Wil er nog wel een keer heen, maar aankomende vrijdag gaat waarschijnlijk niet lukken...quote:Op maandag 3 december 2007 14:17 schreef diertjuh het volgende:
Hier iemand mss behoefte aan een Apocalyptica kaartje voor vrijdag in de Melkweg?

wat is datquote:Op maandag 3 december 2007 14:17 schreef diertjuh het volgende:
Hier iemand mss behoefte aan een Apocalyptica kaartje voor vrijdag in de Melkweg?

ene kant jammer dat ze metallica coveren , en aan de andere kant mooi dat ze er niet bij zingenquote:

eerder frustrerend!quote:Op maandag 3 december 2007 14:27 schreef DeuceFour het volgende:
Ontspannende muziek voor op je werk: http://youtube.com/watch?v=ZzdMUZiSJn8&feature=related

ik zucht meequote:Op maandag 3 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht nog een uurtje**

ik zie het idd in je ondertitelquote:

Ik zucht dan 3 keer zo hard, moet nog 3 uurquote:

zeg dat gezucht van julie 2 hehquote:Op maandag 3 december 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zucht dan 3 keer zo hard, moet nog 3 uur

totaal niet jammer dat ze metallica coveren. Ze maken nu voornamelijk alleen nog maar eigen nummers en soms is er een gastzanger/zangeres bijquote:Op maandag 3 december 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ene kant jammer dat ze metallica coveren , en aan de andere kant mooi dat ze er niet bij zingen

oh das misschien dan wel anders jaquote:Op maandag 3 december 2007 14:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
totaal niet jammer dat ze metallica coveren. Ze maken nu voornamelijk alleen nog maar eigen nummers en soms is er een gastzanger/zangeres bij

Als dat gezucht nou positief was ...quote:Op maandag 3 december 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg dat gezucht van julie 2 heh![]()
dadelijk beslaan de ramen nog van mn beeldscherm
![]()

ohquote:Op maandag 3 december 2007 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als dat gezucht nou positief was ...

zucht ik zit thuisquote:Op maandag 3 december 2007 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als dat gezucht nou positief was ...

Denk dat ik vanavond maar even vroeg mijn nest inga zeg ...quote:Op maandag 3 december 2007 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohkomop de kop is er bijna af , nog ff

hey ik ben harstikke vrolijk hoor!! , maar goed ik begrijp wat je bedoeldquote:Op maandag 3 december 2007 15:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond maar even vroeg mijn nest inga zeg ...
te weinig geslapen, en veel mensen om mij heen die niet echt vrolijk zijn zeg maar

station x ??quote:Op maandag 3 december 2007 15:12 schreef lynda het volgende:
Ik meld me af voor vandaag.. en mogelijk meerdere dageneven break

Jij wel ja hahahahaquote:Op maandag 3 december 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey ik ben harstikke vrolijk hoor!! , maar goed ik begrijp wat je bedoeld

Wacht maar tot dat jij ook 40 uur per week moet werkenquote:

quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, neem aan dat je niet altijd "niets" te doen hebt op je werk?

dat heb ik de afgelopen 4.5 maanden gedaanquote:Op maandag 3 december 2007 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat jij ook 40 uur per week moet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |