quote:Op maandag 3 december 2007 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm die hadden 1 voor 1 mogen bukken voor die kapstok![]()
p.s
Waarom is mijn humeur zo kut vandaag zeg
quote:Op maandag 3 december 2007 17:50 schreef draculettetje het volgende:
en alweer een hele middag verslapen.....
3 uurtjes volgens mij...quote:Op maandag 3 december 2007 18:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik wil ook slapen
heb maar 5 uur geslapen
Je hebt hem toch wel ondergekotst mag ik hopen?quote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef B.. het volgende:
Mark Rutte is in the Building dames en heren!!!
ik hoop hetquote:Op maandag 3 december 2007 18:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel ondergekotst mag ik hopen?
Uiteraardquote:Op maandag 3 december 2007 19:07 schreef diertjuh het volgende:
Hier nog iemand aanwezig ofzo?
Ik blijf niet zo heel lang vandaag hoor, ik zit hier nu in m'n eigen tijd! Krijg nu niet eens betaald om te fokkenquote:Op maandag 3 december 2007 19:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah gezellig ben ik toch niet helemaal alleen hiero
quote:Op maandag 3 december 2007 19:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik blijf niet zo heel lang vandaag hoor, ik zit hier nu in m'n eigen tijd! Krijg nu niet eens betaald om te fokken
En volgens mij heb je me nog niet eens gefeliciteerd met dat examen vandaag, waar ik de afgelopen maanden zo hard voor heb geleerd!
Wat spontaan, dankje!quote:Op maandag 3 december 2007 19:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh sorry. Was niet zo in het topic vandaag. Maar gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Niet zo zeuren, vandaag welquote:Op maandag 3 december 2007 19:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ben ik eigenlijk helemaal niet hoor
Ben in ieder geval blij dat ik niet al die moeite voor niks heb gedaan, en dat ik de komende weken niet meer hoef te lerenquote:Op maandag 3 december 2007 19:53 schreef Friday12 het volgende:
hoi![]()
smokie blij met whatever je ook alweer heb gehaald? [ afbeelding ]
niet leren is wel een groot voordeelquote:Op maandag 3 december 2007 19:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben in ieder geval blij dat ik niet al die moeite voor niks heb gedaan, en dat ik de komende weken niet meer hoef te leren
* Sm0keZ gaapt ook maar meequote:Op maandag 3 december 2007 20:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan gaap ik mee net zoals iedereen in dit topic
vroeg opstaan is niet gezondquote:Op maandag 3 december 2007 20:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gaapt ook maar mee![]()
De wekker ging vandaag om 04:30, daar is een mens toch niet op gebouwd zeg...
6 uur ook niet hoorquote:Op maandag 3 december 2007 20:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gaapt ook maar mee![]()
De wekker ging vandaag om 04:30, daar is een mens toch niet op gebouwd zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |