In 3VOOR12XL heb ik 'm niet langs horen komen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Is er ook nog een programma waar Samin niet wordt gedraaid? Ik heb em de afgelopen week volgens mij net zo vaak gehoord als Anouk.
Ik vond het ook vreemd dat ie dan ook nog eens in de singlestrijd zat. En dan ook nog Interpol verslaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind het trouwens wel erg merkwaardig dat dat fluitmuziekje in de megahit-jingle voor komt. Dat ding is al bijna een jaar oud ofzo en al 3x uitgebracht!
[ link | afbeelding ]
Als ze intussen wél een plaat hadden uitgebracht die succes had, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar dit toont een gebrek aan creativiteit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Peter Bjorn And John en de Young Volks is notabene op de playlist gezet. M.a.w. die plaat ga je de komende periode erg vaak horen.
Nederland is Engeland snel gevolgd met de re-release van Young Volks. Volgens mij had ik 2 weken geleden hier geschreven dat de plaat in Engeland opnieuw is uitgebracht en nu dus ook in Nederland. Best snel !
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND!1 allemaal... Heb vandaag gehoord dat mn oom is overleden -_-
Maargoed, Ekstraweekend fleurt het dan toch een beetje op...
Niet helemaal... Young Folks kan nog veel groter worden, bij 3FM heeft 'ie bijvoorbeeld nooit 'op de lijst gestaan'...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze intussen wél een plaat hadden uitgebracht die succes had, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar dit toont een gebrek aan creativiteit.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND!1 allemaal... Heb vandaag gehoord dat mn oom is overleden -_-
Gecondoleerd, WHquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Als ze intussen wél een plaat hadden uitgebracht die succes had, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar dit toont een gebrek aan creativiteit.
All My Life inderdaad. Volgens mij is 'ie nog maar nét uit hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Leuk liedje hoor, maar ook ik vind deze zoveelste re-release wat teveel van het goede. Krezip heeft ook een nieuwe single? Heb ik volgens mij nog niet gehoord.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gecondoleerd.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:32 schreef Seraphina het volgende:
Gecondoleerd.
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Glacier, dat leuke accordeon-deuntje weer voor je!
Die is ook op het Televiziergala.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ron Brandsteder is er alleen vanavond niet...![]()
Ze waren ook al bij RTL Boulevardquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Moke op nederland 3 !
edit: inmiddels afgelopen !
Dat is 'm inderdaad. Ben wel benieuwd hoe die single klinkt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
All My Life inderdaad. Volgens mij is 'ie nog maar nét uit hoor.
Maar het wel of niet op de playlist zetten bepalen Peter, Bjorn en John zelf niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet helemaal... Young Folks kan nog veel groter worden, bij 3FM heeft 'ie bijvoorbeeld nooit 'op de lijst gestaan'...
Moke niet kennen ?! Tsjeeee en die Gordon zit toch in de jury van Idols? I rest my case.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ze waren ook al bij RTL Boulevard
Ik zapte er overheen!
Gordon en Winston G. kenden de band niet eens
Zullen we dan ook maar meteen ABBA - Happy New Year gaan opzetten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is 'm inderdaad. Ben wel benieuwd hoe die single klinkt.![]()
BRAND NEW DAYGELUKKIG NIEUWJAAR MENSEN !
Fijn 2008![]()
![]()
![]()
Daar stond z'n autoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk nou een lamp!
Dat zei net al iemand hier, die is natuurlijk naar dat galaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Ron Brandsteder is er niet? Hoe kan dat nou?
Omdat Gerard Ron Brand-dom foetsie is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Ron Brandsteder is er niet? Hoe kan dat nou?
Strak plan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Zullen we dan ook maar meteen ABBA - Happy New Year gaan opzetten?
Vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Paul is wel nadrukkelijk aanwezig vanavond. Meestal niet het geval met vervangers.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Beetje stil hier...
Heel Desmet is na het RadioRing-feestje naar de 3FM-studio gekomen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Het is hier zo krankzinnig druk!!
Ik ken hem nog van "Heerlijk".quote:
Idd. wat haatte ik die plaat destijdsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ken hem nog van "Heerlijk".
Dat was een van z'n eerste platen, die heeft ie een beetje verknalt voor me..
Nee daar gaat het niet om hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:21 schreef Piles het volgende:
Iedereen vlucht opeens
Je kan ook gewoon je geluid ff uitzetten
Eh, já! Hahaha!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heel Desmet is na het RadioRing-feestje naar de 3FM-studio gekomen?
"En hier is team 1: WebHawkjuh"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Fuck. Ik ben uitgenodigd voor lingo!
Ik ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:26 schreef R-Alph het volgende:
Paul als vervanger![]()
Sorry ik tune net in![]()
Of naar badeenden grabbelen ipv blauwe balletjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zou die daar ook met badeenden gaat gooien?
Ik denk dat alle lingoballen het raam uit gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zou die daar ook met badeenden gaat gooien?
DAT BEEST VIEL PER ONGELUK!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat alle lingoballen het raam uit gaan.
Dat wil ik zien!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat alle lingoballen het raam uit gaan.
Met aardbeien smaakquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:44 schreef Againzender het volgende:
Wit met rode chocopasta?!?
chocopastaquote:
Klinkt erg fijn als je een goede audio set hebt met een vette subwoofer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Robyn
Heel raar dat ik deze plaat nu zo tof vind. In het begin kon ik `m niet uitstaan![]()
Heeft niemand hier de accoustische versie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Robyn
Heel raar dat ik deze plaat nu zo tof vind. In het begin kon ik `m niet uitstaan![]()
Heb `m alleen toen die ene keer bij Michiel gehoord maar daarna.... nooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heeft niemand hier de accoustische versie?
Kan um nergens vinden
Niet in de winkel, niet online, nergens...
http://www.stereogum.com/(...)rtbeat-acoustic.htmlquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heeft niemand hier de accoustische versie?
Kan um nergens vinden
Niet in de winkel, niet online, nergens...
Zou me niets verbazen, Koert en Rianne waren er net ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:07 schreef Qunix het volgende:
Die gast met krullen in de studio lijkt op Kaak aka Erik Jan Rosendahl (slaafje van Rick van Velthuysen), die alweer een half jaar geleden ontslagen was van Radio 538.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://www.stereogum.com/(...)rtbeat-acoustic.html
Is dat wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Voorlopig heb ik bij Ekstra Weekend deze week nog geen cowbell voorbij horen komen, of wel?quote:Hey Broekhuizen. Ik zit nu bij Jules Deelder en The New Cool Collective. Er is cowbell genoeg.Ik moest 't even kwijt...
WAAAAATquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, Koert en Rianne waren er net ook
Heb ik nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
@Timo: Dan moet je hem CEPpen (met cool edit pro opnemen?)
nou, je wordt op je wenken bediendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:12 schreef Broekie het volgende:
Ik krijg net een smsje van Litton-Lane:
[..]
Voorlopig heb ik bij Ekstra Weekend deze week nog geen cowbell voorbij horen komen, of wel?
Blijft grappig, 'k zag Michiel m'n post lezen, een nieuwe browser window openen en wist meteen hoe laat het was. Cowbelltijd!quote:
Wat doet hij nou daar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links in het rood is Koert
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]Ik heb m bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://rapidshare.com/fil(...)_Every_Heartbeat.mp3
De akoestische versie
[ Bericht 19% gewijzigd door Piles op 26-10-2007 21:33:06 ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Laat ik dan maar eerlijk zijn: heel MIDNR zit hier...
Haaa, gezellig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Behalve Rick zelf, die is in Spanje nuquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Dankjewel!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Piles het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)_Every_Heartbeat.mp3
De akoestische versie
Capturen met WM Recorder (dan krijg je een flv-bestand). Daarna met een gratis tooltje van download.com omzetten naar mp3quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:50 schreef purplerose het volgende:
wat een verschrikking
vind hem leuker als die praat
Jupquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:39 schreef DaMook het volgende:
MIDNR is was trouwens best leuk programma.
Zal Gerard er dan wel zijn?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen om 22:00 Tequila @ ned 3.![]()
Lekkere plaat om het Ek-stra weekend mee af te sluiten.
Heb wel zin in de Freaknacht met the award winning Giel Beelen !
Goede vraag! denk het wel maar ik zou het ook kunnen voorstellen dat Michiel of Paul het overneemt.quote:
Niet Mooi! Weer de Leeuw??quote:
Nee, ik denk dat Koert, EJ en Rianne het overnemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag! denk het wel maar ik zou het ook kunnen voorstellen dat Michiel of Paul het overneemt.
Jup...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
Maar is het nu tot 1 uur deze bagger, en dan pas iets boeiends?
Zeker na deze tip vallen de stukjes hopelijk op z'n plaatsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup...
Hopelijk wordt dat snel verandert met MIDNR MET KAAK!
Gezellig zijn?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:02 schreef Broekie het volgende:
Maar, de grote vraag blijft, wat deden die MIDNR mensen daar in de 3FM studio?
wie ík?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
EN NU WEBHAWKJUH LUISTEREN
Beetje buurten, altijd leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gezellig zijn?
Rick heeft een interview aangegeven gewoon bij 538 te willen blijven iig..
ROFL !!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:33 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Speelkwartier voor technische.
dat was ook mijn plan, maar Axel dacht daar helaas anders overquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:11 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat nog maar eventjes een paar uurtjes proberen te slapen
Helemaal mee eens, past totaal niet bij 3FMquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Timur![]()
. Wat een irritante gast is dat toch, met z'n commerciële toontje en overdreven gelach
![]()
. Owja, hij had iets met de C&S kneuzenshow te maken hè? Ik zou 't haast vergeten
.
Ik heb 'm al uit...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:48 schreef Broekie het volgende:
Waarschuwing met betrekking tot het boek Noordpool.FM
Wanneer u dit boek in uw bezit hebt gekregen, let u dan op het volgende:
Het lezen van Noordpool.FM heeft een verslavende werking.
Denkt u vooral niet voor het slapen gaan even één of twee hoofdstukken te lezen. U zult merken dat u zo op hoofdstuk zes zit en het al véél later is dan u van plan was te gaan slapen.
Uiteraard geldt ditzelfde wanneer u nog even vlak voor een belangrijke afspraak of deadline het boek open slaat.
Wees gewaarschuwd!
Dit is verkapte "Michiel, wat heb je toch een geweldig boek geschreven! Chapeau, chapeau!" post.
Nee, ik heb de verleiding kunnen weerstaan en hem vannacht dus bij hoofdstuk 6 weggelegd en ben er vandaag uit voorzorg nog niet in verder gegaan. Eerst de dingen doen die ik vandaag moet doenquote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:26 schreef Broekie het volgende:
Heb wel al besloten er nog een paar te kopen en die weg te geven aan vrienden. Omdat het een goed boek is, én om ze iets bewuster te maken. Niet dat ik nou zo klimaatbewust ben, maar toch, alle kleine beetjes helpen, niet waar?
pssst, Giel heeft een aantal dagen geleden zelf al bekend gemaakt dat hij iig tot 2010 bij 3FM blijftquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:13 schreef racing-weirdo het volgende:
mischien is het een domme gedachten maar:
giel die weg gaat + het ochtend timeslot wat dus vrij is + stenders die sinds kort terug is =de oude programmering(voor dat giel in de ochtend kwam)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat me nou even dromenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
pssst, Giel heeft een aantal dagen geleden zelf al bekend gemaakt dat hij iig tot 2010 bij 3FM blijft
Uhm, huh?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:13 schreef racing-weirdo het volgende:
mischien is het een domme gedachten maar:
giel die weg gaat + het ochtend timeslot wat dus vrij is + stenders die sinds kort terug is =de oude programmering(voor dat giel in de ochtend kwam)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHA!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:54 schreef racing-weirdo het volgende:
[..]
stenders is toch veel beter dan giel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, ik dacht dat je een grapje maakte.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:59 schreef racing-weirdo het volgende:
[..]
stenders heeft meer luistteraars
Verslavend hèquote:
In de ochtendtent?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:59 schreef racing-weirdo het volgende:
[..]
stenders heeft meerhad meer luisteraars toen hij nog in de ochtent zat
:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:41 schreef DaMook het volgende:
Stenders is echt kut [ afbeelding ] .
Dan nog liever C&S![]()
.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
:
C&S vind ik nog slechter dan de Breakfastclub [afbeelding]. Stenders maakt lekkere ouderwetste, pretentieloze radio. Zonder Ali-B en Lange Frans-gezeik en 'kijk mij eens hip en baanbrekend zijn' gedoe [afbeelding].
Wat vind je er precies "zwaar kut" aan dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kun je nagaan , stenders draait niet eens ali b en wanstaltige consorten, maar is toch zwaar kut.
De manier van presenteren edquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat vind je er precies "zwaar kut" aan dan?
Nee, zover wil ik niet gaan. Breakfastculb heeft er voor gezorgd dat ik 'z ochtends geen Radio 3 meer luisterde. C&S hebben mij nog niet zover dat ik afschakel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
:
C&S vind ik nog slechter dan de Breakfastclub.
Wat mij wel opvalt is dat Stenders vaak 1 bepaalde plaat enorm loopt te pushen. Deze week b.v. Wombats. Maar verder erg vlak draait.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
De manier van presenteren ed. Stenders trekt me gewoon totaal niet
. Claudia vond ik stukken leuker
.
Maar ik ben weg, ben er morgen weer
.
Zonder Polman en met Jelmer is het een leuk programma. Polman verpest het een beetje vind ik...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:19 schreef Againzender het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat Stenders vaak 1 bepaalde plaat enorm loopt te pushen. Deze week b.v. Wombats. Maar verder erg vlak draait.
Hij pikt nog steeds de leuke muziek eruit, maar kan dat niet allemaal draaien in z'n programma. Dat snap ik ook wel weer. Vrije muziekkeus is gewoon erg lastig op dat tijdstip.
Maar ik moet eerlijk zeggen (en ik ben een Stenders fan van het eerste uur, was destijds ook zeer blij dat hij samen met Van Inkel Stenders&Van Inkel ging doen) dat het 'geneuzel' van Claudia mij veel meer boeide dan wat Rob nu doet.
mij wel tijdens de C&S show luister ik nu 1 of veronica.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, zover wil ik niet gaan. Breakfastculb heeft er voor gezorgd dat ik 'z ochtends geen Radio 3 meer luisterde. C&S hebben mij nog niet zover dat ik afschakel.
Die vrije muziekkeuze, wat Claudia ook wel deed en Dolf af en toe ook, vind ik zo'n programma juist leuk maken. Dat geneuzel is idd soms vervevelend, nog in mindere mate dan Claudia deed. Misschien dat ie dat juist tegen zijn wil in moet doen en dat Polman nog een contract heeft lopen bij 3FM?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat mij wel opvalt is dat Stenders vaak 1 bepaalde plaat enorm loopt te pushen. Deze week b.v. Wombats. Maar verder erg vlak draait.
Hij pikt nog steeds de leuke muziek eruit, maar kan dat niet allemaal draaien in z'n programma. Dat snap ik ook wel weer. Vrije muziekkeus is gewoon erg lastig op dat tijdstip.
Maar ik moet eerlijk zeggen (en ik ben een Stenders fan van het eerste uur, was destijds ook zeer blij dat hij samen met Van Inkel Stenders&Van Inkel ging doen) dat het 'geneuzel' van Claudia mij veel meer boeide dan wat Rob nu doet.
dat laatste zou ik me nog kunnen voorstellen, maar Rob kletst natuurlijk gewoon graagquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die vrije muziekkeuze, wat Claudia ook wel deed en Dolf af en toe ook, vind ik zo'n programma juist leuk maken. Dat geneuzel is idd soms vervevelend, nog in mindere mate dan Claudia deed. Misschien dat ie dat juist tegen zijn wil in moet doen en dat Polman nog een contract heeft lopen bij 3FM?
Iddquote:
Haha, het is wel een ouwehoer ja. Waar is die Michiel Eijsbouts gebleven trouwensquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
dat laatste zou ik me nog kunnen voorstellen, maar Rob kletst natuurlijk gewoon graag
Hij lijkt er nu ook wel voor gekozen te hebben om Jelmer meer te laten praten dan Polman. Daar wordt het programma iig leuker van
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hellup, ik moet met lingo meedoen!
Gezocht: FOK-Lingo-Woorden
Hadnet wel een leuk 10-letterwoord:
DIELUUUCHT
Kan daar ook geen sticker voor gemaakt wordenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:52 schreef Sirolf het volgende:
Over vroeg gesproken...
Nu op 3FM: Chris Rea - Driving Home For Christmas![]()
Uberhaupt geen Kerst dingen vóór Sinterklaas weer weg is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan daar ook geen sticker voor gemaakt worden
Geen kerstliedjes tot na Sinterklaa
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:12 schreef Broekie het volgende:
Ik krijg net een smsje van Litton-Lane:
[..]
Voorlopig heb ik bij Ekstra Weekend deze week nog geen cowbell voorbij horen komen, of wel?
Echt, Michiel las m'n post (was duidelijk te zien op de webcam) en hop, daar was de cowbellquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het was wel heel erg mooi. Jules Deelder
(Net weer twee dagen schilderen er op zitten....)
En Sinterklaas is niet commercieel wil je zeggenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:43 schreef Broekie het volgende:
Geef mij maar Sinterklaas. Is tenminste een Nederlands feest ipv die commerciële US Kerstman...
In mijn beleving is het kerstfeest commercieel wat meer uitgemolken dan Sinterklaas..maar dat kan aan mij liggenquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
En Sinterklaas is niet commercieel wil je zeggen![]()
. Sinterklaas is hier net zo commercieel als de kerstman in amerika hoor
>
* Klik *quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:32 schreef Glacier het volgende:
Heeft iemand trouwens de link naar die cowbell site?
Ongelovelijk trieste bedoeling idd, die "awards"quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Moest daar logischerwijs toch even om lachen want volgens mij heeft Nederland toch echt wel wat betere live acts te bieden dan het gekrijs van Sharon en co.. Ik vind het echt niet om aan te horen.
Volg het ook lang niet meer. Sowieso heel tmf check ik steeds minder vaak en dat geldt toch ook wel voor mtv. Weet iemand wat ' the good old ' Peter Plaisier tegenwoordig doet? Mocht altijd graag luisteren naarquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:57 schreef cosmick het volgende:
Ongelovelijk trieste bedoeling idd, die "awards".
't is allebei een groot commercieel bagger feest, maar de kerst spant inderdaad wel de kroon. Zo heeft de Praxis nu al weken de kerstmarktquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:32 schreef Glacier het volgende:
In mijn beleving is het kerstfeest commercieel wat meer uitgemolken dan Sinterklaas..maar dat kan aan mij liggen
Martijn staat er ook nog altijd niet in.. Maaruh Annemieke hoort zeker thuis in het OP plaatjequote:Op zondag 28 oktober 2007 00:02 schreef racing-weirdo het volgende:
waarom staat annemieke als dj niet in de header???
Ben benieuwd want het is me toch wel een heftig verhaal zeg!quote:Beelden van Sander's trip Door Coen Swijnenberg , zondag 28 oktober om 15:09 Je weet vast nog wel van Sander Lantinga's pillenverhaal. Half augustus zat hij voor Try before you die in Amerika om daar een paraboolvlucht te maken. Je ervaart in zo'n vlucht gewichtloosheid. Vlak voor het opstijgen nam het hele team een pil tegen misselijkheid. De samenstelling van de pil bleek door een fout niet te kloppen waardoor de hele BNN-crew in een gevaarlijke trip terecht kwam. Afijn, hier kan je het verhaal nog eens terug lezen.
Omdat ook de cameraman zo'n pil had geslikt leek het erop dat de beelden waardeloos waren. Toch is er genoeg maeriaal gevonden om vanavond uit te zenden in Try before you die om 22:10 uur op Nederland 3.
tuurlijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die heb jij vast ook wel? staan echt toffe nummers in die top 500![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |