savegames, installs, demo's, downloadable full games, films, trailers, muziek, foto's. Dan heb ik ze allemaal wel geloof ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:24 schreef denthemen het volgende:
Misschien even een domme vraag, maar op de nieuwe versie(die van 399 euro) zit 40 gb ruimte ipv 60, maar waar gebruik je al die gb voor?
moet lukken. En als het te weinig blijkt, kun je voor elke willekeurige laptop-HDD er in zetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:33 schreef denthemen het volgende:
Maar ik ben geen hardcore gamer, moet het meer hebben van online games als PES2008 en Call Of Duty etc, dan kan 40 GB toch wel? Muziek en alles zet ik er niet op
Ja makkelijk, die 20GB zal je echt niet merken, en mocht je het op een gegeven moment echt nodig hebben kan je altijd nog een keer een externe HD kopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:33 schreef denthemen het volgende:
Maar ik ben geen hardcore gamer, moet het meer hebben van online games als PES2008 en Call Of Duty etc, dan kan 40 GB toch wel? Muziek en alles zet ik er niet op
Ik moet wachten tot vrijdagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:48 schreef KoosyNL het volgende:
Over Skate gesproken: Iets waar ik vandaag op werd gewezen door een collega:
http://www.dumpert.nl/med(...)it_maar_eens_na.html
kunstzinnig vallen met SKATE...
Ik had ook maar een USB-kabel, op zich geen probleem hoor, als je er eentje eenmaal opgeladen hebt gooi je de kabel in de andere.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef DaggerNL het volgende:
Ik heb vandaag een ps3 starterspack gekocht. Alleen hadden ze de game RFOM en een extra controller los erbij gedaan. Bij die extra controller is geen usb kabel included. Hadden jullie ook gewoon 1 kabel of twee bij het aanschaffen van deze pack?
Mijn 60 GB zit alweer vol...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:24 schreef denthemen het volgende:
Misschien even een domme vraag, maar op de nieuwe versie(die van 399 euro) zit 40 gb ruimte ipv 60, maar waar gebruik je al die gb voor?
Alleen als ik mijn sixaxis ervoor kan inruilen, heb geen zin om weer 30-40 euro op te hoesten voor een controller.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die DualShock kan je later toch halen. Doe ik ook.
ff vraagje, ik heb al m'n AV-apparatuur aangesloten op een 5.1 receiver die ook de video doorloopt naar m'n TV toe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:12 schreef Nudie het volgende:
Verschil tussen composite en volwaardig RGP scart is het verschil van dag en nacht. In plaats van dat al het beeld via 1 gele tulp gaat wordt het progressive weergegeven in een veel hogere (maximale SD) kwaliteit.
Als je dus een SDTV heb en je gebruikt die composite tulpjes, ga heel gauw naar de winkel.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:24 schreef denthemen het volgende:
Ik wil dus geen overbodige sixaxis met een grote dode zone in mijn huis laten stoffen. Controllers moeten bruikbaar zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die DualShock kan je later toch halen. Doe ik ook.
cool, dus je kan series etc oploaden naar de PS3??? dat is geweldig! ga ik zeker doen. Is dat moeilijk? of kan het gewoon via het netweerk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Snackbar79 het volgende:
[..]
Linux puur om series te kijken, mijn 60 gig zit dus allang vol
xbox360 mediacenter zoog teveel en aangezien ik een serie fanaat ben, is de ps3 een superieur alternatief
www.tversity.comquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
cool, dus je kan series etc oploaden naar de PS3??? dat is geweldig! ga ik zeker doen. Is dat moeilijk? of kan het gewoon via het netweerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |