quote:

Zo zie je maar weer, Nederland is toch best kleinquote:Op maandag 3 december 2007 22:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daar was ik tijdje geleden elke dag

ltrsquote:Op maandag 3 december 2007 23:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, Nederland is toch best klein![]()
Maarja, ik ga er van tussen ... spreek je (jullie??) morgen !

dit topic is al heel het weekend bezigquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Dylanesque het volgende:
Wow, bijna een topic gemist! Das niks voor mij

ik heb al lekker kopje thee al ben ik nog wel thuisquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh! ...
* Dr.Droxz moet koffie hebben .. gaat kijken of hij een collega zo ver kan krijgen ...

had me bijna verslapen, dus nog geen koffie gehad vandaag . wel red bullquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb al lekker kopje thee al ben ik nog wel thuis

oe lekker dank! is het nu gelukt met de koffie?quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
had me bijna verslapen, dus nog geen koffie gehad vandaag . wel red bull![]()
* Dr.Droxz schenkt voor draculettetje nog een lekker bakje thee in!

Helaas, ze hadden al koffie ... maar het pluspunt, alleen voor mezelf koffie moeten halenquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oe lekker dank! is het nu gelukt met de koffie?

Je had toch optijd je msn afgesloten, ben bang dat je niet kon slapen ...quote:

owkee volgende keer zet ik wel ff koffie als ik binnen kom wandelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas, ze hadden al koffie ... maar het pluspunt, alleen voor mezelf koffie moeten halen

uh... missen we wat?quote:

Jullie zijn hier al als jullie nog thuiszitten, helaas als ik zo "vroeg" moet beginnenquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owkee volgende keer zet ik wel ff koffie als ik binnen kom wandelen

ja maar ... ik heb nog veel minder zin!quote:

beter humeur is goed!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie zijn hier al als jullie nog thuiszitten, helaas als ik zo "vroeg" moet beginnen
haal ik dat niet![]()
p.s
Humeur is toch een stuk beter als gisteren!

Ik maak hem zelf maar alvast...quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
Geen zin, voel me klote... nee wordt wederom een leuke dag

ziekmelden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
Geen zin, voel me klote... nee wordt wederom een leuke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |