SpoedKlus , als in , "Fuck de Koffie is op!!" ??quote:Op donderdag 6 december 2007 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sorry mensen, had even een spoedklusje tussendoor!
[..]
De wachttijden ed. daar zit ik niet eens mee. Ik heb hier eerder naar laten kijken 1.5 jaar lang (!!!). Van Visio naar ziekenhuis naar huisarts, en weer andersom, en weer in een andere volgorden. De 1 geeft aan dat het aan het ander ligt, en andersom .. ben zo erg lang bezig
Geweest zonder resultaat. Na 1,5 jaar ben ik er mee leren leven, en is het ook tijden zo goed als weggeweest. Alleen deze maand komt het weer terug … ik heb meerdere problemen gehad, en ben zo eigenlijk de hoop kwijtgeraakt in de medici…
[..]
Ja, van mijn elleboog tot en met mijn vinger zeg maar….
Min toetsenbord staat dus redelijk ver op mijn buro,
En daar is mijn monitor(stand) en mijn stoel correct op aangepast.
[..]
[ afbeelding ]
Ok, doei doei!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
ow voor de taxi er weer te vroeg is werk ze allemaal
ik ga dan richting zwembad en neem daarna ff meteen mn rust denk ik
Fysio met haptonoom? Dat zegt me zo 123 even niets .. wel met warmte, geluidsgolven, stroom .. (die was lachen!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
pff Dr Droxz dat klinkt idd alsof je er al een tijdje mee rond loopt wist ik niet, vervelend dat het dan ineens zo sterk terug komt!
Vertrouwen in medici vind ik ook erg moeilijk, de 1 zegt dit de ander dat en jij blijft maar zitten met je klachten.
heb je weleens fysio gehad van een haptonoom? heeft bij mij best wel geholpen.
Die kijken echt verder dan alleen die ene klacht
Youtube -> Balls of steelquote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
kon je niet geluik de G15 bestellen droxz
ik heb gisteren trouwens ventrillo geprobeert. gast dat is echt te grappig voor woorden.
dan kan je zon wijf, text to speech laten doen zeg maar.
laughing my fucking ass off , en dat soort dingen hehe
hahahahaquote:Op donderdag 6 december 2007 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
SpoedKlus , als in , "Fuck de Koffie is op!!" ??
die heb ik thuis alquote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
kon je niet geluik de G15 bestellen droxz
ik heb gisteren trouwens ventrillo geprobeert. gast dat is echt te grappig voor woorden.
dan kan je zon wijf, text to speech laten doen zeg maar.
laughing my fucking ass off , en dat soort dingen hehe
ja daar zit wat ik. mja ik ben helemaal blij met dat schermpjequote:Op donderdag 6 december 2007 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
die heb ik thuis alMaar die gaat denk ik de deur uit, ook voor zo een mooi Microsoft toetsenbord ..
Ben er inmiddels achter ... dan maar geen schermpje en licht, maar een beter toetsenbord zodat ik geen last heb van mijn pols!
quote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
no more speed im almost there........
taddenedne
gotta be cool now gotta take care
tadnana
Wie is alvez? Het is nog altijd Alvesquote:Op donderdag 6 december 2007 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als ze straks alvez halen zit alles weer goed denk ik. maar nu missen ze gewoon teveel.
en ze misssen arveladze natuurlijk
Waarom mag Koevermans wegblijven? Het is alsof AZ hem liever kwijt dan rijk is.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Wie is alvez? Het is nog altijd Alves
Shota missen we alleen als opjutter, verder is Shota gewoon op. Hij zit aan het einde van zijn competitie en speelt dit nu uit bij een rustigere club.
Koevermans mag van mij zeer zeker wegblijven.
Ari komt er dit seizoen zeer zeker wel, maar daar hebben wij momenteel weinig aan daar hij geschorst is voor 3 wedstrijden (nog 1 te gaan)
Koenders, die mogen ze verkopen.. Beide tegengoals zijn zijn fouten geweest.
oja moguh!
Alves komt niet naar AZquote:Op donderdag 6 december 2007 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom mag Koevermans wegblijven? Het is alsof AZ hem liever kwijt dan rijk is.
En Alves naar AZ... ik moet het zien gebeuren
Geruchten zijn altijd leuk hequote:Op donderdag 6 december 2007 10:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Alves komt niet naar AZ
Koevermans, zie mijn edit.
en dan werkt net shutdown -a niet meer :squote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef s7eph4n het volgende:
Drukte op verkeerde knopje, dat iemand nog 12 sec had om een terminal server van shutdown uit te sluiten![]()
Succes!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:47 schreef lynda het volgende:
Zo spoedklus komt op me vrije dag![]()
![]()
Snel ff douchen en aankleden en op naar klant
Tot vanmiddag!
Droxz![]()
Morgen dan weer wel he?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
Beetje druk hier, ik denk dat ik een dagje GRTDOJW oversla
Sorryquote:Op donderdag 6 december 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan werkt net shutdown -a niet meer :s
Danke ;pquote:
koevermans was niet zeker van een basisplaats, daarvoor is hij juist weggegaan. dat heeft van gaal ook gezegd toendertijd. hij voelde zich gepasseerd. dus het is geen jankert. kan je wel zeggen dat hij voor 95% een basisplaats had gehad nu, maar dat komt omdat ari geschorst is. PSV wordt gewoon met behulp van koevermans kampioen. ff slikken, maar tis wel zo.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Wie is alvez? Het is nog altijd Alves
Shota missen we alleen als opjutter, verder is Shota gewoon op. Hij zit aan het einde van zijn competitie en speelt dit nu uit bij een rustigere club.
Koevermans mag van mij zeer zeker wegblijven, met zijn kinderachtige gedrag. Vechten voor een plek zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld. ALS hij niet had lopen janken was het nu voor 95% zeker geweest dat hij een basisplaats had. De manier van weggaan staat mij van hem nog steeds niet aan.
Ari komt er dit seizoen zeer zeker wel, maar daar hebben wij momenteel weinig aan daar hij geschorst is voor 3 wedstrijden (nog 1 te gaan)
Koenders, die mogen ze verkopen.. Beide tegengoals zijn zijn fouten geweest.
oja moguh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |