quote:Op maandag 3 december 2007 13:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een kruising tussen de Lama's en improvisatie-theater dus.
Wiebel heeft een wasmachine met gebruiksaanwijzing. Was en wasmiddel in de machine, deur dicht, aanzetten, resetten, 1 seconde op 95 graden, doordraaien naar het gewenste aantal graden en hij gaat van start.quote:
Ik deed: was en wasmiddel in de machine, deur dicht, graden instellen, aan.quote:Op maandag 3 december 2007 13:27 schreef Yurithemaster het volgende:
wat heb je met je miele gedaan dan soemp?
quote:Op maandag 3 december 2007 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga er vandoor, tot later vanmiddag
quote:Op maandag 3 december 2007 13:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel heeft een wasmachine met gebruiksaanwijzing. Was en wasmiddel in de machine, deur dicht, aanzetten, resetten, 1 seconde op 95 graden, doordraaien naar het gewenste aantal graden en hij gaat van start.![]()
![]()
Dat rįįd je toch niet!![]()
![]()
En dan krijg ik een mailtje: *mompelt iets over vrouwen en techniek ;-)
wat ook wel wat voor jou zou zijnquote:Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik deed: was en wasmiddel in de machine, deur dicht, graden instellen, aan.
Gebeurde er niks.Dacht even dat ik hem stuk had gemaakt.
handigquote:Op maandag 3 december 2007 13:43 schreef B.ertha het volgende:
En ik moet nog een heel artikel lezen, wat niet echt wil, aangezien ik ben vergeten het uit te printen
quote:
dat zeg ik: handigquote:Op maandag 3 december 2007 14:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ik wil het artikel downloaden, maar dat kan helemaal niet. Ik kan het alleen inkijken op de uni. Dat geef je toch niet op als huiswerk aan 100+ studenten
quote:Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb met sinterklaas bij mn ouders het meest praktische cadeau gehad wat er te krijgen valt.![]()
eur 200
De band moet weer losser zodra je aangeprikt bent.quote:Op maandag 3 december 2007 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
en mijn hand ging slapen omdat die band wat strak zat, maar verder was er niets aan de hand.
quote:Op maandag 3 december 2007 14:54 schreef wyccie het volgende:
Leuk idee. Je kunt zijn gebit maken met die gebitsnoepjes.
Hee, daar hebben we prof. dr. H, v V.quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een surprise bedacht!!!![]()
[ afbeelding ]
Die namaken zonder de pet. En dan allerlei attributen om z'n kale hoofd mooi te maken.![]()
Ik ben blij.
quote:Op maandag 3 december 2007 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hee, daar hebben we prof. dr. H, v V.![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 3 december 2007 13:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik haal jou en hawaii_tim steeds doorelkaar
Het is ook niet heel erg, klein beetje dikker daar en vaagjes blauw. Het is niets vergeleken met een plek die je krijgt als je geraakt wordt door een tennisbal oidquote:Op maandag 3 december 2007 15:27 schreef wyccie het volgende:
Hoeft niet per se, Tim.
Kan gewoon zijn dat je wat gevoeligere/dunnere aders hebt.
Je moet natuurlijk niet de bouwvakker gaan uithangen, maar verder kun je gewone dingen doen.
Of een hockeybal.quote:Op maandag 3 december 2007 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is ook niet heel erg, klein beetje dikker daar en vaagjes blauw. Het is niets vergeleken met een plek die je krijgt als je geraakt wordt door een tennisbal oid
Hockeyballen deden het ook altijd goed. Slaap lekker Wycciequote:
baggerlayout.quote:
dan moet je even in de instellingen graven denk ikquote:
Ik heb usericon en webicon hetzelfde staan, vandaar. Als je verschillende usericon en webicon hebt dan zie je in baggerlayout een andere ava dan in fok_silverquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan moet je even in de instellingen graven denk ik
bij weergaveopties staat onderaan iets van 'volgorde usericons omkeren' en dat moet je op ja hebben staanals het goed is zie je dan de nieuwe icoon van iarl
quote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef MaJo het volgende:Ik leef nog
En ik snap nog steeds niet waar de ava's van Tim en Red voor dienen? Ik vind ze oerlelijk
Er gaat iets niet goed. De VPRO server is op dit moment niet bereikbaar. De oorzaak is onbekend.quote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef MaJo het volgende:
Mijn Wouter Hamel artikel staat onlineZie hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |