Maar tot die tijd... een spannend muziekje!quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:54 schreef Gamble het volgende:
Ik moet van DaMook zeggen dat ie nu opstap is.
Hij is er morgen weer, mits hij weer unbanned is
.
Vette overwinning ja! Queenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:46 schreef IedeK. het volgende:
Hey!
Met basketball de tegenstander ingemaakt met 125-26.
Daarna met de klanken van Queen weer terug naar huis.
*Pom *Pom *Pom: Another one bites the dust...![]()
![]()
Shit die ene no-look pass die hij geeft en hem dan met een alley oop gigantisch afdunkt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vette overwinning ja! Queen![]()
![]()
Morgen kan ik (eindelijk!) weer naar het basketballen toe want dan is de open dag van Hanzevast Capitals (Donar) met de Spaanse topploeg DKV Joventut de Badalona als tegenstander. Bij die gasten speelt ook Rudy Fernández ( http://nl.youtube.com/watch?v=dXAucLSrYv8 ) en daar ben ik wel erg benieuwd naar.
Te gruwelijk inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:09 schreef IedeK. het volgende:
Shit die ene no-look pass die hij geeft en hem dan met een alley oop gigantisch afdunkt.![]()
![]()
hij was er vorige week wel volgens mijquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:01 schreef Toad het volgende:
Ow, is Giel nog met vakantie.
Toen was ie niet op vakantiequote:Op zaterdag 29 september 2007 01:05 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
hij was er vorige week wel volgens mij![]()
Ik denk bijna iedereen van de 'vaste groep' (als ze het hebben gelezen tenminste).quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
PaulRabberiiiiingdrieefffeeeem
Wie zijn er allemaal al aangemeld voor de meeting woensdag bij michiel?
Ja hee, da's ook moeilijk hoor! Geen platen meer kunnen aanvragen, omdat je bij dat radiostation zelf werkt.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hee, da's ook moeilijk hoor! Geen platen meer kunnen aanvragen, omdat je bij dat radiostation zelf werkt.
behalve ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk bijna iedereen van de 'vaste groep' (als ze het hebben gelezen tenminste).
Stuur je je zoontje.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
behalve ik![]()
(komt mij echt niet uit)
Moet vanuit Grunn komen en dan moet ik toch op zo'n 6 a 7 uur reistijd rekenen. Daarnaast zit ik ook met werk waar ik in deze periode niet zomaar vrij kan krijgen ('t is juist in deze periode erg druk vanwege ziekte en projecten). Helaas.. Naja, dan zit ik wel klaar achter de pc om wat caps te maken van de Fokkers die te gast zijn (mits de cam meewerkt natuurlijk).quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:17 schreef Againzender het volgende:
behalve ik![]()
(komt mij echt niet uit)
Wacht! Wat hoor ik nu? Meeting?????quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
PaulRabberiiiiingdrieefffeeeem
Wie zijn er allemaal al aangemeld voor de meeting woensdag bij michiel?
Idd, hoor lees het ook nu pasquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Wacht! Wat hoor ik nu? Meeting?????
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
Volgende week, woensdag 3 oktober, willen we de vaste forummers uitnodigen in de studio!
![]()
Omdat jullie zo trouw luisteren en reageren tijdens MetMichiel. Een klein beetje vanwege de 2e verjaardag van MetMichiel maar ook omdat we het gezellig vinden.
Het wordt een normale uitzending, dus geen groot feest of live muziek vanwege de verjaardag. Voor jullie waarschijnlijk ook veel leuker om een normale uitzending mee te maken!
Om je aan te melden: mail even naar michiel@3fm.nl en zet daarin je Fok! Naam + je echte naam.
Let op de ruimte is beperkt, dus reageer snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |