Rab? Lijkt me niet verstandig. Sister Bliss was er denk ik om een hele goede reden niet bij vorige week in het Gelredome.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Heeft Paul soms nog een DJ nodig voor vannacht?
Aahh... dacht je dat echt?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
fipo
Die lucht!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, Veenstra en Ekdom. De hormonen vliegen door de studio
.
Prachtigquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, Veenstra en Ekdom. De hormonen vliegen door de studio
.
Die had Sirolf alquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
fipo
Wat is de fun dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de fun nog maar es
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat nog niet is, kan nog komen. Yolanthe ben ik ook al eens tegengekomen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:44 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ze komen allemaal vanuit de stad hiernaast!
Helaas nog nooit tegengekomen.
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik dacht 'laat ik D.Rose eens gaan vermaken'.
90s Request...quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Wie zouden ze volgende week als gast hebben... Wietske Kenemans, Ancilla Tilia of toch een andere babe.
Ik was toevallig nét koffie drinken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:50 schreef Marc63 het volgende:
*mute
90s request... een gast met 90s request... Catherine Keyl?quote:
Vanaf volgende week vrijdagavond.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef Qunix het volgende:
Vraagje... Komt de 90's week weer? Zo ja, wanneer?
Zeker wel! Maar met een 90s Request-gast!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
90s request... een gast met 90s request... Catherine Keyl?
Nee, ik begrijp je hint. Volgende week dus geen Ekstra Weekend? Of toch wel?
Ehm... wat dacht je van volgende week vrijdag tot de vrijdag daarop?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef Qunix het volgende:
Vraagje... Komt de 90's week weer? Zo ja, wanneer?
Okéquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanaf volgende week vrijdagavond.
Zeker een gast waar we nooit meer wat van gehoord hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zeker wel! Maar een 90s Request-gast!
Ik luister geen muziek op me werk en thuis ook niet dus vandaar... Ik zie ook niets op de 3FM websitequote:Op vrijdag 28 september 2007 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... wat dacht je van volgende week vrijdag tot de vrijdag daarop?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:55 schreef borisz het volgende:
Komende week hoop 90tiger jaren platen aanvragen
Party Animals zou wel lachen zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zeker wel! Maar met een 90s Request-gast!
Zal ik je baas alvast een fax sturen dat je de week daarna naar de Palestijnen bent?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oké
Dat is echt een week waar ik 24u non stop 3FM luister
Ik hoorde hem, en riep echt "WAT IS DIT?!"quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
YES!!!! SONNY J!!![]()
![]()
CAN'T STOP MOVING!
Kwam er trouwens nog antwoord op die vraag? Van je buren misschien, die zich afvroegen of je misschien een vogelspin had ontdekt omdat je zo hard riep?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem, en riep echt "WAT IS DIT?!"
Zó goed!
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Party Animals zou wel lachen zijn![]()
Of hoe zou het met DJ Paul zijn... heb nu al zin in de 90's week.![]()
quote:
Maar dan wel met die Ray Slijngaard erbij, dat wordt matten manquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
My thoughts exactly
Of die Anita van 2Unlimited
Uiteraardquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan wel met die Ray Slijngaard erbij, dat wordt matten man![]()
![]()
Over een halfjaar zullen we je feliciterenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Gerard's vader is bijna exact een half jaar jonger dan de mijne.
Nou ja... als je de zwoele stem van Maricha op maandagochtend hoort denk je ook dat er 1 te lang doorgefeest heeft in het weekend.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
Tamara voor de Ekstra Weekend nazorg
Als alternatief zouden jullie ook Maricha kunnen vragen.
Ben net nog even snel gaan halen bij de AHquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* Hans jaloers is.. *
ben vandaag bierloos
Bier te koop op je werk?! dan werk je vast in de horeca of niet?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:14 schreef DaMook het volgende:
Ben net nog even snel gaan halen bij de AH. Is wel fucking 4 euro duurder dan op het werk
.
Stem er maar op via http://www.3fmfan.nl/page/raaddemegahitquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
Ik wil volgende week Sonny J - Can't stop moving als Megahit.
Die clip ook, is ook geweldig!
Lees z'n sig eens...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bier te koop op je werk?! dan werk je vast in de horeca of niet?
JAAAA!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Party Animals zou wel lachen zijn![]()
Of hoe zou het met DJ Paul zijn... heb nu al zin in de 90's week.![]()
Dommelsch is dan ook niet zuipenquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Dat wordt slingerend naar huis lopen voor Michiel...
Charly en Theoquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
JAAAA!!!!!!!
Dune... Elstak niet iig... Misschien Critical Mass en interview met Technohead en PArty Animals en Charly Lownoise & MEntal Theo2 brothers on the 4th floor
Heb er zin in![]()
Iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben al 4x op de grond gevallen van het lachen door die stortvloed aan Ekdom-uitspraken. Ik kan er niet meer tegen!![]()
Matennaaier eerste klas. Ben blij dat die gast niet vaak meer is te horen want wat een nare vent is dat. Deed er erg veel aan om 3FM boetes aan te smeren en het commissariaat van de Media was een instantie die hij wel wist te vinden als hij weer eens wat had gehoord op 3FM wat niet door de beugel kon.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:25 schreef Timo20 het volgende:
"Het beste op de Noordpool"![]()
![]()
Erik De Zwart
![]()
![]()
Geeft niets hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
OEPS ! * -Hans- gaat zich schamen..
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dommelsch is dan ook niet zuipen
Behalve Dommelsch Ice
In de freaknacht volgende weekquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
krijgen we ook de rabradio happy hardcore middag, alleen hoop ik wel wat meer happy hardcore![]()
Kijk dat is dan het betere werkquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
, we hebben ook Hertog Jan en Jupiler (en meer).
Paul Rabberingquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Wie zit er na Ekdom eigenlijk in de Freaknacht?
Doe dat dan bij arbeidsvitamienenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
krijgen we ook de rabradio happy hardcore middag, alleen hoop ik wel wat meer happy hardcore![]()
Volgens mij komt dat niet bij ons vandaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kijk dat is dan het betere werk![]()
Ook Palm ?
Weet ik veel, ik weet alleen dat het lekker isquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat niet bij ons vandaan.
Heb er zin in!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
Domien is scherp..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
"Yellow Pearl is er, denk je dat er nog bier IS?!"![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoor trouwens af en toe een IE browse-klikje door de uitzending en cowbells heen...
Ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef Timo20 het volgende:
Ik vind dit liedje zowaar steeds leuker worden![]()
![]()
Nee man, een Charlie Lownoise & Mental Theo - Speedcity Megamixquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Nu is het natuurlijk wel zaak om eruit te knallen met een happy hardcore nummer oid.
Nakatomi - Children of the Sky bijvoorbeeld.
Ik lig beter op de weg dan een limousine, kun je de bochten aan? Zonee, trek aan de bel, of ik heb een voorstel: Hou je bek dicht en rijd..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef Timo20 het volgende:
Ik vind dit liedje zowaar steeds leuker worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee man, een Charlie Lownoise & Mental Theo - Speedcity Megamix![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
die heb ik nog niet gehoordquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik lig beter op de weg dan een limousine, kun je de bochten aan? Zonee, trek aan de bel, of ik heb een voorstel: Hou je bek dicht en rijd..![]()
idd. en die zijn nog leuker ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar 2 andere Lama's, in een studio in Hilversum.
Zometeen om 22:00 trouwens Tequila time op ned 3 !quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kijk ik ook nogquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeer toffe uitzending inderdaad, mede dankzij al die toffe cam beelden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/sep/28/thumb/up4wofvzb7lnz6qn5aswplixc.jpg]afbeelding][/url]
Dit was één van de beste EW's tot nu toe!Volgende week weer?
Ik ga d'r vandoor, tot een uur of 1!
Doei, Sirolf!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/sep/28/thumb/up4wofvzb7lnz6qn5aswplixc.jpg]afbeelding][/url]
Tot laterquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan moet je maar meer Coen en Sander luisteren![]()
Jup, ik zit er klaar voor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:58 schreef DaMook het volgende:
En toen ging iedereen weer.
Voor de mensen die nu dus iets anders gaan doen (iedereen dus) begint tequila zometeen op ned 3 .
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
F*ck wat een toffe plaat blijft dit toch.![]()
Ik ookquote:
Me2... altijd wel lachen om die oude muziek te horen.quote:
Jup, dat is wel jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:02 schreef DaMook het volgende:
Ik ook. Jammer altijd dat ranking the stars, de lama's onder ekstra weekend is
.
RTS vond ik eigenlijk wel lachen. Redelijk flauw natuurlijk, maar da's af en toe wel leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer altijd dat ranking the stars, de lama's onder ekstra weekend is
.
Dat flauwe houd ik wel vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
RTS vond ik eigenlijk wel lachen. Redelijk flauw natuurlijk, maar da's af en toe wel leuk.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2... altijd wel lachen om die oude muziek te horen.![]()
Ja, dat met die vrouwen had natuurlijk ook wel wat. Dit vond ik wat lomper en harderquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat flauwe houd ik wel van.
Ben er alleen nog niet uit of ik de vrouwen of de mannen leuker vind. De vrouwen zat Chantal Janzen bij
. Maar de mannen is toch andere humor wat ook heel leuk is .
De vrouwen hadden Chantalquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dat met die vrouwen had natuurlijk ook wel wat. Dit vond ik wat lomper en harder.
Die Winston ging behoorlijk af steeds trouwens.
Wie ?quote:
Wie zijn datquote:
JAquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:05 schreef Cool_Runner het volgende:
hoorde ik nou dat 3voor12 er uit gekicked word?
Nou, niet helemaal. Enkel op de vrijdagavond. De andere 3VOOR12-avonden blijven wel gewoon staan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:05 schreef Cool_Runner het volgende:
hoorde ik nou dat 3voor12 er uit gekicked word?
Doe ik morgenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:03 schreef Noisemaker het volgende:
Zoek er eens naar op Youtube, het is erg leuk dat kan ik je wel vertellen!
Wat komt er op vrijdag voor in de plaats ? Annemic en Barb of dat toch net nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal. Enkel op de vrijdagavond. De andere 3VOOR12-avonden blijven wel gewoon staan.
Da's dus nog onbekend. We zien het rond de tijd wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik morgen.
[..]
Wat komt er op vrijdag voor in de plaats ? Annemic en Barb of dat toch net niet?
Hopelijk wel iets wat past tussen ekstra weekend en de freaknachtquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dus nog onbekend. We zien het rond de tijd wel.
25000 pas?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:21 schreef DaMook het volgende:
Ik moet nu nog 93 posts en dan heb ik er 25000![]()
![]()
Ik ben daar nog láng niet, zit pas rond de 6300...quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
25000 pas?Daar zit ik al een 'beetje' overheen
.
WebHawkjuhquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoeveel heb ik er eigenlijk, waar zien we dat?
[spam] we luisteren wel naar mij hea! [/spam]
Ja maar jij hebt je aangemeld en bent gaan posten toen ik nog aan het lurken wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
25000 pas?Daar zit ik al een 'beetje' overheen
.
Nog niet veel dusquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:46 schreef IedeK. het volgende:
Hey!
Met basketball de tegenstander ingemaakt met 125-26.
Daarna met de klanken van Queen weer terug naar huis.
*Pom *Pom *Pom: Another one bites the dust...![]()
![]()
Maar tot die tijd... een spannend muziekje!quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:54 schreef Gamble het volgende:
Ik moet van DaMook zeggen dat ie nu opstap is.
Hij is er morgen weer, mits hij weer unbanned is
.
Vette overwinning ja! Queenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:46 schreef IedeK. het volgende:
Hey!
Met basketball de tegenstander ingemaakt met 125-26.
Daarna met de klanken van Queen weer terug naar huis.
*Pom *Pom *Pom: Another one bites the dust...![]()
![]()
Shit die ene no-look pass die hij geeft en hem dan met een alley oop gigantisch afdunkt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vette overwinning ja! Queen![]()
![]()
Morgen kan ik (eindelijk!) weer naar het basketballen toe want dan is de open dag van Hanzevast Capitals (Donar) met de Spaanse topploeg DKV Joventut de Badalona als tegenstander. Bij die gasten speelt ook Rudy Fernández ( http://nl.youtube.com/watch?v=dXAucLSrYv8 ) en daar ben ik wel erg benieuwd naar.
Te gruwelijk inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:09 schreef IedeK. het volgende:
Shit die ene no-look pass die hij geeft en hem dan met een alley oop gigantisch afdunkt.![]()
![]()
hij was er vorige week wel volgens mijquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:01 schreef Toad het volgende:
Ow, is Giel nog met vakantie.
Toen was ie niet op vakantiequote:Op zaterdag 29 september 2007 01:05 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
hij was er vorige week wel volgens mij![]()
Ik denk bijna iedereen van de 'vaste groep' (als ze het hebben gelezen tenminste).quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
PaulRabberiiiiingdrieefffeeeem
Wie zijn er allemaal al aangemeld voor de meeting woensdag bij michiel?
Ja hee, da's ook moeilijk hoor! Geen platen meer kunnen aanvragen, omdat je bij dat radiostation zelf werkt.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hee, da's ook moeilijk hoor! Geen platen meer kunnen aanvragen, omdat je bij dat radiostation zelf werkt.
behalve ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk bijna iedereen van de 'vaste groep' (als ze het hebben gelezen tenminste).
Stuur je je zoontje.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
behalve ik![]()
(komt mij echt niet uit)
Moet vanuit Grunn komen en dan moet ik toch op zo'n 6 a 7 uur reistijd rekenen. Daarnaast zit ik ook met werk waar ik in deze periode niet zomaar vrij kan krijgen ('t is juist in deze periode erg druk vanwege ziekte en projecten). Helaas.. Naja, dan zit ik wel klaar achter de pc om wat caps te maken van de Fokkers die te gast zijn (mits de cam meewerkt natuurlijk).quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:17 schreef Againzender het volgende:
behalve ik![]()
(komt mij echt niet uit)
Wacht! Wat hoor ik nu? Meeting?????quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
PaulRabberiiiiingdrieefffeeeem
Wie zijn er allemaal al aangemeld voor de meeting woensdag bij michiel?
Idd, hoor lees het ook nu pasquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Wacht! Wat hoor ik nu? Meeting?????
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
Volgende week, woensdag 3 oktober, willen we de vaste forummers uitnodigen in de studio!
![]()
Omdat jullie zo trouw luisteren en reageren tijdens MetMichiel. Een klein beetje vanwege de 2e verjaardag van MetMichiel maar ook omdat we het gezellig vinden.
Het wordt een normale uitzending, dus geen groot feest of live muziek vanwege de verjaardag. Voor jullie waarschijnlijk ook veel leuker om een normale uitzending mee te maken!
Om je aan te melden: mail even naar michiel@3fm.nl en zet daarin je Fok! Naam + je echte naam.
Let op de ruimte is beperkt, dus reageer snel!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Kameraad van mij heeft Stefan; zeggen we vaak "kijk, daar komt Stef-an.
Cool, jammer dat ik dan niet kan, maar ik zal iig luisterenquote:
Ja kut. Dan is ook Leids Ontzetquote:
Ik ook hoor...quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Shit, ik moet de volgende dag naar school. Ik had graag heen gewild.
Tijdens MetMichiel, dus van 19 tot 22.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ja kut. Dan is ook Leids Ontzet![]()
besides, hoe laat daar zijn? Ik zit sowieso tot 6 uur op school
Zag 't netquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb je nog een In The Mix gestuurd (^pm^) trouwens.
Dat is een kulreden natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Shit, ik moet de volgende dag naar school. Ik had graag heen gewild.
Ik wil ook een eendje.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dat is een kulreden natuurlijk
ps neem voor mij een eendje mee :![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goeeeedemorgen! 13:37! leuk moment om te recoveren van de freakn8
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goeeeedemorgen! 13:37! leuk moment om te recoveren van de freakn8
Cool!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://www.c-eye.net/flash/WalkenCowbellSB.html Deze gebruikte Ekdom trouwens.
Lekker vrolijk liedje wat wel prettig is gezien het weerbeeld buiten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hey, show some love, you aint so tough
Come fill my little world right up, right up
Geen idee of ze in het hiernamaals ook eendjes hebben...quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als ik heenga, krijg ik dan ook een eendje?![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen idee of ze in het hiernamaals ook eendjes hebben...
Vind het eignelijk wel een relaxt nummer. Hard-Fi danquote:
Paar weken geleden absoluut, maar nu is het nummer eigenlijk al te " oud ". Helaas...quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Goed nummer. (MEE-GAA-HIT?)
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Paar weken geleden absoluut, maar nu is het nummer eigenlijk al te " oud ". Helaas...
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:29 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeeeeeeeeegahit !
Foo Fighters![]()
het geluid gaat hier weer een flink stuk harder.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |