Die oude singstars van de ps2 doen het dan niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:18 schreef Tumble het volgende:
stervende hoerende K**** kachel singstar alweer uitgesteld
daar gaat mijn idee voor mijn verjaardag vantevoren flink bier en baco drinken en dan lekker met je lamme hoofd singstar gaan spelen met wat goede maten.
way to go sony!!
Het verschilt per winkel, merkte ik. Bij sommige winkels is het RFOM en Motorstorm, bij anderen mag je kiezen uit 5 en bij weer anderen mag je overal uit kiezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:36 schreef KoosyNL het volgende:
Volgende week toch ook maar het Starterspack van 500 euri halen. Weet iemand of je hier verplicht Motorstorm en Resistence bij moett halen? Er was toch keuze uit 5 games ofzo?
Hebben meerdere winkels deze aanbieding?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het verschilt per winkel, merkte ik. Bij sommige winkels is het RFOM en Motorstorm, bij anderen mag je kiezen uit 5 en bij weer anderen mag je overal uit kiezen.
In de Next Level in Hilversum heb ik de PS3 gekocht en ik mocht uit alle games kiezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef KoosyNL het volgende:
hmm... dat is goed om te weten! dan ga ik dus even rondkijken bij verschillende winkels. Weet iemand misschien een winkel waarbij je uit alle games mag kiezen? Dan word het namelijk Ninja Gaiden Sigma en nog eentje...
Vet!, welke 2 heb je gekozen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
In de Next Level in Hilversum heb ik de PS3 gekocht en ik mocht uit alle games kiezen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:18 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Hebben meerdere winkels deze aanbieding?
Ik dacht alleen Bart smit
jewel jewel maar zonde die te kopen als er een nieuwe versie aankomtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:23 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Die oude singstars van de ps2 doen het dan niet?
ik probeer het even, moment.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:45 schreef Tumble het volgende:
gelijk even op inhaken iemand enig idee of je de singstar ps2 microfoons ook gewoon op je ps3 kunt aansluiten?
geen idee waar eigenlijk de usb ports?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |