Wat zou je ook zonder hem moeten hequote:Op maandag 3 december 2007 21:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Hmmz das wel klote idd!
Maar serieus, ik was vandaag niet doorgekomen zonder Droxz.. en dat heeft niets met alles wat jullie denken te maken.. zag het ook echt NIET meer zitten..
maaruh pm staat open hoor
Je bent altijd welkom, msn staat aan, anders PM of telefoon... we weten elkaar wel te vindenquote:Op maandag 3 december 2007 21:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Hmmz das wel klote idd!
Maar serieus, ik was vandaag niet doorgekomen zonder Droxz.. en dat heeft niets met alles wat jullie denken te maken.. zag het ook echt NIET meer zitten..
maaruh pm staat open hoor
quote:Op maandag 3 december 2007 21:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat zou je ook zonder hem moeten he![]()
Zal het onthouden
poef en daar was de pmquote:Op maandag 3 december 2007 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
* Dr.Droxz staat ook open voor diertjuh hoor, mijn pm weet je vast ook wel te vinden
p.s
adden op msn is ook altijd mogelijk natuurlijk
Geld hier ookquote:Op maandag 3 december 2007 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
* Dr.Droxz staat ook open voor diertjuh hoor, mijn pm weet je vast ook wel te vinden
p.s
adden op msn is ook altijd mogelijk natuurlijk
Je wil niet weten, net even tig a4tjes zitten klagen naar de kant van Lynda & andersom ..quote:Op maandag 3 december 2007 21:34 schreef diertjuh het volgende:
Is ook wel eens fijn om eventjes lekker te klagen
nee niet alle details graagquote:Op maandag 3 december 2007 21:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je wil niet weten, net even tig a4tjes zitten klagen naar de kant van Lynda & andersom ..
Ging gewoon over werk enzo, nothing special hoorquote:
Daarvoor het vaak een maandag dan zitten dingen wel vaker tegen.quote:Op maandag 3 december 2007 21:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ging gewoon over werk enzo, nothing special hoor![]()
(zit allemaal wat tegen vandaag, en toevallig bij Lynda ook)
Daarom is maandag bij mij altijd, maandag "brakdag" ....quote:Op maandag 3 december 2007 21:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Daarvoor het vaak een maandag dan zitten dingen wel vaker tegen.
En nu moet fok! mijn reactie posten!
quote:Op maandag 3 december 2007 21:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou wil je weten waar X is dan? Kom je ook gezellig even eenbrengen en een
halen?
mijn internet provider is aan het kutten met mijn internetquote:Op maandag 3 december 2007 21:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ging gewoon over werk enzo, nothing special hoor![]()
(zit allemaal wat tegen vandaag, en toevallig bij Lynda ook)
Als je een beetje had opgelet, weet je in iedergeval dat het een groot station in Amsterdam isquote:
Add me maar op msn, dat kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 3 december 2007 21:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn internet provider is aan het kutten met mijn internet![]()
mag ik nu ook klagen?
amsterdam heeft wat? 6 stationsquote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet, weet je in iedergeval dat het een groot station in Amsterdam is
quote:Op maandag 3 december 2007 21:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Add me maar op msn, dat kan er ook nog wel bij
dus ik zat toch goed.quote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet, weet je in iedergeval dat het een groot station in Amsterdam is
Hij heeft het nog niet druk genoegquote:Op maandag 3 december 2007 21:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
amsterdam heeft wat? 6 stations![]()
[..]
![]()
hehehe
we komen bijna allemaal ... nouja een hoop van ons .. langs 1 echt groot station, en nee geen Centraalquote:Op maandag 3 december 2007 21:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
amsterdam heeft wat? 6 stations![]()
[..]
![]()
hehehe
sloterdijk?quote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
we komen bijna allemaal ... nouja een hoop van ons .. langs 1 echt groot station, en nee geen Centraal
Voor de rest, toch maar eens teruglezen, heeft heel vaak in dit topic gestaan
quote:
Zo zie je maar weer, Nederland is toch best kleinquote:Op maandag 3 december 2007 22:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daar was ik tijdje geleden elke dag
ltrsquote:Op maandag 3 december 2007 23:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, Nederland is toch best klein![]()
Maarja, ik ga er van tussen ... spreek je (jullie??) morgen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |