Ik hoop van niet, en ik verwacht het ook niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je over 2 dagen iets anders kunt zeggen. Wie weet wat voor juweeltjes op In Rainbows te vinden zullen zijn
Was toch net geweest he? gvd als ik 6 minuten eerder was geweest dan had ik 'm kunnen horen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:40 schreef Marc63 het volgende:
Hans! Je request!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Fuck fuck fuck !!!!!!
Was even journaal aan het kijken en hoor Michiel net zeggen dat hij Guru Josh had gedraaid.. Michiel bedenkt voor het draaien van mijn request.
Fuck wat een slechte timming van mijn kant <insert nog een boel vloekwoorden..>
Ik ga Vettel ook kopenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Straks eens kijken of ik weer iets leuks kan kopen. Zal wel niet.
Edit: Wurz verkocht en Vettel gekocht. Dit wegens het bericht dat ik las dat Wurz per direct stopt met f1.
Ga voor Wurz.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:00 schreef D.Rose het volgende:
...of toch niet. Vettel is best duur zie ik
http://www.youtube.com/Broekie1983quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:06 schreef Qunix het volgende:
Iemand had hier de webcam geript toen ze wat gabber muziek op hadden en dat ze gingen hakken. Kan iemand mij de 2 youtube linken geven?
Dan zou het sneller moeten zijnquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Da's ook vanwege de 90s request, FOK! simuleert een inbelmodem!
Zelfs mijn 32k6 modem was verdomme nog sneller.. begin me nu toch wel te irriteren aan de traagheid van het Forum. Oeh dit is ook wel een lekker liedje (New Kids On The Block dus)quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's ook vanwege de 90s request, FOK! simuleert een inbelmodem!
Mwah, ze beginnen nu juist steeds meer op te vallen. Je wil niet weten in hoeveel nummers er wel niet cowbell-achtige geluidjes zittenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
omg de cowbells beginnen een hype te worden![]()
Je had toch ook zo`n ander nummer met die titel: uhm, zoekt...quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie vandaag ook al DJ Bobo - Somebody Dance With Me voorbij horen komen?
Hopelijk komt die plaat ook nog een keer voorbij
Vooral Disarmquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Goede band met verschrikkelijk goede songs: Disarm, Tarantula, today, etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |