yup, maar goed we zien welquote:Op donderdag 6 december 2007 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
En? Drukke dag vandaag?
Ik ben in ieder geval van mening dat ze nooit Koevermans weg hadden moeten doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning mompelt iets over AZ , wat slechts een schim is van vorig jaar, en zeker van het jaar daarvoor
Is ook zoquote:Op donderdag 6 december 2007 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup, maar goed we zien wel
mja als ze straks alvez halen zit alles weer goed denk ik. maar nu missen ze gewoon teveel.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval van mening dat ze nooit Koevermans weg hadden moeten doen.
Bedoel die Pele is wel leuk een aardig, maar ik zag toch liever Koevermans
ja wrijf het er maar lekker inquote:Op donderdag 6 december 2007 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb geen zin meer! En ik moet nog 4.5 uur
Alvez gaat denk ik naar Engeland. Manchester City.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als ze straks alvez halen zit alles weer goed denk ik. maar nu missen ze gewoon teveel.
en ze misssen arveladze natuurlijk
Eind november hoorde ik die al, Skyradioquote:Op donderdag 6 december 2007 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD Last Christmass op de radio neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mogguhquote:Op donderdag 6 december 2007 07:45 schreef draculettetje het volgende:mogguh
wat zijn jullie allemaal vroeg vandaag
moggequote:Op donderdag 6 december 2007 07:45 schreef draculettetje het volgende:mogguh
wat zijn jullie allemaal vroeg vandaag
oh kut om te horen gastquote:Op donderdag 6 december 2007 07:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Door alle pijn in mijn pols zal ik hier vandaag waarschijnlijk niet veel zijn,
of in iedergeval weinig berichten typen. Gisteren ook weer door de grond gegaan van de pijn ...
(daarvoor ook weer kut geslapen)
thx voor gisteren Lynda!
Afspraak dus al gemaakt neem ik aanquote:Op donderdag 6 december 2007 07:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Door alle pijn in mijn pols zal ik hier vandaag waarschijnlijk niet veel zijn,
of in iedergeval weinig berichten typen. Gisteren ook weer door de grond gegaan van de pijn ...
(daarvoor ook weer kut geslapen)
thx voor gisteren Lynda!
This even wachten op mijn niuwe toetsenbord hier,quote:
nou wat hier gezegd wordtquote:Op donderdag 6 december 2007 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Afspraak dus al gemaakt neem ik aan
Ga volgende week een afspraak maken .. merk gewoon dat het zo niet echt werkt zeg maar ..quote:Op donderdag 6 december 2007 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Afspraak dus al gemaakt neem ik aan
niet wachten tot volgende week, NU afspraak maken .....quote:Op donderdag 6 december 2007 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga volgende week een afspraak maken .. merk gewoon dat het zo niet echt werkt zeg maar ..
(net ook weer een bak koffie laten vallen, pols liet gewoon "los")
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 6 december 2007 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga volgende week een afspraak maken .. merk gewoon dat het zo niet echt werkt zeg maar ..
(net ook weer een bak koffie laten vallen, pols liet gewoon "los")
Misschien wel een goed idee ja ...quote:Op donderdag 6 december 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet wachten tot volgende week, NU afspraak maken .....
quote:Op donderdag 6 december 2007 07:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee ja ...
Daar zorgt ze wel voor hoor, gisteren ook op me flikker gekregenquote:Op donderdag 6 december 2007 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Nu moet Lynda er ook nog even op toezien dat je die volgende week ook maakt.
Want dit is gewoon niet gezond meer.
Zie, ze is wel goed voor jequote:Op donderdag 6 december 2007 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zorgt ze wel voor hoor, gisteren ook op me flikker gekregen
kee weet niet wat ik me erbij voor moet stellen maarre wat ik nu weer voor beeld heb wil ik nie s'ochtends vroegquote:Op donderdag 6 december 2007 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zorgt ze wel voor hoor, gisteren ook op me flikker gekregen
Bedoel ik het eens serieus, denken ze er hier weer anders overquote:Op donderdag 6 december 2007 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee weet niet wat ik me erbij voor moet stellen maarre wat ik nu weer voor beeld heb wil ik nie s'ochtends vroeg
of op 1 of andere manier schiet de vraag was het fijn bij me te binnen
jemaakt dat ik twijfel
sorryquote:Op donderdag 6 december 2007 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedoel ik het eens serieus, denken ze er hier weer anders over![]()
Jullie zijn niet de enige die aangeven dat ik er wat aan moet doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |