SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TVPeeeeeeeee!!!
Als gebruikelijk met alle webcams.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bekijkt die webcam wel op fullscreen zeg...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:10 schreef Litton-Lane het volgende:
meldt zich, internet doet het weer
Mja, dat word voor mij weer negen weken hard aan het werk.. (Dagelijks om 1500 klaar, di om 1400)quote:
8 weken voor mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mja, dat word voor mij weer negen weken hard aan het werk.. (Dagelijks om 1500 klaar, di om 1400)
Same here... (zit inmiddels in de mac op utrecht cantraal)?quote:
iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:27 schreef Dennisweb het volgende:
Webcam van Gerard doet soms raar (t lijkt op mijn camera: kabeltje stuk, zelfde effecten)
Mee eens, nu al teveel gehoord.quote:
Orson?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mee eens, nu al teveel gehoord.
Die nieuwe Rihanna is wel leuk en lijkt een beetje op (in mijn gehoor) Robyn - Don`t stop the music
En hoe heet die andere kneiter van een hit in het spotje ook alweer.![]()
Ooooh, watching to domieeeeeenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Ohja, Domien is er weer, dus tijd voor de Plain White T's.
Ik heb ook geen vakantie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Vakantie? Was da?
quote:
niemand???quote:[off-topic] wat was nog eens die site om die add-on te downloaden voor de extra smilies/opties voor FireFox?? weet iemand dat nog? [/off-topic]
Niemand voor het offtopic gedeelte..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:05 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEKEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
[off-topic] wat was nog eens die site om die add-on te downloaden voor de extra smilies/opties voor FireFox?? weet iemand dat nog?[/off-topic]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Plain White T's zijn hartstikke leuk, maar over 10 minuten John Mayer op de radio!
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niemand voor het offtopic gedeelte..
Ik wil het ook wel weten....![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Plain White T's zijn hartstikke leuk, maar over 10 minuten John Mayer op de radio!
Mss belde Gerard zelf wel naar de studioquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Volgens mij komt Kees uit Utrecht (jochie)
John Mayer wordt Shakira guys, sorry!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Deze is lekker! En John Mayer zometeen ook nog!
Zeg het dan nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
John Mayer wordt Shakira guys, sorry!
(Grrr.)
Gehoord wel. gelezen is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl we NOOIT MEER WAT VAN 'm GEHOORD hebben...![]()
Kijken of dit werkt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl we NOOIT MEER WAT VAN 'm GEHOORD hebben...![]()
thanks.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/
Bij mij hetzelfde...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thanks.
maar ik krijg het quick-reply schermpje niet ingeschakeld. wat doe ik fout??
Dat kan je het beste daar op het forum vragen. De admins hier @ FOK! zijn nogal fel tegen die extensie en proberen 'm te dwarsbomen waar mogelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thanks.
maar ik krijg het quick-reply schermpje niet ingeschakeld. wat doe ik fout??
Die nep-DJ van Achmea, die is pas irritant.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
Oh, die ********* brandmelder-reclame weer...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Hebben ze een gigantische tafel in de studio staan, gaan ze met z'n allen op de grond zitten kaarten...
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:03 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)or_Playstations.html
En ik speel ook Triangelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik ben Gerard, 29, en houd van hobbies.".
Niet comazuipen maar comalachen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Een best-of CD met Michiel en Gerard...
Edit: Euh... Ik wou Feiv dus quoten... Hemmo en mobiel internet...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
heeft u een best off CD met de beste lachertjes met michiel en gerard
'k had hem op IRC al bij de eerste seconde van het eerste fragmentquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Jolanthe... ik zat al wel bij ONM.... maar jolanthe....
En Cabau met een C en Kasbergen met een Kquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k had hem op IRC al bij de eerste seconde van het eerste fragment
't is trouwens Yolanthe met een Y.
Jij was eerder.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
En wat doet de gast tijdens het wachten? Die leest rustig een krantje...
[ link | afbeelding ]
goed idee;ff ingelogt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k had hem op IRC al bij de eerste seconde van het eerste fragment
't is ?trouwens Yolanthe met een Y.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft de trucs van Christiaan opgenomen: Ben ze aan het youtuben!
Via je je PC? Of Mobiel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
WTF! Ik quickquote iemand en ineens stond er een hele lange broncode.
lees hier maar eens...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
WTF! Ik quickquote iemand en ineens stond er een hele lange broncode.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
YO: http://www.youtube.com/watch?v=JhU1bZOWlcA
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ja.
Daar gaan ze gedonder mee krijgen.
Welk programma gebruik jij dan daarvoor?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hulde mijn GOEDWERKENDE Streamrecorder.
Thank God, het is geen lastig progje
http://wmrecorder.com/ voldoet prima hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welk programma gebruik jij dan daarvoor?
WMRecorder [Gecracktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welk programma gebruik jij dan daarvoor?
Wil je het met ons delen wat je hebt gegeten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:12 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich weer in het topic
Net gegeten
nu al?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:12 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich weer in het topic
Net gegeten
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:13 schreef Piles het volgende:
Is dit programma trouwens ook terug te luisteren later?
Ik kan nu niet luisteren, maar dat wil ik nog wel ff doen
Tuurlijk wil ik dat!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Wil je het met ons delen wat je hebt gegeten?![]()
Het is ook geen slecht nummer vind ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Dit nummer vind ik toch stiekem best lekker...![]()
Weet je wat ik lekker vind?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Dit nummer vind ik toch stiekem best lekker...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bookmarkedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ja, dat kan.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet je wat ik lekker vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/nps/domienarchief/
JAAAAAA!!!!!
Ik schreeuw even mee want de boel is weer open, yessssssssssssssssssssssss !!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
JAAAAAA!!!!!
Die staat in mn favorieten nu!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
JAAAAAA!!!!!
Echt tof, ik kon namelijk eerdere uitzendingen van EW terugluisteren!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik schreeuw even mee want de boel is weer open, yessssssssssssssssssssssss !!!!!!!!
TOF !
Nee, de oude map http://audio.omroep.nl/radio3 is nog steeds dicht. Dit is een andere map op diezelfde server. Fuck the system!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die staat in mn favorieten nu!
Doen Ome SENA en tante BUMA weer lief?
Die open-dir was/is zo verdomd handig en een goede zaak dat ze die (al dan niet met andere naam) weer open hebben gezet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Echt tof, ik kon namelijk eerdere uitzendingen van EW terugluisteren!
Het staat al een week of 2 op de EkstraWeekend hyve-pagina. Opvallend dat je het dan nog niet wist...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ben hier héél blij mee sinds m'n podcast is opgeheven! (En ik ken nóg iemand die ik hier heel blij mee ga maken...)
Ja!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Staan daar rechts de volgende nummers?
O nee, Grace Kelly staat in de wacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja!
De eerstvolgende is Samim - Heater.
Gerard stopte er allemaal geluidseffecten in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.
Wat deed hij dan?
YUP.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Staan daar rechts de volgende nummers?
Vage plaat !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja!
De eerstvolgende is Samim - Heater.
Iedereen is zat behalve ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is iedereen zo dronken als de t*ring of ligt het aan mij?
Nee, de mensen die niet dronken zijn luisteren naar Radio 1 of 2.quote:
Meer karakters passen er niet op het schermpjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard is een radio diskjockey, geen neerlandicus!
Is het niet Roy (vaste beller MetMichiel) dan is het wel Patrickquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ken die Patrick... Daar kan Muijs ook nog een leuk boekje over opendoen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ga wel aan mn Glazeuse Champagnepulse.
Ja..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:32 schreef Timo20 het volgende:
Dit is zo`n ontzettend irritant deuntje![]()
![]()
![]()
Mijn meester uit Groep 6 had toen een accordeon, mochten we liedjes zingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- sloopt de accordeon van Feivelhaat accordeons
![]()
Tijd voor bier !
Notabene op de dag dat jullie te gast waren bij MetMichielquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
Ja..
Ik vind het nog steeds kut dat die plaat The Hoosiers heeft verslagen
Ik lig achter ten opzichten van vorige week. Haal er voor mij ook maar weer 1tjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier !
Leafquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:40 schreef Timo20 het volgende:
Ik vraag me echt al weken af wie dit liedje zingt, en nooit hoor ik `t
anyone?![]()
Leafquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:40 schreef Timo20 het volgende:
Ik vraag me echt al weken af wie dit liedje zingt, en nooit hoor ik `t
anyone?![]()
Ik weet het, champagnepuls is zó lekker, oud maar héérlijk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
ik zit nu aan de manderijntjes
Dalijk maar eens een goud-gele rakker pakken [ afbeelding ][ afbeelding ]
Vreselijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:41 schreef Feivel1 het volgende:
Mijn meester uit Groep 6 had toen een accordeon, mochten we liedjes zingen
Tuurlijk, geen probleem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik lig achter ten opzichten van vorige week. Haal er voor mij ook maar weer 1tje
Dat was wel gaar, de meesten van ons wilden The Hoosiers..we hadden zelfs gesms't, maar het was redelijk 50-50 en op de sms waren er meer stemmen voor The Hoosiers, maar toch liet men die gare danceplaat winnen.. dat was wel een beetje flauw..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Notabene op de dag dat jullie te gast waren bij MetMichiel![]()
The Hoosiers - worried about ray is echt een leuke plaat
Als we flink door posten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:47 schreef Glacier het volgende:
We redden het voor 22.00 niet meer om een nieuw topic te openen he?
We kunnen het proberenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:47 schreef Glacier het volgende:
We redden het voor 22.00 niet meer om een nieuw topic te openen he?
We waren het er dan ook niet mee eens, maar omdat het 50:50 was en de 4 bellers kozen voor die andere plaat won die andere, ondanks ons protest in de studioquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Notabene op de dag dat jullie te gast waren bij MetMichiel![]()
The Hoosiers - worried about ray is echt een leuke plaat
Nee, daarom bestaat die open dir officiëel ook niet en kunnen we er misschien maar beter zo min mogelijk linkjes naartoe plaatsen zodat ze hem ook niet zo snel vinden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die staat in mn favorieten nu!
Doen Ome SENA en tante BUMA weer lief?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:49 schreef Marc63 het volgende:
Tja... Webhawkjuh heeft niet zoveel kunnen spammen
quote:![]()
![]()
SONNY J!!!!
![]()
![]()
Een paar weken geleden dacht ik dat er echt een flipperkast stond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
De FLIPFLIPFLIPFLIPFLIPperkast.
[ link | afbeelding ]
Ja, maar jij geloofde ook nog in Talpaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Een paar weken geleden dacht ik dat er echt een flipperkast stond.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, maar jij geloofde ook nog in Talpa![]()
Wist je dat Ron Brandsteder elke week daadwerkelijk op de gang zit te wachten tot 'ie wordt genoemd tijdens de Voicelift?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
BURN!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wist je dat Ron Brandsteder elke week daadwerkelijk op de gang zit te wachten tot 'ie wordt genoemd tijdens de Voicelift?
Deze week zit 'ie dus al 3 uur op niks te wachten...![]()
Dat had ik al heel lang door dat dat niet zo wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Houston, we have a touchdown!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Ben ik de enige die hier tussen de regels doorleest dat ie em dan eerst niet door had?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat had ik al heel lang door dat dat niet zo was
quote:
We doen gewoon net of Sonny J erop is, het 'Now Playing' geval is toch kapot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:55 schreef Glacier het volgende:
Hoeveel posts moeten we nog?
We hebben nog 5 minuten
Ik snapte alleen niet helemaal wat ie dan aan het doen is..quote:
Ik dacht dat mijn opmerking wel duidelijk was. (zie reactie van glacier daar weer op)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier tussen de regels doorleest dat ie em dan eerst niet door had?
Misschien..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier tussen de regels doorleest dat ie em dan eerst niet door had?
Hij zei dat hij iets gaat doen op het Televizier Gala.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet helemaal wat ie dan aan het doen is..
Misschien zijn achterstallige fok topics doorlezen? Want ik zie hem eigenlijk nooit meer op fok
Hij wint een televiziering... Daar is hij aanwezig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet helemaal wat ie dan aan het doen is..
Misschien zijn achterstallige fok topics doorlezen? Want ik zie hem eigenlijk nooit meer op fok
Dag Tinuzquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dag Sirolf, Domien, Gerard en Bart!
Tequila en daarna Draadstaal op Ned 3...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
En dan nu dat kutprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |