Nee, ik denk dat Koert, EJ en Rianne het overnemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag! denk het wel maar ik zou het ook kunnen voorstellen dat Michiel of Paul het overneemt.
Jup...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
Maar is het nu tot 1 uur deze bagger, en dan pas iets boeiends?
Zeker na deze tip vallen de stukjes hopelijk op z'n plaatsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup...
Hopelijk wordt dat snel verandert met MIDNR MET KAAK!
Gezellig zijn?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:02 schreef Broekie het volgende:
Maar, de grote vraag blijft, wat deden die MIDNR mensen daar in de 3FM studio?
wie ík?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
EN NU WEBHAWKJUH LUISTEREN
Beetje buurten, altijd leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gezellig zijn?
Rick heeft een interview aangegeven gewoon bij 538 te willen blijven iig..
ROFL !!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:33 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Speelkwartier voor technische.
dat was ook mijn plan, maar Axel dacht daar helaas anders overquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:11 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat nog maar eventjes een paar uurtjes proberen te slapen
Helemaal mee eens, past totaal niet bij 3FMquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Timur![]()
. Wat een irritante gast is dat toch, met z'n commerciële toontje en overdreven gelach
![]()
. Owja, hij had iets met de C&S kneuzenshow te maken hè? Ik zou 't haast vergeten
.
Ik heb 'm al uit...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:48 schreef Broekie het volgende:
Waarschuwing met betrekking tot het boek Noordpool.FM
Wanneer u dit boek in uw bezit hebt gekregen, let u dan op het volgende:
Het lezen van Noordpool.FM heeft een verslavende werking.
Denkt u vooral niet voor het slapen gaan even één of twee hoofdstukken te lezen. U zult merken dat u zo op hoofdstuk zes zit en het al véél later is dan u van plan was te gaan slapen.
Uiteraard geldt ditzelfde wanneer u nog even vlak voor een belangrijke afspraak of deadline het boek open slaat.
Wees gewaarschuwd!
Dit is verkapte "Michiel, wat heb je toch een geweldig boek geschreven! Chapeau, chapeau!" post.
Nee, ik heb de verleiding kunnen weerstaan en hem vannacht dus bij hoofdstuk 6 weggelegd en ben er vandaag uit voorzorg nog niet in verder gegaan. Eerst de dingen doen die ik vandaag moet doenquote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:26 schreef Broekie het volgende:
Heb wel al besloten er nog een paar te kopen en die weg te geven aan vrienden. Omdat het een goed boek is, én om ze iets bewuster te maken. Niet dat ik nou zo klimaatbewust ben, maar toch, alle kleine beetjes helpen, niet waar?
pssst, Giel heeft een aantal dagen geleden zelf al bekend gemaakt dat hij iig tot 2010 bij 3FM blijftquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:13 schreef racing-weirdo het volgende:
mischien is het een domme gedachten maar:
giel die weg gaat + het ochtend timeslot wat dus vrij is + stenders die sinds kort terug is =de oude programmering(voor dat giel in de ochtend kwam)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat me nou even dromenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
pssst, Giel heeft een aantal dagen geleden zelf al bekend gemaakt dat hij iig tot 2010 bij 3FM blijft
Uhm, huh?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:13 schreef racing-weirdo het volgende:
mischien is het een domme gedachten maar:
giel die weg gaat + het ochtend timeslot wat dus vrij is + stenders die sinds kort terug is =de oude programmering(voor dat giel in de ochtend kwam)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHA!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:54 schreef racing-weirdo het volgende:
[..]
stenders is toch veel beter dan giel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, ik dacht dat je een grapje maakte.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:59 schreef racing-weirdo het volgende:
[..]
stenders heeft meer luistteraars
Verslavend hèquote:
In de ochtendtent?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:59 schreef racing-weirdo het volgende:
[..]
stenders heeft meerhad meer luisteraars toen hij nog in de ochtent zat
:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:41 schreef DaMook het volgende:
Stenders is echt kut [ afbeelding ] .
Dan nog liever C&S![]()
.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
:
C&S vind ik nog slechter dan de Breakfastclub [afbeelding]. Stenders maakt lekkere ouderwetste, pretentieloze radio. Zonder Ali-B en Lange Frans-gezeik en 'kijk mij eens hip en baanbrekend zijn' gedoe [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |