quote:Europese release van Uncharted op 7 december
Voor diegene die met smart zitten te wachten op Naughty Dog's Uncharted: Drake Fortune hebben we goed nieuws. Evan Wells, co-president van Naughty Dog, verwacht namelijk dat de game in Europa gereleased wordt op 7 december. De Amerikaanse release is in iedergeval op 20 november, en in alle gebieden zou de game dan binnen drie weken verkrijgbaar moeten zijn.
Uncharted zal gelocaliseerd worden voor maarliefst 13 talen. Voor de release van Uncharted zal er eerst nog een demo verschijnen op het PSN. Aangezien de Amerikaanse releasedatum 20 november plaatsvindt, mogen we nog voor die tijd een demo verwachten.
Dan hebben wij het wel over een LE hé.. R&C standaard versie is al ¤75,- waard. Best verontrustend dat de prijzen alsmaar omhoog gaan inplaats van naar benedenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:23 schreef Kremers het volgende:
¤90 voor een spelEn ik maar denken dat R&C met ¤75 duur is
Op bartsmit.com kun je het 60GB starterpack nu al voor ¤499 krijgen
Bij R&C krijg je er een USB stickbijquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dan hebben wij het wel over een LE hé.. R&C standaard versie is al ¤75,- waard. Best verontrustend dat de prijzen alsmaar omhoog gaan inplaats van naar beneden![]()
Iemand??quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef KoosyNL het volgende:
Aaaah... Ik wil zo graag een PS3, maar er moet zeker BC in zitten. Ik heb nooit een PS2 gehad en wil eigenlijk de PS3 ook nog gebruiken om wat goeie PS2 games te spelen.
Dit is mijn lijstje met games die hoog op mijn to-play lijstje staan. Heeft er iemand ervaring met de volgende games op de PS3? en weet je of ze goed werken?
-MGS3:snake eater (ik weet dat Subsistence veel probemen geeft... weet iemand of dit met Snake EAter ook zo is?
-Shadow of the Collosus
-God of War 1 & 2
- Okami
Das niet degene uit de LE.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Altair Action Figure uit de LE van Assassin's Creed:
-knip-
Alleen 90 euro is wel érg absurd![]()
Moet je effe hier kijken -> http://faq.eu.playstation.com/bc/ Hij ligt op dit moment plat geloof ik.quote:
Neuh, is gewoon een leukigheidje. De vraag blijft of dat de prijs beïnvloed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoef die usbstick niet. Of is het nodig voor de game?
Is dat alleen @ bartsmit.com of ook in de winkel zo?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:23 schreef Kremers het volgende:
¤90 voor een spelEn ik maar denken dat R&C met ¤75 duur is
Op bartsmit.com kun je het 60GB starterpack nu al voor ¤499 krijgen
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Is dat alleen @ bartsmit.com of ook in de winkel zo?
Hou wel rekening dat de content op de PSS op dit moment keihard achter loopt in tegenstelling tot de Marketplace. Als dit geen probleem voor je is heb ik niks gezegdquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Right, ik ga m'n xbox360 deze maand of volgende maand verkopen en een ps3 kopen.
Xbox360 moet ik jaarlijks 60 euro betalen voor Live.
wij hadden Simpsons afgelopen donderdag alquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hou wel rekening dat de content op de PSS op dit moment keihard achter loopt in tegenstelling tot de Marketplace. Als dit geen probleem voor je is heb ik niks gezegd![]()
Een unicumquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wij hadden Simpsons afgelopen donderdag al
just a sign of things to comequote:
Hmmm....quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
just a sign of things to come
Dit spel trekt me behoorlijk aan moet ik zeggen. Vooral het compileren van je eigen muziek klinkt enorm tof.quote:Everyday Shooter Blasts This Week's PSN Update
October 8, 2007 - PS3 owners eagerly await news of what comes in the latest PSN update every week. While trailers and videos have become the norm, most look forward to getting their hands on more games. Today, our sources within Sony informed us that the psychedelic title Everyday Shooter will be released this Thursday on the PlayStation Store. The downloadable game is reminiscent of Geometry Wars with guitar underscoring, chained combo attacks and funky visuals.
The title will be available for $10, and will feature unique musical selections for each stage. We'll have more on Everyday Shooter soon.
GoW2 zonder problemen uitgespeeld, Okami werkt ook en MGS3 volgens mij ook. De andere weet ik niet.quote:
gewoon een soort REZ maar dan andersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmmm....
[..]
Dit spel trekt me behoorlijk aan moet ik zeggen. Vooral het compileren van je eigen muziek klinkt enorm tof.
Geniaal bedacht en dat door één student. Ik zeg: Sony binnenhalen die gast![]()
Het heeft wat invloeden van Rez ja, maar de muziekstijl is behoorlijk anders te noemen. Meer indie rock achtigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
gewoon een soort REZ maar dan anders![]()
quote:Everyday Shooter is an album of games exploring the expressive power of abstract shooters. Dissolute sounds of destruction are replaced with guitar riffs harmonizing over an all-guitar soundtrack, while modulating shapes celebrate the flowing beauty of geometry.
Dual Shock komt hier pas volgend jaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe model en de bijbehorende prijs is een stap in de goede richting. Wel vaag dat ze er niet meteen dualshocks bijdoen.
Nu nog fatsoenlijke games.
Kijk anders ook even op http://www.ps3comp.comquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:37 schreef KoosyNL het volgende:
Hmmm... Ik heb net op http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm gekeken voor de BC van de PS3, maar MGS3:Snake eater staat er niet bij (alleen Subsitence) Weet iemand of die wel werkt??
Ja, stuur even een bedankbriefje naar de EU voor die belachelijke heffingen op consoles.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die prijs in Japan is ook gigantisch laag
Ik weet niet of het waar is, maar het zou me niet verbazen.quote:Free Record Shop Goes Blu-ray
Free Record Shop, the Netherlands's largest home entertainment retailer, has announced that they have officially endorsed Blu-ray as the successor to DVD. Since Blu-ray has launched in the Netherlands, it has outsold HD DVD on an average of 4-to-1, showing business owners that the buying public is demanding high definition content, and they want that content on Blu-ray.
Ebayquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik bedoel, er komen nog wat ebay en douane kosten bij, maar dan nog![]()
Oh versturen die geen consolesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
omdat bijna geen enkele winkel hem meer verstuurd naar Europa, zie play-asia enz![]()
Play-Asia verkoopt geen drol meer aan Europa wat ook maar door Sony wordt uitgegeven voor de PS3.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh versturen die geen consolesIk koop daar alleen games
Mijn reactie is bij deze nooi geplaatst.
Ik geloof het wel hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
Poffer, die witte PS3 is wel mooi zeg![]()
Ik lees trouwens net dit bericht op Tweakers:
[..]
Ik weet niet of het waar is, maar het zou me niet verbazen.
persoonlijk vind ik de PS3 de volmaakte gameconsole! Je kan er op internetten, gamen, dvd en blu ray kijken muziek beluisteren etc etc en dat allemaal draadloos! daarbij is het beeld schitterend! Ik kan me niet voorstellen dat Blu-ray flopt en de PS3 kan gewoon niet floppenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik geloof het wel hoor.
Ik denk ook dat het lot van blu ray en PS3 aan elkaar verbonden zijn..
Flopt de PS3, dan flopt het blu ray medium.
Flopt het Blue ray medium, dan flopt de PS3.
Voor de games hoef je iig geen PS3 te halen (mits je een 360 hebt).
De exclusives die de ps3 heeft zijn op 1 hand te tellen, en voorlopig blijft het ook zo.
Einde van de maand komt Ratchet uit, die zou voor een boost in sales kunnen zorgen.
Maar de Kerst is van de Xbox 360/wii, dat is een ding wat zeker is.
Ik ga morgen ook een PS3 halen, maar dat is meer voor de blu ray speler dan voor de console zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |