He, jammer, gemistquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:49 schreef Qunix het volgende:
I'm blue daba die bada dai!
Waarom had ik niet zo'n leraar vroeger?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:51 schreef cosmick het volgende:
Godallemachtig wat een baggermuziek toch. Het lijkt wel of ze al die (terecht!) vergeten crap draaien.
Die vrouw stond een tijdje geleden nog in de lineup bij Never mind the Buzzcocksquote:
Ha, of course!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Maarmaarmaar.... Bruce van daarnet maakt toch wel wat goed?
True... ben benieuwd ......quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, of course!
Maar al die zogenaamd lollige kleutermuziek bewaren ze maar voor de 3FM Kleuterparty.
Ik hou mijn hart vast bij Rabbering nu. Die heeft ook de smaak van een gemiddelde peuter.
Zal wel weer veel happy hardcore een eurodance worden vrees ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, of course!
Maar al die zogenaamd lollige kleutermuziek bewaren ze maar voor de 3FM Kleuterparty.
Ik hou mijn hart vast bij Rabbering nu. Die heeft ook de smaak van een gemiddelde peuter.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
Rednex...
Zwaar ondergewaardeerd als je het mij vraagt...
Onzin die nummers die net werden gedraaid, waren gewoon vaak te horen in de jaren 90 hoor. Slaat dat op om het kleutermuziek te noemenquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, of course!
Later, als je groot bent kom je daar wel achter Paultjequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Slaat dat op om het kleutermuziek te noemen
typisch nummer uit mijn eindexamentijdquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, I Wish I Was Your Lover.
Ook zo'n typisch jaren 90 nummer.
Ik hou van muziek idd, maar niet zo van die gimmicksquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
Lenny
Cosmick: Geen reet met muziek? T'is gewoon een andere stijlIn principe valt't nog steeds onder "muziek"
Of je er van houdt is een 2e natuurlijk...
Prachtige keuzequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:33 schreef Megalomaniac het volgende:
Hey mijn request werd net genoemd en gedraaid! INNUENDO![]()
Gefeliciteerd met uw keuze!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:33 schreef Megalomaniac het volgende:
Hey mijn request werd net genoemd en gedraaid! INNUENDO![]()
Ook erg jaren '90, elkaars CD's kopieerenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:37 schreef cosmick het volgende:
Hier zit dezelfde beat-loop in als bij dat nummer van Sophie B. Hawkins trouwens.
Ze hadden waarschijnljik dezelfde "Beat & Breaks" cd.
Ja of die "Klussen met Kijkers"-muziek. Waar je het nieuwe interieur met zo'n vette soft focus te zien krijgtquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is van die muziek waarin je het gironummer van Unicef hoort doorklinken.
"Geef nu. Giro 123".
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja of die "Klussen met Kijkers"-muziek. Waar je het nieuwe interieur met zo'n vette soft focus te zien krijgt.
Anno 2007 hoort daar nog drugs bij iddquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:44 schreef Againzender het volgende:
"And then dance, and drink, and screw
Because there's nothing else to do"
De tekst die de 90's goed samenvat![]()
Good work! Heb je een linkje ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:48 schreef borisz het volgende:
net een muziek enquete ingevuld. De bekende iriitante(the fray, tokio hotel) radio platen van dit moment allemaal afgekraakt.
Hey, maar daar doe ik al een tijdje aan mee! Nog geen mailtje gezien van Polland... zal nog wel komen vandaagquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:01 schreef borisz het volgende:
[..]
www.pollland.nl kan je bol.com bonnen verdienen![]()
Een van de vele anderen. Voordat ze omgekocht werden door Vodafonequote:Op maandag 8 oktober 2007 15:38 schreef Againzender het volgende:
Ja, die andere van de Dandy Warholes
We hebben nu iig "ice ice baby" én "can't touch this" al gehad. Zijn we daar alweer vanaf.quote:
Vergeet al die Eurodance-bagger niet; Vengaboys, 2 brothers on the 4th floor, 2 unlimited, 24-7 etcquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
We hebben nu iig "ice ice baby" én "can't touch this" al gehad. Zijn we daar alweer vanaf.
Nu nog even doorbijten met the 4 Non Blonds en de B52's die ook nog wel voorbij komen deze week![]()
.
Da's tof manquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vergeet al die Eurodance-bagger niet; Vengaboys, 2 brothers on the 4th floor, 2 unlimited, 24-7 etc
En gabber, en happy hardcore...
Rabbering gaat deze week weer helemaal los.
Een van de meest overschatte bands. Best om aan te horen, maar zelf zet ik het niet op.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een stervende hoeren soa plaat...
Linkjes!quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh.
Vind ik opeens allemaal filmpjes van Ekstra Weekend terug op internet. Waarin ik Spice Girls playback. En dans.
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wel een aardig introtje, komt die pleurisstem van die kapsones wereldverbeteraar Bono er weer tussen
Zo
Dat had je kunnen verwachten hè...?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh.
Vind ik opeens allemaal filmpjes van Ekstra Weekend terug op internet. Waarin ik Spice Girls playback. En dans.
![]()
voornamelijk voor de muziekquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
En, hoe was het?
* Glacier had tot half 6 college
Wel een radio DJ dan hequote:Op maandag 8 oktober 2007 18:11 schreef Qunix het volgende:
God.... Is a deejay....
klopt, gaat best vandaagquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:07 schreef borisz het volgende:
[..]
voornamelijk voor de muziek![]()
het viel wel mee vandaag
nouja, het 2e album was ook nog erg goed, daarna was het over. Dus eigenlijk is alleen het 90's materiaal goed van hemquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef rubbereend het volgende:
aha het begin van het einde van de goede nummer van Robbie
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. Ik vind het namelijk wél leuke muziek, zolang het maar niet té hardcore is...quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vergeet al die Eurodance-bagger niet; Vengaboys, 2 brothers on the 4th floor, 2 unlimited, 24-7 etc
En gabber, en happy hardcore...
Rabbering gaat deze week weer helemaal los.
Mjah, sorry, 'k moest het laatste half uur missen en heb dus een stream recorder mee laten lopen. En sjah, toen ik achteraf die beelden zag *moest* ik ze gewoon op Youtube zettenquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh.
![]()
Voor een weekje per jaar is het inderdaad best leuk om weer terug te horen. Ik ben al een lijst met mogelijke requests aan het aanleggen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. Ik vind het namelijk wél leuke muziek, zolang het maar niet té hardcore is...
Michiel, Gerard, Domien, Paul en Annemieke?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, sorry, 'k moest het laatste half uur missen en heb dus een stream recorder mee laten lopen. En sjah, toen ik achteraf die beelden zag *moest* ik ze gewoon op Youtube zetten
'k weet niet meer wie het riep, maar die persoon heeft gelijk, volgend jaar moeten jullie drie gewoon met twee andere djs als SpiceGirls in een clip
erg traag inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoo fok is weer traag... En de vloer droogt niet snel genoeg na het dwijlen...![]()
Heb ik mezelf alweer ingesloten....![]()
o ja, drie uur deze weekquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:03 schreef Maricha het volgende:
Hallooooo
Ik denk dat wij hier heel stil zullen zijn......3 uur lang request....das hard werken
Stuur jij even een fax?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, drie uur deze week
Nou, dat worden weer veel SMS'jes
In dat geval, heb je jouw foto's al van het geheugenkaartje op je PC gezet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoo fok is weer traag... En de vloer droogt niet snel genoeg na het dwijlen...![]()
Heb ik mezelf alweer ingesloten....![]()
Dan zal die niet van mij zijn, want die is echt te fout voor woordenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Toppers wees gegroet !![]()
Heerlijk om een rock plaat te horen na een hele dag naar Slam FM te hebben geluisterd.![]()
Scooter komt er ook zo aan en ik zag Michiel net een sprongetje maken dus er komt waarschijnlijk nog een leuke request aan.
Je maakt mij nu wel erg nieuwsgierig Mutzquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan zal die niet van mij zijn, want die is echt te fout voor woorden
Jaaa dat was lachen !quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh.
![]()
Nee toch?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:14 schreef Toad het volgende:
Heeft Maricha het fok shirt aan?
Geen probleem joh, 'k zat maar wat te stangenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Damook, gefeliciteerd!
Vloer is droog, nu de andere helft van de kamer. Broekie: Foto`s komen. Morgen. Sorry heb het echt druk gehad...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:20 schreef Qunix het volgende:
Woow.... Paul wilt normaal nooit iets wat te maken hebben met happy hardcore... Eindelijk van gedachte verandert.
Dan is dat toch gelukt...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen probleem joh, 'k zat maar wat te stangen
quote:
Ze hadden toch nog een hitje, 'Someday you'll know' of zoiets dergelijks? Vond ik een mooier nummer dan deze.quote:
Roosjequote:
Topplaat idd; vooral dat spacey-stuk.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Oeeeeeeeeeeh jaaaaaaaaa morgen in uur 1 van MoveYourAss komt Guru Josh - Infinity langs !!!!!!!!!!HELEMAAL GOED !
Je kan 'm natuurlijk ook nu alvast proberen te requesten...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Oeeeeeeeeeeh jaaaaaaaaa morgen in uur 1 van MoveYourAss komt Guru Josh - Infinity langs !!!!!!!!!!HELEMAAL GOED !
Die plaat is echt zooooooo vet ! tijd geleden ook gerequest door D.Rose @ MetMichiel dacht ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Topplaat idd; vooral dat spacey-stuk......
Done !quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Je kan 'm natuurlijk ook nu alvast proberen te requesten...
Da's een Awardwinning (lees: flessenopener) nummerquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's een Awardwinning (lees: flessenopener) nummer
Let the beat control your body!quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
He, een nummer van Dookie, de enige goede cd van GD
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Vanmiddag raakte ik bijna in shock. Ben nog bij mn ouders, ik loop de keuken in op zoek naar eten, trek een kastdeurtje los en wat denk je... liggen daar pepernoten!! Mn moeder dus ff duidelijk gemaakt dat het daarvoor nog eerst 40 nachtjes geslapen moeten worden.
En ondertussen moet ik mij dus heel erg inhouden als ik bij mn ouders ben...
Ik moest hier ineens aan denkenquote:Cappella - U Got 2 Know (Remix)
Label: ZYX Music
Catalog#: ZYX 6931R-8
Format: CD, Maxi-Single
Country: Germany
Released: 1993
Genre: Electronic
Style: Trance, Euro House
Credits: Composed By - G. Bortolotti* , L. Carpella* , M. Persona*
Producer - Gianfranco Bortolotti
Recorded By, Arranged By - L. De Preti* , M. Persona*
Remix - Maxmatrix
Notes: Published by Mhara Srl. / B. Mikulski Publ.
LC 6350 GEMA / BIEM Countries
Special Thanks to M. Jack
Die doet het ook goed in de 'foutste cd die je hebt'quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:53 schreef Litton-Lane het volgende:
twenty for seven...
Heb ik toch dat album hier liggen![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou vooruit, Insomniac was ook nog wel te doen, maar al wel stukken minder
heb underworld aangevraagdquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Draaiden ze een uurtje of wat geleden bij Coen & Sander al.![]()
Die wedstrijd zou ik winnen....... als ik er voor uit zou durven komen wat er allemaal in de kast ligt hierquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die doet het ook goed in de 'foutste cd die je hebt'
I challenge you.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die wedstrijd zou ik winnen....... als ik er voor uit zou durven komen wat er allemaal in de kast ligt hier
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die wedstrijd zou ik winnen....... als ik er voor uit zou durven komen wat er allemaal in de kast ligt hier
Kloptquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, geef ik een beetje toe, ben je nog niet tevreden
Dat zou ik nog zo snel niet zeggen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik hou vooralsnog wijselijk m'n mondquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat zou ik nog zo snel niet zeggen...[ afbeelding ]
Beste nummer van RH, imhoquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Oeh! Ik bedenk me nu wel een goede request... Street Spirit van RadioheadMartijn draaide em laatst ook al voor me, maar het is dan ook wel een goeie plaat
Ff faxen...
quote:Oeh! Ik bedenk me nu wel een goede request... Street Spirit van Radiohead Martijn draaide em laatst ook al voor me, maar het is dan ook wel een goeie plaat
Ff faxen...
Dat is zeker een goede plaatquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Oeh! Ik bedenk me nu wel een goede request... Street Spirit van RadioheadMartijn draaide em laatst ook al voor me, maar het is dan ook wel een goeie plaat
Ff faxen...
Dank je Hobjequote:Op maandag 8 oktober 2007 19:15 schreef MissHobje het volgende:
Tering hey.. ik ben al hyperrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Leuk dat scooter
Gefeliciteerd DaMook![]()
![]()
![]()
Doe mij dan toch maar een koekjequote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo klinkt ie wel aan de telefoon!![]()
Straks eens kijken of ik weer iets leuks kan kopenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
F1 punten
D.Rose 3982
rubbereend 2838
ChatGirl 2391
DaMook 1737
Nog maar 1 race te gaan
Zeg, papagaai...quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:31 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat mij betreft de beste van Radiohead..
Hij is zelfs jonger dan mijquote:
Laten we hopen dat je over 2 dagen iets anders kunt zeggen. Wie weet wat voor juweeltjes op In Rainbows te vinden zullen zijnquote:
Ik hoop van niet, en ik verwacht het ook niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je over 2 dagen iets anders kunt zeggen. Wie weet wat voor juweeltjes op In Rainbows te vinden zullen zijn
Was toch net geweest he? gvd als ik 6 minuten eerder was geweest dan had ik 'm kunnen horen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:40 schreef Marc63 het volgende:
Hans! Je request!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Fuck fuck fuck !!!!!!
Was even journaal aan het kijken en hoor Michiel net zeggen dat hij Guru Josh had gedraaid.. Michiel bedenkt voor het draaien van mijn request.
Fuck wat een slechte timming van mijn kant <insert nog een boel vloekwoorden..>
Ik ga Vettel ook kopenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Straks eens kijken of ik weer iets leuks kan kopen. Zal wel niet.
Edit: Wurz verkocht en Vettel gekocht. Dit wegens het bericht dat ik las dat Wurz per direct stopt met f1.
Ga voor Wurz.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:00 schreef D.Rose het volgende:
...of toch niet. Vettel is best duur zie ik
http://www.youtube.com/Broekie1983quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:06 schreef Qunix het volgende:
Iemand had hier de webcam geript toen ze wat gabber muziek op hadden en dat ze gingen hakken. Kan iemand mij de 2 youtube linken geven?
Dan zou het sneller moeten zijnquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Da's ook vanwege de 90s request, FOK! simuleert een inbelmodem!
Zelfs mijn 32k6 modem was verdomme nog sneller.. begin me nu toch wel te irriteren aan de traagheid van het Forum. Oeh dit is ook wel een lekker liedje (New Kids On The Block dus)quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's ook vanwege de 90s request, FOK! simuleert een inbelmodem!
Mwah, ze beginnen nu juist steeds meer op te vallen. Je wil niet weten in hoeveel nummers er wel niet cowbell-achtige geluidjes zittenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
omg de cowbells beginnen een hype te worden![]()
Je had toch ook zo`n ander nummer met die titel: uhm, zoekt...quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie vandaag ook al DJ Bobo - Somebody Dance With Me voorbij horen komen?
Hopelijk komt die plaat ook nog een keer voorbij
Vooral Disarmquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Goede band met verschrikkelijk goede songs: Disarm, Tarantula, today, etc etc.
Eensch ja. Draai hem hier vaak.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral Disarm![]()
. Nog beter dan Tonight
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |