Het was supergezellig!!quote:Op maandag 3 december 2007 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekregen? En hoe vond je vriend het?
Sinterklaas is ook het leukste feestquote:Op maandag 3 december 2007 11:39 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt zo ontzettend veel zin in Sinterklaas.Helemaal door die verhalen hier.
Goede keuze toch wel, de organisatie daar is in goede handen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Nee je hebt het goed onthouden, dat was voor de bruiloft van vrijdag![]()
We hebben ze twee whiskyglazen gegeven en een zelfgemaakte bon, dat ze een whiskyproeverij van ons krijgen. Toen even gecheckt of ze 19 & 20 januari wel kunnen, en als ze terugkomen van huwelijksreis krijgen ze de kaartjesZe gaan dus toch naar Amsterdam.
Niet ook jouw vriendje?quote:Op maandag 3 december 2007 11:47 schreef Soempie het volgende:
Met m'n zus, zwager, 2 nichtjes en de vriend van een van de twee.
Euh..... wel tumblersquote:Op maandag 3 december 2007 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede keuze toch wel, de organisatie daar is in goede handen.
Je hebt toch wel Glencairn glazen gegeven en geen tumblers?![]()
[ afbeelding ]
Ik wist het...quote:Op maandag 3 december 2007 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Euh..... wel tumblersmaar wel hele mooie
niet zomaar van de Blokker ofzo
Ik weet wel waarom ze in Amsterdam die glazen niet krijgen: die andere glaasjes zijn voor nosing en tasting toch?quote:Op maandag 3 december 2007 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist het...![]()
Zeg ze maar dat ze die tumblers in Amsterdam niet zullen aantreffen en laat ze in dat weekend maar vragen waarom niet...
Is dat niet alleen voor op proeverijen zo'n glas of hoor je die thuis ook te hebben ?quote:Op maandag 3 december 2007 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede keuze toch wel, de organisatie daar is in goede handen.
Je hebt toch wel Glencairn glazen gegeven en geen tumblers?![]()
[ afbeelding ]
Exact...quote:Op maandag 3 december 2007 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ze in Amsterdam die glazen niet krijgen: die andere glaasjes zijn voor nosing en tasting toch?
Mijn huisgenootje had pas écht een aso hoeveelheid cadeausquote:Op maandag 3 december 2007 11:29 schreef Soempie het volgende:
Aso veel cadeaus! Superleuk!!! Party & Co wil ik ook nog.![]()
We hebben wel een beetje taps toelopende tumblers gekochtquote:Op maandag 3 december 2007 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Exact...![]()
De tulpvormige Glencairn glazen houden met name de geur beter in het glas dan de wijd geopende tumblers.
En geur is essentieel bij het drinken van whisky.
Tenzij je gewoon bezopen wil worden, dan kan je niet genoeg tumblers hebben...
Ik heb thuis wel tumblers (meestal ook krijgertjes), maar die staan alleen maar stof te happen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor op proeverijen zo'n glas of hoor je die thuis ook te hebben ?
je kunt ook overdrijven natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2007 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje had pas écht een aso hoeveelheid cadeaus
Een zeer luxe keukenmachine, een parfum, en een ipod nano![]()
En dan weet ik alleen nog maar wat hier in de woonkamer lag.....
quote:Op maandag 3 december 2007 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb thuis wel tumblers (meestal ook krijgertjes), maar die staan alleen maar stof te happen.
Tumblers zijn voornamelijk bedoeld voor Amerikaanse whiskey, anders krijg je de ijsblokjes niet in het glas.
Maar Schotse whisky met ijs is absoluut not done, daar verkloot je de hele smaak en geur mee.
Een paar druppeltjes water kan wel, daarmee breek je de whisky open en komen de etherische oliėn vrij die de smaak/geur vaak positief beļnvloeden...
Ze zien me aankomen.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen zaterdag van 16.00 tot 22.00 uur Zwarte Piet gespeeld en daarna kon je me bij elkaar vegen.
Bloedheet pak en pruik, geen sigaretten, jengelende koters en rond 22.00 uur nog een berg kadootjes waar menige Bart Smit blij mee zou zijn als ze dat op een dag verkochten.
Zwarte Piet moest op dat tijdstip nodig het dak op voor andere kindertjes en 3 kwartier later was ik weer fris en fruitig schoon gedouched.
Mag woensdag nog een keer...
Ze is extra gehoorzaam geweest afgelopen jaar?quote:Op maandag 3 december 2007 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje had pas écht een aso hoeveelheid cadeaus
Een zeer luxe keukenmachine, een parfum, en een ipod nano![]()
En dan weet ik alleen nog maar wat hier in de woonkamer lag.....
Tot zo.quote:Op maandag 3 december 2007 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We hebben wel een beetje taps toelopende tumblers gekocht
Maargoed, ik ga me even door dit hondenweer begeven richting de bieb
Je moet de Nederlandse horeca-gelegenheden de kost geven die ongevraagd ijs in je whisky gooien.quote:Op maandag 3 december 2007 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
![]()
Ik heb in Schotland een eigenaar van een Pub bijna een hartverknettering zien krijgen nadat een toerist ijs in zijn whisky gooide. Hij werd bijna de Pub uitgegooid.
Mijn lippenstift was in ieder geval 'kiss/sigaretten-proof'. Het leek wel wasco, zo hard.quote:Op maandag 3 december 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Gewoon af en toe wegsneaken voor een peuk.![]()
quote:Op maandag 3 december 2007 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet de Nederlandse horeca-gelegenheden de kost geven die ongevraagd ijs in je whisky gooien.
Ik zeg bewust nooit dat ik geen ijs in m'n whisky wil, omdat ik er vanuit ga dat men dat weet.
Krijg ik tch ijs in m'n glas, dan zeg ik dat ik hetgeen ze gebracht hebben niet besteld heb.
De reaktie is dan meestal 'Maar u heeft toch deze whisky besteld?'...
Het standaard antwoord is dan dat ik die whisky wel besteld heb, maar niet dat ijs.
Vervolgens vraag ik ze om de whisky ter plekke bij mij in te schenken, zodat ik zeker weet dat ze niet stiekem achter de bar het ijs uit het glas halen.
Ook de rekening goed checken is dan zinvol, omdat ze de afkeurde whisky vaak lachend alsnog op de rekening zetten.
Dan volgt de taktiek van een luide discussie over de rekening met het barpersoneel, soms zodanig dat andere aanwezigen er gek van worden en hun jas aantrekken...
Zo verslaafd ben je dus niet..quote:Op maandag 3 december 2007 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn lippenstift was in ieder geval 'kiss/sigaretten-proof'. Het leek wel wasco, zo hard.
Op de sigaret die ik rookte voordat ik mijn intrede deed, was dan ook geen rood te vinden.
Maar wegsneaken ging niet, ik moest de pakjes uitdelen en buiten regende en waaide het als een gek.
Niet handig met schmink op waterbasis, een grote kraag die voor je gezicht waait en 2 veren die alle kanten opvliegen.
Heel herkenbaar!quote:Op maandag 3 december 2007 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet de Nederlandse horeca-gelegenheden de kost geven die ongevraagd ijs in je whisky gooien.
Ik zeg bewust nooit dat ik geen ijs in m'n whisky wil, omdat ik er vanuit ga dat men dat weet.
Krijg ik tch ijs in m'n glas, dan zeg ik dat ik hetgeen ze gebracht hebben niet besteld heb.
De reaktie is dan meestal 'Maar u heeft toch deze whisky besteld?'...
Het standaard antwoord is dan dat ik die whisky wel besteld heb, maar niet dat ijs.
Vervolgens vraag ik ze om de whisky ter plekke bij mij in te schenken, zodat ik zeker weet dat ze niet stiekem achter de bar het ijs uit het glas halen.
Ook de rekening goed checken is dan zinvol, omdat ze de afkeurde whisky vaak lachend alsnog op de rekening zetten.
Dan volgt de taktiek van een luide discussie over de rekening met het barpersoneel, soms zodanig dat andere aanwezigen er gek van worden en hun jas aantrekken...
Als ik afleiding heb, dan valt dat inderdaad wel mee.quote:
Nee, dat zal je mij niet zien doen.quote:Gister stonden we na het schaatsen naar het zwembad te kijken om te bedenken of we daar heen zouden gaan volgende keer. Gaat de deur naar het buitenbad open...komt er een meisje in bikini buiten staan om een sigaret op te steken.![]()
brrrr
quote:
Zo'n glazen hok, blauw van de rook...quote:Op maandag 3 december 2007 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Bij lange vliegreizen heb ik ook niet zo veel last er van, omdat niemand om me heen rookt.
Maar het eerste de beste rook-kot op het vliegveld is van mij...![]()
Met van die leuke vergeelde plafondtegelsquote:Op maandag 3 december 2007 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n glazen hok, blauw van de rook...Als je daar in stapt is het ook al erg met je verslaving gesteld.
Hadden we ook op mijn stage bedrijf zo'n rookhok, maar jemig de rookwalm kwam je al op de gang tegemoedquote:Op maandag 3 december 2007 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n glazen hok, blauw van de rook...Als je daar in stapt is het ook al erg met je verslaving gesteld.
De neurotische drang om een sigaret is dan meestal toch zo groot dat ik dat in eerste instantie voor lief neem.quote:Op maandag 3 december 2007 12:50 schreef Soempie het volgende:
Soempquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 13:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zijn er noord-Nederlandse SC'ers die zaterdag nog niets te doen hebben maar wel graag wat te doen willen hebben? Zaterdagavond is er namelijk een theatersportwedstrijd waar ik aan mee doe
Bij een theatersportwedstrijd worden er een aantal rondes gespeeld. De wedstrijd vindt plaats tussen twee teams, en per ronde wordt het team uitgedaagd ergens voor (bijvoorbeeld het spelen van een blauwe scene, een muzikale, enz. enz.), daarna mogen ze zelf kiezen op wat voor manier ze dat gaan doen. Het publiek mag suggesties roepen voor locatie en zo, en heeft een natte spons en een plastic roos. Vindt het publiek een scene goed dan gooien ze de roos. De spons is er voor om naar de rechters te smijten als je het niet eens bent met de punten die de rechters geven. Per ronde geeft het publiek ook punten en het team dat aan het eind de meeste punten heeft wint wat waardeloze rommel zoals een balpen.quote:Op maandag 3 december 2007 13:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar moet ik bij een theatersportwedstrijd aan denken?
quote:Op maandag 3 december 2007 13:09 schreef Soempie het volgende:
Iemand verstand van wasmachines van Miele?
Ik niet, maar wat is het probleem?quote:Op maandag 3 december 2007 13:09 schreef Soempie het volgende:
Iemand verstand van wasmachines van Miele?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |