quote:Op maandag 3 december 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
FIPO
Die staat tussen url-tags in plaats van img-tagsquote:Op maandag 3 december 2007 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen! Waar zijn al onze avaters gebleven in de OP?
Goeiemoggel WLquote:Op maandag 3 december 2007 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen :!
droxz en seventees
Goede morgen WL en Seventees!quote:Op maandag 3 december 2007 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen :!
droxz en seventees
ja lekker.quote:Op maandag 3 december 2007 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen WL en Seventees!
* Dr.Droxz geeft Seventees een heerlijk bakje mango thee!
WL een bakje koffie?
Ben bang van wel, heb zo een topweekend gehad, moet bijkomen vandaagquote:Op maandag 3 december 2007 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ben ik nu de enigste die er wat van wil maken ??!?
volgens mij ben ik ziek ofzo
Koffie, what else?!quote:Op maandag 3 december 2007 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Poll: Het is Maandag en
Heb best zin, ik maak er wat van
schijt, ik doe mn ding vandaag
heh ?? ik dacht dat het vrijdag was
is het al weekend ???
koffie!!!! (en thee!)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Lekker, Droxz!quote:Op maandag 3 december 2007 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen WL en Seventees!
* Dr.Droxz geeft Seventees een heerlijk bakje mango thee!
WL een bakje koffie?
nou ik ben alleen maar 3 dagen dronken geweest zowat haha. werd ook vannacht om 1 uur op de bank wakker. volgende week maar ff rustig aan doen. alhoewel, ben wel superfit nuquote:Op maandag 3 december 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben bang van wel, heb zo een topweekend gehad, moet bijkomen vandaag
joh kon mijn vorige op niet editenquote:Op maandag 3 december 2007 08:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die staat tussen url-tags in plaats van img-tags
Wat krijg ik als ik het niet haal?quote:Op maandag 3 december 2007 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker.
smokez heeft alvast appelgebak, die gaat vanmiddag zn toetsing halen
Date met Lynda! Jij smerige vlerk dat je dat nu pas vertelt!quote:Op maandag 3 december 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben bang van wel, heb zo een topweekend gehad, moet bijkomen vandaag
Maakt toch niet uitquote:Op maandag 3 december 2007 08:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
joh kon mijn vorige op niet editen
hij is uitgeput, dus .......quote:Op maandag 3 december 2007 08:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Date met Lynda! Jij smerige vlerk dat je dat nu pas vertelt!
Smoesjes!quote:Op maandag 3 december 2007 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is uitgeput, dus .......
aangepastquote:Op maandag 3 december 2007 08:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit
Kan gebeuren, hoor.
je vergeet "ik heb geen zin meer"quote:Op maandag 3 december 2007 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Poll: Het is Maandag en
Heb best zin, ik maak er wat van
schijt, ik doe mn ding vandaag
heh ?? ik dacht dat het vrijdag was
is het al weekend ???
koffie!!!! (en thee!)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb (voor mijn doen) weinig gedronkenquote:Op maandag 3 december 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben alleen maar 3 dagen dronken geweest zowat haha. werd ook vannacht om 1 uur op de bank wakker. volgende week maar ff rustig aan doen. alhoewel, ben wel superfit nu
Laten we het er op houden dat het een erg gezellige avond/nacht was!quote:Op maandag 3 december 2007 08:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat? Maar één fles whisky?quote:Op maandag 3 december 2007 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb (voor mijn doen) weinig gedronken
Had je beter op moeten letten DOOSCH! :pquote:Op maandag 3 december 2007 08:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
3 dagen gedaan over 1 fles is toch weinig?quote:
(hele)Goede morgen!!!quote:Op maandag 3 december 2007 09:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Had je beter op moeten letten DOOSCH! :p
Goeie moggel!!!! Ik mis 3 mensen op msn..
Dank je!quote:Op maandag 3 december 2007 09:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu nog 2![]()
Smokez succes om 11 uur he!![]()
Voor jouw doen wel ja!quote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
3 dagen gedaan over 1 fles is toch weinig?
quote:
dat ben ik ook eigelijk van planquote:Op maandag 3 december 2007 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ik drink de laatste tijd al echt stukke minder enzo ... *mompelt iets met geheugen enzo...*
goede morgen B!quote:Op maandag 3 december 2007 09:41 schreef B.. het volgende:
Mogge!
Inderdaad, in December is het altijd wel erg ja, maar wel altijd gezellig!quote:Op maandag 3 december 2007 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ben ik ook eigelijk van plan
alhoewel fuck it, het is december de gezeligste maand van het jaar.
ik ben dat volgend jaar ook van plan
Beidequote:Op maandag 3 december 2007 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg iedereen vrolijk aan het werk ?? of allemaal op de msn ?
yup, geldige reden dan toch ?quote:Op maandag 3 december 2007 09:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen B!
[..]
Inderdaad, in December is het altijd wel erg ja, maar wel altijd gezellig!
Dat dan weer welquote:Op maandag 3 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup, geldige reden dan toch ?
ik ben ook vrijquote:Op maandag 3 december 2007 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer welMet kerst gaat het altijd heerlijk
![]()
Ben trouwens voor het eerst dat ik werk vrij met kerst (hele week)
goede morgen Friday12!quote:
stagequote:Op maandag 3 december 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen Friday12!
jij werkte toch niet?
ik 2quote:Op maandag 3 december 2007 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer welMet kerst gaat het altijd heerlijk
![]()
Ben trouwens voor het eerst dat ik werk vrij met kerst (hele week)
sorry, dacht dat ik ergens had gelezen dat je daar mee was gestopt, maar zal het wel missen hebben. iig beter om eens met kerst vrij te zijn!quote:
krijg een nieuwe stagequote:Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, dacht dat ik ergens had gelezen dat je daar mee was gestopt, maar zal het wel missen hebben. iig beter om eens met kerst vrij te zijn!
ja hoor, hij moet er weer overheenquote:
Aha, hoop voor je dat die stage leuk is dan de vorige ...quote:
Maakt hij zijn naam ook weer waar (4cmB .. 4 cm biggerquote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoor, hij moet er weer overheen
Ik niet, ik heb gewoon te weinig geslapen ...quote:Op maandag 3 december 2007 10:55 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb een kater.
en is ie krols ?quote:Op maandag 3 december 2007 10:55 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb een kater.
Nee, ik denk dat zijn kater te veel heeft gedronken dit weekend!quote:
lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 3 december 2007 11:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zijn kater te veel heeft gedronken dit weekend!
hahahhaa, zo heb ik inderdaad wel wat gekke (knetterstonede) dieren meegemaakt!quote:Op maandag 3 december 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk.
heb zelf ooit eens een kat meegemaakt die knetterstoned was.
mijn god wat heb ik toen gelachen!
nee idd!! het leukste vond ik De Geit!quote:Op maandag 3 december 2007 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahhaa, zo heb ik inderdaad wel wat gekke (knetterstonede) dieren meegemaakt!![]()
Na als dronken beesten, de meeste worden er niet vrolijker op
Ik had het druk...quote:Op maandag 3 december 2007 09:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu nog 2![]()
Smokez succes om 11 uur he!![]()
een geit WTF!quote:Op maandag 3 december 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd!! het leukste vond ik De Geit!
beetje op dingen klimmen en dan vallen. het hek rammen met zn horens enzo
Bijna iedereen heeft het druk vandaag ... zal dus geen nieuwe record worden vandaagquote:
Je moet hier gewoon blijven hoor! Wees maar blij dat je dus nog internet hebtquote:Op maandag 3 december 2007 11:25 schreef draculettetje het volgende:
ik was naar hydrotherapie!
ow ja en het kan best zo zijn dat ik snel geen internet thuis meer heb want ik kon eindelijk bij orange opzeggen hebben ze meteen door gevoerd en ik heb dus nog geen nieuwe aansluiting
hoe ik dan nu internet heb snap ik zelf ook niet hoor!
en ik ging nog wel zo mn best doenquote:Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft het druk vandaag ... zal dus geen nieuwe record worden vandaag >:)
Ik ook! Maar vandaag zijn er helaas gewoon erg weinig mensen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik ging nog wel zo mn best doen
en ook in het weekend! ha haquote:Op maandag 3 december 2007 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook! Maar vandaag zijn er helaas gewoon erg weinig mensen.
Nou moet ik zeggen dat "we" tegenwoordig in de avond meer posten hier
als overdag
Als je ziet dat er 3 mensen uit dit topic in de dag top 3 stondenquote:Op maandag 3 december 2007 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ook in het weekend! ha ha
zolang er maar gepost gaat worden!
Ik doe mn best, maar werk is druk en kost aardig wat energie dus als ik thuis kom slaap ik maar da's dan vaker weer langer als dat de bedoeling is!quote:Op maandag 3 december 2007 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je ziet dat er 3 mensen uit dit topic in de dag top 3 stonden![]()
In de avond ging het zo snel .. 1 minuutje even wat anders doen
en er waren alweer 2 pagina's vol .. echt niet normaal! hahaha
maar we hebben jou ook een tijdje niet gezien toch???
Lijkt me wel apart om in het weekend te werken, of valt dat wel mee?quote:Op maandag 3 december 2007 11:43 schreef B.. het volgende:
Meestal werk ik in het weekend... door de weeks zit ik hier niet zo vaak....
* Dr.Droxz sleurt Lynda naar buiten/takterras .. met een bak thee en een peukquote:Op maandag 3 december 2007 11:45 schreef lynda het volgende:
BLEGH!!!!!!!!!
Valt mee. ik werk altijd `s avonds.... krijg je nog 175% ookquote:Op maandag 3 december 2007 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me wel apart om in het weekend te werken, of valt dat wel mee?
Wij vergeten jou ook niet hoorquote:Op maandag 3 december 2007 12:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik doe mn best, maar werk is druk en kost aardig wat energie dus als ik thuis kom slaap ik maar da's dan vaker weer langer als dat de bedoeling is!
En het gaat hier af en toe zoooooo snel!
Maar ik vergeet jullie niet hoor!
ja mij ook, je "eigen weekend" verschuift terwijl anderen dat niet hebben......quote:Op maandag 3 december 2007 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me wel apart om in het weekend te werken, of valt dat wel mee?
Dat geld is wel lekker ja, maar loop je dan niet veel contacten mis?quote:Op maandag 3 december 2007 12:10 schreef B.. het volgende:
[..]
Valt mee. ik werk altijd `s avonds.... krijg je nog 175% ook
Het is niet m'n fulltime job ofzo.. Ik werk tot 23:00 uur. en ga soms nog uit daarna... Alleen doe ik dat niet zo vaak... contacten genoeg in ieder geval..quote:Op maandag 3 december 2007 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat geld is wel lekker ja, maar loop je dan niet veel contacten mis?
Heb ook tijden in de nacht gewerkt, het werk is dan echt relaxt .. maar je mist
wel vaak je vrienden ed. omdat die wel op "normale" tijden werken ...
O, ik dacht dat je full time werkte!quote:Op maandag 3 december 2007 12:16 schreef B.. het volgende:
[..]
Het is niet m'n fulltime job ofzo.. Ik werk tot 23:00 uur. en ga soms nog uit daarna... Alleen doe ik dat niet zo vaak... contacten genoeg in ieder geval..
Callcenter. ze bellen mij dus zit vaak lekker m'n boekje te lezen of te fokken...quote:Op maandag 3 december 2007 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je full time werkte!![]()
Dan is het inderdaad wel relaxt om tot 23:00 te werken.
Hangt natuurlijk ook een beetje af van wat voor werk je doet.
quote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
NeeTe rare week dit
Woensdag t/m zondag gewoon vrij
Vooral het weekend hequote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
NeeTe rare week dit
Woensdag t/m zondag gewoon vrij
waarom niet gewoon woensdag alquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral het weekend he![]()
Volgend weekend weer???
Yes and Yesquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral het weekend he![]()
Volgend weekend weer???
nee vandaag nog niet nee, zat er al op te wachtenquote:Op maandag 3 december 2007 12:46 schreef lynda het volgende:
WL.. had ik vandaag al gezegt dat je niet spoort?
ik ben wel laat, dus dan zal je wel even moeten wachten, geen probleem toch?quote:
Knetter stonede geit???quote:
nee, kijk zoek s naar fainting goats op youtube, gast je lacht je rot ik zweer hetquote:
Ik hoef dat nummer niet eens te checken, maar weet eigenlijk al zeker dat dit het nummer van Artis isquote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef B.. het volgende:
[..]
Tuurlijk!
020-6202535 en dan vragen naar dhr. de Leeuw.
je bent al een keer in de maling genomen ?quote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoef dat nummer niet eens te checken, maar weet eigenlijk al zeker dat dit het nummer van Artis is![]()
Kan hier niet op youtube, maar zijn dit die geiten die als ze schrikken neervallen?quote:Op maandag 3 december 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, kijk zoek s naar fainting goats op youtube, gast je lacht je rot ik zweer het
tering al had je nou gezegd angelina jolie, maar mark ruttequote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef B.. het volgende:
Vanmiddag komt Mark Rutte op m'n stage! wohoo... het is hier nog nooit zo schoon en netjes geweest...
Als je nou eventjes gewacht had....quote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoef dat nummer niet eens te checken, maar weet eigenlijk al zeker dat dit het nummer van Artis is![]()
Nee man, dat geintje deed ik altijd bij nieuwe mensen op mijn werkquote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent al een keer in de maling genomen ?
ja precies.. blijft echt wereldsquote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan hier niet op youtube, maar zijn dit die geiten die als ze schrikken neervallen?
Alsof iemand hier van FOK! zou gaan bellenquote:
Die beesten zijn echt geweldig! Helemaal als zo een hele kudde neerpleurt hahahaquote:Op maandag 3 december 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies.. blijft echt werelds
* WhiteLightning wil ook zon beest, voor verjaardagen en feestjes
Hehehe, True.quote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering al had je nou gezegd angelina jolie, maar mark rutte![]()
whahahha , wtf is dat nou weer ?quote:Op maandag 3 december 2007 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die beesten zijn echt geweldig! Helemaal als zo een hele kudde neerpleurt hahaha
Ik zie jou meer in voor:
[ afbeelding ]
die lui doen alleen aan zelfbevlekking, dus het maakt hem niet uit wie er voor hem staat. als hij maar een pak heeft. mooi voor fotos enzoquote:Op maandag 3 december 2007 13:27 schreef B.. het volgende:
[..]
Hehehe, True.
De magazijnmanager is ziek, nu hebben ze een gewone medewerker in een mooi pak gehezen..
(was een geintje, maar had je wel door natuurlijk)quote:Op maandag 3 december 2007 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahha , wtf is dat nou weer ?
ja hehequote:Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(was een geintje, maar had je wel door natuurlijk)
Een opblaasschaap met "achteringang"
Mail maar:quote:Op maandag 3 december 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hehejammer dat hier alles geblcoked is , anders had ik nogal wat leuke plaatjes voor je haha
whahahaquote:Op maandag 3 december 2007 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mail maar:
Ikhebnogveelminderzin@gmail.com (ja serieus)
ik zal even voor je kijkenquote:Op maandag 3 december 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
friday12 waar is de banner uit de op gebleven ?
Graag, heb er zeker wel 5 minuten de tijd voor moeten nemen om hem te maken hoorquote:
ik kan het niet eens maken was het een soep?quote:Op maandag 3 december 2007 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag, heb er zeker wel 5 minuten de tijd voor moeten nemen om hem te maken hoor
jep even snel gefotosoeptquote:Op maandag 3 december 2007 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan het niet eens maken was het een soep?
En jij loopt stage waar?quote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef B.. het volgende:
Vanmiddag komt Mark Rutte op m'n stage! wohoo... het is hier nog nooit zo schoon en netjes geweest...
mark ruttequote:Op maandag 3 december 2007 13:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En jij loopt stage waar?
Goedemiddag trouwens
Het is een prachtig programma als je weet wat je er mee wilt doen.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 13:48 schreef Document1 het volgende:
Op mijn werk ook geen hol te doen.... ben ik hiervoor nou naar ierland verhuist?
wist niet dat je bij hem ook al stage kon lopenquote:Op maandag 3 december 2007 13:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mark rutte
is dat niet zo'n politiek gevalletje?
dat is niet het probleemquote:Op maandag 3 december 2007 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is een prachtig programma als je weet wat je er mee wilt doen.
Je kan er echt de mooiste dingen mee maken .. dus snap je punt niet helemaal ...
quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
wist niet dat je bij hem ook al stage kon lopen
Dat is iets wat niet aan het programma ligt, maar aan jou doorzettingsvermogenquote:Op maandag 3 december 2007 13:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is niet het probleem
ik kan het niet en leren lukt ook niet dus:
Ik niet, ik zou al een onmenselijk grote afkeer van m'n collega's hebben voordat ik ook maar m'n eerste dag heb gewerktquote:
gefeliciteerd manquote:Op maandag 3 december 2007 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ is weer thuis!
Taart anyone?
mvg,
Microsoft Certified System Administrator
I told you soquote:Op maandag 3 december 2007 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ is weer thuis!
Taart anyone?
mvg,
Ik loop stage bij een producent van schoonmaak middelen,quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
wist niet dat je bij hem ook al stage kon lopen
quote:Op maandag 3 december 2007 14:13 schreef B.. het volgende:
[..]
Ik loop stage bij een producent van schoonmaak middelen,
Wat die bal komt doen weet ik ook niet helemaal....
Gefeliciteerd 4cmb !quote:Op maandag 3 december 2007 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ is weer thuis!
Taart anyone?
mvg,
Wil er nog wel een keer heen, maar aankomende vrijdag gaat waarschijnlijk niet lukken...quote:Op maandag 3 december 2007 14:17 schreef diertjuh het volgende:
Hier iemand mss behoefte aan een Apocalyptica kaartje voor vrijdag in de Melkweg?
wat is datquote:Op maandag 3 december 2007 14:17 schreef diertjuh het volgende:
Hier iemand mss behoefte aan een Apocalyptica kaartje voor vrijdag in de Melkweg?
ene kant jammer dat ze metallica coveren , en aan de andere kant mooi dat ze er niet bij zingenquote:
eerder frustrerend!quote:Op maandag 3 december 2007 14:27 schreef DeuceFour het volgende:
Ontspannende muziek voor op je werk: http://youtube.com/watch?v=ZzdMUZiSJn8&feature=related
ik zucht meequote:Op maandag 3 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht nog een uurtje**
ik zie het idd in je ondertitelquote:
Ik zucht dan 3 keer zo hard, moet nog 3 uurquote:
zeg dat gezucht van julie 2 hehquote:Op maandag 3 december 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zucht dan 3 keer zo hard, moet nog 3 uur
totaal niet jammer dat ze metallica coveren. Ze maken nu voornamelijk alleen nog maar eigen nummers en soms is er een gastzanger/zangeres bijquote:Op maandag 3 december 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ene kant jammer dat ze metallica coveren , en aan de andere kant mooi dat ze er niet bij zingen
oh das misschien dan wel anders jaquote:Op maandag 3 december 2007 14:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
totaal niet jammer dat ze metallica coveren. Ze maken nu voornamelijk alleen nog maar eigen nummers en soms is er een gastzanger/zangeres bij
Als dat gezucht nou positief was ...quote:Op maandag 3 december 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg dat gezucht van julie 2 heh![]()
dadelijk beslaan de ramen nog van mn beeldscherm
![]()
ohquote:Op maandag 3 december 2007 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als dat gezucht nou positief was ...
zucht ik zit thuisquote:Op maandag 3 december 2007 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als dat gezucht nou positief was ...
Denk dat ik vanavond maar even vroeg mijn nest inga zeg ...quote:Op maandag 3 december 2007 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohkomop de kop is er bijna af , nog ff
hey ik ben harstikke vrolijk hoor!! , maar goed ik begrijp wat je bedoeldquote:Op maandag 3 december 2007 15:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond maar even vroeg mijn nest inga zeg ...
te weinig geslapen, en veel mensen om mij heen die niet echt vrolijk zijn zeg maar
station x ??quote:Op maandag 3 december 2007 15:12 schreef lynda het volgende:
Ik meld me af voor vandaag.. en mogelijk meerdere dageneven break
Jij wel ja hahahahaquote:Op maandag 3 december 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey ik ben harstikke vrolijk hoor!! , maar goed ik begrijp wat je bedoeld
Wacht maar tot dat jij ook 40 uur per week moet werkenquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, neem aan dat je niet altijd "niets" te doen hebt op je werk?
dat heb ik de afgelopen 4.5 maanden gedaanquote:Op maandag 3 december 2007 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat jij ook 40 uur per week moet werken
Limp Bizkit? Agressie dumpen?quote:Op maandag 3 december 2007 15:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij wel ja hahahaha
Denk dat ik maar weer even lim bizkit ga opzetten, even wat agressie dumpen ..
de nieuwe slayer vind ik net bon joviquote:Op maandag 3 december 2007 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Limp Bizkit? Agressie dumpen?
Slayer zeg ik je!
wat bedoel je precies ?? berekenen hoeveel je kan lenen ?quote:Op maandag 3 december 2007 15:43 schreef diertjuh het volgende:
iemand die weet hoe ik het gemiddelde bedrag van een hypothecaire lening uitrekening?
moeilijk uit te leggen. Maar is ook voor huiswerk van schoolquote:Op maandag 3 december 2007 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je precies ?? berekenen hoeveel je kan lenen ?
vraag em s hoe het is om mensen te besodemieteren ?quote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef B.. het volgende:
Mark Rutte is in the Building dames en heren!!!
nou idd geen idee sorryquote:Op maandag 3 december 2007 16:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggen. Maar is ook voor huiswerk van school. ik heb 2 bedragen van de balans. Van de hypothecaire lening van 6%. Bedrag van 280,000 en 350,000. Die 350,000 wordt per 31 december verhoogd met 70,000 euro. En van dat sommetje moet ik het gemiddelde berekenen. En dat snap ik dus niet. Anders binnenkort maar even vragen op school.
Laat hem ff bukken! zo die kapstok naar binnenquote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef B.. het volgende:
Hehehe.quote:Op maandag 3 december 2007 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat hem ff bukken! zo die kapstok naar binnen
mmmm die hadden 1 voor 1 mogen bukken voor die kapstokquote:Op maandag 3 december 2007 17:10 schreef B.. het volgende:
[..]
Hehehe.
er liepen nog 10 pakken achter z'n reet aan....
het is maandag jonge weekend is voorbijquote:Op maandag 3 december 2007 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm die hadden 1 voor 1 mogen bukken voor die kapstok![]()
p.s
Waarom is mijn humeur zo kut vandaag zeg
moet je nog lang ?quote:Op maandag 3 december 2007 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm die hadden 1 voor 1 mogen bukken voor die kapstok >:)
p.s
quote:Op maandag 3 december 2007 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm die hadden 1 voor 1 mogen bukken voor die kapstok![]()
p.s
quote:Op maandag 3 december 2007 17:50 schreef draculettetje het volgende:
en alweer een hele middag verslapen.....
3 uurtjes volgens mij...quote:Op maandag 3 december 2007 18:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik wil ook slapen
heb maar 5 uur geslapen
Je hebt hem toch wel ondergekotst mag ik hopen?quote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef B.. het volgende:
ik hoop hetquote:Op maandag 3 december 2007 18:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel ondergekotst mag ik hopen?
Uiteraardquote:Op maandag 3 december 2007 19:07 schreef diertjuh het volgende:
Hier nog iemand aanwezig ofzo?
Ik blijf niet zo heel lang vandaag hoor, ik zit hier nu in m'n eigen tijd! Krijg nu niet eens betaald om te fokkenquote:Op maandag 3 december 2007 19:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah gezellig ben ik toch niet helemaal alleen hiero
quote:Op maandag 3 december 2007 19:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik blijf niet zo heel lang vandaag hoor, ik zit hier nu in m'n eigen tijd! Krijg nu niet eens betaald om te fokken
En volgens mij heb je me nog niet eens gefeliciteerd met dat examen vandaag, waar ik de afgelopen maanden zo hard voor heb geleerd!
Wat spontaan, dankje!quote:Op maandag 3 december 2007 19:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh sorry. Was niet zo in het topic vandaag. Maar gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Niet zo zeuren, vandaag welquote:Op maandag 3 december 2007 19:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ben ik eigenlijk helemaal niet hoor
Ben in ieder geval blij dat ik niet al die moeite voor niks heb gedaan, en dat ik de komende weken niet meer hoef te lerenquote:Op maandag 3 december 2007 19:53 schreef Friday12 het volgende:
hoi![]()
smokie blij met whatever je ook alweer heb gehaald? [ afbeelding ]
niet leren is wel een groot voordeelquote:Op maandag 3 december 2007 19:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben in ieder geval blij dat ik niet al die moeite voor niks heb gedaan, en dat ik de komende weken niet meer hoef te leren
* Sm0keZ gaapt ook maar meequote:Op maandag 3 december 2007 20:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan gaap ik mee net zoals iedereen in dit topic
vroeg opstaan is niet gezondquote:Op maandag 3 december 2007 20:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gaapt ook maar mee![]()
De wekker ging vandaag om 04:30, daar is een mens toch niet op gebouwd zeg...
6 uur ook niet hoorquote:Op maandag 3 december 2007 20:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gaapt ook maar mee![]()
De wekker ging vandaag om 04:30, daar is een mens toch niet op gebouwd zeg...
Da's waarquote:
ik slaap liever uit danquote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's waar
Wat me wel opeens opvalt is dat die dagen best lang duren, tijd zat om nog van alles te doen! Tijdens een weekje ochtenddienst lig ik tenminste niet de halve dag te slapen
Dagen duren inderdaad lang, maar ik heb nu meer het probleem van ik kom rond 6 uur thuis, rond 7 a half 8 klaar met eten (zijn thuis late eters) en tegen uur of 10 lig ik toch echt weer in bedquote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's waar
Wat me wel opeens opvalt is dat die dagen best lang duren, tijd zat om nog van alles te doen! Tijdens een weekje ochtenddienst lig ik tenminste niet de halve dag te slapen
Joh serieus?quote:
Bij het dialoogvenster van die vrouw moest ik er wel even aan denken hoorquote:Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef lynda het volgende:
[..]
En nee dit zegt niets over afgelopen weekend!
quote:Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Bij het dialoogvenster van die vrouw moest ik er wel even aan denken hoor
Hoe laat op X? ff na 8?quote:Op maandag 3 december 2007 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej Lynda, ik heb geen zin meer .. (werk), morgen anders wat afspreken?
Lijkt me nou een goed plan! Even Amsterdam in?quote:
* lynda geeft een aai aan (het) diertjuhquote:Op maandag 3 december 2007 20:54 schreef diertjuh het volgende:
nou mensen morgen weer stage. Daar heb ik onwijs zin in. Lekker weer mensen lastig vallen met wanneer ze gaan betalen *zucht*
quote:Op maandag 3 december 2007 20:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me nou een goed plan! Even Amsterdam in?
Zeker weten dat het de schuld van de NS is?quote:Op maandag 3 december 2007 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
ja droxz je komt wel eens te laat ..... WTF hou je bed zeekoe .. NS he![]()
Ik zie er nu gewoon echt even tegen op. Vorig week klein beetje gezeur gehad met een klant. Daardoor zie ik er ook tegen opquote:Op maandag 3 december 2007 20:58 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda geeft een aai aan (het) diertjuh![]()
Ik mag me morgen ook weer helemaal opvreten op stage, kijk er nu al naar uit.. Als het weer zo'n dag word als vandaag dan mag je me neer schieten.. Of doe dan trouwens maar de nieuwe stagiaire..
Gelukkig Droxz nog op msn en station Y waar ik even me gal kan spuien
Nee eigenlijk niet, maar je moet je alles verklappen hequote:Op maandag 3 december 2007 21:00 schreef lynda het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten dat het de schuld van de NS is?
Station X is zeker amsterdam ofzo?quote:Op maandag 3 december 2007 21:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou wil je weten waar X is dan? Kom je ook gezellig even eenbrengen en een
halen?
Hmmz das wel klote idd!quote:Op maandag 3 december 2007 21:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik zie er nu gewoon echt even tegen op. Vorig week klein beetje gezeur gehad met een klant. Daardoor zie ik er ook tegen op![]()
Dat is dan wel handig als je eventjes bij iemand je gal kan spuien.Ik zie wel wat ik met mn frustratie doe
Wat zou je ook zonder hem moeten hequote:Op maandag 3 december 2007 21:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Hmmz das wel klote idd!
Maar serieus, ik was vandaag niet doorgekomen zonder Droxz.. en dat heeft niets met alles wat jullie denken te maken.. zag het ook echt NIET meer zitten..
maaruh pm staat open hoor
Je bent altijd welkom, msn staat aan, anders PM of telefoon... we weten elkaar wel te vindenquote:Op maandag 3 december 2007 21:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Hmmz das wel klote idd!
Maar serieus, ik was vandaag niet doorgekomen zonder Droxz.. en dat heeft niets met alles wat jullie denken te maken.. zag het ook echt NIET meer zitten..
maaruh pm staat open hoor
quote:Op maandag 3 december 2007 21:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat zou je ook zonder hem moeten he![]()
Zal het onthouden
poef en daar was de pmquote:Op maandag 3 december 2007 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
* Dr.Droxz staat ook open voor diertjuh hoor, mijn pm weet je vast ook wel te vinden
p.s
adden op msn is ook altijd mogelijk natuurlijk
Geld hier ookquote:Op maandag 3 december 2007 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
* Dr.Droxz staat ook open voor diertjuh hoor, mijn pm weet je vast ook wel te vinden
p.s
adden op msn is ook altijd mogelijk natuurlijk
Je wil niet weten, net even tig a4tjes zitten klagen naar de kant van Lynda & andersom ..quote:Op maandag 3 december 2007 21:34 schreef diertjuh het volgende:
Is ook wel eens fijn om eventjes lekker te klagen
nee niet alle details graagquote:Op maandag 3 december 2007 21:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je wil niet weten, net even tig a4tjes zitten klagen naar de kant van Lynda & andersom ..
Ging gewoon over werk enzo, nothing special hoorquote:
Daarvoor het vaak een maandag dan zitten dingen wel vaker tegen.quote:Op maandag 3 december 2007 21:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ging gewoon over werk enzo, nothing special hoor![]()
(zit allemaal wat tegen vandaag, en toevallig bij Lynda ook)
Daarom is maandag bij mij altijd, maandag "brakdag" ....quote:Op maandag 3 december 2007 21:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Daarvoor het vaak een maandag dan zitten dingen wel vaker tegen.
En nu moet fok! mijn reactie posten!
quote:Op maandag 3 december 2007 21:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou wil je weten waar X is dan? Kom je ook gezellig even eenbrengen en een
halen?
mijn internet provider is aan het kutten met mijn internetquote:Op maandag 3 december 2007 21:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ging gewoon over werk enzo, nothing special hoor![]()
(zit allemaal wat tegen vandaag, en toevallig bij Lynda ook)
Als je een beetje had opgelet, weet je in iedergeval dat het een groot station in Amsterdam isquote:
Add me maar op msn, dat kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 3 december 2007 21:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn internet provider is aan het kutten met mijn internet![]()
mag ik nu ook klagen?
amsterdam heeft wat? 6 stationsquote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet, weet je in iedergeval dat het een groot station in Amsterdam is
quote:Op maandag 3 december 2007 21:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Add me maar op msn, dat kan er ook nog wel bij
dus ik zat toch goed.quote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet, weet je in iedergeval dat het een groot station in Amsterdam is
Hij heeft het nog niet druk genoegquote:Op maandag 3 december 2007 21:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
amsterdam heeft wat? 6 stations![]()
[..]
![]()
hehehe
we komen bijna allemaal ... nouja een hoop van ons .. langs 1 echt groot station, en nee geen Centraalquote:Op maandag 3 december 2007 21:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
amsterdam heeft wat? 6 stations![]()
[..]
![]()
hehehe
sloterdijk?quote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
we komen bijna allemaal ... nouja een hoop van ons .. langs 1 echt groot station, en nee geen Centraal
Voor de rest, toch maar eens teruglezen, heeft heel vaak in dit topic gestaan
quote:
Zo zie je maar weer, Nederland is toch best kleinquote:Op maandag 3 december 2007 22:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daar was ik tijdje geleden elke dag
ltrsquote:Op maandag 3 december 2007 23:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, Nederland is toch best klein![]()
Maarja, ik ga er van tussen ... spreek je (jullie??) morgen !
dit topic is al heel het weekend bezigquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Dylanesque het volgende:
Wow, bijna een topic gemist! Das niks voor mij
ik heb al lekker kopje thee al ben ik nog wel thuisquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh! ...
* Dr.Droxz moet koffie hebben .. gaat kijken of hij een collega zo ver kan krijgen ...
had me bijna verslapen, dus nog geen koffie gehad vandaag . wel red bullquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb al lekker kopje thee al ben ik nog wel thuis
oe lekker dank! is het nu gelukt met de koffie?quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
had me bijna verslapen, dus nog geen koffie gehad vandaag . wel red bull![]()
* Dr.Droxz schenkt voor draculettetje nog een lekker bakje thee in!
Helaas, ze hadden al koffie ... maar het pluspunt, alleen voor mezelf koffie moeten halenquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oe lekker dank! is het nu gelukt met de koffie?
Je had toch optijd je msn afgesloten, ben bang dat je niet kon slapen ...quote:
owkee volgende keer zet ik wel ff koffie als ik binnen kom wandelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas, ze hadden al koffie ... maar het pluspunt, alleen voor mezelf koffie moeten halen
uh... missen we wat?quote:
Jullie zijn hier al als jullie nog thuiszitten, helaas als ik zo "vroeg" moet beginnenquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owkee volgende keer zet ik wel ff koffie als ik binnen kom wandelen
ja maar ... ik heb nog veel minder zin!quote:
beter humeur is goed!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie zijn hier al als jullie nog thuiszitten, helaas als ik zo "vroeg" moet beginnen
haal ik dat niet![]()
p.s
Humeur is toch een stuk beter als gisteren!
Ik maak hem zelf maar alvast...quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
Geen zin, voel me klote... nee wordt wederom een leuke dag
ziekmelden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
Geen zin, voel me klote... nee wordt wederom een leuke dag
Dat is het juist, voel me lichamelijk gezien heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |