quote:
Als er al iets aan de OP toegevoegd moet worden, dan is dat dus deel 82... maar goed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou een mod even [url=http://forum.fok.nl/topic/1081315[/url]83 aan de OP kunnen plakken werkt bij mijn niet![]()
Nergens, vanaf woensdag is het 499quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:48 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Iemand een idee waar het starterspack al voor 499 te halen is?
Wel goede timing.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb een ratchet pre order pakket gehaald tewijl ik nog geen PS3 heb
Zit er over te denken om er woensdag 1 te halen, met de prijsverlaging
wel grappig, op de ps2 pas nog jak 2 gespeeld, waar ik bij een stuk niet verder kwam (ps3 stond bij mij in huis, niet bij me ouders) had dat stuk wel 50x geprobeerd, en nu haalde ik het in 1xquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:12 schreef Kremers het volgende:
Ik bestel R&C gewoon lekker in CanadaAls de demo mij bevalt that is. Ik heb Jak & Daxter (weet niet meer welk deel) op de PS2 gespeeld. Op een gegeven moment zat ik vast, en kwam ik maar niet verder. Heb het spel vanaf dat moment niet meer gespeeld...
En als er iets zonde is, dan is het wel een spel niet uitspelen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb een ratchet pre order pakket gehaald tewijl ik nog geen PS3 heb
Achterlijke zet van Sonyquote:40 GB PS3 gaat het 60 GB model in Europa vervangen
De 60 GB versie van de PlayStation 3 zal nog maar voor korte tijd verkrijgbaar zijn in Europa. GamesIndustry weet vandaag te melden dat alleen de huidige voorraad nog verkocht zal worden, waarna het 60 GB model in Europa volledig vervangen zal worden door het nieuwe 40 GB model, dat tegen een prijs van 399,95 euro op de markt zal worden gebracht.
Vanaf dat moment zal het oude model niet meer worden geleverd. Groot nadeel aan het nieuwe model is dat deze geen backwards compatibility met PS2 games kent en dat enkele features, zoals de cardreaders, zijn geschrapt. Hier staat tegenover dat de prijs wel een stuk lager ligt dan die van de huidige PS3 modellen.
Ben je erg gehecht aan je PS2 games en van plan om binnenkort een PlayStation 3 aan te schaffen, dan is het wellicht verstandig om hier niet al te lang meer mee te wachten.
typisch pr praat...zo proberen ze dus te laten zien hoe goed de ps3 is en dat ze meer bieden...nadeel zal zijn dat ik een aantal ps2 spellen niet meer kan spelen, heb nog wel een ps2 staan maar die draait de helft inmiddels niet meer (1van de eerste ps2'squote:Op maandag 8 oktober 2007 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Europa wordt echt genaaid wat betreft BC. Eerst was het al softwarematig, nu wordt het in Europa maar helemaal geschrapt. In Noord-Amerika en Japan kunnen ze lekker hardwarematig PS2-games spelen. Echt een kutactie vind ik het.
Die BC-lijst zal nu nooit meer geupdate worden. Moet ik nog een PS2 kopen ook. Echt bizar dat Sony MS een veeg uit de pan gaf over hun softwarematige BC. Nu heeft de PS3 dat niet eens meer.
Maar ja het blijft gewoon merkwaardig dat ze dit nu uit het 40 gb model hebben gegooid. Ik bedoel zij waren diegene die vrolijk een sneer uithaalde naar MS doordat de PS3 grotendeels wél BC is. Vervolgens halen ze dit nu doodleuk uit de console.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:49 schreef DeToXiC het volgende:
Maar zeg eens eerlijk hoeveel PS2 spellen zou je nog gaan spelen op een PS3?
(ik speel alleen nog PES06, maar zodra PES21008 er is op de PS3 gaat die ook in de kast stofhappen.)
Ik wil de PS2-toppers nog aanschaffen en spelen. Alleen de meeste toppers werken niet goed. En nu softwarematige BC helemaal niet bestaat, zullen ze die nooit toevoegen ook. Jammer..quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:49 schreef DeToXiC het volgende:
Maar zeg eens eerlijk hoeveel PS2 spellen zou je nog gaan spelen op een PS3?
(ik speel alleen nog PES06, maar zodra PES21008 er is op de PS3 gaat die ook in de kast stofhappen.)
Juist!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Als PS2-games zo belangrijk voor je zijn, koop een PS2 via marktplaats voor 6 tientjes ofzo. 100% Compatible met PS2 games
Toen nog van Naughty Dogquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:33 schreef rakotto het volgende:
Gisteren nog Crash Bandicoot 1 op de PS2 gespeeld. Prachtig spel.
Geen upscaling + non-wireless controllers + nog een apparaat erbij (wel rumblequote:Op maandag 8 oktober 2007 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Als PS2-games zo belangrijk voor je zijn, koop een PS2 via marktplaats voor 6 tientjes ofzo. 100% Compatible met PS2 games
Gaat het daar niet om de PSone games die je kan downloaden van het PSN netwerk?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:52 schreef Neverstop het volgende:
tvp
Nu met het gezeik van die verschillende versies ben ik echt tevreden met het moment waarop ik m'n PS3 gekocht heb.
Een PS3 zonder BC mist toch echt wel een leuke feature. Las trouwens op wikipedia dat de PAL 40GB wel gewoon PSOne games afspeelt. FFVII werkt dus wel.
Helaas niet in 1080p.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Spyro en Crash. Gouden tijden zeg ik je! Hopelijk zullen Future en Uncharted datzelfde voor mij doen als destijds. Zou wel leuk zijn.quote:
Geen flauw idee, maar ik kan me voorstellen dat het daaruit voortvloeit. Op de wiki lijkt het er echter op dat je gewoon alles kunt spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:28 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Gaat het daar niet om de PSone games die je kan downloaden van het PSN netwerk?
Ik moet zeggen dat ik FFVII op m'n PS3 ook een stuk lelijker vind dan via SCART op m'n oude PS. Maar om nou elke keer dat oude ding aan te sluiten.. Bovendien zijn de draadloze controller en oneindige hoeveelheid memorycards wel erg handigquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:47 schreef SToRM81 het volgende:
Je moet je niet teveel voorstellen van PS2 games op de PS3 hoor. Soms vind ik het er zelfs lelijker uitzien dan op de PS2
quote:Europese release van Uncharted op 7 december
Voor diegene die met smart zitten te wachten op Naughty Dog's Uncharted: Drake Fortune hebben we goed nieuws. Evan Wells, co-president van Naughty Dog, verwacht namelijk dat de game in Europa gereleased wordt op 7 december. De Amerikaanse release is in iedergeval op 20 november, en in alle gebieden zou de game dan binnen drie weken verkrijgbaar moeten zijn.
Uncharted zal gelocaliseerd worden voor maarliefst 13 talen. Voor de release van Uncharted zal er eerst nog een demo verschijnen op het PSN. Aangezien de Amerikaanse releasedatum 20 november plaatsvindt, mogen we nog voor die tijd een demo verwachten.
Dan hebben wij het wel over een LE hé.. R&C standaard versie is al ¤75,- waard. Best verontrustend dat de prijzen alsmaar omhoog gaan inplaats van naar benedenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:23 schreef Kremers het volgende:
¤90 voor een spelEn ik maar denken dat R&C met ¤75 duur is
Op bartsmit.com kun je het 60GB starterpack nu al voor ¤499 krijgen
Bij R&C krijg je er een USB stickbijquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dan hebben wij het wel over een LE hé.. R&C standaard versie is al ¤75,- waard. Best verontrustend dat de prijzen alsmaar omhoog gaan inplaats van naar beneden![]()
Iemand??quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef KoosyNL het volgende:
Aaaah... Ik wil zo graag een PS3, maar er moet zeker BC in zitten. Ik heb nooit een PS2 gehad en wil eigenlijk de PS3 ook nog gebruiken om wat goeie PS2 games te spelen.
Dit is mijn lijstje met games die hoog op mijn to-play lijstje staan. Heeft er iemand ervaring met de volgende games op de PS3? en weet je of ze goed werken?
-MGS3:snake eater (ik weet dat Subsistence veel probemen geeft... weet iemand of dit met Snake EAter ook zo is?
-Shadow of the Collosus
-God of War 1 & 2
- Okami
Das niet degene uit de LE.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Altair Action Figure uit de LE van Assassin's Creed:
-knip-
Alleen 90 euro is wel érg absurd![]()
Moet je effe hier kijken -> http://faq.eu.playstation.com/bc/ Hij ligt op dit moment plat geloof ik.quote:
Neuh, is gewoon een leukigheidje. De vraag blijft of dat de prijs beïnvloed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoef die usbstick niet. Of is het nodig voor de game?
Is dat alleen @ bartsmit.com of ook in de winkel zo?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:23 schreef Kremers het volgende:
¤90 voor een spelEn ik maar denken dat R&C met ¤75 duur is
Op bartsmit.com kun je het 60GB starterpack nu al voor ¤499 krijgen
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Is dat alleen @ bartsmit.com of ook in de winkel zo?
Hou wel rekening dat de content op de PSS op dit moment keihard achter loopt in tegenstelling tot de Marketplace. Als dit geen probleem voor je is heb ik niks gezegdquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Right, ik ga m'n xbox360 deze maand of volgende maand verkopen en een ps3 kopen.
Xbox360 moet ik jaarlijks 60 euro betalen voor Live.
wij hadden Simpsons afgelopen donderdag alquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hou wel rekening dat de content op de PSS op dit moment keihard achter loopt in tegenstelling tot de Marketplace. Als dit geen probleem voor je is heb ik niks gezegd![]()
Een unicumquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wij hadden Simpsons afgelopen donderdag al
just a sign of things to comequote:
Hmmm....quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
just a sign of things to come
Dit spel trekt me behoorlijk aan moet ik zeggen. Vooral het compileren van je eigen muziek klinkt enorm tof.quote:Everyday Shooter Blasts This Week's PSN Update
October 8, 2007 - PS3 owners eagerly await news of what comes in the latest PSN update every week. While trailers and videos have become the norm, most look forward to getting their hands on more games. Today, our sources within Sony informed us that the psychedelic title Everyday Shooter will be released this Thursday on the PlayStation Store. The downloadable game is reminiscent of Geometry Wars with guitar underscoring, chained combo attacks and funky visuals.
The title will be available for $10, and will feature unique musical selections for each stage. We'll have more on Everyday Shooter soon.
GoW2 zonder problemen uitgespeeld, Okami werkt ook en MGS3 volgens mij ook. De andere weet ik niet.quote:
gewoon een soort REZ maar dan andersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmmm....
[..]
Dit spel trekt me behoorlijk aan moet ik zeggen. Vooral het compileren van je eigen muziek klinkt enorm tof.
Geniaal bedacht en dat door één student. Ik zeg: Sony binnenhalen die gast![]()
Het heeft wat invloeden van Rez ja, maar de muziekstijl is behoorlijk anders te noemen. Meer indie rock achtigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
gewoon een soort REZ maar dan anders![]()
quote:Everyday Shooter is an album of games exploring the expressive power of abstract shooters. Dissolute sounds of destruction are replaced with guitar riffs harmonizing over an all-guitar soundtrack, while modulating shapes celebrate the flowing beauty of geometry.
Dual Shock komt hier pas volgend jaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe model en de bijbehorende prijs is een stap in de goede richting. Wel vaag dat ze er niet meteen dualshocks bijdoen.
Nu nog fatsoenlijke games.
Kijk anders ook even op http://www.ps3comp.comquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:37 schreef KoosyNL het volgende:
Hmmm... Ik heb net op http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm gekeken voor de BC van de PS3, maar MGS3:Snake eater staat er niet bij (alleen Subsitence) Weet iemand of die wel werkt??
Ja, stuur even een bedankbriefje naar de EU voor die belachelijke heffingen op consoles.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die prijs in Japan is ook gigantisch laag
Ik weet niet of het waar is, maar het zou me niet verbazen.quote:Free Record Shop Goes Blu-ray
Free Record Shop, the Netherlands's largest home entertainment retailer, has announced that they have officially endorsed Blu-ray as the successor to DVD. Since Blu-ray has launched in the Netherlands, it has outsold HD DVD on an average of 4-to-1, showing business owners that the buying public is demanding high definition content, and they want that content on Blu-ray.
Ebayquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik bedoel, er komen nog wat ebay en douane kosten bij, maar dan nog![]()
Oh versturen die geen consolesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
omdat bijna geen enkele winkel hem meer verstuurd naar Europa, zie play-asia enz![]()
Play-Asia verkoopt geen drol meer aan Europa wat ook maar door Sony wordt uitgegeven voor de PS3.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh versturen die geen consolesIk koop daar alleen games
Mijn reactie is bij deze nooi geplaatst.
Ik geloof het wel hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
Poffer, die witte PS3 is wel mooi zeg![]()
Ik lees trouwens net dit bericht op Tweakers:
[..]
Ik weet niet of het waar is, maar het zou me niet verbazen.
persoonlijk vind ik de PS3 de volmaakte gameconsole! Je kan er op internetten, gamen, dvd en blu ray kijken muziek beluisteren etc etc en dat allemaal draadloos! daarbij is het beeld schitterend! Ik kan me niet voorstellen dat Blu-ray flopt en de PS3 kan gewoon niet floppenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik geloof het wel hoor.
Ik denk ook dat het lot van blu ray en PS3 aan elkaar verbonden zijn..
Flopt de PS3, dan flopt het blu ray medium.
Flopt het Blue ray medium, dan flopt de PS3.
Voor de games hoef je iig geen PS3 te halen (mits je een 360 hebt).
De exclusives die de ps3 heeft zijn op 1 hand te tellen, en voorlopig blijft het ook zo.
Einde van de maand komt Ratchet uit, die zou voor een boost in sales kunnen zorgen.
Maar de Kerst is van de Xbox 360/wii, dat is een ding wat zeker is.
Ik ga morgen ook een PS3 halen, maar dat is meer voor de blu ray speler dan voor de console zelf.
Nice.quote:Free Record Shop Goes Blu-ray
Free Record Shop, the Netherlands's largest home entertainment retailer, has announced that they have officially endorsed Blu-ray as the successor to DVD. Since Blu-ray has launched in the Netherlands, it has outsold HD DVD on an average of 4-to-1, showing business owners that the buying public is demanding high definition content, and they want that content on Blu-ray.
idd, blu-ray films kopen doe ik niet aan, veels te duurquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Nice.Nu nog de effe de lokale videoland, en ik ben happy.
Hey, daar was ook wel benieuwd naar. Kennelijk een leuke showcase wanneer gasten je 1080p tv komen bekijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
idd, blu-ray films kopen doe ik niet aan, veels te duurHuren daarentegen ben ik wel in geïnteresserd.
Ik heb wel al Planet Earht op blu-ray besteld bij Amazon
300 gekocht op Amazon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
idd, blu-ray films kopen doe ik niet aan, veels te duurHuren daarentegen ben ik wel in geïnteresserd.
Ik heb wel al Planet Earht op blu-ray besteld bij Amazon
Het is geen film, maar een documentaire...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:25 schreef mrdjey het volgende:
damn 60 euri voor een film
3 euro verzending? Dang. Gaat het alleen via credit card of zijn er andere methodes?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
300 gekocht op Amazon.
DVD bij Free Record: 22 euro
BluRay bij Free Record: 34.99 euro
BluRay bij Amazon: 25 euro (incl verzenden)
Vond ik de moeite wel waard.
ik betaal via Credit Card, volgens mij de enige methode op Amazon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:37 schreef JDizzle het volgende:
[..]
3 euro verzending? Dang. Gaat het alleen via credit card of zijn er andere methodes?
Voorlopig ja, maar de PS3 komt op stoom in 2008 met LittleBigPlanet, MGS 4, GTA IV & en Killzone 2. De laatst genoemde game zal dan geen ware evolutie in het FPS gaan worden, maar verkopen zal ie zeker gaan doen. En ja zorgen maken om de games op de PS3 is wel het laatste wat ik zou doen. De PS2 kende al de beste libary aan hoogstaande games en ik verwacht gewoon dat die lijn doorgetrokken zal worden op de PS3.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De exclusives die de ps3 heeft zijn op 1 hand te tellen, en voorlopig blijft het ook zo.
Einde van de maand komt Ratchet uit, die zou voor een boost in sales kunnen zorgen.
Maar de Kerst is van de Xbox 360/wii, dat is een ding wat zeker is.
uit de jongste einde-jaars cijfers bleek dat Sony voornamelijk dankzij de verkoop van LCD-TVs winst maakte. Je argument dat de PS-divisie de enige is die niet rukt slaat dus als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De prijs is gewoon het probleem. Sony's andere divisies lopen gewoon ruk, op de Playstation-divisie na. Daarom hebben ze blue-ray in de PS3 gestopt, om de entertainmentdivisie op te krikken. Probleem is alleen is dat dat opkrikken niet lukt en door de prijs de Playstationdivisie nu ook in gevaar komt.
Er is nu geen reden om een PS3 te kopen. De XBOX360 is goedkoper en heeft meer games. De Wii is helemaal goedkoop en voor veel mensen een leuke gimmick.
Oftewel: de prijsverlaging die is ingezet is OK (al vind ik het meer een truc), nu nog wachten op de exclusives
Nouja, ik bedoel niet geheel alle divisies, maar de Playstationdivisie doet het gewoon erg goed vergeleken met de meeste andere. Maar om andere divisies te steunen komt de PS nu ook in gevaar. We zullen zien hoe het uitpakt, maar de prijsverlaging is in ieder geval een goed begin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
uit de jongste einde-jaars cijfers bleek dat Sony voornamelijk dankzij de verkoop van LCD-TVs winst maakte. Je argument dat de PS-divisie de enige is die niet rukt slaat dus als een tang op een varken.
quote:Eerder vandaag kon je al lezen dat Uncharted: Drake's Fortune op 7 december zal verschijnen, er zijn echter meer games die we in het najaar mogen verwachten.
Sony geeft ons onderstaande releaselijst, alle data zijn hierbij uiteraard onder voorbehoud:
PlayStation 3:
12 oktober: Folklore
26 oktober: The Eye of Judgement
9 november: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
9 november: Lair
7 december: Uncharted: Drake's Fortune
TBA: Gran Turismo 5 Prologue
TBA: SingStar PS3
Zal Insomniac niet blij mee zijnquote:9 november: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
9 november: Lair
Of wel natuurlijk. Komt R&C nog beter uit de verfquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zal Insomniac niet blij mee zijn
Gaat niet gebeuren ben ik bang...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop echt dat Prologue gratis en PSN-materiaal wordt
Neuh, zou hem nu halen, volgende prijsverlaging komt pas met een Killzone2/MGS4 denk ik. Volgend jaar maart.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Morgen een PS3 halen (starterspack voor 500 euro)
Wel goeie deal dacht ik zo, of kan ik beter wachten?
Die oude singstars van de ps2 doen het dan niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:18 schreef Tumble het volgende:
stervende hoerende K**** kachel singstar alweer uitgesteld
daar gaat mijn idee voor mijn verjaardag vantevoren flink bier en baco drinken en dan lekker met je lamme hoofd singstar gaan spelen met wat goede maten.
way to go sony!!
Het verschilt per winkel, merkte ik. Bij sommige winkels is het RFOM en Motorstorm, bij anderen mag je kiezen uit 5 en bij weer anderen mag je overal uit kiezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:36 schreef KoosyNL het volgende:
Volgende week toch ook maar het Starterspack van 500 euri halen. Weet iemand of je hier verplicht Motorstorm en Resistence bij moett halen? Er was toch keuze uit 5 games ofzo?
Hebben meerdere winkels deze aanbieding?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het verschilt per winkel, merkte ik. Bij sommige winkels is het RFOM en Motorstorm, bij anderen mag je kiezen uit 5 en bij weer anderen mag je overal uit kiezen.
In de Next Level in Hilversum heb ik de PS3 gekocht en ik mocht uit alle games kiezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef KoosyNL het volgende:
hmm... dat is goed om te weten! dan ga ik dus even rondkijken bij verschillende winkels. Weet iemand misschien een winkel waarbij je uit alle games mag kiezen? Dan word het namelijk Ninja Gaiden Sigma en nog eentje...
Vet!, welke 2 heb je gekozen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
In de Next Level in Hilversum heb ik de PS3 gekocht en ik mocht uit alle games kiezen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:18 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Hebben meerdere winkels deze aanbieding?
Ik dacht alleen Bart smit
jewel jewel maar zonde die te kopen als er een nieuwe versie aankomtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:23 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Die oude singstars van de ps2 doen het dan niet?
ik probeer het even, moment.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:45 schreef Tumble het volgende:
gelijk even op inhaken iemand enig idee of je de singstar ps2 microfoons ook gewoon op je ps3 kunt aansluiten?
geen idee waar eigenlijk de usb ports?
Thnx!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:35 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb MGS3 net even getest en zo te zien werkt die ook prima.
super ik denk dat ik zo even naar den haag ga gameshop heeft een 3 halen 2 betalen actie op alle ps2 games.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:49 schreef SocialDisorder het volgende:
BTW, singstar Mics gaan gewoon op de USB-portvergat ik nog te zeggen
Tsja ze verdienen echt super veel aan die kabels.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:24 schreef RedemptioN het volgende:
tja mijn pa vond het nodig om mij een kabel te geven van Monster
en hij maar de verkopers geloven...maar ja...nu heb ik wel een mooie kabel, iig stevig genoeg zodat die nooit kapot gaat met mee sjouwen ^^
van waar importeer je ze dan??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:27 schreef Wessiej het volgende:
Ik hem maar besloten om te importeren, alle spellen 42 euro terwijl R&C hier 75 is.
Heb ook ff gekeken om daar te bestellen.. maar bij verzendkosten wordt er 19,99 dollar gerekend.. waardoor ik op 56 euro uitkom.. ipv 42 euro, ok het is nog altijd goedkoper dan zo spel in nederland te kopen.. maar hoe heb jij dat verder geregeld en hoelang duurd het voordat je zo spel binnen heb?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:27 schreef Wessiej het volgende:
Ik hem maar besloten om te importeren, alle spellen 42 euro terwijl R&C hier 75 is.
Nope je krijgt er een goedkope kabel (plugjes en losse scartblok) bij. Oftewel wil je het uiterste uit je beeldkwaliteit halen dien je een RGB scartkabel te halen. De kabel die je erbij krijgt levert wazig/doffig beeld op, duidelijk een stuk minder dan een RGB kabel dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:04 schreef KoosyNL het volgende:
Ik heb geen HDTV dus zit er een scart kabel ofzo bij die ik meteen aan mn TV kan aansluiten?
voor een sdtv zit al het benodigde erbij ja, om op een hdtv aan te sluiten moet je nog een kabel kopen maar dat geld dus niet voor jou.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:04 schreef KoosyNL het volgende:
dus, volgende week wil ik een PS3 gaan halen. Moet ik me nog ergens op voorbereiden? Zit alles bij de PS3 inbegrepen? Ik heb geen HDTV dus zit er een scart kabel ofzo bij die ik meteen aan mn TV kan aansluiten?
thnx, die heb ik geloof ik nog wel ergens liggen dus dan ben ik er helemaal klaar voorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope je krijgt er een goedkope kabel (plugjes en losse scartblok) bij. Oftewel wil je het uiterste uit je beeldkwaliteit halen dien je een RGB scartkabel te halen. De kabel die je erbij krijgt levert wazig/doffig beeld op, duidelijk een stuk minder dan een RGB kabel dus.
Dat ze die tegenwoordig niet bij iedere console (Wii, 360 en PS3) meeleveren. Vuile krenten![]()
Correct me if i'm wrong, maar was de RGB kabel van je PS2 niet op je PS3 aan te sluiten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:12 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
thnx, die heb ik geloof ik nog wel ergens liggen dus dan ben ik er helemaal klaar voor
Nu nog evne bedenken welke games ik er bij ga nemen... hmmm...
Gevolgd door een update:quote:Verse geruchten rond nieuwe game van Team ICO
De game die schitterde door afwezigheid op de laatste Tokyo Game Show is natuurlijk het laatste project van Team ICO. Dit team is al verantwoordelijk voor magische games als Shadow of the Colossus en ICO op de PS2 en het het blijft een verassing wat deze studio met de laatste hardware van Sony uit kan voeren. In de laatste Game Informer zijn enkele geruchten losgelaten rondom de nieuwe game van Team ICO, die hoogstwaarschijnlijk 'The Last Canyon' zal gaan heten.
De game zal plaats gaan vinden in een enorme woestijn, vol met grote ravijnen. Als speler heb je de volledige vrijheid om in en uit deze ravijnen te klimmen. Je zult beschikken over een forse hangglider waarmee je het gebied vanuit hogere sferen zult kunnen verkennen. Dit vliegapparaat zal echter geen modern stuk techniek zijn, maar gewoon een product van hout en stof. Op elk gewenst moment kan je van je glider af stappen en lekker door de omgeving gaan banjeren. Het is duidelijk dat je op zoek moet gaan naar "iets", maar wat dat precies is, is nog niet bekend.
Let wel: helaas zijn dit nog maar geruchten, er is nog niets bekend gemaakt over The Last Canyon. Het blijft dus even wachten op een bevestiging en het eerste beeldmateriaal, voor we de (ongetwijfeld) unieke sfeer van deze veelbelovende game in ons op kunnen nemen.
quote:Bovenstaande informatie zou zijn verteld door Fumito Ueda van Team Ico en in het volgende nummer van de GameInformer gepubliceert worden. Een medewerker van GameInfomer heeft op de Neogaf forums echter laten weten dat in de volgende editie niks zal te vinden over Team Ico's PS3 project. Ze hebben wel iets nieuws, maar dat gaat over een andere bekende ontwikkelaar. Het lijkt er dus op dat de informatie nep is.
de kabel die erbij zit is ook gewoon goed hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:12 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
thnx, die heb ik geloof ik nog wel ergens liggen dus dan ben ik er helemaal klaar voor
Nu nog evne bedenken welke games ik er bij ga nemen... hmmm...
Het verschil tussen een component kabel en een RGB op een SD tv is toch echt huge.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
de kabel die erbij zit is ook gewoon goed hoor.
ja, maar die heb ik dus nooit gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Correct me if i'm wrong, maar was de RGB kabel van je PS2 niet op je PS3 aan te sluiten?
echtwaar? dan moet ik daar ook maar eens over nadenken, waar haal je zoiets?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het verschil tussen een component kabel en een RGB op een SD tv is toch echt huge.
Met de composite kabel is het beeld (erg) wazig in tegenstelling tot een RGB kabel, welke heldere en met name scherper beeld geeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef ryangozer het volgende:
[..]
echtwaar? dan moet ik daar ook maar eens over nadenken, waar haal je zoiets?
savegames, installs, demo's, downloadable full games, films, trailers, muziek, foto's. Dan heb ik ze allemaal wel geloof ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:24 schreef denthemen het volgende:
Misschien even een domme vraag, maar op de nieuwe versie(die van 399 euro) zit 40 gb ruimte ipv 60, maar waar gebruik je al die gb voor?
moet lukken. En als het te weinig blijkt, kun je voor elke willekeurige laptop-HDD er in zetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:33 schreef denthemen het volgende:
Maar ik ben geen hardcore gamer, moet het meer hebben van online games als PES2008 en Call Of Duty etc, dan kan 40 GB toch wel? Muziek en alles zet ik er niet op
Ja makkelijk, die 20GB zal je echt niet merken, en mocht je het op een gegeven moment echt nodig hebben kan je altijd nog een keer een externe HD kopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:33 schreef denthemen het volgende:
Maar ik ben geen hardcore gamer, moet het meer hebben van online games als PES2008 en Call Of Duty etc, dan kan 40 GB toch wel? Muziek en alles zet ik er niet op
Ik moet wachten tot vrijdagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:48 schreef KoosyNL het volgende:
Over Skate gesproken: Iets waar ik vandaag op werd gewezen door een collega:
http://www.dumpert.nl/med(...)it_maar_eens_na.html
kunstzinnig vallen met SKATE...
Ik had ook maar een USB-kabel, op zich geen probleem hoor, als je er eentje eenmaal opgeladen hebt gooi je de kabel in de andere.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef DaggerNL het volgende:
Ik heb vandaag een ps3 starterspack gekocht. Alleen hadden ze de game RFOM en een extra controller los erbij gedaan. Bij die extra controller is geen usb kabel included. Hadden jullie ook gewoon 1 kabel of twee bij het aanschaffen van deze pack?
Mijn 60 GB zit alweer vol...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:24 schreef denthemen het volgende:
Misschien even een domme vraag, maar op de nieuwe versie(die van 399 euro) zit 40 gb ruimte ipv 60, maar waar gebruik je al die gb voor?
Alleen als ik mijn sixaxis ervoor kan inruilen, heb geen zin om weer 30-40 euro op te hoesten voor een controller.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die DualShock kan je later toch halen. Doe ik ook.
ff vraagje, ik heb al m'n AV-apparatuur aangesloten op een 5.1 receiver die ook de video doorloopt naar m'n TV toe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:12 schreef Nudie het volgende:
Verschil tussen composite en volwaardig RGP scart is het verschil van dag en nacht. In plaats van dat al het beeld via 1 gele tulp gaat wordt het progressive weergegeven in een veel hogere (maximale SD) kwaliteit.
Als je dus een SDTV heb en je gebruikt die composite tulpjes, ga heel gauw naar de winkel.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:24 schreef denthemen het volgende:
Ik wil dus geen overbodige sixaxis met een grote dode zone in mijn huis laten stoffen. Controllers moeten bruikbaar zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die DualShock kan je later toch halen. Doe ik ook.
cool, dus je kan series etc oploaden naar de PS3??? dat is geweldig! ga ik zeker doen. Is dat moeilijk? of kan het gewoon via het netweerk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Snackbar79 het volgende:
[..]
Linux puur om series te kijken, mijn 60 gig zit dus allang vol
xbox360 mediacenter zoog teveel en aangezien ik een serie fanaat ben, is de ps3 een superieur alternatief
www.tversity.comquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
cool, dus je kan series etc oploaden naar de PS3??? dat is geweldig! ga ik zeker doen. Is dat moeilijk? of kan het gewoon via het netweerk?
ligt ook aan de instellingen van TVersity. Die stonden eerst op 320x200 bij mij. Naar DVD-kwaliteit gezet, en dat gaat prima-deluxe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:28 schreef Snackbar79 het volgende:
streamen via tvversity is kwalitatief een stuk minder dan het bestand ff kopieren naar je ps3 en afspelen maar, tenminste dat geldt voor streamen via mn xbox 360
voor de beste tvversity instellingen heb je ook een heel vette pc nodigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ligt ook aan de instellingen van TVersity. Die stonden eerst op 320x200 bij mij. Naar DVD-kwaliteit gezet, en dat gaat prima-deluxe.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:37 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag de Ratchet demo. Kan niet wachten. Support ie ook 1080p btw?
quote:Set to run at 60 fps, the title will support both 720p and 1080i. For all you Resistance fans, they promise that all of their upcoming PS3 titles will support 60 fps (and that means Resistance 2 as well).
Naughty Dogg = kwaliteit gegarandeerd.quote:
Je kunt gewoon een USB hubje aansluiten... en dan werkt het toch gewoon ook lijkt me?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:42 schreef Jovatov het volgende:
Voor de mensen die er over zitten te denken om de 40GB PS3 te halen is dit misschien wel belangrijk.
Voor de GH3 wireless gitaar heb je namelijk een dongle nodig. En aan het plaatje te zien dus per gitaar één. Dit betekent dus dat als je met twee gitaren wil spelen je ook twee dongle's nodig heb. Nu kan je GH3 toch maar met twee gitaren co-op spelen dus verder geen probleem.
Maar, Rock Band zal ook van de dongle's gebruik maken om wireless play mogelijk te maken. Dit betekent dus dat je op de 40GB PS3 niet meer dan twee apparaten kan aansluiten en dus niet een volledig bandje in je huiskamer neer kan planten.
Dus als je nu voor een PS3 gaat kan je misschien beter voor de 60GB met gewoon 4 USB-poorten gaan.
Ohja, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:29 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een USB hubje aansluiten... en dan werkt het toch gewoon ook lijkt me?
De Rock Band dongle ondersteunt 2 gitaren had ik begrepen. Maar dan zit je nog met 3 USB-apparaten en 2 poorten... Hubje, 2 euro, klaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:42 schreef Jovatov het volgende:
Voor de mensen die er over zitten te denken om de 40GB PS3 te halen is dit misschien wel belangrijk.
Voor de GH3 wireless gitaar heb je namelijk een dongle nodig. En aan het plaatje te zien dus per gitaar één. Dit betekent dus dat als je met twee gitaren wil spelen je ook twee dongle's nodig heb. Nu kan je GH3 toch maar met twee gitaren co-op spelen dus verder geen probleem.
Maar, Rock Band zal ook van de dongle's gebruik maken om wireless play mogelijk te maken. Dit betekent dus dat je op de 40GB PS3 niet meer dan twee apparaten kan aansluiten en dus niet een volledig bandje in je huiskamer neer kan planten.
Dus als je nu voor een PS3 gaat kan je misschien beter voor de 60GB met gewoon 4 USB-poorten gaan.
Nah, DE multiplayers die jaren gespeeld gaat worden zijn TF2 en UT... en daarna pas COD4 IMO.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:15 schreef JDizzle het volgende:
Dus de nieuwe Call of Duty heeft een 10 gekregen in de OXM. PS3 zal denk ik dezelfde cijfers krijgen aangezien ze identiek zijn. Kan echt niet wachten. Dit is DE multiplayer game die jarenlang gespeeld gaat worden.
PC is natuurlijk sowieso de betere versie, die heeft 60 fps, en de meerderheid speelt liever met muis/keyboard.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:06 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nah, DE multiplayers die jaren gespeeld gaat worden zijn TF2 en UT... en daarna pas COD4 IMO.
Toch vind ik het heel vervelend dat er alleen maar met 100en gestrooid worden in de media....
en verder.. Denk ik dat de PS3 versie misschien wel lager gaat scoren dan de andere versies. Niet omdat hij slechter is, maar gewoon omdat dat nou eenmaal zo hoort bij de reviewers (voorbeeldje: http://www.gamerankings.com/itemrankings/itemsearch.asp in dit geval de Orange box PC versie vs 360 versie)
Een mooi gebaar...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik geef jullie allemaal een gratis exemplaar van PES2008 als die vandaag in de PSN store te downloaden is..
daarom is het zo vreemd dat de 360 gewoon hoger scoort. Als je de gameplay van de 360 versie vergelijkt met de PC versie, dan kan je gewoon zien dat het is gemaakt voor een PC... De langzamere controls en mindere accuratie is hoort gewoon niet bij deze game... Maar goed, Ik weet dat het nog vroeg is, en er nog niet veel reviews voor the Orange box zijn, maar ik blijff het vreemd vinden dat de 360 hoger scoort.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:34 schreef JDizzle het volgende:
Een 10 betekent niet dat een game perfect is, maar dat de lat ietwat hoger is gezet.
[..]
PC is natuurlijk sowieso de betere versie, die heeft 60 fps, en de meerderheid speelt liever met muis/keyboard.
Warhawk is ook een musthave op je ps3 vind ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:50 schreef BossFight het volgende:
Uh hoi.
TVP.
Want ik heb er tegenwoordig ook 1.
En ja dan is het wel handig om hier af en toe rond te kijken.
Heb de starters pack gekocht. 60 Gig en 2 controllers met Motorstorm en Resistance: Fall Of Man.
Daarnaast Rainbow Six: Las Vegas nog aangeschaft.
Ik vind hem fijn.
Ja ik wil ook Warhawk kopen. Straks ff langs de winkels een kopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:10 schreef janrad het volgende:
[..]
Warhawk is ook een musthave op je ps3 vind ik.
Een game als half life kan makkelijk op de console, de aktie is nooit echt snel in die game.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:56 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
daarom is het zo vreemd dat de 360 gewoon hoger scoort. Als je de gameplay van de 360 versie vergelijkt met de PC versie, dan kan je gewoon zien dat het is gemaakt voor een PC... De langzamere controls en mindere accuratie is hoort gewoon niet bij deze game... Maar goed, Ik weet dat het nog vroeg is, en er nog niet veel reviews voor the Orange box zijn, maar ik blijff het vreemd vinden dat de 360 hoger scoort.
enne, we houden je eraan! ik wil wel een gratis PES![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:50 schreef BossFight het volgende:
Uh hoi.
TVP.
Want ik heb er tegenwoordig ook 1.
En ja dan is het wel handig om hier af en toe rond te kijken.
Heb de starters pack gekocht. 60 Gig en 2 controllers met Motorstorm en Resistance: Fall Of Man.
Daarnaast Rainbow Six: Las Vegas nog aangeschaft.
Ik vind hem fijn.
Oh, kdacht dat PC hoger scoorde. Nou ja, misschien dat het wordt uitgelegd in de reviews.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:56 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
daarom is het zo vreemd dat de 360 gewoon hoger scoort. Als je de gameplay van de 360 versie vergelijkt met de PC versie, dan kan je gewoon zien dat het is gemaakt voor een PC... De langzamere controls en mindere accuratie is hoort gewoon niet bij deze game... Maar goed, Ik weet dat het nog vroeg is, en er nog niet veel reviews voor the Orange box zijn, maar ik blijff het vreemd vinden dat de 360 hoger scoort.
enne, we houden je eraan! ik wil wel een gratis PES![]()
Daar heb je helemaal gelijk is: voor die 60 euro krijg je verdomt veel! Maar het blijft toch een game van 2-3 jaar oud, met iets beter graphics! Wel een hele goeie game, maar het is gewoon hetzelfde. Daarbij is het cijfer dat het nu gemiddeld heeft ook wel terecht... maar mensen moeten gewoon voorzichtiger zijn met het uitdelen van 100% imo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Een game als half life kan makkelijk op de console, de aktie is nooit echt snel in die game.
Afentoe moet je wat sneller zijn met van die headcrabs enzo, maar dat is het dan ook wel.
En dat de PC versie lager scoort is logisch, we krijgen een orange pack die leuk gevult is...met games die ik 2 jaar geleden en vorig jaar al gekocht heb.
En bovendien krijgen de console versie een grafische update die de PC versie niet krijgt.
HDR en wat andere nieuwe effecten uit Episode 2 zit wel in de Xbox 360 versie en wss ook de PS3 versie, maar de PC variant krijgt er geen update voor.
Ik had liever The Black box gezien, maar dat zit er niet in.
Dat is dus Episode 2, Team fortress 2 en Portal voor minder geld... maar die is geschapt.
Als je half life 2 + episode 1 niet gespeeld hebt dan is het waarschijnlijk wel een 100 waard, vooral als je kijkt naar de content die erin zit.. het is enorm veel!
Bij mij werkt t wel maar gooit hij steeds de contoller eruit..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:54 schreef DaggerNL het volgende:
Zijn er mensen die een NAT type 3 netwerk hebben gebruik kunnen maken van de bluetooth headset?
Holy Shit! 20 euro voor zo'n oude kabel? en dan nieteens films kunnen afspelen, dat moet goedkoper kunnen toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met de composite kabel is het beeld (erg) wazig in tegenstelling tot een RGB kabel, welke heldere en met name scherper beeld geeft.
Je kunt 'm hier o.a. kopen.
Yes... wat zit er allemaal in?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:17 schreef Kremers het volgende:
Tussen 19:00 en 20:00 vindt de update plaats he?
Ja, dat zou lachen zijn!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:49 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
R&C en ik hoop op PES2008 (he, MisterJ.Lo)
Dat is dus wanneer ik mijn PS3 ga halen waarschijnelijk. Ik moet rumble hebben.quote:Donderdag 11 oktober 2007 - Metal Gear Solid 4, de PlayStation 3 en de Dual Shock 3 controller zullen nog vóór pasen 2008 als één bundel verschijnen. Dit heeft James Armstrong, vice-president van Sony Computer Entertainment Europa, bekend gemaakt tegenover de Spaanse website Meristation..
Volgens James Armstrong hebben dit soort bundels met topgames altijd een positieve invloed op de verkoopcijfers en daarom wil Sony erg graag deze bundel uitbrengen. Helaas zijn details als een specifieke releasedatum, prijs en welk model PlayStation 3 in de bundel zit, nog niet bekend gemaakt.
ok let op:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:49 schreef nlboy het volgende:
Ik zit zo te twijvelen tussen de 40GB en 60GB. De 60GB versie is binnenkort niet meer verkrijgbaar en ik vind het erg jammer dat de BC niet meer mogelijk is (heb redelijk wat PS2 spellen en mijn PS2 is bijna dood), maar ik ben bang dat Sony gewoon over een half jaar alsnog bij een update het beschikbaar maakt.
Die 40GB is zeer weinig waar voor je geld. Reken na:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:49 schreef nlboy het volgende:
Ik zit zo te twijvelen tussen de 40GB en 60GB. De 60GB versie is binnenkort niet meer verkrijgbaar en ik vind het erg jammer dat de BC niet meer mogelijk is (heb redelijk wat PS2 spellen en mijn PS2 is bijna dood), maar ik ben bang dat Sony gewoon over een half jaar alsnog bij een update het beschikbaar maakt.
Soon, very soonquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wanneer kunnen we jouw nou eens begroeten op PSN Cyb?
Jij ouwe hype rukker![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:38 schreef satecl het volgende:
Ik heb een amerikaans account gemaakt, maar nou wil ik me weer aanmelden bij me europese account en dan staat er zoiets van: Je mag niet op een ander account.
Kan iemand me helpen..?
Kut dat heb ik niet gedaan, Ik wil wel met die user naam weer op mijn EU account komen, kan dat dan nog of moet ik nu helemaal onder een andere naam op me EU account..?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:47 schreef JDizzle het volgende:
[..]Dat heb ik nooit gekregen. Je moet wel van users veranderen he, dus helemaal links in je XMB.
Ik snap ook niet waarom ze die black box niet meer uitbrengen (Episode 2, TF2 en Portal) voor een lagere prijs.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:47 schreef Fallen het volgende:
De hele reden dat ik de Orange Box laat liggen heeft te maken met het feit dat ze hebben aangegeven nu met Episode 3 bezig te zijn. Ik heb geen zin om dan later weer voor 'full-price' een game met alle voorgaande episodes te kopen.
Ik heb Half Life 2 op de PC, ik wacht dan nu nog wel een keer totdat er een box uitkomt met alle episodes en eventuele extra's. 3x een volledige game kopen vind ik wat te veel van het goede.
(en nee, ik wil geen Steam updates doen enzo, m'n PC is brak en kan het met moeite draaien. En als dit ooit vervangen moet worden, dan wordt het een Mac... screw PC gaming...)
je kan beter zeggen...NL/Benelux store, er is namelijk geen algemen store, wij krijgen alles in het nederlands, aangezien dat "gebruikersvriendelijker" is, terwijl de mensen die er gebruik van maken liever alles in het engels oid hebben...daarom krijgen wij telkens de rotzooi zo laatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef Kremers het volgende:
Hier wordt je toch zo langzamerhand schijtziek van... Weer zo'n k*nker k*t update voor de EU store met alleen maar rotzooi
En dus ook geen R&C demo![]()
hierdoor kan ik geen R&C spelen dit weekend in Hoog sauerland ;/quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik wacht gewoon geduldig af op de U.S update![]()
Ik gebruik me US account alleen voor de demo's van de store.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:19 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik heb een US account aangemaakt met de naam fed_up
Gewoon ff yelowpages.com zoeken naar een bedrijf, en dat adres opgeven
Gastquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Neverstop het volgende:
Sta elke keer op het punt een US account aan te maken, maar durf het niet. Gare Amerikanen sueen alles wat los en vast zit. Kan ik me zometeen gaan verantwoorden voor "Identity theft".
Welke games?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:20 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb ook een PS3 sinds gister, online tag = HansjeNL
paranoid much?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Neverstop het volgende:
Sta elke keer op het punt een US account aan te maken, maar durf het niet. Gare Amerikanen sueen alles wat los en vast zit. Kan ik me zometeen gaan verantwoorden voor "Identity theft".
Motorstorm en Resistance (zoals iedereen)quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:01 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ok let op:
er zijn winkels die voor 499 de 60gb versie met 2 games naar keuze verkopen + een extra controller (weet niet welke, neem aan dat dat nog steeds zo is). Dan heb je je backwards compatibility, 2 games, extra controller voor 499. (dus maar 320 euri voor de ps3!) tegenover 399 van de 40gb, zonder spellen en backwards compatibility.
duidelijk de 60gb dus =], suc6 met kiezen
===================================
Heavenly sword binnen via Wessiej, geweldig spel, echt hemels...denk dat ik hem wel meer dan 2x ga uitspelen
Ow ja je hebt die pack nog idd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Die 40GB is zeer weinig waar voor je geld. Reken na:
60GB: 500 euro incl. 2 games + 1 extra controller + backwards compatibility
40 GB: 400 euro + 2 games (is al 520 euro) + 1 extra controller (staan we op 560). Oftewel: 560 euro en dan heb je nog geen eens BC en mis je 2 USB-poorten en een of ander fotokaartjesding. Waarom zou je dat doen in godsnaam?
Ik heb hem al uitgespeeld op de 360, nananananaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Skate owns.. damn morgen heb ik hem![]()
![]()
nanananana
zal zeer zeker lukken, echt geweldig spel =], wel grappige vervanging van bubbel envelopquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem al uitgespeeld op de 360, nanananana
Redemption nog veel plezier met HS!
Ik heb ook een ps3 sinds gisteren en vandaag kocht ik Warhawk. Het is echt een vet spel. Ik raad het iedereen aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Motorstorm en Resistance (zoals iedereen)
Mischien dat ik die andere game ook nog wel haal, Ninja gaiden Sigma.. en dan is het wachten tot Ratchet uit komt.
Mijn bubbelenveloppen waren opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zal zeer zeker lukken, echt geweldig spel =], wel grappige vervanging van bubbel envelop(spel ingepakt in keukenrol papier
)
Warhawk laat ik liggen, online gamen heb ik mijn 360 voor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ik heb ook een ps3 sinds gisteren en vandaag kocht ik Warhawk. Het is echt een vet spel. Ik raad het iedereen aan.![]()
1609 mb halleloeja, en aangezien me ps3 3 verdiepingen hoger staat dan me router (27% ontvangst) laat ik me ps3 maar aan vanacht.. (nee kabel is niet mogelijk)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:08 schreef SocialDisorder het volgende:
ratchet
clank
demo
store
nu
go get some
die naamquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:20 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb ook een PS3 sinds gister, online tag = HansjeNL
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:01 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Vandaag bij Intertoys een Starters Pack gehaald.. Ze hadden niet meer het 'standaard' pack en kreeg gewoon een 60GB + losse controller + 2 games..... DIE IK ZELF MOCHT UITZOEKENBen nu dus de trotse eigenaar van FIFA 08 en DiRT!
Ik had mijn orginele gamertag geregistreerd, alleen ik ben het wachtwoord kwijtquote:
Wellicht is dit wat voor jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
1609 mb halleloeja, en aangezien me ps3 3 verdiepingen hoger staat dan me router (27% ontvangst) laat ik me ps3 maar aan vanacht.. (nee kabel is niet mogelijk)
dat probleem ken ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik had mijn orginele gamertag geregistreerd, alleen ik ben het wachtwoord kwijt
Geen mogelijkheid om op te vragen aangezien je een geheime vraag moet beantwoorden die ik NOOIT eerlijk invul.
Dan deze maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |