nee sorry, die heb ik zelf al opgemaaktquote:Op donderdag 6 december 2007 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
.. heb jij ook vrije tijd in de aanbieding? dan kan ik namelijk ruilen ... moet overwerken vandaag
veel plezier ermeequote:Op donderdag 6 december 2007 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
.. heb jij ook vrije tijd in de aanbieding? dan kan ik namelijk ruilen ... moet overwerken vandaag
Hey doe eens lief! Overwerken is niet plezier hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
veel plezier ermeekan je langer in GRTDOJW blijven
plezier? Dude, welke pillen ben jij vandaag vergeten in te nemen?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
veel plezier ermeekan je langer in GRTDOJW blijven
Dank u dank u!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey doe eens lief! Overwerken is niet plezier hebben
quote:
ik heb ook al die troep weggeven hahahaquote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand nog die een chocoletter L, chocomuizen(?) of marsepein willen?
wij doen gvd niet aan sinterklaas, kom dan ook die troep niet brengen![]()
![]()
KERST!!!!!!!!!!!![]()
Gebruik sarcasme dan ook in de juiste contextquote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gebruik sarcasme dan ook in de juiste context
ok fijne dag nogquote:Op donderdag 6 december 2007 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
bij deze, mag eindelijk naar huis!
(ben hier al vanaf 07:45!!!)!
ik ookquote:Op donderdag 6 december 2007 18:14 schreef Bellerophon het volgende:
Fuck yeah mag mijn eigen kerstpakket kiezen
Heb vorige week mijn kerstpakket gekozenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:14 schreef Bellerophon het volgende:
Fade to blackquote:Op donderdag 6 december 2007 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Life it seems will fade away
Drifting further everyday
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
trallalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mijn kerstpakket wordt naar Afrika gestuurd...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:14 schreef Bellerophon het volgende:
Mij ook voor het eerst, ik ga voor de multifunctionele contactgrill van Princessquote:Op donderdag 6 december 2007 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb vorige week mijn kerstpakket gekozen![]()
Wel beter hoor dat je zelf kan kiezen, bij mij voor het eerst, maar het gevalt me wel!
geeft een extraaan Lynda!
* Dr.Droxz geeft Lynda een dikke zoen!!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef lynda het volgende:
* lynda bespringt droxz even
ik heb me de rest van de week keurig gedragen dus nu mag het wel een keer![]()
Nog minder dan 24 uurquote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Lynda een dikke zoen!!!!en een knuffel!
Het is avond, dus ik mag ook weer!!!!
Jammer dat we elkaar in de ochtend zo kort zien,quote:
Het is in ieder geval een goed begin van de dagquote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jammer dat we elkaar in de ochtend zo kort zien,
maar dat moet in de avond wel goed te maken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |