abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53812640
Dat geloof ik niet, dat als blu-ray flopt, dat de PS3 dan ook flopt. Alleen moet Sony dan wel ingrijpen in de prijs. Gezien hij dan niet meer als multi-media console te verkopen is.

Afgezien daarvan, over een aantal jaren kost een blu-ray/HD-DVD speler geen drol meer. Iedereen zal dan een losse hebben.

Zelfde verhaal als met de PS2. In het begin gebruikte veel mensen hem louter als DVD speler, omdat hij niet zo heel veel duurder dan een DVD speler was, en ook nog een spellen kon draaien. Na een x jaar had iedereen met een PS2 er een losse DVD speler bij. Een soortgelijk iets zal ook wel gaan gebeuren met blu-ray en HD-DVD. Vergeet niet at beide platformen nog niet aan het grote publiek verkocht zijn, alleen aan early adopters, zoals PS3 kopers
pi_53812671
quote:
Free Record Shop Goes Blu-ray

Free Record Shop, the Netherlands's largest home entertainment retailer, has announced that they have officially endorsed Blu-ray as the successor to DVD. Since Blu-ray has launched in the Netherlands, it has outsold HD DVD on an average of 4-to-1, showing business owners that the buying public is demanding high definition content, and they want that content on Blu-ray.
Nice. Nu nog de effe de lokale videoland, en ik ben happy.
pi_53812736
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Nice. Nu nog de effe de lokale videoland, en ik ben happy.
idd, blu-ray films kopen doe ik niet aan, veels te duur Huren daarentegen ben ik wel in geīnteresserd.

Ik heb wel al Planet Earht op blu-ray besteld bij Amazon
pi_53813000
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Kremers het volgende:

[..]

idd, blu-ray films kopen doe ik niet aan, veels te duur Huren daarentegen ben ik wel in geīnteresserd.

Hey, daar was ook wel benieuwd naar. Kennelijk een leuke showcase wanneer gasten je 1080p tv komen bekijken. Hoeveel heb je betaald inclusief verzendingskosten etc.?
pi_53813747
¤60. Maar hij moet nog uitkomen (5 nov.) Dus de uiteindelijke prijs hangt af van het moment van versturen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 14:25:28 #106
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_53814013
damn 60 euri voor een film
wat?
pi_53814073
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Kremers het volgende:

[..]

300 gekocht op Amazon.

DVD bij Free Record: 22 euro
BluRay bij Free Record: 34.99 euro
BluRay bij Amazon: 25 euro (incl verzenden)

Vond ik de moeite wel waard.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_53814235
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:25 schreef mrdjey het volgende:
damn 60 euri voor een film
Het is geen film, maar een documentaire...

Een documentaire waar 5jaar aan gewerkt is, door 40 camera mensen die 200 locaties gefilmd hebben. En dat alles in full-hd (1080P).

BBC Documentaires
pi_53814255
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

300 gekocht op Amazon.

DVD bij Free Record: 22 euro
BluRay bij Free Record: 34.99 euro
BluRay bij Amazon: 25 euro (incl verzenden)

Vond ik de moeite wel waard.
3 euro verzending? Dang. Gaat het alleen via credit card of zijn er andere methodes?
pi_53814609
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:37 schreef JDizzle het volgende:

[..]

3 euro verzending? Dang. Gaat het alleen via credit card of zijn er andere methodes?
ik betaal via Credit Card, volgens mij de enige methode op Amazon.
pi_53815218
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:27 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

De exclusives die de ps3 heeft zijn op 1 hand te tellen, en voorlopig blijft het ook zo.
Einde van de maand komt Ratchet uit, die zou voor een boost in sales kunnen zorgen.
Maar de Kerst is van de Xbox 360/wii, dat is een ding wat zeker is.
Voorlopig ja, maar de PS3 komt op stoom in 2008 met LittleBigPlanet, MGS 4, GTA IV & en Killzone 2. De laatst genoemde game zal dan geen ware evolutie in het FPS gaan worden, maar verkopen zal ie zeker gaan doen. En ja zorgen maken om de games op de PS3 is wel het laatste wat ik zou doen. De PS2 kende al de beste libary aan hoogstaande games en ik verwacht gewoon dat die lijn doorgetrokken zal worden op de PS3.

Er zijn op dit moment twee dingen die de PS3 nekken. 1. de prijs. 2. de games. Aan het spelaanbod komt nu wat vaart in. De prijs is nu aantrekkelijker dan voorheen, maar het kan nog lager. Eenmaal dit moment daar is wordt het een stuk aantrekkelijker voor de devs om (exclusief) te ontwikkelen voor de PS3. En gezien de enorme support op de PS2 gaat dat ongetwijfeld gebeuren.

God of War III, New Projects Team Ico, Infamous, Tekken 6, Socom 4, Gran Turismo 5, Jak & Daxter, FF XIII, White Knight Story, KH III, Heavy Rain, Eight Days plus de hierboven genoede games. Misschien niet veel third-party exclusives, maar de studios van Sony staan garant voor kwaliteit.
pi_53815509
De prijs is gewoon het probleem. Sony's andere divisies lopen gewoon ruk, op de Playstation-divisie na. Daarom hebben ze blue-ray in de PS3 gestopt, om de entertainmentdivisie op te krikken. Probleem is alleen is dat dat opkrikken niet lukt en door de prijs de Playstationdivisie nu ook in gevaar komt.

Er is nu geen reden om een PS3 te kopen. De XBOX360 is goedkoper en heeft meer games. De Wii is helemaal goedkoop en voor veel mensen een leuke gimmick.

Oftewel: de prijsverlaging die is ingezet is OK (al vind ik het meer een truc), nu nog wachten op de exclusives
pi_53815628
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De prijs is gewoon het probleem. Sony's andere divisies lopen gewoon ruk, op de Playstation-divisie na. Daarom hebben ze blue-ray in de PS3 gestopt, om de entertainmentdivisie op te krikken. Probleem is alleen is dat dat opkrikken niet lukt en door de prijs de Playstationdivisie nu ook in gevaar komt.

Er is nu geen reden om een PS3 te kopen. De XBOX360 is goedkoper en heeft meer games. De Wii is helemaal goedkoop en voor veel mensen een leuke gimmick.

Oftewel: de prijsverlaging die is ingezet is OK (al vind ik het meer een truc), nu nog wachten op de exclusives
uit de jongste einde-jaars cijfers bleek dat Sony voornamelijk dankzij de verkoop van LCD-TVs winst maakte. Je argument dat de PS-divisie de enige is die niet rukt slaat dus als een tang op een varken.
pi_53816195
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

uit de jongste einde-jaars cijfers bleek dat Sony voornamelijk dankzij de verkoop van LCD-TVs winst maakte. Je argument dat de PS-divisie de enige is die niet rukt slaat dus als een tang op een varken.
Nouja, ik bedoel niet geheel alle divisies, maar de Playstationdivisie doet het gewoon erg goed vergeleken met de meeste andere. Maar om andere divisies te steunen komt de PS nu ook in gevaar. We zullen zien hoe het uitpakt, maar de prijsverlaging is in ieder geval een goed begin.
pi_53816339
quote:
Eerder vandaag kon je al lezen dat Uncharted: Drake's Fortune op 7 december zal verschijnen, er zijn echter meer games die we in het najaar mogen verwachten.

Sony geeft ons onderstaande releaselijst, alle data zijn hierbij uiteraard onder voorbehoud:

PlayStation 3:

12 oktober: Folklore
26 oktober: The Eye of Judgement

9 november: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
9 november: Lair

7 december: Uncharted: Drake's Fortune
TBA: Gran Turismo 5 Prologue
TBA: SingStar PS3
pi_53816585
quote:
9 november: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
9 november: Lair
Zal Insomniac niet blij mee zijn
pi_53816995
Ik hoop echt dat Prologue gratis en PSN-materiaal wordt
pi_53817013
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Zal Insomniac niet blij mee zijn
Of wel natuurlijk. Komt R&C nog beter uit de verf
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:53:20 #119
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_53818132
moet zeggen dat ik nog weinig blu-ray's gehaald heb verder...moeten die krengen eerst wat betaalbaarder worden, zit er ook wel aan te denken om planetearth te halen

folklore is dus gewoon een must-have...als je van de demo houdt =], ps3 begint vanaf morgen pas te lopen met de prijsverlaging etc...zoveel vrienden die er nu opeens wel aan zitten te denken om er 1 te halen, niet gezond =]
PSN: diTani
pi_53818157
M'n ps3 fuckt. Hij schokt om de zoveel tijd. Beetje stroboscoop achtig effect. Heb het vooral gezien bij de cutscenes van FFXII en dvd'tjes. Zou dit kunnen komen omdat ik PS2 spellen heb gespeeld zonder de update? (Heb geen internet thuis en heb 'm daarom nog niet kunnen pdaten...)
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:05:55 #121
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53818452
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 16:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik hoop echt dat Prologue gratis en PSN-materiaal wordt
Gaat niet gebeuren ben ik bang...

Folklore zal ik niet halen (niks voor mij), Skate daarentegen , kan niet wachten.
pi_53819124
tvp
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:48:18 #123
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_53819275
Morgen een PS3 halen (starterspack voor 500 euro)
Wel goeie deal dacht ik zo, of kan ik beter wachten?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:53:26 #124
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53819378
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 18:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Morgen een PS3 halen (starterspack voor 500 euro)
Wel goeie deal dacht ik zo, of kan ik beter wachten?
Neuh, zou hem nu halen, volgende prijsverlaging komt pas met een Killzone2/MGS4 denk ik. Volgend jaar maart.

En als je de kosten van de extra controller en twee spellen eraf haalt heb je je PS3/Blu-rayspeler voor een luttele ¤320,-
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:02:26 #125
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_53819550
http://www.gamevideos.com/video/id/15278

video van soldier of fortune (volgens gamevideos ook voor de ps3 =])
te bruut
PSN: diTani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')