Nee, de oude map http://audio.omroep.nl/radio3 is nog steeds dicht. Dit is een andere map op diezelfde server. Fuck the system!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die staat in mn favorieten nu!
Doen Ome SENA en tante BUMA weer lief?
Die open-dir was/is zo verdomd handig en een goede zaak dat ze die (al dan niet met andere naam) weer open hebben gezet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Echt tof, ik kon namelijk eerdere uitzendingen van EW terugluisteren!
Het staat al een week of 2 op de EkstraWeekend hyve-pagina. Opvallend dat je het dan nog niet wist...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ben hier héél blij mee sinds m'n podcast is opgeheven! (En ik ken nóg iemand die ik hier heel blij mee ga maken...)
Ja!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Staan daar rechts de volgende nummers?
O nee, Grace Kelly staat in de wacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja!
De eerstvolgende is Samim - Heater.
Gerard stopte er allemaal geluidseffecten in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.
Wat deed hij dan?
YUP.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Staan daar rechts de volgende nummers?
Vage plaat !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja!
De eerstvolgende is Samim - Heater.
Iedereen is zat behalve ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is iedereen zo dronken als de t*ring of ligt het aan mij?
Nee, de mensen die niet dronken zijn luisteren naar Radio 1 of 2.quote:
Meer karakters passen er niet op het schermpjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard is een radio diskjockey, geen neerlandicus!
Is het niet Roy (vaste beller MetMichiel) dan is het wel Patrickquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ken die Patrick... Daar kan Muijs ook nog een leuk boekje over opendoen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ga wel aan mn Glazeuse Champagnepulse.
Ja..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:32 schreef Timo20 het volgende:
Dit is zo`n ontzettend irritant deuntje![]()
![]()
![]()
Mijn meester uit Groep 6 had toen een accordeon, mochten we liedjes zingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- sloopt de accordeon van Feivelhaat accordeons
![]()
Tijd voor bier !
Notabene op de dag dat jullie te gast waren bij MetMichielquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
Ja..
Ik vind het nog steeds kut dat die plaat The Hoosiers heeft verslagen
Ik lig achter ten opzichten van vorige week. Haal er voor mij ook maar weer 1tjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier !
Leafquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:40 schreef Timo20 het volgende:
Ik vraag me echt al weken af wie dit liedje zingt, en nooit hoor ik `t
anyone?![]()
Leafquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:40 schreef Timo20 het volgende:
Ik vraag me echt al weken af wie dit liedje zingt, en nooit hoor ik `t
anyone?![]()
Ik weet het, champagnepuls is zó lekker, oud maar héérlijk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
ik zit nu aan de manderijntjes
Dalijk maar eens een goud-gele rakker pakken [ afbeelding ][ afbeelding ]
Vreselijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:41 schreef Feivel1 het volgende:
Mijn meester uit Groep 6 had toen een accordeon, mochten we liedjes zingen
Tuurlijk, geen probleem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik lig achter ten opzichten van vorige week. Haal er voor mij ook maar weer 1tje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |