quote:Op maandag 3 december 2007 13:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een kruising tussen de Lama's en improvisatie-theater dus.
Wiebel heeft een wasmachine met gebruiksaanwijzing. Was en wasmiddel in de machine, deur dicht, aanzetten, resetten, 1 seconde op 95 graden, doordraaien naar het gewenste aantal graden en hij gaat van start.quote:
Ik deed: was en wasmiddel in de machine, deur dicht, graden instellen, aan.quote:Op maandag 3 december 2007 13:27 schreef Yurithemaster het volgende:
wat heb je met je miele gedaan dan soemp?
quote:Op maandag 3 december 2007 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga er vandoor, tot later vanmiddag
quote:Op maandag 3 december 2007 13:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel heeft een wasmachine met gebruiksaanwijzing. Was en wasmiddel in de machine, deur dicht, aanzetten, resetten, 1 seconde op 95 graden, doordraaien naar het gewenste aantal graden en hij gaat van start.![]()
![]()
Dat ráád je toch niet!![]()
![]()
En dan krijg ik een mailtje: *mompelt iets over vrouwen en techniek ;-)
wat ook wel wat voor jou zou zijnquote:Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik deed: was en wasmiddel in de machine, deur dicht, graden instellen, aan.
Gebeurde er niks.Dacht even dat ik hem stuk had gemaakt.
handigquote:Op maandag 3 december 2007 13:43 schreef B.ertha het volgende:
En ik moet nog een heel artikel lezen, wat niet echt wil, aangezien ik ben vergeten het uit te printen
quote:
dat zeg ik: handigquote:Op maandag 3 december 2007 14:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ik wil het artikel downloaden, maar dat kan helemaal niet. Ik kan het alleen inkijken op de uni. Dat geef je toch niet op als huiswerk aan 100+ studenten
quote:Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb met sinterklaas bij mn ouders het meest praktische cadeau gehad wat er te krijgen valt.![]()
eur 200
De band moet weer losser zodra je aangeprikt bent.quote:Op maandag 3 december 2007 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
en mijn hand ging slapen omdat die band wat strak zat, maar verder was er niets aan de hand.
quote:Op maandag 3 december 2007 14:54 schreef wyccie het volgende:
Leuk idee. Je kunt zijn gebit maken met die gebitsnoepjes.
Hee, daar hebben we prof. dr. H, v V.quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een surprise bedacht!!!![]()
[ afbeelding ]
Die namaken zonder de pet. En dan allerlei attributen om z'n kale hoofd mooi te maken.![]()
Ik ben blij.
quote:Op maandag 3 december 2007 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hee, daar hebben we prof. dr. H, v V.![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 3 december 2007 13:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik haal jou en hawaii_tim steeds doorelkaar
Het is ook niet heel erg, klein beetje dikker daar en vaagjes blauw. Het is niets vergeleken met een plek die je krijgt als je geraakt wordt door een tennisbal oidquote:Op maandag 3 december 2007 15:27 schreef wyccie het volgende:
Hoeft niet per se, Tim.
Kan gewoon zijn dat je wat gevoeligere/dunnere aders hebt.
Je moet natuurlijk niet de bouwvakker gaan uithangen, maar verder kun je gewone dingen doen.
Of een hockeybal.quote:Op maandag 3 december 2007 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is ook niet heel erg, klein beetje dikker daar en vaagjes blauw. Het is niets vergeleken met een plek die je krijgt als je geraakt wordt door een tennisbal oid
Hockeyballen deden het ook altijd goed. Slaap lekker Wycciequote:
baggerlayout.quote:
dan moet je even in de instellingen graven denk ikquote:
Ik heb usericon en webicon hetzelfde staan, vandaar. Als je verschillende usericon en webicon hebt dan zie je in baggerlayout een andere ava dan in fok_silverquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan moet je even in de instellingen graven denk ik
bij weergaveopties staat onderaan iets van 'volgorde usericons omkeren' en dat moet je op ja hebben staanals het goed is zie je dan de nieuwe icoon van iarl
quote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef MaJo het volgende:Ik leef nog
En ik snap nog steeds niet waar de ava's van Tim en Red voor dienen? Ik vind ze oerlelijk
Er gaat iets niet goed. De VPRO server is op dit moment niet bereikbaar. De oorzaak is onbekend.quote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef MaJo het volgende:
Mijn Wouter Hamel artikel staat onlineZie hier
Spiegelen of nog weer een andere achtergrondkleur kan ookquote:Op maandag 3 december 2007 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Damn ja, ze hebben allebei die Jochem kerstactie
Dat blauw helpt wel een beetje, maar het blijft lastig denk ik
Goed doelquote:Op maandag 3 december 2007 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spiegelen of nog weer een andere achtergrondkleur kan ook
En de avatar is er om de Jochem Kerst Actie te promoten en dat is inderdaad een soort opvanghuis voor katten. Zwerfkatten of terminaal zieke katten worden opgevangen en opgelapt, danwel kunnen rustig sterven. De opgelapte katten kunnen vervolgens weer herplaatst worden
quote:
Grrrquote:Op maandag 3 december 2007 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaat iets niet goed. De VPRO server is op dit moment niet bereikbaar. De oorzaak is onbekend.
We zijn op dit moment bezig de oorzaak van dit probleem te achterhalen. Mocht deze situatie niet binnen redelijke termijn opgelost zijn, stuur dan een e-mail naar: webmaster@vpro.nl
-knip-
Thanksquote:Op maandag 3 december 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
'piepknor'![]()
Goed artikel, MaJo.Dat interview is van jou? Of heb je de citaten ergens anders vandaan?
Ze knobs are flashing!quote:Op maandag 3 december 2007 17:04 schreef MadMaster het volgende:
Are you receiving me, over...
Je was het verkeerde vliegtuig in gelopen?quote:Op maandag 3 december 2007 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Piep piep knor
Ik dacht dat mijn broer de enige was die het gebruikte
Ik lag in een scheur toe hij het gebruikte.
PS: ik ben dus veilig geland. Wel met vertraging wegens het slechte weer.
PPS: ik heb een Soempie-actie uitgehaald
Namelijk......?quote:Op maandag 3 december 2007 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
PPS: ik heb een Soempie-actie uitgehaald
Ik denk niet dat dat me ooit zou overkomen maar het zou wel een héle goeie zijn jaquote:Op maandag 3 december 2007 17:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je was het verkeerde vliegtuig in gelopen?
quote:Op maandag 3 december 2007 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
De Soempie-actie:
ik sta bij de gate te wachten. Maar de gate ging nog niet open omdat er vertraging was.
Dus de mensen gaan een beetje zitten tegen een hekje.
Ik dacht: dat ga ik ook doen want als ik naar de andere vluchten kijk dan kan het wel eens een latertje worden
Ga ik zitten, wil ik achterover leunen, blijkt het stukje bij mij geen hek te zijn maar een poortje in het hek.
Op het poortje zit een grote "emergency exit" sticker
Maar dat is niet zo erg: er zat een alarm op. Dus als dat poortje opengaat, gaat er zo'n irritante hoge piep af, iedere 3 seconden.
Dus ik denk: ik doe dat poortje weer dicht en niets aan de hand. Nou, nee dus
Ding blijft pieper
Dus je staat daar met een berg geirriteerde mensen die vervolgens een paar uur naar een piep kunnen gaan luisteren
Dus ik pak mijn boek, zet mijn muziek op en doe alsof mijn neus bloedt
Komt er na een kwartier één van die knakkers die het zat was even met dat poortje pielen. Doet 'm open en weer dicht: piep weg
Hehehehequote:
dan moet je je MSN vaker checkenquote:Op maandag 3 december 2007 17:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb even gemist wat je daar 2 weken gaat doen.
Al uitgezocht welke exposities er zijn?quote:
Ja ik heb niets te klagen in mijn beroepquote:
Ik ga dus voor die expositie in de National Gallery van renaissancekunst uit Siena, en verder heb ik de vaste collecties van de musea daar nog te ontdekkenquote:Op maandag 3 december 2007 17:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Al uitgezocht welke exposities er zijn?
Nope, dat waren mn twee beste vriendinnen, van vroeger nog, ik ga met studievriendinnen naar Londen, maar dat wordt ook ontzettend gezellig denk ikquote:Op maandag 3 december 2007 17:48 schreef Soempie het volgende:
Wel superleuk dat je zoiets met vriendinnen kunt doen.Zij waren ook mee naar Italie?
Er staan nog geen concrete tripjes op de planning, maar wel duizendenéén ideeënquote:En ga je nog weg met je vriend?
2 verdiepingen. En volgens mij hebben we hier geen apparaat maar instant.quote:Op maandag 3 december 2007 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hoever ben je verwijderd van een koffiezetapparaat?
Wat heb je uitgespookt?quote:
Gister gevoetbalt in de stromende regen, waardoor ik nu overal spierpijn hebquote:
hmm.. zoiets heb ik nu ook.. enkel zal wel weer een paar dagen rustig gehouden moeten worden om zondag weer het veld op te kunnenquote:Op maandag 3 december 2007 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gister gevoetbalt in de stromende regen, waardoor ik nu overal spierpijn heb
het was idd een legendarische wedstrijd, maar het duurde wel ruim 3 uur voor ik weer een beetje warm werd na afloopquote:Op maandag 3 december 2007 19:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. zoiets heb ik nu ook.. enkel zal wel weer een paar dagen rustig gehouden moeten worden om zondag weer het veld op te kunnen![]()
was wel tof trouwens voetballen in de stromende regen
Ja hoor, ik ga zo naar de student comedy night in een café hier in Leeuwardenquote:Op maandag 3 december 2007 19:17 schreef iamredleader het volgende:en weer thuis, zometeen lekker eten en vanavond beetje hangen, stuk van lange dag werken.
verder alles goed met iedereen?
naar omstandighedenquote:Op maandag 3 december 2007 19:17 schreef iamredleader het volgende:en weer thuis, zometeen lekker eten en vanavond beetje hangen, stuk van lange dag werken.
verder alles goed met iedereen?
quote:Op maandag 3 december 2007 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Is iedereen nu weer leuke reisjes aan het opbiechten?
Moet ik ook een duit in het zakje doen?
Je duiten moet je niet in een zak doen maar bij mij komen stallen op de bankquote:Op maandag 3 december 2007 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Moet ik ook een duit in het zakje doen?
quote:Op maandag 3 december 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb potdikkie alweer voor de 5e keer vandaag de hik
In welke hoek moet ik het dan zoeken qua originele nummers?quote:Op maandag 3 december 2007 20:10 schreef hhhpsycho het volgende:
MM jij weet nog wel eens wat volgens mij ;-)
ik ben op zoek naar tenenkrommende covers van bekende nummers, weet jij of iemand anders iets, george zamfir heb ik al ;-)
quote:Op maandag 3 december 2007 20:01 schreef MadMaster het volgende:
het is voor een muziekquizz voor "normale mensen".quote:Op maandag 3 december 2007 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welke hoek moet ik het dan zoeken qua originele nummers?
Met Me First & The Gimme Gimmies kom je al een heel eind...quote:Op maandag 3 december 2007 20:16 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
het is voor een muziekquizz voor "normale mensen".
ik heb ondertussen;
george zamfir
me first and the gimmie gimmies
als het maar een beetje bekend is
quote:Op maandag 3 december 2007 20:16 schreef hhhpsycho het volgende:
thx hoeft niet perse tenenkrommend te zijn maar een andere versie doet het altijd leuk in een quizzquote:Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Me First & The Gimme Gimmies kom je al een heel eind...
Verder (zelf deels ook even moeten spitten):
Erasure - diverse ABBA covers (mini-CD Abbaesque, o.a. Voulez Vous, Take A Change On Me, Lay All Your Love On Me)
Kane - de meeste U2 hits (op CD/DVD verrkrijgbaar voor bijna niets meer tegenwoordig)
Apocalyptica - Vele Metallica hits op cello gespeeld
Beatalica - doen Beatles-songs op een Metallica wijze
Nine Inch Elvis - Elvis songs in een Nine Inch Nails-jasje
Dread Zeppelin - Led Zeppelin songs
in reggae stijl
Niet allemaal tenenkrommend (vind ik Me First & the Gimme Gimme's ook niet), maar wel grappig...
Donald Duck fanquote:Op maandag 3 december 2007 20:44 schreef hhhpsycho het volgende:
via die kanalen luister ik nu al naar erasur. je bent vast een groot donald duck fan
Van de Black Eyed Peas?quote:Op maandag 3 december 2007 20:52 schreef hhhpsycho het volgende:
ben er net naar aan het luisteren
ook een leuke cover van alanis morisette tegen gekomen met my humps
jes van de BEP de eerst bep dusquote:Op maandag 3 december 2007 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de Black Eyed Peas?
Dat brengt me bij Pump It van BEP, het origineel is van Dick Dale - Misirlou...
limewire, wie zei er limewirequote:
Ik...quote:Op maandag 3 december 2007 21:25 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
limewire, wie zei er limewire >:)
Ik gebruik beide, Limewire voor de enkele nummers en BT voor albums (die ik toch nog wel vaak koop daarna als ze me bevallen)...quote:Op maandag 3 december 2007 21:41 schreef iamredleader het volgende:![]()
[..]
2005 roept, het wil graag zijn Limewire terug![]()
* iamredleader mompelt iets over bittorrent *
Van Jolie is niet veel meer over als je de laatste foto's moet geloven, dus dat van die body double geloof ik best. Beowulf lijkt me verder niet zo'n interessante film.quote:Op maandag 3 december 2007 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Net Beowolf 3D gezien.
Aardige film, mooi body double voor Angelina Jolie
Kerstinkopen? Zal wel lekker druk zijn daar in Londen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
Niet echt. Beetje inkopen doen. Donderdag begint het gelazer. Of misschien een woensdag al. Dat hangt er vanaf of het beoogde model tijd heeft.
Maar anders donderdag dus
zolang ik niet over de beslissing van de provider ga, kan ik er weinig aan veranderen hequote:
PC uitzetten en dan het toestenbord opnieuw aanpluggen misschien?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Gisteren is mijn computer geploft, de rook kwam er uit. Ik heb nu de PC van mijn collega, maar ik krijg het USB toetsenbord niet aan de praat. Vandaar dat ik nu gebruik moet maken van het toetsenbord van de server, maar da's zo'n klikbak. Weet iemand hier wat ik hieraan kan doen?
Richard Cheesequote:Op maandag 3 december 2007 20:16 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
het is voor een muziekquizz voor "normale mensen".
ik heb ondertussen;
george zamfir
als het maar een beetje bekend is
Hoi Soempiequote:
Al een uur of 6...quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef Soempie het volgende:
Hoihoi, zijn jullie allemaal al fris en fruitig?
't Is nog niet eens vrijdag.quote:
neequote:
Jan weer..quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
Jan heeft iets van 3u slaap gehad en is daarom nogal aanwezig![]()
Dat wordt het dan!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:20 schreef Etcetera het volgende:
ziet er tof uit soemp
- een baret
- een hele hele hele hele hele hele hoge hoed
- zo'n wintermuts met van die flapenn
- een fez
- een bouwhelm
Zo ver zou ik niet gaan. Ik heb wel net gedouchtquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef Soempie het volgende:
Hoihoi, zijn jullie allemaal al fris en fruitig?
je hoeft toch niet alle hoofddeksels te doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wordt het dan!!![]()
![]()
Krijg het dan alleen niet af vandaag.
Ga voor inspiratie eens rondkijken in de feestwinkels, je lacht je dood daarquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:19 schreef Soempie het volgende:
Vandaag krijg ik m'n surprise wel af.![]()
[ afbeelding ]
dat flesje is de autoshine. Verrekte rot om van karton te maken.En nu moet ik nog verschillende hoofddeksels bedenken. Beetje gek, dus zo'n propellor cap, etc. Als jullie nog iets leuks weten.
Dat was het punt juist, dat hij dan kan afwisselen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je hoeft toch niet alle hoofddeksels te doen
zoiets snapte ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was het punt juist, dat hij dan kan afwisselen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef Yurithemaster het volgende:
ik wist niet dat soempie zo'n creabea is
Ga eens op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:40 schreef MaJo het volgende:Vandaag weer lange dag, moest om kwart voor 7 al op
En ik heb tot half 4 wakker gelezen dus ik ben vet brak nu
En ik heb volgens mij gewoon keelontsteking, het doet steeds meer pijn
Blijkbaar wel ja, t ziet er tof uitquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef Yurithemaster het volgende:
ik wist niet dat soempie zo'n creabea is
Netjes...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:19 schreef Soempie het volgende:
Vandaag krijg ik m'n surprise wel af.![]()
[ afbeelding ]
dat flesje is de autoshine. Verrekte rot om van karton te maken.En nu moet ik nog verschillende hoofddeksels bedenken. Beetje gek, dus zo'n propellor cap, etc. Als jullie nog iets leuks weten.
Tuurlijk, met gedicht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes...
Krijgen we het eindresultaat ook te zien?
Je weet het niet tot je het aan de eigenaar zelf gevraagd hebtquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ik heb net die whiskykaarten besteld, maar ik krijg blijkbaar een acceptgiro ofzo? Hoefde alleen een naam, telefoon en emailadres in te vullen
Ik was van plan de eigenaar te mailen of hij misschien iets leuks kan doen voor het bruidspaar, denk je dat ie dat wil, MadMaster?
ik klap er steeds uitquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
dat is mooi.![]()
Wat is er met je msn aan de hand?
Doet Texas Lightning aan covers?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Richard Cheese
Ten Masked Men
Texas Lightning
Patatje Metal
8 bits of christmas
het was echt grappigquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
Hij reageert in elk geval heel cool, alles onder controle.
ik ookquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet Texas Lightning aan covers?
Milagro vond ik al tof. MUUS 'ken' ik verder niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de kapper maar dat doe ik niet hier
Even lezen. Milagro is tof, MUUS vind ik meestal niet zo
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:26 schreef wyccie het volgende:
Soempie, je kunt op je Potatohead ook nog wat slierten wol plakken; een comb-over.
Wel kleurpotloden?... :pquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet het worden, alleen heb ik hier geen printer.
Ook niet.quote:
wij zijn ook enthousiast hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:47 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik wilde alleen even laten zien hoe het gaat worden.
jullie helpen ook heel goed.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wij zijn ook enthousiast hoor![]()
willen helpen
Helpen jullie brengen haar alleenmaar op ideeën waardoor ze nog langer bezig isquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wij zijn ook enthousiast hoor![]()
willen helpen
Welnee, maar ik zou wel een set verschillende brillen/ogen er bij doen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Helpen jullie brengen hara alleenmaar op ideeën waardoor ze nog langer bezig is
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, maar ik zou wel een set verschillende brillen/ogen er bij doen...
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Helpen jullie brengen haar alleenmaar op ideeën waardoor ze nog langer bezig is
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:55 schreef Soempie het volgende:
ik moet nu alles van klei nog in de oven doen en dan is hij zo goed als af.![]()
Alleen is het een combimagnetron. En ik ben bang dat ik straks niet de oven maar de magnetron aanzet. Met alluminiumfolie is dat geen succes.
je lijkt cobra wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]Neem een stuk of 40 bakstenen; Formeer de bakstenen tot een vierkant bouwwerk van zo'n 30 cm hoog; Maak een vuurtje in de stenen bak; Leg een rooster op het bouwwerk; Bak het ei...
Morgenvond weer in de schmink als Zwarte Piet, donderdag nieuwe matrassen kopen en naar de dokter voor mijn verrotte knie, vrijdag naar een Golden Oldies-concert in de HMH, zaterdag uit eten in Haarlem en zondag een reünie met een oud klasgenoot die we onlangs weer tegenkwamen bij het concert van The Police.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:14 schreef Soempie het volgende:
ik ben goed in dooddoeners...![]()
hebben jullie nog leuke plannen deze week?
Lekker helemaal niks doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:14 schreef Soempie het volgende:
ik ben goed in dooddoeners...![]()
hebben jullie nog leuke plannen deze week?
Drukke week.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenvond weer in de schmink als Zwarte Piet, donderdag nieuwe matrassen kopen en naar de dokter voor mijn verrotte knie, vrijdag naar een Golden Oldies-concert in de HMH, zaterdag uit eten in Haarlem en zondag een reünie met een oud klasgenoot die we onlangs weer tegenkwamen bij het concert van The Police.
Dooddoenend antwoord genoeg?
Ik kan ook niet makkelijk stil zitten/niets doen, maar de laatste tijd is het wel behoorlijk hectisch...quote:
Zegt je vrouw er niks van? Of is ze net zo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan ook niet makkelijk stil zitten/niets doen, maar de laatste tijd is het wel behoorlijk hectisch...
De hele week?quote:
Die heeft wel commentaar op mijn computer-gebruik de laatste tijd...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zegt je vrouw er niks van? Of is ze net zo?
Doe je ook iets met het commentaar?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft wel commentaar op mijn computer-gebruik de laatste tijd...
Bij alle andere zaken is ze betrokken of zelfs medeplichtig...
ik gok op negerenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe je ook iets met het commentaar?
Gezien mijn postings hier op de meest verschillende tijdstippen te weinig...quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe je ook iets met het commentaar?
Nog heel even school en daarna kun je de rest van je leven gaan werken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef Etcetera het volgende:nog 2 maanden en ik moet weer naar school
Wat op zich dus wel prima te combineren valt met een aanwezigheid alhier...quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog heel even school en daarna kun je de rest van je leven gaan werken.
tsssk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien mijn postings hier op de meest verschillende tijdstippen te weinig...
Zo'n baantje zoek ik dus.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat op zich dus wel prima te combineren valt met een aanwezigheid alhier...
als dat hier is is dat niet zo'n dramaquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog heel even school en daarna kun je de rest van je leven gaan werken.
dat bedoel ik (deels)quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat op zich dus wel prima te combineren valt met een aanwezigheid alhier...
Ik heb goede dingen gehoord over slapenquote:
Ehm, ik doe nu pedagogische wetenschappen en psychologie. Kan ik je daar mee helpen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke richting wil je op?
Ze zoeken hier nog collega's voor mij...
Ja?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb goede dingen gehoord over slapen
Dan wordt je meer mijn persoonlijke mental coach dan collega binnen hetzelfde vakgebid.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ehm, ik doe nu pedagogische wetenschappen en psychologie. Kan ik je daar mee helpen?Heropvoeding? Geestelijke ondersteuning?
Aannemelijk maken bij je baas dat je met een mental coach een keer zo goed presteert.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wordt je meer mijn persoonlijke mental coach dan collega binnen hetzelfde vakgebid.
Ik zit als ICT'er in de internetbranche...
Nog beter?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Soempie het volgende:
Aannemelijk maken bij je baas dat je met een mental coach een keer zo goed presteert.
Dan is dit juist het moment om daar op in te spelen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog beter?
Heb vorige week al een bonus ontvangen voor 'uitstekend' presteren...
Binnenkort verander ik waarschijnlijk van baan, dan zal ik je introduceren als mijn steun en toeverlaat...quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef Soempie het volgende:
Een burn-out moet koste wat het kost voorkomen worden bij zo'n goede werknemer.
deal.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort verander ik waarschijnlijk van baan, dan zal ik je introduceren als mijn steun en toeverlaat...
Hoe lang duurt je studie nog (normaliter)?quote:
3 jaar. Ja, ja, ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:48 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lang duurt je studie nog (normaliter)?
Heb je salaris-eisen?
Secundaire arbeidsvoorwaarden?
Andere eisen/wensen?
Succes alvastquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu mag ik aan mn scriptie beginnen..... yay.....
quote:
De uitbreiding van deze paper, toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu mag ik aan mn scriptie beginnen..... yay.....
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
De uitbreiding van deze paper, toch?
Er moet ook nog een cadeautje in kunnen.quote:
Hoe doe je dat dan? Zit er een luikje/gat in ofzo? Wel zonde als ie m stuk moet makenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er moet ook nog een cadeautje in kunnen.
In elk geval ga je al een stuk beter dan met de vorige scriptie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dus een heel deel van het onderzoek is al gedaan en ik weet waar ik verder moet zoeken, dat scheelt een heleboel!!
Alleen moet ik wel een vrij brede vraagstelling gaan verzinnen..... en dat is lastig. Ik hoop dat dhr Schmidt goeide ideeën heeft
Hij is hol. Het is zo'n piepschuim ding uit twee delen. Kun je gewoon kopen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Zit er een luikje/gat in ofzo? Wel zonde als ie m stuk moet maken
Dat vond ik ook altijd een groot nadeel van surprises: je kan wel heel veel moeite steken in een mooie surprise maken maar dat kado moet er toch weer uit, en dan schiet het niet op. Daarnaast had ik eigenlijk altijd een lootje van iemand waar ik vrijwel niets van af wist, dat helpt ook niet meequote:Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Zit er een luikje/gat in ofzo? Wel zonde als ie m stuk moet maken
Ah, okquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij is hol. Het is zo'n piepschuim ding uit twee delen. Kun je gewoon kopen.![]()
![]()
Aan elkaar lijmen en dan kan hij hem voorzichtig open maken. Maar eigenlijk gaan surprises bij ons altijd vrij snel de prullenbak in.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef Soempie het volgende:
Gedichten bewaren we altijd en foto's van surprises. Soms ook nog wel een paar weken een surprise zelf.
Sommige zelfs jaren bedenk ik me net. Ik weet niet hoe ik er bij kom dat ze vrij snel de prullenbak in gaan.Dat is helemaal niet zo.
Tenzij ze heel groot zijn of niet tof.
Jan was toch de stagebegeleider die er nog best goed uitzag voor zijn leeftijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik klap er steeds uitbagger
zal wel aan het netwerk liggen
oh ja, als het goed is... kun je hier het filmpje van Jan en z'n telefoon vinden dat vrijdag is gemaakt(zoniet, ff zoeken op 'The Call' of kijken bij nieuwste video's
Tofquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik weet van wie ik die chocoladeletter heb.![]()
Casper zegt:
had je nog wat in je schoen gekregen?
Cathy zegt:
Doen wij ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef Soempie het volgende:
Gedichten bewaren we altijd en foto's van surprises. Soms ook nog wel een paar weken een surprise zelf.
Sommige zelfs jaren bedenk ik me net. Ik weet niet hoe ik er bij kom dat ze vrij snel de prullenbak in gaan.Dat is helemaal niet zo.
Tenzij ze heel groot zijn of niet tof.
Het is de klassieke combi rijst-groente-saté geworden, verder te garneren met wat je nog in het keukenkastje hebt staanquote:
Succesquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo op bezoek voor een kamer. Spannuuuuuuund!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:16 schreef LadyBlack het volgende:IARL
Ik ben misselijk...... k heb normaal geen last van medicijnen maar ik slik nu een antibioticakuur tegen blaasontsteking, en dat is 4 pillen per dagVolgens mij ligt het toch daaraan, bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja de 29e geloof ik. Was vorige keer verplaatst en nu heb ik een kaartje van iemand gekregen die dan niet kanquote:
dezelfdequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jan was toch de stagebegeleider die er nog best goed uitzag voor zijn leeftijdDeze man heeft licht overgewicht en echt
kan ik hem niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |