Linkjes!quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh.
Vind ik opeens allemaal filmpjes van Ekstra Weekend terug op internet. Waarin ik Spice Girls playback. En dans.
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wel een aardig introtje, komt die pleurisstem van die kapsones wereldverbeteraar Bono er weer tussen
Zo
Dat had je kunnen verwachten hè...?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh.
Vind ik opeens allemaal filmpjes van Ekstra Weekend terug op internet. Waarin ik Spice Girls playback. En dans.
![]()
voornamelijk voor de muziekquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
En, hoe was het?
* Glacier had tot half 6 college
Wel een radio DJ dan hequote:Op maandag 8 oktober 2007 18:11 schreef Qunix het volgende:
God.... Is a deejay....
klopt, gaat best vandaagquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:07 schreef borisz het volgende:
[..]
voornamelijk voor de muziek![]()
het viel wel mee vandaag
nouja, het 2e album was ook nog erg goed, daarna was het over. Dus eigenlijk is alleen het 90's materiaal goed van hemquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef rubbereend het volgende:
aha het begin van het einde van de goede nummer van Robbie
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. Ik vind het namelijk wél leuke muziek, zolang het maar niet té hardcore is...quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vergeet al die Eurodance-bagger niet; Vengaboys, 2 brothers on the 4th floor, 2 unlimited, 24-7 etc
En gabber, en happy hardcore...
Rabbering gaat deze week weer helemaal los.
Mjah, sorry, 'k moest het laatste half uur missen en heb dus een stream recorder mee laten lopen. En sjah, toen ik achteraf die beelden zag *moest* ik ze gewoon op Youtube zettenquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh.
![]()
Voor een weekje per jaar is het inderdaad best leuk om weer terug te horen. Ik ben al een lijst met mogelijke requests aan het aanleggen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. Ik vind het namelijk wél leuke muziek, zolang het maar niet té hardcore is...
Michiel, Gerard, Domien, Paul en Annemieke?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, sorry, 'k moest het laatste half uur missen en heb dus een stream recorder mee laten lopen. En sjah, toen ik achteraf die beelden zag *moest* ik ze gewoon op Youtube zetten
'k weet niet meer wie het riep, maar die persoon heeft gelijk, volgend jaar moeten jullie drie gewoon met twee andere djs als SpiceGirls in een clip
erg traag inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoo fok is weer traag... En de vloer droogt niet snel genoeg na het dwijlen...![]()
Heb ik mezelf alweer ingesloten....![]()
o ja, drie uur deze weekquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:03 schreef Maricha het volgende:
Hallooooo
Ik denk dat wij hier heel stil zullen zijn......3 uur lang request....das hard werken
Stuur jij even een fax?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, drie uur deze week
Nou, dat worden weer veel SMS'jes
In dat geval, heb je jouw foto's al van het geheugenkaartje op je PC gezet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoo fok is weer traag... En de vloer droogt niet snel genoeg na het dwijlen...![]()
Heb ik mezelf alweer ingesloten....![]()
Dan zal die niet van mij zijn, want die is echt te fout voor woordenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Toppers wees gegroet !![]()
Heerlijk om een rock plaat te horen na een hele dag naar Slam FM te hebben geluisterd.![]()
Scooter komt er ook zo aan en ik zag Michiel net een sprongetje maken dus er komt waarschijnlijk nog een leuke request aan.
Je maakt mij nu wel erg nieuwsgierig Mutzquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan zal die niet van mij zijn, want die is echt te fout voor woorden
Jaaa dat was lachen !quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh.
![]()
Nee toch?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:14 schreef Toad het volgende:
Heeft Maricha het fok shirt aan?
Geen probleem joh, 'k zat maar wat te stangenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Damook, gefeliciteerd!
Vloer is droog, nu de andere helft van de kamer. Broekie: Foto`s komen. Morgen. Sorry heb het echt druk gehad...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:20 schreef Qunix het volgende:
Woow.... Paul wilt normaal nooit iets wat te maken hebben met happy hardcore... Eindelijk van gedachte verandert.
Dan is dat toch gelukt...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen probleem joh, 'k zat maar wat te stangen
quote:
Ze hadden toch nog een hitje, 'Someday you'll know' of zoiets dergelijks? Vond ik een mooier nummer dan deze.quote:
Roosjequote:
Topplaat idd; vooral dat spacey-stuk.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Oeeeeeeeeeeh jaaaaaaaaa morgen in uur 1 van MoveYourAss komt Guru Josh - Infinity langs !!!!!!!!!!HELEMAAL GOED !
Je kan 'm natuurlijk ook nu alvast proberen te requesten...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Oeeeeeeeeeeh jaaaaaaaaa morgen in uur 1 van MoveYourAss komt Guru Josh - Infinity langs !!!!!!!!!!HELEMAAL GOED !
Die plaat is echt zooooooo vet ! tijd geleden ook gerequest door D.Rose @ MetMichiel dacht ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Topplaat idd; vooral dat spacey-stuk......
Done !quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Je kan 'm natuurlijk ook nu alvast proberen te requesten...
Da's een Awardwinning (lees: flessenopener) nummerquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's een Awardwinning (lees: flessenopener) nummer
Let the beat control your body!quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
He, een nummer van Dookie, de enige goede cd van GD
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Vanmiddag raakte ik bijna in shock. Ben nog bij mn ouders, ik loop de keuken in op zoek naar eten, trek een kastdeurtje los en wat denk je... liggen daar pepernoten!! Mn moeder dus ff duidelijk gemaakt dat het daarvoor nog eerst 40 nachtjes geslapen moeten worden.
En ondertussen moet ik mij dus heel erg inhouden als ik bij mn ouders ben...
Ik moest hier ineens aan denkenquote:Cappella - U Got 2 Know (Remix)
Label: ZYX Music
Catalog#: ZYX 6931R-8
Format: CD, Maxi-Single
Country: Germany
Released: 1993
Genre: Electronic
Style: Trance, Euro House
Credits: Composed By - G. Bortolotti* , L. Carpella* , M. Persona*
Producer - Gianfranco Bortolotti
Recorded By, Arranged By - L. De Preti* , M. Persona*
Remix - Maxmatrix
Notes: Published by Mhara Srl. / B. Mikulski Publ.
LC 6350 GEMA / BIEM Countries
Special Thanks to M. Jack
Die doet het ook goed in de 'foutste cd die je hebt'quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:53 schreef Litton-Lane het volgende:
twenty for seven...
Heb ik toch dat album hier liggen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |