ik slaap liever uit danquote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's waar
Wat me wel opeens opvalt is dat die dagen best lang duren, tijd zat om nog van alles te doen! Tijdens een weekje ochtenddienst lig ik tenminste niet de halve dag te slapen
Dagen duren inderdaad lang, maar ik heb nu meer het probleem van ik kom rond 6 uur thuis, rond 7 a half 8 klaar met eten (zijn thuis late eters) en tegen uur of 10 lig ik toch echt weer in bedquote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's waar
Wat me wel opeens opvalt is dat die dagen best lang duren, tijd zat om nog van alles te doen! Tijdens een weekje ochtenddienst lig ik tenminste niet de halve dag te slapen
Joh serieus?quote:
Bij het dialoogvenster van die vrouw moest ik er wel even aan denken hoorquote:Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef lynda het volgende:
[..]
En nee dit zegt niets over afgelopen weekend!
quote:Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Bij het dialoogvenster van die vrouw moest ik er wel even aan denken hoor
Hoe laat op X? ff na 8?quote:Op maandag 3 december 2007 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej Lynda, ik heb geen zin meer .. (werk), morgen anders wat afspreken?
Lijkt me nou een goed plan! Even Amsterdam in?quote:
* lynda geeft een aai aan (het) diertjuhquote:Op maandag 3 december 2007 20:54 schreef diertjuh het volgende:
nou mensen morgen weer stage. Daar heb ik onwijs zin in. Lekker weer mensen lastig vallen met wanneer ze gaan betalen *zucht*
quote:Op maandag 3 december 2007 20:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me nou een goed plan! Even Amsterdam in?
Zeker weten dat het de schuld van de NS is?quote:Op maandag 3 december 2007 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
ja droxz je komt wel eens te laat ..... WTF hou je bed zeekoe .. NS he![]()
Ik zie er nu gewoon echt even tegen op. Vorig week klein beetje gezeur gehad met een klant. Daardoor zie ik er ook tegen opquote:Op maandag 3 december 2007 20:58 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda geeft een aai aan (het) diertjuh![]()
Ik mag me morgen ook weer helemaal opvreten op stage, kijk er nu al naar uit.. Als het weer zo'n dag word als vandaag dan mag je me neer schieten.. Of doe dan trouwens maar de nieuwe stagiaire..
Gelukkig Droxz nog op msn en station Y waar ik even me gal kan spuien
Nee eigenlijk niet, maar je moet je alles verklappen hequote:Op maandag 3 december 2007 21:00 schreef lynda het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten dat het de schuld van de NS is?
Station X is zeker amsterdam ofzo?quote:Op maandag 3 december 2007 21:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou wil je weten waar X is dan? Kom je ook gezellig even eenbrengen en een
halen?
Hmmz das wel klote idd!quote:Op maandag 3 december 2007 21:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik zie er nu gewoon echt even tegen op. Vorig week klein beetje gezeur gehad met een klant. Daardoor zie ik er ook tegen op![]()
Dat is dan wel handig als je eventjes bij iemand je gal kan spuien.Ik zie wel wat ik met mn frustratie doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |