stomme vraag misschien, maar leun jij met je armen op je bureau ?quote:Op donderdag 6 december 2007 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
This even wachten op mijn niuwe toetsenbord hier,
dan zal het wel weer even beter gaan ..
Reageer ik is een keer niet zoquote:Op donderdag 6 december 2007 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedoel ik het eens serieus, denken ze er hier weer anders over![]()
Jullie zijn niet de enige die aangeven dat ik er wat aan moet doen![]()
Je bent wel van het visualiseren he?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee weet niet wat ik me erbij voor moet stellen maarre wat ik nu weer voor beeld heb wil ik nie s'ochtends vroeg
of op 1 of andere manier schiet de vraag was het fijn bij me te binnen
jemaakt dat ik twijfel
Schuldig!quote:Op donderdag 6 december 2007 08:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stomme vraag misschien, maar leun jij met je armen op je bureau ?
yepquote:Op donderdag 6 december 2007 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent wel van het visualiseren he?
Ik ken hetquote:
nee soms wil ik niet bij alles meteen een beeld hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ken hetSoms een vervelende eigenschap
Hehehequote:Op donderdag 6 december 2007 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee soms wil ik niet bij alles meteen een beeld hebben
Ik doe het ookquote:
ik ben het gaan doen toen ik last van RSI kreeg.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doe het ook
Thuis in ieder geval, maar volgens bepaalde testen zou ik al lang en breed RSI moeten hebben.
Maar Droxz... wat voor toetsenbord ga je dan eigenlijk krijgen?
Wel of niet op het bureau leunen?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben het gaan doen toen ik last van RSI kreeg.
heb het nu nog wel hoor, als ik veel game bijvoorbeeld. maar mn armen op het bureau leunen zeg maar, scheelt al een hoop
Ja want ik hoef niet te werken vandaag, heb hydrotherapie,quote:Op donderdag 6 december 2007 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hehehe
En? Gaat vandaag goed komen qua werk?
wel leunen.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel of niet op het bureau leunen?
Ah ok, ik leun altijd op mijn onderarmen, of met mijn ellebogen op de leuningen van mijn stoelquote:Op donderdag 6 december 2007 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel leunen.
allebei mn ellebogen zeg maar
Okquote:Op donderdag 6 december 2007 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja want ik hoef niet te werken vandaag, heb hydrotherapie,
nee , ik MOET mn armen kwijt op het bureauquote:Op donderdag 6 december 2007 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah ok, ik leun altijd op mijn onderarmen, of met mijn ellebogen op de leuningen van mijn stoel
Staat je toetsenbord dan ook niet behoorlijk ver op je bureau?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , ik MOET mn armen kwijt op het bureau
ja iddquote:Op donderdag 6 december 2007 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Staat je toetsenbord dan ook niet behoorlijk ver op je bureau?
Nee ok, dat idee had ik alquote:
als ik mn poten op het bureau gooi, en zeg maar met een arm leun op het bureau, krijg ik erook last vanquote:
Hmm vervelend, dan is het wel verstandiger ja om je aan die anti-RSI voorschriften te houdenquote:Op donderdag 6 december 2007 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik mn poten op het bureau gooi, en zeg maar met een arm leun op het bureau, krijg ik erook last van
De wachttijden ed. daar zit ik niet eens mee. Ik heb hier eerder naar laten kijken 1.5 jaar lang (!!!). Van Visio naar ziekenhuis naar huisarts, en weer andersom, en weer in een andere volgorden. De 1 geeft aan dat het aan het ander ligt, en andersom .. ben zo erg lang bezigquote:Op donderdag 6 december 2007 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sorry
maar serieus als je spullen etc uit je handen laat vallen
en zoveel pijn hebt kan gewoon niet goed gaan
Naast alle wachttijden is hoe eerder je er na laat kijken je ook eerder er wat aan kan doen
of dat nou rust nemen, pijnstilling andere houding is maakt allemaal ff niet uit
als het je maar gaat helpen
hoe langer je er mee door blijft lopen hoe erger je het kan maken en langer duurt voordat je eraf kan zijn
Ja, van mijn elleboog tot en met mijn vinger zeg maar….quote:Op donderdag 6 december 2007 08:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stomme vraag misschien, maar leun jij met je armen op je bureau ?
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doe het ook
Thuis in ieder geval, maar volgens bepaalde testen zou ik al lang en breed RSI moeten hebben.
Maar Droxz... wat voor toetsenbord ga je dan eigenlijk krijgen?
SpoedKlus , als in , "Fuck de Koffie is op!!" ??quote:Op donderdag 6 december 2007 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sorry mensen, had even een spoedklusje tussendoor!
[..]
De wachttijden ed. daar zit ik niet eens mee. Ik heb hier eerder naar laten kijken 1.5 jaar lang (!!!). Van Visio naar ziekenhuis naar huisarts, en weer andersom, en weer in een andere volgorden. De 1 geeft aan dat het aan het ander ligt, en andersom .. ben zo erg lang bezig
Geweest zonder resultaat. Na 1,5 jaar ben ik er mee leren leven, en is het ook tijden zo goed als weggeweest. Alleen deze maand komt het weer terug … ik heb meerdere problemen gehad, en ben zo eigenlijk de hoop kwijtgeraakt in de medici…
[..]
Ja, van mijn elleboog tot en met mijn vinger zeg maar….
Min toetsenbord staat dus redelijk ver op mijn buro,
En daar is mijn monitor(stand) en mijn stoel correct op aangepast.
[..]
[ afbeelding ]
Ok, doei doei!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
ow voor de taxi er weer te vroeg is werk ze allemaal
ik ga dan richting zwembad en neem daarna ff meteen mn rust denk ik
Fysio met haptonoom? Dat zegt me zo 123 even niets .. wel met warmte, geluidsgolven, stroom .. (die was lachen!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
pff Dr Droxz dat klinkt idd alsof je er al een tijdje mee rond loopt wist ik niet, vervelend dat het dan ineens zo sterk terug komt!
Vertrouwen in medici vind ik ook erg moeilijk, de 1 zegt dit de ander dat en jij blijft maar zitten met je klachten.
heb je weleens fysio gehad van een haptonoom? heeft bij mij best wel geholpen.
Die kijken echt verder dan alleen die ene klacht
Youtube -> Balls of steelquote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
kon je niet geluik de G15 bestellen droxz
ik heb gisteren trouwens ventrillo geprobeert. gast dat is echt te grappig voor woorden.
dan kan je zon wijf, text to speech laten doen zeg maar.
laughing my fucking ass off , en dat soort dingen hehe
hahahahaquote:Op donderdag 6 december 2007 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
SpoedKlus , als in , "Fuck de Koffie is op!!" ??
die heb ik thuis alquote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
kon je niet geluik de G15 bestellen droxz
ik heb gisteren trouwens ventrillo geprobeert. gast dat is echt te grappig voor woorden.
dan kan je zon wijf, text to speech laten doen zeg maar.
laughing my fucking ass off , en dat soort dingen hehe
ja daar zit wat ik. mja ik ben helemaal blij met dat schermpjequote:Op donderdag 6 december 2007 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
die heb ik thuis alMaar die gaat denk ik de deur uit, ook voor zo een mooi Microsoft toetsenbord ..
Ben er inmiddels achter ... dan maar geen schermpje en licht, maar een beter toetsenbord zodat ik geen last heb van mijn pols!
quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
no more speed im almost there........
taddenedne
gotta be cool now gotta take care
tadnana
Wie is alvez? Het is nog altijd Alvesquote:Op donderdag 6 december 2007 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als ze straks alvez halen zit alles weer goed denk ik. maar nu missen ze gewoon teveel.
en ze misssen arveladze natuurlijk
Waarom mag Koevermans wegblijven? Het is alsof AZ hem liever kwijt dan rijk is.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Wie is alvez? Het is nog altijd Alves
Shota missen we alleen als opjutter, verder is Shota gewoon op. Hij zit aan het einde van zijn competitie en speelt dit nu uit bij een rustigere club.
Koevermans mag van mij zeer zeker wegblijven.
Ari komt er dit seizoen zeer zeker wel, maar daar hebben wij momenteel weinig aan daar hij geschorst is voor 3 wedstrijden (nog 1 te gaan)
Koenders, die mogen ze verkopen.. Beide tegengoals zijn zijn fouten geweest.
oja moguh!
Alves komt niet naar AZquote:Op donderdag 6 december 2007 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom mag Koevermans wegblijven? Het is alsof AZ hem liever kwijt dan rijk is.
En Alves naar AZ... ik moet het zien gebeuren
Geruchten zijn altijd leuk hequote:Op donderdag 6 december 2007 10:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Alves komt niet naar AZ
Koevermans, zie mijn edit.
en dan werkt net shutdown -a niet meer :squote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef s7eph4n het volgende:
Drukte op verkeerde knopje, dat iemand nog 12 sec had om een terminal server van shutdown uit te sluiten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |