quote:Op zondag 11 november 2007 23:44 schreef Againzender het volgende:
Of bedoel je dat je het ananans incident niet kent
Ik zie hetquote:Op zondag 11 november 2007 23:59 schreef borisz het volgende:
voor Glacier is dit een vier op een rij![]()
Hij zat vrijdag al bijna vol toch?quote:Op maandag 12 november 2007 00:23 schreef Sirolf het volgende:
Een topic vol in het weekend?! Het moet toch niet gekker worden...
dat moet je maar eens aan Jelmer vragenquote:
Kraftwerk! Ganz toll!quote:Op maandag 12 november 2007 15:11 schreef borisz het volgende:
Ik heb mijn lijstje van de top200 verstuurd
Uw lijst tot nu toeQueen - Innuendo (1991)
Guns n' Roses - Knocking on heaven's door (1992)
Michael Andrews ft. Gary Jules - Mad world (2002)
Turtles - Happy together (1967)
Bruce Springsteen - The river (1981)
Golden Earring - Twilight zone (1982)
Metallica - One (1994)
Radiohead - Karmapolice (1997)
George Baker Selection - Little green bag (1969)
Kraftwerk - Autobahn (1975)
Uw eigen keuzecharly lownoise & mental theo - wonderfull days
Een Kane filter, handig!quote:Op maandag 12 november 2007 15:35 schreef rubbereend het volgende:er komt een reclame van Kane en meteen valt het geluid hier weg omdat er ff opnieuw gebrufferd moest worden
mn computer snapt me
Blijft toch jammer dat jullie zelf niet kunnen.quote:Op maandag 12 november 2007 15:53 schreef Maricha het volgende:
Hallo mensen!
Een belangrijke vraag: zijn er hier mensen die al van plan zijn om a.s. zaterdag naar De Intocht van Sinterklaas in Kampen te gaan? Of mensen die er naar toe willen?
Want wij hebben een prachtige en belangrijke poster (met dank aan Broekie!) die wij heel graag op tv willen laten zien. Helaas hebben Michiel en ik allebei geen tijd om te gaan en willen daarom jullie hulp vragen!
Mocht je graag willen gaan of als je nog vragen hebt, mail mij dan even: maricha at 3fm.nl of gooien het hier gewoon in de groep!
Ik hoop dat er een aantal mensen willen gaan.
Gr Maricha
Mjah, da's bij zo veel nummers. Wees eens iets specifieker?quote:Op maandag 12 november 2007 17:33 schreef Glacier het volgende:
Ik heb al een request gedaan voor vanavond..een plaat waarbij je de tekst anders verstaat dan dat ie is
Marichaquote:
Mijn hele internet is op het moment niet al te snel, maar FOK! valt nu best mee.quote:Op maandag 12 november 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Marcie !![]()
Is Fok bij jullie ook traag? Gaat neit echt snel..s
Het bandje met de Pre Late Night is denk ik omgewisseld met het MetMichielishetelkedagfeest-bandje. Die kwam namelijk wel vroeg vandaag.quote:Op maandag 12 november 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mijn hele internet is op het moment niet al te snel, maar FOK! valt nu best mee.
Trouwens, heb ik nu gewoon de Pre Late Night gemist of was die vandaag niet?![]()
verrassing! Enne de Pre Late Night heeft ook een nieuw plekje gekregen....... En je hoort vanzelf waar (nog een verrassingquote:Op maandag 12 november 2007 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het bandje met de Pre Late Night is denk ik omgewisseld met het MetMichielishetelkedagfeest-bandje. Die kwam namelijk wel vroeg vandaag.
Hmm, 'k heb niet echt op zitten letten eigenlijkquote:Op maandag 12 november 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, heb ik nu gewoon de Pre Late Night gemist of was die vandaag niet?![]()
De uitzending van de intocht wordt toch altijd door de NPS verzorgd? Hebben jullie geen collega's die em mee willen nemen?quote:Op maandag 12 november 2007 15:53 schreef Maricha het volgende:
Hallo mensen!
Een belangrijke vraag: zijn er hier mensen die al van plan zijn om a.s. zaterdag naar De Intocht van Sinterklaas in Kampen te gaan? Of mensen die er naar toe willen?
Want wij hebben een prachtige en belangrijke poster (met dank aan Broekie!) die wij heel graag op tv willen laten zien. Helaas hebben Michiel en ik allebei geen tijd om te gaan en willen daarom jullie hulp vragen!
Mocht je graag willen gaan of als je nog vragen hebt, mail mij dan even: maricha at 3fm.nl of gooien het hier gewoon in de groep!
Ik hoop dat er een aantal mensen willen gaan.
Gr Maricha
Jammer dat je niet kunt. Maar de NPS collega's hebben daar juist iets anders te doen......quote:Op maandag 12 november 2007 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De uitzending van de intocht wordt toch altijd door de NPS verzorgd? Hebben jullie geen collega's die em mee willen nemen?
Mij had het wel leuk geleken, maar van alle zaterdagen de afgelopen en komende tijd is dit 1 van de weinige dat ik niet kan.
Domien ook?quote:Op maandag 12 november 2007 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kunt. Maar de NPS collega's hebben daar juist iets anders te doen......
herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2007 20:01 schreef Marc63 het volgende:
Had ik al verteld dat ik NoordpoolFM donderdag gekocht heb? 's Avonds aan het lezen geslagen en het was nog maar net vrijdag toen ik em uit had
Zéér herkenbaar...quote:Op maandag 12 november 2007 20:01 schreef Marc63 het volgende:
Had ik al verteld dat ik NoordpoolFM donderdag gekocht heb? 's Avonds aan het lezen geslagen en het was nog maar net vrijdag toen ik em uit had
Had donderdagmiddag/avond ook nog een verjaardag. Moest 45 minuten met de bus dus ik snel lezen. Ik kwam in de verleiding om de buschauffeur te vragen wat langzamer te rijdenquote:
Ik heb m ook in 2 uur uitgelezenquote:Op maandag 12 november 2007 20:01 schreef Marc63 het volgende:
Mooi stuk Marc! Jullie worden natuurlijk ook allemaal uitgenodigd om mooie recensies op bol.com te zetten hequote:Op maandag 12 november 2007 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had donderdagmiddag/avond ook nog een verjaardag. Moest 45 minuten met de bus dus ik snel lezen. Ik kwam in de verleiding om de buschauffeur te vragen wat langzamer te rijden
Toen ik weer thuis kwam ook maar ff op mn blog op hyves er wat over geschreven. En ik blog zo goed als nooit op mn hyves![]()
*doet*quote:Op maandag 12 november 2007 20:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
Mooi stuk Marc! Jullie worden natuurlijk ook allemaal uitgenodigd om mooie recensies op bol.com te zetten he![]()
Heb ik nog wel een negatief iets: het was veel te kortquote:Op maandag 12 november 2007 20:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
Mooi stuk Marc! Jullie worden natuurlijk ook allemaal uitgenodigd om mooie recensies op bol.com te zetten he![]()
Je verwachtte een dikte á la Harry Potter-boeken?quote:Op maandag 12 november 2007 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een negatief iets: het was veel te kort![]()
Alsof ie jaaaaren op Noordpool gezeten hadquote:Op maandag 12 november 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je verwachtte een dikte á la Harry Potter-boeken?
Ik miste idd nog wel een beetje wat er die week allemaal in de uitzendingen heeft gezeten. Bijvoorbeeld wat de studenten te vertellen hadden over hun eigen project. En er stond ook niets in over die Caroline van Ben & Jerry's die niet kon geloven dat al die onzin waar ze in terecht was gekomen ook daadwerkelijk uitgezonden werd. Had je meteen kunnen vertellen dat je als bewijs liet zien dat er caps van haar op het FOK!-forum stonden. Waren voor mij een hele goede reden om FOK! maar eens (voor het eerst!) te bezoeken.quote:Op maandag 12 november 2007 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik de reactie van m'n moeder op het boek eigenlijk al op het Forum gepost, of alleen op Michiel z'n weblog?quote:Op maandag 12 november 2007 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent dus door die uitzending hier terecht gekomen? Grappig!quote:Op maandag 12 november 2007 20:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik miste idd nog wel een beetje wat er die week allemaal in de uitzendingen heeft gezeten. Bijvoorbeeld wat de studenten te vertellen hadden over hun eigen project. En er stond ook niets in over die Caroline van Ben & Jerry's die niet kon geloven dat al die onzin waar ze in terecht was gekomen ook daadwerkelijk uitgezonden werd. Had je meteen kunnen vertellen dat je als bewijs liet zien dat er caps van haar op het FOK!-forum stonden. Waren voor mij een hele goede reden om FOK! maar eens (voor het eerst!) te bezoeken.
Eerst nog een week lang alleen maar meegelezen. Tijdens een uitzending van Domien zat ik me zo te vervelen (had geen zin om te slapen) dat ik maar een account had aangemaakt.quote:Op maandag 12 november 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent dus door die uitzending hier terecht gekomen? Grappig!
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen sterke behoefte om pepernoten te eten.quote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef Sirolf het volgende:
't Is trouwens wel rustig hier vandaag...
Zit iedereen soms al stiekem pepernoten te eten?
Dat zou wel heel hypocriet vanmezelf zijn, eerst die NEE-NEE sticker op 2.30 meter breed afdrukken en dan vervolgens zelf pepernoten gaan etenquote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef Sirolf het volgende:
Sirolf! Zo een favorietje!!!!! Een hele leuk!quote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef Sirolf het volgende:
veel leuker! (vinnik dan)quote:
quote:
I Love It When You Call, I Love It When You Call, But You Never Call At All!quote:Op maandag 12 november 2007 21:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sirolf! Zo een favorietje!!!!! Een hele leuk!Zet je dansschoenen maar vast klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |