quote:Op maandag 3 december 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
FIPO
Die staat tussen url-tags in plaats van img-tagsquote:Op maandag 3 december 2007 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen! Waar zijn al onze avaters gebleven in de OP?
Goeiemoggel WLquote:Op maandag 3 december 2007 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen :!
droxz en seventees
Goede morgen WL en Seventees!quote:Op maandag 3 december 2007 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen :!
droxz en seventees
ja lekker.quote:Op maandag 3 december 2007 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen WL en Seventees!
* Dr.Droxz geeft Seventees een heerlijk bakje mango thee!
WL een bakje koffie?
Ben bang van wel, heb zo een topweekend gehad, moet bijkomen vandaagquote:Op maandag 3 december 2007 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ben ik nu de enigste die er wat van wil maken ??!?
volgens mij ben ik ziek ofzo
Koffie, what else?!quote:Op maandag 3 december 2007 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Poll: Het is Maandag en
Heb best zin, ik maak er wat van
schijt, ik doe mn ding vandaag
heh ?? ik dacht dat het vrijdag was
is het al weekend ???
koffie!!!! (en thee!)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Lekker, Droxz!quote:Op maandag 3 december 2007 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen WL en Seventees!
* Dr.Droxz geeft Seventees een heerlijk bakje mango thee!
WL een bakje koffie?
nou ik ben alleen maar 3 dagen dronken geweest zowat haha. werd ook vannacht om 1 uur op de bank wakker. volgende week maar ff rustig aan doen. alhoewel, ben wel superfit nuquote:Op maandag 3 december 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben bang van wel, heb zo een topweekend gehad, moet bijkomen vandaag
joh kon mijn vorige op niet editenquote:Op maandag 3 december 2007 08:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die staat tussen url-tags in plaats van img-tags
Wat krijg ik als ik het niet haal?quote:Op maandag 3 december 2007 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker.
smokez heeft alvast appelgebak, die gaat vanmiddag zn toetsing halen
Date met Lynda! Jij smerige vlerk dat je dat nu pas vertelt!quote:Op maandag 3 december 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben bang van wel, heb zo een topweekend gehad, moet bijkomen vandaag
Maakt toch niet uitquote:Op maandag 3 december 2007 08:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
joh kon mijn vorige op niet editen
hij is uitgeput, dus .......quote:Op maandag 3 december 2007 08:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Date met Lynda! Jij smerige vlerk dat je dat nu pas vertelt!
Smoesjes!quote:Op maandag 3 december 2007 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is uitgeput, dus .......
aangepastquote:Op maandag 3 december 2007 08:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit
Kan gebeuren, hoor.
je vergeet "ik heb geen zin meer"quote:Op maandag 3 december 2007 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Poll: Het is Maandag en
Heb best zin, ik maak er wat van
schijt, ik doe mn ding vandaag
heh ?? ik dacht dat het vrijdag was
is het al weekend ???
koffie!!!! (en thee!)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb (voor mijn doen) weinig gedronkenquote:Op maandag 3 december 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben alleen maar 3 dagen dronken geweest zowat haha. werd ook vannacht om 1 uur op de bank wakker. volgende week maar ff rustig aan doen. alhoewel, ben wel superfit nu
Laten we het er op houden dat het een erg gezellige avond/nacht was!quote:Op maandag 3 december 2007 08:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Date met Lynda! Jij smerige vlerk dat je dat nu pas vertelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |