(was een geintje, maar had je wel door natuurlijk)quote:Op maandag 3 december 2007 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahha , wtf is dat nou weer ?

ja hehequote:Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(was een geintje, maar had je wel door natuurlijk)
Een opblaasschaap met "achteringang"

Mail maar:quote:Op maandag 3 december 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hehejammer dat hier alles geblcoked is , anders had ik nogal wat leuke plaatjes voor je haha

whahahaquote:Op maandag 3 december 2007 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mail maar:
Ikhebnogveelminderzin@gmail.com (ja serieus)

ik zal even voor je kijkenquote:Op maandag 3 december 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
friday12 waar is de banner uit de op gebleven ?

Graag, heb er zeker wel 5 minuten de tijd voor moeten nemen om hem te maken hoorquote:

ik kan het niet eens maken was het een soep?quote:Op maandag 3 december 2007 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag, heb er zeker wel 5 minuten de tijd voor moeten nemen om hem te maken hoor

jep even snel gefotosoeptquote:Op maandag 3 december 2007 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan het niet eens maken was het een soep?

En jij loopt stage waar?quote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef B.. het volgende:
Vanmiddag komt Mark Rutte op m'n stage! wohoo... het is hier nog nooit zo schoon en netjes geweest...

mark ruttequote:Op maandag 3 december 2007 13:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En jij loopt stage waar?
Goedemiddag trouwens

Het is een prachtig programma als je weet wat je er mee wilt doen.quote:

quote:Op maandag 3 december 2007 13:48 schreef Document1 het volgende:
Op mijn werk ook geen hol te doen.... ben ik hiervoor nou naar ierland verhuist?

wist niet dat je bij hem ook al stage kon lopenquote:Op maandag 3 december 2007 13:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mark rutte
is dat niet zo'n politiek gevalletje?

dat is niet het probleemquote:Op maandag 3 december 2007 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is een prachtig programma als je weet wat je er mee wilt doen.
Je kan er echt de mooiste dingen mee maken .. dus snap je punt niet helemaal ...

quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
wist niet dat je bij hem ook al stage kon lopen

Dat is iets wat niet aan het programma ligt, maar aan jou doorzettingsvermogenquote:Op maandag 3 december 2007 13:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is niet het probleem
ik kan het niet en leren lukt ook niet dus:

Ik niet, ik zou al een onmenselijk grote afkeer van m'n collega's hebben voordat ik ook maar m'n eerste dag heb gewerktquote:

gefeliciteerd manquote:Op maandag 3 december 2007 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ is weer thuis!
Taart anyone?
mvg,
Microsoft Certified System Administrator

I told you soquote:Op maandag 3 december 2007 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ is weer thuis!
Taart anyone?
mvg,

Ik loop stage bij een producent van schoonmaak middelen,quote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
wist niet dat je bij hem ook al stage kon lopen

quote:Op maandag 3 december 2007 14:13 schreef B.. het volgende:
[..]
Ik loop stage bij een producent van schoonmaak middelen,
Wat die bal komt doen weet ik ook niet helemaal....

Gefeliciteerd 4cmb !quote:Op maandag 3 december 2007 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ is weer thuis!
Taart anyone?
mvg,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |