Nice.quote:Free Record Shop Goes Blu-ray
Free Record Shop, the Netherlands's largest home entertainment retailer, has announced that they have officially endorsed Blu-ray as the successor to DVD. Since Blu-ray has launched in the Netherlands, it has outsold HD DVD on an average of 4-to-1, showing business owners that the buying public is demanding high definition content, and they want that content on Blu-ray.
idd, blu-ray films kopen doe ik niet aan, veels te duurquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Nice.Nu nog de effe de lokale videoland, en ik ben happy.
Hey, daar was ook wel benieuwd naar. Kennelijk een leuke showcase wanneer gasten je 1080p tv komen bekijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
idd, blu-ray films kopen doe ik niet aan, veels te duurHuren daarentegen ben ik wel in geīnteresserd.
Ik heb wel al Planet Earht op blu-ray besteld bij Amazon
300 gekocht op Amazon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
idd, blu-ray films kopen doe ik niet aan, veels te duurHuren daarentegen ben ik wel in geīnteresserd.
Ik heb wel al Planet Earht op blu-ray besteld bij Amazon
Het is geen film, maar een documentaire...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:25 schreef mrdjey het volgende:
damn 60 euri voor een film
3 euro verzending? Dang. Gaat het alleen via credit card of zijn er andere methodes?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
300 gekocht op Amazon.
DVD bij Free Record: 22 euro
BluRay bij Free Record: 34.99 euro
BluRay bij Amazon: 25 euro (incl verzenden)
Vond ik de moeite wel waard.
ik betaal via Credit Card, volgens mij de enige methode op Amazon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:37 schreef JDizzle het volgende:
[..]
3 euro verzending? Dang. Gaat het alleen via credit card of zijn er andere methodes?
Voorlopig ja, maar de PS3 komt op stoom in 2008 met LittleBigPlanet, MGS 4, GTA IV & en Killzone 2. De laatst genoemde game zal dan geen ware evolutie in het FPS gaan worden, maar verkopen zal ie zeker gaan doen. En ja zorgen maken om de games op de PS3 is wel het laatste wat ik zou doen. De PS2 kende al de beste libary aan hoogstaande games en ik verwacht gewoon dat die lijn doorgetrokken zal worden op de PS3.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De exclusives die de ps3 heeft zijn op 1 hand te tellen, en voorlopig blijft het ook zo.
Einde van de maand komt Ratchet uit, die zou voor een boost in sales kunnen zorgen.
Maar de Kerst is van de Xbox 360/wii, dat is een ding wat zeker is.
uit de jongste einde-jaars cijfers bleek dat Sony voornamelijk dankzij de verkoop van LCD-TVs winst maakte. Je argument dat de PS-divisie de enige is die niet rukt slaat dus als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De prijs is gewoon het probleem. Sony's andere divisies lopen gewoon ruk, op de Playstation-divisie na. Daarom hebben ze blue-ray in de PS3 gestopt, om de entertainmentdivisie op te krikken. Probleem is alleen is dat dat opkrikken niet lukt en door de prijs de Playstationdivisie nu ook in gevaar komt.
Er is nu geen reden om een PS3 te kopen. De XBOX360 is goedkoper en heeft meer games. De Wii is helemaal goedkoop en voor veel mensen een leuke gimmick.
Oftewel: de prijsverlaging die is ingezet is OK (al vind ik het meer een truc), nu nog wachten op de exclusives
Nouja, ik bedoel niet geheel alle divisies, maar de Playstationdivisie doet het gewoon erg goed vergeleken met de meeste andere. Maar om andere divisies te steunen komt de PS nu ook in gevaar. We zullen zien hoe het uitpakt, maar de prijsverlaging is in ieder geval een goed begin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
uit de jongste einde-jaars cijfers bleek dat Sony voornamelijk dankzij de verkoop van LCD-TVs winst maakte. Je argument dat de PS-divisie de enige is die niet rukt slaat dus als een tang op een varken.
quote:Eerder vandaag kon je al lezen dat Uncharted: Drake's Fortune op 7 december zal verschijnen, er zijn echter meer games die we in het najaar mogen verwachten.
Sony geeft ons onderstaande releaselijst, alle data zijn hierbij uiteraard onder voorbehoud:
PlayStation 3:
12 oktober: Folklore
26 oktober: The Eye of Judgement
9 november: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
9 november: Lair
7 december: Uncharted: Drake's Fortune
TBA: Gran Turismo 5 Prologue
TBA: SingStar PS3
Zal Insomniac niet blij mee zijnquote:9 november: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
9 november: Lair
Of wel natuurlijk. Komt R&C nog beter uit de verfquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zal Insomniac niet blij mee zijn
Gaat niet gebeuren ben ik bang...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop echt dat Prologue gratis en PSN-materiaal wordt
Neuh, zou hem nu halen, volgende prijsverlaging komt pas met een Killzone2/MGS4 denk ik. Volgend jaar maart.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Morgen een PS3 halen (starterspack voor 500 euro)
Wel goeie deal dacht ik zo, of kan ik beter wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |