weer met human tetris?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:06 schreef WhiteLightning het volgende:
voor degene die van tetris houded![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Ll2kajMH2u0
http://www.youtube.com/watch?v=84_QL1kEmH4
sjonge zeg , hij kent hem weerquote:Op woensdag 5 december 2007 18:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zonder te kijken, die Japanners weer met human tetris?![]()
jahquote:Op woensdag 5 december 2007 18:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zonder te kijken, die Japanners weer met human tetris?![]()
Je zou toch moeten weten dat iemand die vaak post in het GRTDOJW-topic, genoeg tijd heeft om dit soort filmpjes te kijken hequote:Op woensdag 5 december 2007 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge zeg , hij kent hem weer
Ik ben benieuwd of er ergens DVD's te bestellen zijn waar dit soort Japanse filmpjes opstaan. Naar dit soort dingen kan ik echt de héle dag kijkenquote:
ja ik ookquote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er ergens DVD's te bestellen zijn waar dit soort Japanse filmpjes opstaan. Naar dit soort dingen kan ik echt de héle dag kijken
Bij mij op m'n werk waren sites als Hyves, Youtube etc. ook geblockt. Uiteindelijk heeft iemand aangegeven deze sites nodig te hebben voor z'n werk, sindsdien staat zeweer open.Het internetverkeer over de maand gezien was meteen 33% hoger ten opzichte van de vorige maandquote:Op woensdag 5 december 2007 19:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ookwhaha , knetter en niet meer bijkomen haha
![]()
maar er staan meer van dat soort filmpjes op youtube.
op mn werk wordt alles helaas geblocked
dumpert?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er ergens DVD's te bestellen zijn waar dit soort Japanse filmpjes opstaan. Naar dit soort dingen kan ik echt de héle dag kijken
Dankje!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:40 schreef lynda het volgende:
* lynda geeft iemand hier even een heleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dikke knuffel
quote:
Lullig voor AZ, echt zondequote:Op woensdag 5 december 2007 19:44 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal
stuiterennnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
Pff en of!quote:Op donderdag 6 december 2007 07:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Het is wel weer érg vroeg vandaag hoor...
Nicequote:Op donderdag 6 december 2007 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens... de dagcijfers![]()
![]()
008. 090 Bellerophon
zeg komop heh...quote:Op donderdag 6 december 2007 07:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Het is wel weer érg vroeg vandaag hoor...
Leg me eens uit hoe je dat voor elkaar krijgt?quote:Op donderdag 6 december 2007 07:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg komop heh...
sorry, ben zowaar fit
ik zeg maar niets, anders heb ik het gedaanquote:
Tip vd Dag: drink savonds lekker wat bier, en je gaat om 22.30 je nest inquote:Op donderdag 6 december 2007 07:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe je dat voor elkaar krijgt?
Zeg het maar... ik ben een spamsletquote:
Anders heb jij het gedaan dat AZ verloren heeft?quote:Op donderdag 6 december 2007 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zeg maar niets, anders heb ik het gedaan
HOER! HOER!!quote:Op donderdag 6 december 2007 07:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg het maar... spamslet ben ik![]()
* WhiteLightning mompelt iets over AZ , wat slechts een schim is van vorig jaar, en zeker van het jaar daarvoorquote:Op donderdag 6 december 2007 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders heb jij het gedaan dat AZ verloren heeft?
Tjah ze hadden het moeten weten, je speelt immers tegen een Duits elftal
Whehehequote:
yup, maar goed we zien welquote:Op donderdag 6 december 2007 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
En? Drukke dag vandaag?
Ik ben in ieder geval van mening dat ze nooit Koevermans weg hadden moeten doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning mompelt iets over AZ , wat slechts een schim is van vorig jaar, en zeker van het jaar daarvoor
Is ook zoquote:Op donderdag 6 december 2007 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup, maar goed we zien wel
mja als ze straks alvez halen zit alles weer goed denk ik. maar nu missen ze gewoon teveel.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval van mening dat ze nooit Koevermans weg hadden moeten doen.
Bedoel die Pele is wel leuk een aardig, maar ik zag toch liever Koevermans
ja wrijf het er maar lekker inquote:Op donderdag 6 december 2007 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb geen zin meer! En ik moet nog 4.5 uur
Alvez gaat denk ik naar Engeland. Manchester City.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als ze straks alvez halen zit alles weer goed denk ik. maar nu missen ze gewoon teveel.
en ze misssen arveladze natuurlijk
Eind november hoorde ik die al, Skyradioquote:Op donderdag 6 december 2007 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD Last Christmass op de radio neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mogguhquote:Op donderdag 6 december 2007 07:45 schreef draculettetje het volgende:mogguh
wat zijn jullie allemaal vroeg vandaag
moggequote:Op donderdag 6 december 2007 07:45 schreef draculettetje het volgende:mogguh
wat zijn jullie allemaal vroeg vandaag
oh kut om te horen gastquote:Op donderdag 6 december 2007 07:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Door alle pijn in mijn pols zal ik hier vandaag waarschijnlijk niet veel zijn,
of in iedergeval weinig berichten typen. Gisteren ook weer door de grond gegaan van de pijn ...
(daarvoor ook weer kut geslapen)
thx voor gisteren Lynda!
Afspraak dus al gemaakt neem ik aanquote:Op donderdag 6 december 2007 07:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Door alle pijn in mijn pols zal ik hier vandaag waarschijnlijk niet veel zijn,
of in iedergeval weinig berichten typen. Gisteren ook weer door de grond gegaan van de pijn ...
(daarvoor ook weer kut geslapen)
thx voor gisteren Lynda!
This even wachten op mijn niuwe toetsenbord hier,quote:
nou wat hier gezegd wordtquote:Op donderdag 6 december 2007 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Afspraak dus al gemaakt neem ik aan
Ga volgende week een afspraak maken .. merk gewoon dat het zo niet echt werkt zeg maar ..quote:Op donderdag 6 december 2007 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Afspraak dus al gemaakt neem ik aan
niet wachten tot volgende week, NU afspraak maken .....quote:Op donderdag 6 december 2007 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga volgende week een afspraak maken .. merk gewoon dat het zo niet echt werkt zeg maar ..
(net ook weer een bak koffie laten vallen, pols liet gewoon "los")
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 6 december 2007 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga volgende week een afspraak maken .. merk gewoon dat het zo niet echt werkt zeg maar ..
(net ook weer een bak koffie laten vallen, pols liet gewoon "los")
Misschien wel een goed idee ja ...quote:Op donderdag 6 december 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet wachten tot volgende week, NU afspraak maken .....
quote:Op donderdag 6 december 2007 07:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee ja ...
Daar zorgt ze wel voor hoor, gisteren ook op me flikker gekregenquote:Op donderdag 6 december 2007 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Nu moet Lynda er ook nog even op toezien dat je die volgende week ook maakt.
Want dit is gewoon niet gezond meer.
Zie, ze is wel goed voor jequote:Op donderdag 6 december 2007 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zorgt ze wel voor hoor, gisteren ook op me flikker gekregen
kee weet niet wat ik me erbij voor moet stellen maarre wat ik nu weer voor beeld heb wil ik nie s'ochtends vroegquote:Op donderdag 6 december 2007 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zorgt ze wel voor hoor, gisteren ook op me flikker gekregen
Bedoel ik het eens serieus, denken ze er hier weer anders overquote:Op donderdag 6 december 2007 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee weet niet wat ik me erbij voor moet stellen maarre wat ik nu weer voor beeld heb wil ik nie s'ochtends vroeg
of op 1 of andere manier schiet de vraag was het fijn bij me te binnen
jemaakt dat ik twijfel
sorryquote:Op donderdag 6 december 2007 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedoel ik het eens serieus, denken ze er hier weer anders over![]()
Jullie zijn niet de enige die aangeven dat ik er wat aan moet doen![]()
stomme vraag misschien, maar leun jij met je armen op je bureau ?quote:Op donderdag 6 december 2007 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
This even wachten op mijn niuwe toetsenbord hier,
dan zal het wel weer even beter gaan ..
Reageer ik is een keer niet zoquote:Op donderdag 6 december 2007 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedoel ik het eens serieus, denken ze er hier weer anders over![]()
Jullie zijn niet de enige die aangeven dat ik er wat aan moet doen![]()
Je bent wel van het visualiseren he?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee weet niet wat ik me erbij voor moet stellen maarre wat ik nu weer voor beeld heb wil ik nie s'ochtends vroeg
of op 1 of andere manier schiet de vraag was het fijn bij me te binnen
jemaakt dat ik twijfel
Schuldig!quote:Op donderdag 6 december 2007 08:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stomme vraag misschien, maar leun jij met je armen op je bureau ?
yepquote:Op donderdag 6 december 2007 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent wel van het visualiseren he?
Ik ken hetquote:
nee soms wil ik niet bij alles meteen een beeld hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ken hetSoms een vervelende eigenschap
Hehehequote:Op donderdag 6 december 2007 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee soms wil ik niet bij alles meteen een beeld hebben
Ik doe het ookquote:
ik ben het gaan doen toen ik last van RSI kreeg.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doe het ook
Thuis in ieder geval, maar volgens bepaalde testen zou ik al lang en breed RSI moeten hebben.
Maar Droxz... wat voor toetsenbord ga je dan eigenlijk krijgen?
Wel of niet op het bureau leunen?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben het gaan doen toen ik last van RSI kreeg.
heb het nu nog wel hoor, als ik veel game bijvoorbeeld. maar mn armen op het bureau leunen zeg maar, scheelt al een hoop
Ja want ik hoef niet te werken vandaag, heb hydrotherapie,quote:Op donderdag 6 december 2007 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hehehe
En? Gaat vandaag goed komen qua werk?
wel leunen.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel of niet op het bureau leunen?
Ah ok, ik leun altijd op mijn onderarmen, of met mijn ellebogen op de leuningen van mijn stoelquote:Op donderdag 6 december 2007 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel leunen.
allebei mn ellebogen zeg maar
Okquote:Op donderdag 6 december 2007 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja want ik hoef niet te werken vandaag, heb hydrotherapie,
nee , ik MOET mn armen kwijt op het bureauquote:Op donderdag 6 december 2007 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah ok, ik leun altijd op mijn onderarmen, of met mijn ellebogen op de leuningen van mijn stoel
Staat je toetsenbord dan ook niet behoorlijk ver op je bureau?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , ik MOET mn armen kwijt op het bureau
ja iddquote:Op donderdag 6 december 2007 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Staat je toetsenbord dan ook niet behoorlijk ver op je bureau?
Nee ok, dat idee had ik alquote:
als ik mn poten op het bureau gooi, en zeg maar met een arm leun op het bureau, krijg ik erook last vanquote:
Hmm vervelend, dan is het wel verstandiger ja om je aan die anti-RSI voorschriften te houdenquote:Op donderdag 6 december 2007 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik mn poten op het bureau gooi, en zeg maar met een arm leun op het bureau, krijg ik erook last van
De wachttijden ed. daar zit ik niet eens mee. Ik heb hier eerder naar laten kijken 1.5 jaar lang (!!!). Van Visio naar ziekenhuis naar huisarts, en weer andersom, en weer in een andere volgorden. De 1 geeft aan dat het aan het ander ligt, en andersom .. ben zo erg lang bezigquote:Op donderdag 6 december 2007 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sorry
maar serieus als je spullen etc uit je handen laat vallen
en zoveel pijn hebt kan gewoon niet goed gaan
Naast alle wachttijden is hoe eerder je er na laat kijken je ook eerder er wat aan kan doen
of dat nou rust nemen, pijnstilling andere houding is maakt allemaal ff niet uit
als het je maar gaat helpen
hoe langer je er mee door blijft lopen hoe erger je het kan maken en langer duurt voordat je eraf kan zijn
Ja, van mijn elleboog tot en met mijn vinger zeg maar….quote:Op donderdag 6 december 2007 08:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stomme vraag misschien, maar leun jij met je armen op je bureau ?
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doe het ook
Thuis in ieder geval, maar volgens bepaalde testen zou ik al lang en breed RSI moeten hebben.
Maar Droxz... wat voor toetsenbord ga je dan eigenlijk krijgen?
SpoedKlus , als in , "Fuck de Koffie is op!!" ??quote:Op donderdag 6 december 2007 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sorry mensen, had even een spoedklusje tussendoor!
[..]
De wachttijden ed. daar zit ik niet eens mee. Ik heb hier eerder naar laten kijken 1.5 jaar lang (!!!). Van Visio naar ziekenhuis naar huisarts, en weer andersom, en weer in een andere volgorden. De 1 geeft aan dat het aan het ander ligt, en andersom .. ben zo erg lang bezig
Geweest zonder resultaat. Na 1,5 jaar ben ik er mee leren leven, en is het ook tijden zo goed als weggeweest. Alleen deze maand komt het weer terug … ik heb meerdere problemen gehad, en ben zo eigenlijk de hoop kwijtgeraakt in de medici…
[..]
Ja, van mijn elleboog tot en met mijn vinger zeg maar….
Min toetsenbord staat dus redelijk ver op mijn buro,
En daar is mijn monitor(stand) en mijn stoel correct op aangepast.
[..]
[ afbeelding ]
Ok, doei doei!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
ow voor de taxi er weer te vroeg is werk ze allemaal
ik ga dan richting zwembad en neem daarna ff meteen mn rust denk ik
Fysio met haptonoom? Dat zegt me zo 123 even niets .. wel met warmte, geluidsgolven, stroom .. (die was lachen!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
pff Dr Droxz dat klinkt idd alsof je er al een tijdje mee rond loopt wist ik niet, vervelend dat het dan ineens zo sterk terug komt!
Vertrouwen in medici vind ik ook erg moeilijk, de 1 zegt dit de ander dat en jij blijft maar zitten met je klachten.
heb je weleens fysio gehad van een haptonoom? heeft bij mij best wel geholpen.
Die kijken echt verder dan alleen die ene klacht
Youtube -> Balls of steelquote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
kon je niet geluik de G15 bestellen droxz
ik heb gisteren trouwens ventrillo geprobeert. gast dat is echt te grappig voor woorden.
dan kan je zon wijf, text to speech laten doen zeg maar.
laughing my fucking ass off , en dat soort dingen hehe
hahahahaquote:Op donderdag 6 december 2007 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
SpoedKlus , als in , "Fuck de Koffie is op!!" ??
die heb ik thuis alquote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
kon je niet geluik de G15 bestellen droxz
ik heb gisteren trouwens ventrillo geprobeert. gast dat is echt te grappig voor woorden.
dan kan je zon wijf, text to speech laten doen zeg maar.
laughing my fucking ass off , en dat soort dingen hehe
ja daar zit wat ik. mja ik ben helemaal blij met dat schermpjequote:Op donderdag 6 december 2007 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
die heb ik thuis alMaar die gaat denk ik de deur uit, ook voor zo een mooi Microsoft toetsenbord ..
Ben er inmiddels achter ... dan maar geen schermpje en licht, maar een beter toetsenbord zodat ik geen last heb van mijn pols!
quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
no more speed im almost there........
taddenedne
gotta be cool now gotta take care
tadnana
Wie is alvez? Het is nog altijd Alvesquote:Op donderdag 6 december 2007 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als ze straks alvez halen zit alles weer goed denk ik. maar nu missen ze gewoon teveel.
en ze misssen arveladze natuurlijk
Waarom mag Koevermans wegblijven? Het is alsof AZ hem liever kwijt dan rijk is.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Wie is alvez? Het is nog altijd Alves
Shota missen we alleen als opjutter, verder is Shota gewoon op. Hij zit aan het einde van zijn competitie en speelt dit nu uit bij een rustigere club.
Koevermans mag van mij zeer zeker wegblijven.
Ari komt er dit seizoen zeer zeker wel, maar daar hebben wij momenteel weinig aan daar hij geschorst is voor 3 wedstrijden (nog 1 te gaan)
Koenders, die mogen ze verkopen.. Beide tegengoals zijn zijn fouten geweest.
oja moguh!
Alves komt niet naar AZquote:Op donderdag 6 december 2007 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom mag Koevermans wegblijven? Het is alsof AZ hem liever kwijt dan rijk is.
En Alves naar AZ... ik moet het zien gebeuren
Geruchten zijn altijd leuk hequote:Op donderdag 6 december 2007 10:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Alves komt niet naar AZ
Koevermans, zie mijn edit.
en dan werkt net shutdown -a niet meer :squote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef s7eph4n het volgende:
Drukte op verkeerde knopje, dat iemand nog 12 sec had om een terminal server van shutdown uit te sluiten![]()
Succes!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:47 schreef lynda het volgende:
Zo spoedklus komt op me vrije dag![]()
![]()
Snel ff douchen en aankleden en op naar klant
Tot vanmiddag!
Droxz![]()
Morgen dan weer wel he?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
Beetje druk hier, ik denk dat ik een dagje GRTDOJW oversla
Sorryquote:Op donderdag 6 december 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan werkt net shutdown -a niet meer :s
Danke ;pquote:
koevermans was niet zeker van een basisplaats, daarvoor is hij juist weggegaan. dat heeft van gaal ook gezegd toendertijd. hij voelde zich gepasseerd. dus het is geen jankert. kan je wel zeggen dat hij voor 95% een basisplaats had gehad nu, maar dat komt omdat ari geschorst is. PSV wordt gewoon met behulp van koevermans kampioen. ff slikken, maar tis wel zo.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Wie is alvez? Het is nog altijd Alves
Shota missen we alleen als opjutter, verder is Shota gewoon op. Hij zit aan het einde van zijn competitie en speelt dit nu uit bij een rustigere club.
Koevermans mag van mij zeer zeker wegblijven, met zijn kinderachtige gedrag. Vechten voor een plek zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld. ALS hij niet had lopen janken was het nu voor 95% zeker geweest dat hij een basisplaats had. De manier van weggaan staat mij van hem nog steeds niet aan.
Ari komt er dit seizoen zeer zeker wel, maar daar hebben wij momenteel weinig aan daar hij geschorst is voor 3 wedstrijden (nog 1 te gaan)
Koenders, die mogen ze verkopen.. Beide tegengoals zijn zijn fouten geweest.
oja moguh!
zo dat heb je goed voor mekaar dan. handboeien om, meekomen jijquote:Op donderdag 6 december 2007 11:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee politie belt me uit men nest![]()
3e dag op rij wakker gemaakt
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee politie belt me uit men nest![]()
3e dag op rij wakker gemaakt
hey crazy jij ook hier, da's lang geleden!quote:
oh weerquote:Op donderdag 6 december 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
Beetje druk hier, ik denk dat ik een dagje GRTDOJW oversla
hey bob ik had gisteren trouwens die games binnenquote:
Netjes hoor!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey bob ik had gisteren trouwens die games binnengoeie shop dus
Misschien een idee om dan even niet achter Fok te zitten?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey crazy jij ook hier, da's lang geleden!
owkee ben dus terug van hydrotherapie was beetje zwaar
nu dus echt even rustig aan doen
wel vaag, want bij beide games kreeg ik een gameupdate, en dat terwijl hij op internet aangesloten staatquote:Op donderdag 6 december 2007 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Netjes hoor!![]()
Ugh zeker klote weer buiten...
welke game?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey bob ik had gisteren trouwens die games binnengoeie shop dus
mja vanmiddag ideaal weer om die even te spelenquote:
wel beter maar ow zo moeilijkquote:Op donderdag 6 december 2007 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien een idee om dan even niet achter Fok te zitten?
welkom!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:55 schreef Chaos-Zero het volgende:
meestal probeer ik op mijn stage pas in de middag op fok te komen en in de ochtend alleen andere sites te checken, maar me verveeling is zo erg dat ik er nu al een half uur zit -_-'
JAAAA lekkerquote:Op donderdag 6 december 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom!
Koffie met appeltaart ?
Ach ja, waarom niet, ben ik weer enkele minuten verder.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom!
Koffie met appeltaart ?
Wel Connect24 aanstaan?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel vaag, want bij beide games kreeg ik een gameupdate, en dat terwijl hij op internet aangesloten staat
Galaxy is leuk, en zeker met twee spelersquote:Op donderdag 6 december 2007 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel beter maar ow zo moeilijk
zo met lunch op bank en dan ff maffen
ik wil ook galaxy!
hihi ik was er idd nog, ik kan toch niet weggaan zonder gedag te zeggen....quote:Op donderdag 6 december 2007 12:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Galaxy is leuk, en zeker met twee spelers
En nu rusten jij
Doei doeiquote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik was er idd nog, ik kan toch niet weggaan zonder gedag te zeggen....
tuincentrumquote:Op donderdag 6 december 2007 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doei doei![]()
En Friday?!? Wat doe je? Gaan?
der even kijkenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
Winkelen? Of werken?
Weekend baantje? Had ik ook terwijl ik stage liepquote:Op donderdag 6 december 2007 12:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
der even kijken
en ik heb op moment geen werk door mijn stage
ja volgens mij wel, nou ja ...... geen idee hahaquote:
Maar werden die dan automatisch binnen gehaald, of moest je dat zelf doen nadat je een briefje had gekregen?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, nou ja ...... geen idee hahaheb al meerdere updates eerder gehad
ja automatisch, dat ineens sochtends dat blauwe licht branddequote:Op donderdag 6 december 2007 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar werden die dan automatisch binnen gehaald, of moest je dat zelf doen nadat je een briefje had gekregen?
Dat kanquote:Op donderdag 6 december 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja automatisch, dat ineens sochtends dat blauwe licht brandde
maar de updates stonden op de dvds das juist het raarre ervan
whehequote:Op donderdag 6 december 2007 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kanHad dat ook met SMG, wist ik al van te voren.
Maar heb dat Connect24 uit gezet. Pff gekkenwerk, schrok met rot toen dat ding 's nachts ineens blauw begon op te lichten
Wie was er wel zeker van een basisplaats aan het begin van het seizoen?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koevermans was niet zeker van een basisplaats, daarvoor is hij juist weggegaan. dat heeft van gaal ook gezegd toendertijd. hij voelde zich gepasseerd. dus het is geen jankert. kan je wel zeggen dat hij voor 95% een basisplaats had gehad nu, maar dat komt omdat ari geschorst is. PSV wordt gewoon met behulp van koevermans kampioen. ff slikken, maar tis wel zo.
buiten dat waren ze de 2e helft gewoon slecht, dat kan je aan heel het team wijten, en niet aan een man vindt ik.
ik mis helemaal niet dat feyenoord gedeelte, het ging mij er meer om, WAAROM hij weg wilde.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Wie was er wel zeker van een basisplaats aan het begin van het seizoen?
Ari, pelle, poco, mendes etc etc (zoveel nieuwe, oude als geblesseerde) moesten zich ook daadwerkelijk bewijzen. NET als het hele overige elftal. Bewijs maar dat jij een basisplaats waard ben..
En Koef heeft bij PSV geen basisplaats, is een pinchhitter daar geworden.
En volgens mij mis jij ook het gedeelte van dat Koevermans naar Feyenoord wou, Feyenoord toonde niet genoeg interesse en nu zit hij dus bij PSV.
Ook al was Ari niet geschorst, had Koevermans in de opstelling gepast. Maar 'de koef' is weg en end of the story! Manier waarop hij weggegaan is staat mij niet aan en dat mag ik vinden
En 2e helft speelde wij TOT Opdam vervangen werd nog redelijk goed. Hierna is het fout gegaan door fouten van Pocognoli en Koenders. Beide tegengoals zijn aan hun te verwijten, waar vooral de 1e de fout meer bij Koenders ligt.. Je kan niet verdedigen als jij je mannetje laat weglopen.
Afijn klant ook weer gehadNog geen ene f*ck gedaan waarvoor ik 3 dagen zou thuiswerken.. Schiet dus serieus weer lekker op
hahahquote:Op donderdag 6 december 2007 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend wat saai...
[ link | afbeelding ]
hij was gewoon gierigquote:Op donderdag 6 december 2007 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En om hem even af te maken![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij kreeg vertrouwen maar moest zich bewijzen, is net zo logisch als dat jij je op je werk moet bewijzen.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik mis helemaal niet dat feyenoord gedeelte, het ging mij er meer om, WAAROM hij weg wilde.
hij kreeg geen vertrouwen van van gaal.
en de manier waarop is heel normaal , zo gaat het eenmaal in voetbal land.
je gelooft toch niet in de illusie dat ze voor jou daar rondlopen toch ??
ja denk dat dat idd het geval isquote:Op donderdag 6 december 2007 15:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij kreeg vertrouwen maar moest zich bewijzen, is net zo logisch als dat jij je op je werk moet bewijzen.
En ze lopen er inderdaad niet voor mij, maar dat heb je mij ook niet horen zeggen.
Maar daarom mag ik nog wel vinden dat Koevermans op zo'n manier weg gegaan is dat hij van mij weg mag blijven en volgend jaar (of aankomende winterstop) weer kan gaan huilen omdat PSV nieuwe spelers koopt.
Maar ik denk dat jij en ik daarin ook verschillen. Ik leef voor voetbal![]()
Het is voor mij meer dan alleen af en toe een willekeurige wedstrijd kijken op TV
Elk voetballand verschilt inderdaad onwijs. Dat is juist ook het leuke ervan, elk land en elke club is anders.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denk dat dat idd het geval is![]()
ik heb ook niet echt één bepaalde club ofzo, (alhoewel , kijk wel elke week arsenal) ik kijk ook erg veel voetbal, heb ook speciaal sport1 voor genomen. zon 4 a 5 in de week kijk ik er dus wel![]()
* WhiteLightning vindt het ook een erg groot verschil qua competities zeg maar
moet je s een wedstrijd van bijvoorbeeld chelsey en man utd s kijken, echt niet normaal.
continue heen en weer, net tennis.
Heb serieus nog NOOIT 1 aflevering van Prison break gezienquote:Op donderdag 6 december 2007 15:53 schreef Friday12 het volgende:
ik brand niet ik kijk het op men pcdus geen smoesjes
ik ook nietquote:Op donderdag 6 december 2007 15:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Heb serieus nog NOOIT 1 aflevering van Prison break gezien
whehequote:
Ik kwaad?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe
je bent toch niet kwaad ofzo dat ik erover begon ? bedoelde het niet slecht hoor
ah oke dan is het goedquote:Op donderdag 6 december 2007 16:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik kwaad?![]()
![]()
Nee dus heb je iets meer voor nodig hoor.. iets maar he..ala 10miljoen x
.. heb jij ook vrije tijd in de aanbieding? dan kan ik namelijk ruilen ... moet overwerken vandaagquote:Op donderdag 6 december 2007 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke dan is het goed
iemand een stukje hartige worst van de AH ?
nee sorry, die heb ik zelf al opgemaaktquote:Op donderdag 6 december 2007 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
.. heb jij ook vrije tijd in de aanbieding? dan kan ik namelijk ruilen ... moet overwerken vandaag
veel plezier ermeequote:Op donderdag 6 december 2007 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
.. heb jij ook vrije tijd in de aanbieding? dan kan ik namelijk ruilen ... moet overwerken vandaag
Hey doe eens lief! Overwerken is niet plezier hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
veel plezier ermeekan je langer in GRTDOJW blijven
plezier? Dude, welke pillen ben jij vandaag vergeten in te nemen?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
veel plezier ermeekan je langer in GRTDOJW blijven
Dank u dank u!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey doe eens lief! Overwerken is niet plezier hebben
quote:
ik heb ook al die troep weggeven hahahaquote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand nog die een chocoletter L, chocomuizen(?) of marsepein willen?
wij doen gvd niet aan sinterklaas, kom dan ook die troep niet brengen![]()
![]()
KERST!!!!!!!!!!!![]()
Gebruik sarcasme dan ook in de juiste contextquote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gebruik sarcasme dan ook in de juiste context
ok fijne dag nogquote:Op donderdag 6 december 2007 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
bij deze, mag eindelijk naar huis!
(ben hier al vanaf 07:45!!!)!
ik ookquote:Op donderdag 6 december 2007 18:14 schreef Bellerophon het volgende:
Fuck yeah mag mijn eigen kerstpakket kiezen
Heb vorige week mijn kerstpakket gekozenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:14 schreef Bellerophon het volgende:
Fade to blackquote:Op donderdag 6 december 2007 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Life it seems will fade away
Drifting further everyday
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
trallalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mijn kerstpakket wordt naar Afrika gestuurd...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:14 schreef Bellerophon het volgende:
Mij ook voor het eerst, ik ga voor de multifunctionele contactgrill van Princessquote:Op donderdag 6 december 2007 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb vorige week mijn kerstpakket gekozen![]()
Wel beter hoor dat je zelf kan kiezen, bij mij voor het eerst, maar het gevalt me wel!
geeft een extraaan Lynda!
* Dr.Droxz geeft Lynda een dikke zoen!!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef lynda het volgende:
* lynda bespringt droxz even
ik heb me de rest van de week keurig gedragen dus nu mag het wel een keer![]()
Nog minder dan 24 uurquote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Lynda een dikke zoen!!!!en een knuffel!
Het is avond, dus ik mag ook weer!!!!
Jammer dat we elkaar in de ochtend zo kort zien,quote:
Het is in ieder geval een goed begin van de dagquote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jammer dat we elkaar in de ochtend zo kort zien,
maar dat moet in de avond wel goed te maken zijn
Mijn ochtendhumeur is spontaan weg!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een goed begin van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |