Ik doe meequote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra - Ekdom en Rudy in het glazen huis
Over bass gesproken... jammer dat Mr. Oizo - Flat Beat nooit meer langs komt op de radio.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Binnenkort dan maar eens checken!![]()
Damn, wat een droge bass zit er toch in dat Foundations liedje. Subwoofer heb ik even op 60% gezet en zelfs de ramen staan te trillen, hehehe!![]()
[..]!
Als ik alle URLs van alle FOK!-leden moet onthouden ben ik nog wel even bezig...quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
misshobje.hyves.nl, dat is toch algemene fok kennis?
Oja, Mr. Oizo hoort daar zeker bij! heb verder niet veel met het nummer, maar er zit dan wel weer een aardige clip bij.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:25 schreef Sirolf het volgende:
Over bass gesproken... jammer dat Mr. Oizo - Flat Beat nooit meer langs komt op de radio.
En Hob, waar staat die weblog waar je het steeds over hebt eigenlijk.
Dat dusquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
misshobje.hyves.nl, dat is toch algemene fok kennis?
yes. de soulwax remix...was erg vet feestje gisteren bij 3voor12. iemand gehoord?quote:Wederom Justice op de radio. Soulwax remix?
Dat is ook mijn geile trioquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
zullen we die maar doen dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is ook mijn geile trio
Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Idd!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Maximo Park, kan neit missen.
books from boxes
Zeker gehoord! uur lang lekker knalluh met Soulwax. Klonk best wel goed!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
yes. de soulwax remix...was erg vet feestje gisteren bij 3voor12. iemand gehoord?
" 3VOOR12 GIG NOT CANCELLED "quote:een goed moment om even mn site te spammen: http://www.soulwax.info
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zullen we die maar doen dan?
Goh... dat dachten wij dus ook. Maar die andere collega noemen wij dan Gerard Ekdom.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy zegt ..."met michiel lijkt me leuk en nog een andere leuke collega"
Er wordt nog wel meer wanstaltige muziek aangevraagd tijdens de Serious Request hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:03 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... als Rudy dit gaat draaien weet ik niet of ik nog wel op hem ga stemmen...
quote:Studio Brussel zet dit jaar deejays Peter van der Veire, Thomas de Soete en Siska Schoeters in het glazen huis. Onder de naam ‘Music for Life’ zullen de deejays, net als bij 3FM in Nederland, zoveel mogelijk geld proberen op te halen voor het Rode Kruis. Het is de tweede keer dat Studio Brussel de actie organiseert.
Als Annemieke ertussen had gestaan dan had ik die serieus genomen.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh dat van dat lijstje is flauwekul natuurlijk, voordat iemand dat serieus genomen zou hebben
Klinkt inderdaad niet verkeerd!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wat vinden jullie van het liedje dat we nu draaien? Shiny Toy Guns met You're The One, ik vind het een tof nummer.
Zal ik m'n voorspelbare reply nog even posten?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als Annemieke ertussen had gestaan dan had ik die serieus genomen.
Wat zeg ik nu?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal ik m'n voorspelbare reply nog even posten?
Dat heb je ook weleens geiler gezegd!
Ah... Weet je nog wie die fax verstuurd heeft? Nooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog een voorspelbare:
Ik kreeg toevallig een fax...
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tijd voor een classic....spider murphy gang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |