Ik heb ook geen vakantie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Vakantie? Was da?
quote:
niemand???quote:[off-topic] wat was nog eens die site om die add-on te downloaden voor de extra smilies/opties voor FireFox?? weet iemand dat nog? [/off-topic]
Niemand voor het offtopic gedeelte..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:05 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEKEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
[off-topic] wat was nog eens die site om die add-on te downloaden voor de extra smilies/opties voor FireFox?? weet iemand dat nog?[/off-topic]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Plain White T's zijn hartstikke leuk, maar over 10 minuten John Mayer op de radio!
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niemand voor het offtopic gedeelte..
Ik wil het ook wel weten....![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Plain White T's zijn hartstikke leuk, maar over 10 minuten John Mayer op de radio!
Mss belde Gerard zelf wel naar de studioquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Volgens mij komt Kees uit Utrecht (jochie)
John Mayer wordt Shakira guys, sorry!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Deze is lekker! En John Mayer zometeen ook nog!
Zeg het dan nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
John Mayer wordt Shakira guys, sorry!
(Grrr.)
Gehoord wel. gelezen is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl we NOOIT MEER WAT VAN 'm GEHOORD hebben...![]()
Kijken of dit werkt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl we NOOIT MEER WAT VAN 'm GEHOORD hebben...![]()
thanks.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/
Bij mij hetzelfde...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thanks.
maar ik krijg het quick-reply schermpje niet ingeschakeld. wat doe ik fout??
Dat kan je het beste daar op het forum vragen. De admins hier @ FOK! zijn nogal fel tegen die extensie en proberen 'm te dwarsbomen waar mogelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thanks.
maar ik krijg het quick-reply schermpje niet ingeschakeld. wat doe ik fout??
Die nep-DJ van Achmea, die is pas irritant.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
Oh, die ********* brandmelder-reclame weer...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Hebben ze een gigantische tafel in de studio staan, gaan ze met z'n allen op de grond zitten kaarten...
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:03 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)or_Playstations.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |