wel beter maar ow zo moeilijkquote:Op donderdag 6 december 2007 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien een idee om dan even niet achter Fok te zitten?
welkom!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:55 schreef Chaos-Zero het volgende:
meestal probeer ik op mijn stage pas in de middag op fok te komen en in de ochtend alleen andere sites te checken, maar me verveeling is zo erg dat ik er nu al een half uur zit -_-'
JAAAA lekkerquote:Op donderdag 6 december 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom!
Koffie met appeltaart ?
Ach ja, waarom niet, ben ik weer enkele minuten verder.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom!
Koffie met appeltaart ?
Wel Connect24 aanstaan?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel vaag, want bij beide games kreeg ik een gameupdate, en dat terwijl hij op internet aangesloten staat
Galaxy is leuk, en zeker met twee spelersquote:Op donderdag 6 december 2007 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel beter maar ow zo moeilijk
zo met lunch op bank en dan ff maffen
ik wil ook galaxy!
hihi ik was er idd nog, ik kan toch niet weggaan zonder gedag te zeggen....quote:Op donderdag 6 december 2007 12:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Galaxy is leuk, en zeker met twee spelers
En nu rusten jij
Doei doeiquote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik was er idd nog, ik kan toch niet weggaan zonder gedag te zeggen....
tuincentrumquote:Op donderdag 6 december 2007 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doei doei![]()
En Friday?!? Wat doe je? Gaan?
der even kijkenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
Winkelen? Of werken?
Weekend baantje? Had ik ook terwijl ik stage liepquote:Op donderdag 6 december 2007 12:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
der even kijken
en ik heb op moment geen werk door mijn stage
ja volgens mij wel, nou ja ...... geen idee hahaquote:
Maar werden die dan automatisch binnen gehaald, of moest je dat zelf doen nadat je een briefje had gekregen?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, nou ja ...... geen idee hahaheb al meerdere updates eerder gehad
ja automatisch, dat ineens sochtends dat blauwe licht branddequote:Op donderdag 6 december 2007 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar werden die dan automatisch binnen gehaald, of moest je dat zelf doen nadat je een briefje had gekregen?
Dat kanquote:Op donderdag 6 december 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja automatisch, dat ineens sochtends dat blauwe licht brandde
maar de updates stonden op de dvds das juist het raarre ervan
whehequote:Op donderdag 6 december 2007 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kanHad dat ook met SMG, wist ik al van te voren.
Maar heb dat Connect24 uit gezet. Pff gekkenwerk, schrok met rot toen dat ding 's nachts ineens blauw begon op te lichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |