station x ??quote:Op maandag 3 december 2007 15:12 schreef lynda het volgende:
Ik meld me af voor vandaag.. en mogelijk meerdere dageneven break
Jij wel ja hahahahaquote:Op maandag 3 december 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey ik ben harstikke vrolijk hoor!! , maar goed ik begrijp wat je bedoeld
Wacht maar tot dat jij ook 40 uur per week moet werkenquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, neem aan dat je niet altijd "niets" te doen hebt op je werk?
dat heb ik de afgelopen 4.5 maanden gedaanquote:Op maandag 3 december 2007 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat jij ook 40 uur per week moet werken
Limp Bizkit? Agressie dumpen?quote:Op maandag 3 december 2007 15:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij wel ja hahahaha
Denk dat ik maar weer even lim bizkit ga opzetten, even wat agressie dumpen ..
de nieuwe slayer vind ik net bon joviquote:Op maandag 3 december 2007 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Limp Bizkit? Agressie dumpen?
Slayer zeg ik je!
wat bedoel je precies ?? berekenen hoeveel je kan lenen ?quote:Op maandag 3 december 2007 15:43 schreef diertjuh het volgende:
iemand die weet hoe ik het gemiddelde bedrag van een hypothecaire lening uitrekening?
moeilijk uit te leggen. Maar is ook voor huiswerk van schoolquote:Op maandag 3 december 2007 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je precies ?? berekenen hoeveel je kan lenen ?
vraag em s hoe het is om mensen te besodemieteren ?quote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef B.. het volgende:
Mark Rutte is in the Building dames en heren!!!
nou idd geen idee sorryquote:Op maandag 3 december 2007 16:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggen. Maar is ook voor huiswerk van school. ik heb 2 bedragen van de balans. Van de hypothecaire lening van 6%. Bedrag van 280,000 en 350,000. Die 350,000 wordt per 31 december verhoogd met 70,000 euro. En van dat sommetje moet ik het gemiddelde berekenen. En dat snap ik dus niet. Anders binnenkort maar even vragen op school.
Laat hem ff bukken! zo die kapstok naar binnenquote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef B.. het volgende:
Mark Rutte is in the Building dames en heren!!!
Hehehe.quote:Op maandag 3 december 2007 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat hem ff bukken! zo die kapstok naar binnen
mmmm die hadden 1 voor 1 mogen bukken voor die kapstokquote:Op maandag 3 december 2007 17:10 schreef B.. het volgende:
[..]
Hehehe.
er liepen nog 10 pakken achter z'n reet aan....
het is maandag jonge weekend is voorbijquote:Op maandag 3 december 2007 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm die hadden 1 voor 1 mogen bukken voor die kapstok![]()
p.s
Waarom is mijn humeur zo kut vandaag zeg
moet je nog lang ?quote:Op maandag 3 december 2007 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm die hadden 1 voor 1 mogen bukken voor die kapstok >:)
p.s
Waarom is mijn humeur zo kut vandaag zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |