typisch pr praat...zo proberen ze dus te laten zien hoe goed de ps3 is en dat ze meer bieden...nadeel zal zijn dat ik een aantal ps2 spellen niet meer kan spelen, heb nog wel een ps2 staan maar die draait de helft inmiddels niet meer (1van de eerste ps2'squote:Op maandag 8 oktober 2007 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Europa wordt echt genaaid wat betreft BC. Eerst was het al softwarematig, nu wordt het in Europa maar helemaal geschrapt. In Noord-Amerika en Japan kunnen ze lekker hardwarematig PS2-games spelen. Echt een kutactie vind ik het.
Die BC-lijst zal nu nooit meer geupdate worden. Moet ik nog een PS2 kopen ook. Echt bizar dat Sony MS een veeg uit de pan gaf over hun softwarematige BC. Nu heeft de PS3 dat niet eens meer.
Maar ja het blijft gewoon merkwaardig dat ze dit nu uit het 40 gb model hebben gegooid. Ik bedoel zij waren diegene die vrolijk een sneer uithaalde naar MS doordat de PS3 grotendeels wél BC is. Vervolgens halen ze dit nu doodleuk uit de console.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:49 schreef DeToXiC het volgende:
Maar zeg eens eerlijk hoeveel PS2 spellen zou je nog gaan spelen op een PS3?
(ik speel alleen nog PES06, maar zodra PES21008 er is op de PS3 gaat die ook in de kast stofhappen.)
Ik wil de PS2-toppers nog aanschaffen en spelen. Alleen de meeste toppers werken niet goed. En nu softwarematige BC helemaal niet bestaat, zullen ze die nooit toevoegen ook. Jammer..quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:49 schreef DeToXiC het volgende:
Maar zeg eens eerlijk hoeveel PS2 spellen zou je nog gaan spelen op een PS3?
(ik speel alleen nog PES06, maar zodra PES21008 er is op de PS3 gaat die ook in de kast stofhappen.)
Juist!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Als PS2-games zo belangrijk voor je zijn, koop een PS2 via marktplaats voor 6 tientjes ofzo. 100% Compatible met PS2 games
Toen nog van Naughty Dogquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:33 schreef rakotto het volgende:
Gisteren nog Crash Bandicoot 1 op de PS2 gespeeld. Prachtig spel.
Geen upscaling + non-wireless controllers + nog een apparaat erbij (wel rumblequote:Op maandag 8 oktober 2007 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Als PS2-games zo belangrijk voor je zijn, koop een PS2 via marktplaats voor 6 tientjes ofzo. 100% Compatible met PS2 games
Gaat het daar niet om de PSone games die je kan downloaden van het PSN netwerk?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:52 schreef Neverstop het volgende:
tvp
Nu met het gezeik van die verschillende versies ben ik echt tevreden met het moment waarop ik m'n PS3 gekocht heb.
Een PS3 zonder BC mist toch echt wel een leuke feature. Las trouwens op wikipedia dat de PAL 40GB wel gewoon PSOne games afspeelt. FFVII werkt dus wel.
Helaas niet in 1080p.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Spyro en Crash. Gouden tijden zeg ik je! Hopelijk zullen Future en Uncharted datzelfde voor mij doen als destijds. Zou wel leuk zijn.quote:
Geen flauw idee, maar ik kan me voorstellen dat het daaruit voortvloeit. Op de wiki lijkt het er echter op dat je gewoon alles kunt spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:28 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Gaat het daar niet om de PSone games die je kan downloaden van het PSN netwerk?
Ik moet zeggen dat ik FFVII op m'n PS3 ook een stuk lelijker vind dan via SCART op m'n oude PS. Maar om nou elke keer dat oude ding aan te sluiten.. Bovendien zijn de draadloze controller en oneindige hoeveelheid memorycards wel erg handigquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:47 schreef SToRM81 het volgende:
Je moet je niet teveel voorstellen van PS2 games op de PS3 hoor. Soms vind ik het er zelfs lelijker uitzien dan op de PS2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |