quote:Op maandag 3 december 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
FIPO
Die staat tussen url-tags in plaats van img-tagsquote:Op maandag 3 december 2007 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen! Waar zijn al onze avaters gebleven in de OP?
Goeiemoggel WLquote:Op maandag 3 december 2007 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen :!
droxz en seventees
Goede morgen WL en Seventees!quote:Op maandag 3 december 2007 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen :!
droxz en seventees
ja lekker.quote:Op maandag 3 december 2007 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen WL en Seventees!
* Dr.Droxz geeft Seventees een heerlijk bakje mango thee!
WL een bakje koffie?
Ben bang van wel, heb zo een topweekend gehad, moet bijkomen vandaagquote:Op maandag 3 december 2007 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ben ik nu de enigste die er wat van wil maken ??!?
volgens mij ben ik ziek ofzo
Koffie, what else?!quote:Op maandag 3 december 2007 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Poll: Het is Maandag en
Heb best zin, ik maak er wat van
schijt, ik doe mn ding vandaag
heh ?? ik dacht dat het vrijdag was
is het al weekend ???
koffie!!!! (en thee!)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Lekker, Droxz!quote:Op maandag 3 december 2007 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen WL en Seventees!
* Dr.Droxz geeft Seventees een heerlijk bakje mango thee!
WL een bakje koffie?
nou ik ben alleen maar 3 dagen dronken geweest zowat haha. werd ook vannacht om 1 uur op de bank wakker. volgende week maar ff rustig aan doen. alhoewel, ben wel superfit nuquote:Op maandag 3 december 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben bang van wel, heb zo een topweekend gehad, moet bijkomen vandaag
joh kon mijn vorige op niet editenquote:Op maandag 3 december 2007 08:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die staat tussen url-tags in plaats van img-tags
Wat krijg ik als ik het niet haal?quote:Op maandag 3 december 2007 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker.
smokez heeft alvast appelgebak, die gaat vanmiddag zn toetsing halen
Date met Lynda! Jij smerige vlerk dat je dat nu pas vertelt!quote:Op maandag 3 december 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben bang van wel, heb zo een topweekend gehad, moet bijkomen vandaag
Maakt toch niet uitquote:Op maandag 3 december 2007 08:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
joh kon mijn vorige op niet editen
hij is uitgeput, dus .......quote:Op maandag 3 december 2007 08:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Date met Lynda! Jij smerige vlerk dat je dat nu pas vertelt!
Smoesjes!quote:Op maandag 3 december 2007 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is uitgeput, dus .......
aangepastquote:Op maandag 3 december 2007 08:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit
Kan gebeuren, hoor.
je vergeet "ik heb geen zin meer"quote:Op maandag 3 december 2007 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Poll: Het is Maandag en
Heb best zin, ik maak er wat van
schijt, ik doe mn ding vandaag
heh ?? ik dacht dat het vrijdag was
is het al weekend ???
koffie!!!! (en thee!)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb (voor mijn doen) weinig gedronkenquote:Op maandag 3 december 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben alleen maar 3 dagen dronken geweest zowat haha. werd ook vannacht om 1 uur op de bank wakker. volgende week maar ff rustig aan doen. alhoewel, ben wel superfit nu
Laten we het er op houden dat het een erg gezellige avond/nacht was!quote:Op maandag 3 december 2007 08:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat? Maar één fles whisky?quote:Op maandag 3 december 2007 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb (voor mijn doen) weinig gedronken
Had je beter op moeten letten DOOSCH! :pquote:Op maandag 3 december 2007 08:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
3 dagen gedaan over 1 fles is toch weinig?quote:
(hele)Goede morgen!!!quote:Op maandag 3 december 2007 09:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Had je beter op moeten letten DOOSCH! :p
Goeie moggel!!!! Ik mis 3 mensen op msn..
Dank je!quote:Op maandag 3 december 2007 09:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu nog 2![]()
Smokez succes om 11 uur he!![]()
Voor jouw doen wel ja!quote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
3 dagen gedaan over 1 fles is toch weinig?
quote:
dat ben ik ook eigelijk van planquote:Op maandag 3 december 2007 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ik drink de laatste tijd al echt stukke minder enzo ... *mompelt iets met geheugen enzo...*
goede morgen B!quote:Op maandag 3 december 2007 09:41 schreef B.. het volgende:
Mogge!
Inderdaad, in December is het altijd wel erg ja, maar wel altijd gezellig!quote:Op maandag 3 december 2007 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ben ik ook eigelijk van plan
alhoewel fuck it, het is december de gezeligste maand van het jaar.
ik ben dat volgend jaar ook van plan
Beidequote:Op maandag 3 december 2007 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg iedereen vrolijk aan het werk ?? of allemaal op de msn ?
yup, geldige reden dan toch ?quote:Op maandag 3 december 2007 09:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen B!
[..]
Inderdaad, in December is het altijd wel erg ja, maar wel altijd gezellig!
Dat dan weer welquote:Op maandag 3 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup, geldige reden dan toch ?
ik ben ook vrijquote:Op maandag 3 december 2007 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer welMet kerst gaat het altijd heerlijk
![]()
Ben trouwens voor het eerst dat ik werk vrij met kerst (hele week)
goede morgen Friday12!quote:
stagequote:Op maandag 3 december 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen Friday12!
jij werkte toch niet?
ik 2quote:Op maandag 3 december 2007 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer welMet kerst gaat het altijd heerlijk
![]()
Ben trouwens voor het eerst dat ik werk vrij met kerst (hele week)
sorry, dacht dat ik ergens had gelezen dat je daar mee was gestopt, maar zal het wel missen hebben. iig beter om eens met kerst vrij te zijn!quote:
krijg een nieuwe stagequote:Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, dacht dat ik ergens had gelezen dat je daar mee was gestopt, maar zal het wel missen hebben. iig beter om eens met kerst vrij te zijn!
ja hoor, hij moet er weer overheenquote:
Aha, hoop voor je dat die stage leuk is dan de vorige ...quote:
Maakt hij zijn naam ook weer waar (4cmB .. 4 cm biggerquote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoor, hij moet er weer overheen
Ik niet, ik heb gewoon te weinig geslapen ...quote:Op maandag 3 december 2007 10:55 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb een kater.
en is ie krols ?quote:Op maandag 3 december 2007 10:55 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb een kater.
Nee, ik denk dat zijn kater te veel heeft gedronken dit weekend!quote:
lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 3 december 2007 11:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat zijn kater te veel heeft gedronken dit weekend!
hahahhaa, zo heb ik inderdaad wel wat gekke (knetterstonede) dieren meegemaakt!quote:Op maandag 3 december 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk.
heb zelf ooit eens een kat meegemaakt die knetterstoned was.
mijn god wat heb ik toen gelachen!
nee idd!! het leukste vond ik De Geit!quote:Op maandag 3 december 2007 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahhaa, zo heb ik inderdaad wel wat gekke (knetterstonede) dieren meegemaakt!![]()
Na als dronken beesten, de meeste worden er niet vrolijker op
Ik had het druk...quote:Op maandag 3 december 2007 09:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu nog 2![]()
Smokez succes om 11 uur he!![]()
een geit WTF!quote:Op maandag 3 december 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd!! het leukste vond ik De Geit!
beetje op dingen klimmen en dan vallen. het hek rammen met zn horens enzo
Bijna iedereen heeft het druk vandaag ... zal dus geen nieuwe record worden vandaagquote:
Je moet hier gewoon blijven hoor! Wees maar blij dat je dus nog internet hebtquote:Op maandag 3 december 2007 11:25 schreef draculettetje het volgende:
ik was naar hydrotherapie!
ow ja en het kan best zo zijn dat ik snel geen internet thuis meer heb want ik kon eindelijk bij orange opzeggen hebben ze meteen door gevoerd en ik heb dus nog geen nieuwe aansluiting
hoe ik dan nu internet heb snap ik zelf ook niet hoor!
en ik ging nog wel zo mn best doenquote:Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft het druk vandaag ... zal dus geen nieuwe record worden vandaag >:)
Ik ook! Maar vandaag zijn er helaas gewoon erg weinig mensen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik ging nog wel zo mn best doen
en ook in het weekend! ha haquote:Op maandag 3 december 2007 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook! Maar vandaag zijn er helaas gewoon erg weinig mensen.
Nou moet ik zeggen dat "we" tegenwoordig in de avond meer posten hier
als overdag
Als je ziet dat er 3 mensen uit dit topic in de dag top 3 stondenquote:Op maandag 3 december 2007 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ook in het weekend! ha ha
zolang er maar gepost gaat worden!
Ik doe mn best, maar werk is druk en kost aardig wat energie dus als ik thuis kom slaap ik maar da's dan vaker weer langer als dat de bedoeling is!quote:Op maandag 3 december 2007 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je ziet dat er 3 mensen uit dit topic in de dag top 3 stonden![]()
In de avond ging het zo snel .. 1 minuutje even wat anders doen
en er waren alweer 2 pagina's vol .. echt niet normaal! hahaha
maar we hebben jou ook een tijdje niet gezien toch???
Lijkt me wel apart om in het weekend te werken, of valt dat wel mee?quote:Op maandag 3 december 2007 11:43 schreef B.. het volgende:
Meestal werk ik in het weekend... door de weeks zit ik hier niet zo vaak....
* Dr.Droxz sleurt Lynda naar buiten/takterras .. met een bak thee en een peukquote:Op maandag 3 december 2007 11:45 schreef lynda het volgende:
BLEGH!!!!!!!!!
Valt mee. ik werk altijd `s avonds.... krijg je nog 175% ookquote:Op maandag 3 december 2007 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me wel apart om in het weekend te werken, of valt dat wel mee?
Wij vergeten jou ook niet hoorquote:Op maandag 3 december 2007 12:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik doe mn best, maar werk is druk en kost aardig wat energie dus als ik thuis kom slaap ik maar da's dan vaker weer langer als dat de bedoeling is!
En het gaat hier af en toe zoooooo snel!
Maar ik vergeet jullie niet hoor!
ja mij ook, je "eigen weekend" verschuift terwijl anderen dat niet hebben......quote:Op maandag 3 december 2007 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me wel apart om in het weekend te werken, of valt dat wel mee?
Dat geld is wel lekker ja, maar loop je dan niet veel contacten mis?quote:Op maandag 3 december 2007 12:10 schreef B.. het volgende:
[..]
Valt mee. ik werk altijd `s avonds.... krijg je nog 175% ook
Het is niet m'n fulltime job ofzo.. Ik werk tot 23:00 uur. en ga soms nog uit daarna... Alleen doe ik dat niet zo vaak... contacten genoeg in ieder geval..quote:Op maandag 3 december 2007 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat geld is wel lekker ja, maar loop je dan niet veel contacten mis?
Heb ook tijden in de nacht gewerkt, het werk is dan echt relaxt .. maar je mist
wel vaak je vrienden ed. omdat die wel op "normale" tijden werken ...
O, ik dacht dat je full time werkte!quote:Op maandag 3 december 2007 12:16 schreef B.. het volgende:
[..]
Het is niet m'n fulltime job ofzo.. Ik werk tot 23:00 uur. en ga soms nog uit daarna... Alleen doe ik dat niet zo vaak... contacten genoeg in ieder geval..
Callcenter. ze bellen mij dus zit vaak lekker m'n boekje te lezen of te fokken...quote:Op maandag 3 december 2007 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je full time werkte!![]()
Dan is het inderdaad wel relaxt om tot 23:00 te werken.
Hangt natuurlijk ook een beetje af van wat voor werk je doet.
quote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
NeeTe rare week dit
Woensdag t/m zondag gewoon vrij
Vooral het weekend hequote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
NeeTe rare week dit
Woensdag t/m zondag gewoon vrij
waarom niet gewoon woensdag alquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral het weekend he![]()
Volgend weekend weer???
Yes and Yesquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral het weekend he![]()
Volgend weekend weer???
nee vandaag nog niet nee, zat er al op te wachtenquote:Op maandag 3 december 2007 12:46 schreef lynda het volgende:
WL.. had ik vandaag al gezegt dat je niet spoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |