Wat voor dropjesquote:Op woensdag 5 december 2007 17:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb me een beetje misselijk gegeten
niet eens aan de pepernoten maar aan de dropjes
Geweldigquote:Op woensdag 5 december 2007 18:06 schreef WhiteLightning het volgende:
voor degene die van tetris houded![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Ll2kajMH2u0
http://www.youtube.com/watch?v=84_QL1kEmH4
Zonder te kijken, die Japanners weer met human tetris?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:06 schreef WhiteLightning het volgende:
voor degene die van tetris houded![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Ll2kajMH2u0
http://www.youtube.com/watch?v=84_QL1kEmH4
sjonge zeg , hij kent hem weerquote:Op woensdag 5 december 2007 18:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zonder te kijken, die Japanners weer met human tetris?![]()
jahquote:Op woensdag 5 december 2007 18:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zonder te kijken, die Japanners weer met human tetris?![]()
Je zou toch moeten weten dat iemand die vaak post in het GRTDOJW-topic, genoeg tijd heeft om dit soort filmpjes te kijken hequote:Op woensdag 5 december 2007 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge zeg , hij kent hem weer
Ik ben benieuwd of er ergens DVD's te bestellen zijn waar dit soort Japanse filmpjes opstaan. Naar dit soort dingen kan ik echt de héle dag kijkenquote:
ja ik ookquote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er ergens DVD's te bestellen zijn waar dit soort Japanse filmpjes opstaan. Naar dit soort dingen kan ik echt de héle dag kijken
Bij mij op m'n werk waren sites als Hyves, Youtube etc. ook geblockt. Uiteindelijk heeft iemand aangegeven deze sites nodig te hebben voor z'n werk, sindsdien staat zeweer open.Het internetverkeer over de maand gezien was meteen 33% hoger ten opzichte van de vorige maandquote:Op woensdag 5 december 2007 19:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ookwhaha , knetter en niet meer bijkomen haha
![]()
maar er staan meer van dat soort filmpjes op youtube.
op mn werk wordt alles helaas geblocked
dumpert?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er ergens DVD's te bestellen zijn waar dit soort Japanse filmpjes opstaan. Naar dit soort dingen kan ik echt de héle dag kijken
Dankje!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:40 schreef lynda het volgende:
* lynda geeft iemand hier even een heleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dikke knuffel
quote:
Lullig voor AZ, echt zondequote:Op woensdag 5 december 2007 19:44 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal
stuiterennnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
Pff en of!quote:Op donderdag 6 december 2007 07:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Het is wel weer érg vroeg vandaag hoor...
Nicequote:Op donderdag 6 december 2007 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens... de dagcijfers![]()
![]()
008. 090 Bellerophon
zeg komop heh...quote:Op donderdag 6 december 2007 07:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Het is wel weer érg vroeg vandaag hoor...
Leg me eens uit hoe je dat voor elkaar krijgt?quote:Op donderdag 6 december 2007 07:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg komop heh...
sorry, ben zowaar fit
ik zeg maar niets, anders heb ik het gedaanquote:
Tip vd Dag: drink savonds lekker wat bier, en je gaat om 22.30 je nest inquote:Op donderdag 6 december 2007 07:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe je dat voor elkaar krijgt?
Zeg het maar... ik ben een spamsletquote:
Anders heb jij het gedaan dat AZ verloren heeft?quote:Op donderdag 6 december 2007 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zeg maar niets, anders heb ik het gedaan
HOER! HOER!!quote:Op donderdag 6 december 2007 07:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg het maar... spamslet ben ik![]()
* WhiteLightning mompelt iets over AZ , wat slechts een schim is van vorig jaar, en zeker van het jaar daarvoorquote:Op donderdag 6 december 2007 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders heb jij het gedaan dat AZ verloren heeft?
Tjah ze hadden het moeten weten, je speelt immers tegen een Duits elftal
Whehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |