Ik heb goede dingen gehoord over slapenquote:
Ehm, ik doe nu pedagogische wetenschappen en psychologie. Kan ik je daar mee helpen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke richting wil je op?
Ze zoeken hier nog collega's voor mij...
Ja?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb goede dingen gehoord over slapen
Dan wordt je meer mijn persoonlijke mental coach dan collega binnen hetzelfde vakgebid.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ehm, ik doe nu pedagogische wetenschappen en psychologie. Kan ik je daar mee helpen?Heropvoeding? Geestelijke ondersteuning?
Aannemelijk maken bij je baas dat je met een mental coach een keer zo goed presteert.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wordt je meer mijn persoonlijke mental coach dan collega binnen hetzelfde vakgebid.
Ik zit als ICT'er in de internetbranche...
Nog beter?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Soempie het volgende:
Aannemelijk maken bij je baas dat je met een mental coach een keer zo goed presteert.
Dan is dit juist het moment om daar op in te spelen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog beter?
Heb vorige week al een bonus ontvangen voor 'uitstekend' presteren...
Binnenkort verander ik waarschijnlijk van baan, dan zal ik je introduceren als mijn steun en toeverlaat...quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef Soempie het volgende:
Een burn-out moet koste wat het kost voorkomen worden bij zo'n goede werknemer.
deal.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort verander ik waarschijnlijk van baan, dan zal ik je introduceren als mijn steun en toeverlaat...
Hoe lang duurt je studie nog (normaliter)?quote:
3 jaar. Ja, ja, ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:48 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lang duurt je studie nog (normaliter)?
Heb je salaris-eisen?
Secundaire arbeidsvoorwaarden?
Andere eisen/wensen?
Succes alvastquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu mag ik aan mn scriptie beginnen..... yay.....
quote:
De uitbreiding van deze paper, toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu mag ik aan mn scriptie beginnen..... yay.....
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
De uitbreiding van deze paper, toch?
Er moet ook nog een cadeautje in kunnen.quote:
Hoe doe je dat dan? Zit er een luikje/gat in ofzo? Wel zonde als ie m stuk moet makenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er moet ook nog een cadeautje in kunnen.
In elk geval ga je al een stuk beter dan met de vorige scriptie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dus een heel deel van het onderzoek is al gedaan en ik weet waar ik verder moet zoeken, dat scheelt een heleboel!!
Alleen moet ik wel een vrij brede vraagstelling gaan verzinnen..... en dat is lastig. Ik hoop dat dhr Schmidt goeide ideeėn heeft
Hij is hol. Het is zo'n piepschuim ding uit twee delen. Kun je gewoon kopen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Zit er een luikje/gat in ofzo? Wel zonde als ie m stuk moet maken
Dat vond ik ook altijd een groot nadeel van surprises: je kan wel heel veel moeite steken in een mooie surprise maken maar dat kado moet er toch weer uit, en dan schiet het niet op. Daarnaast had ik eigenlijk altijd een lootje van iemand waar ik vrijwel niets van af wist, dat helpt ook niet meequote:Op dinsdag 4 december 2007 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Zit er een luikje/gat in ofzo? Wel zonde als ie m stuk moet maken
Ah, okquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij is hol. Het is zo'n piepschuim ding uit twee delen. Kun je gewoon kopen.![]()
![]()
Aan elkaar lijmen en dan kan hij hem voorzichtig open maken. Maar eigenlijk gaan surprises bij ons altijd vrij snel de prullenbak in.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef Soempie het volgende:
Gedichten bewaren we altijd en foto's van surprises. Soms ook nog wel een paar weken een surprise zelf.
Sommige zelfs jaren bedenk ik me net. Ik weet niet hoe ik er bij kom dat ze vrij snel de prullenbak in gaan.Dat is helemaal niet zo.
Tenzij ze heel groot zijn of niet tof.
Jan was toch de stagebegeleider die er nog best goed uitzag voor zijn leeftijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik klap er steeds uitbagger
zal wel aan het netwerk liggen
oh ja, als het goed is... kun je hier het filmpje van Jan en z'n telefoon vinden dat vrijdag is gemaakt(zoniet, ff zoeken op 'The Call' of kijken bij nieuwste video's
Tofquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik weet van wie ik die chocoladeletter heb.![]()
Casper zegt:
had je nog wat in je schoen gekregen?
Cathy zegt:
Doen wij ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef Soempie het volgende:
Gedichten bewaren we altijd en foto's van surprises. Soms ook nog wel een paar weken een surprise zelf.
Sommige zelfs jaren bedenk ik me net. Ik weet niet hoe ik er bij kom dat ze vrij snel de prullenbak in gaan.Dat is helemaal niet zo.
Tenzij ze heel groot zijn of niet tof.
Het is de klassieke combi rijst-groente-saté geworden, verder te garneren met wat je nog in het keukenkastje hebt staanquote:
Succesquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo op bezoek voor een kamer. Spannuuuuuuund!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:16 schreef LadyBlack het volgende:IARL
Ik ben misselijk...... k heb normaal geen last van medicijnen maar ik slik nu een antibioticakuur tegen blaasontsteking, en dat is 4 pillen per dagVolgens mij ligt het toch daaraan, bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja de 29e geloof ik. Was vorige keer verplaatst en nu heb ik een kaartje van iemand gekregen die dan niet kanquote:
dezelfdequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jan was toch de stagebegeleider die er nog best goed uitzag voor zijn leeftijdDeze man heeft licht overgewicht en echt
kan ik hem niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |