quote:Op zondag 11 november 2007 23:44 schreef Againzender het volgende:
Of bedoel je dat je het ananans incident niet kent
Ik zie hetquote:Op zondag 11 november 2007 23:59 schreef borisz het volgende:
voor Glacier is dit een vier op een rij![]()
Hij zat vrijdag al bijna vol toch?quote:Op maandag 12 november 2007 00:23 schreef Sirolf het volgende:
Een topic vol in het weekend?! Het moet toch niet gekker worden...
dat moet je maar eens aan Jelmer vragenquote:
Kraftwerk! Ganz toll!quote:Op maandag 12 november 2007 15:11 schreef borisz het volgende:
Ik heb mijn lijstje van de top200 verstuurd
Uw lijst tot nu toeQueen - Innuendo (1991)
Guns n' Roses - Knocking on heaven's door (1992)
Michael Andrews ft. Gary Jules - Mad world (2002)
Turtles - Happy together (1967)
Bruce Springsteen - The river (1981)
Golden Earring - Twilight zone (1982)
Metallica - One (1994)
Radiohead - Karmapolice (1997)
George Baker Selection - Little green bag (1969)
Kraftwerk - Autobahn (1975)
Uw eigen keuzecharly lownoise & mental theo - wonderfull days
Een Kane filter, handig!quote:Op maandag 12 november 2007 15:35 schreef rubbereend het volgende:er komt een reclame van Kane en meteen valt het geluid hier weg omdat er ff opnieuw gebrufferd moest worden
mn computer snapt me
Blijft toch jammer dat jullie zelf niet kunnen.quote:Op maandag 12 november 2007 15:53 schreef Maricha het volgende:
Hallo mensen!
Een belangrijke vraag: zijn er hier mensen die al van plan zijn om a.s. zaterdag naar De Intocht van Sinterklaas in Kampen te gaan? Of mensen die er naar toe willen?
Want wij hebben een prachtige en belangrijke poster (met dank aan Broekie!) die wij heel graag op tv willen laten zien. Helaas hebben Michiel en ik allebei geen tijd om te gaan en willen daarom jullie hulp vragen!
Mocht je graag willen gaan of als je nog vragen hebt, mail mij dan even: maricha at 3fm.nl of gooien het hier gewoon in de groep!
Ik hoop dat er een aantal mensen willen gaan.
Gr Maricha
Mjah, da's bij zo veel nummers. Wees eens iets specifieker?quote:Op maandag 12 november 2007 17:33 schreef Glacier het volgende:
Ik heb al een request gedaan voor vanavond..een plaat waarbij je de tekst anders verstaat dan dat ie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |