Vooral het weekend hequote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
NeeTe rare week dit
Woensdag t/m zondag gewoon vrij
waarom niet gewoon woensdag alquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral het weekend he![]()
Volgend weekend weer???
Yes and Yesquote:Op maandag 3 december 2007 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral het weekend he![]()
Volgend weekend weer???
nee vandaag nog niet nee, zat er al op te wachtenquote:Op maandag 3 december 2007 12:46 schreef lynda het volgende:
WL.. had ik vandaag al gezegt dat je niet spoort?
ik ben wel laat, dus dan zal je wel even moeten wachten, geen probleem toch?quote:
Knetter stonede geit???quote:
nee, kijk zoek s naar fainting goats op youtube, gast je lacht je rot ik zweer hetquote:
Ik hoef dat nummer niet eens te checken, maar weet eigenlijk al zeker dat dit het nummer van Artis isquote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef B.. het volgende:
[..]
Tuurlijk!
020-6202535 en dan vragen naar dhr. de Leeuw.
je bent al een keer in de maling genomen ?quote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoef dat nummer niet eens te checken, maar weet eigenlijk al zeker dat dit het nummer van Artis is![]()
Kan hier niet op youtube, maar zijn dit die geiten die als ze schrikken neervallen?quote:Op maandag 3 december 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, kijk zoek s naar fainting goats op youtube, gast je lacht je rot ik zweer het
tering al had je nou gezegd angelina jolie, maar mark ruttequote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef B.. het volgende:
Vanmiddag komt Mark Rutte op m'n stage! wohoo... het is hier nog nooit zo schoon en netjes geweest...
Als je nou eventjes gewacht had....quote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoef dat nummer niet eens te checken, maar weet eigenlijk al zeker dat dit het nummer van Artis is![]()
Nee man, dat geintje deed ik altijd bij nieuwe mensen op mijn werkquote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent al een keer in de maling genomen ?
ja precies.. blijft echt wereldsquote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan hier niet op youtube, maar zijn dit die geiten die als ze schrikken neervallen?
Alsof iemand hier van FOK! zou gaan bellenquote:
Die beesten zijn echt geweldig! Helemaal als zo een hele kudde neerpleurt hahahaquote:Op maandag 3 december 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies.. blijft echt werelds
* WhiteLightning wil ook zon beest, voor verjaardagen en feestjes
Hehehe, True.quote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering al had je nou gezegd angelina jolie, maar mark rutte![]()
whahahha , wtf is dat nou weer ?quote:Op maandag 3 december 2007 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die beesten zijn echt geweldig! Helemaal als zo een hele kudde neerpleurt hahaha
Ik zie jou meer in voor:
[ afbeelding ]
die lui doen alleen aan zelfbevlekking, dus het maakt hem niet uit wie er voor hem staat. als hij maar een pak heeft. mooi voor fotos enzoquote:Op maandag 3 december 2007 13:27 schreef B.. het volgende:
[..]
Hehehe, True.
De magazijnmanager is ziek, nu hebben ze een gewone medewerker in een mooi pak gehezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |